Sneeuw!!!

08-12-2017 11:17 339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera! Het sneeuwt!

Wie zit er nog meer lekker warm binnen vanaf de bank te genieten?
Of wie loopt er juist te balen omdat hij/zij zojuist is uitgegleden en nu een natte sneeuwkont heeft?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Hier ligt waanzinnig veel sneeuw en het sneeuwt nog steeds! Ik woon op een geheim plekje in Nederland.
Ik heb me een ongeluk vandaag genoten. Dat ik tijdens het wandelen drijfnat van de vlokken werd boeide me niet. Alleen de striemende wind was niet tof. Daarom de wandeling wat korter gehouden.
De kinderen waren ondertussen druk met sleeen en sneeuwballen gooien.
En achteraf lekker opgewarmd met warme chocolademelk. :kwijl:
Doe er nog zo'n dag maar achteraan. Dan zonder wind graag.
judy_hopps wijzigde dit bericht op 10-12-2017 22:46
1.17% gewijzigd
Hier begon het vanmiddag rond 3uur pas te sneeuwen. Was met dochter boodschappen aan het doen, toen we de winkel uitkwamen dwarrelden er mooie vlokken naar beneden, ze bleef even staan met dr gezichtje en handen omhoog. Was heel verbaasd en geïntrigeerd, dan smelt je echt even van dat kleine koppie :heart:

Kan niet wachten tot er meer sneeuw gaat vallen en ik kan gaan sleeën met haar!
Hier is de school vanmiddag dicht vanwege de sneeuw. Stiekem wel blij mee, want het was net al een uitdaging om op school te komen. Alles is spekglad hier in de wijk (onze straat wordt niet gestrooid).
Man is vanochtend extra vroeg vertrokken en heeft het station iig gehaald. Hij moet college geven, dus thuisblijven was niet echt een optie. Hoewel hij zich afvraagt hoeveel studenten er komen opdagen :)
En ik ben benieuwd of hij vanavond nog thuis komt.
Het is hier blijven liggen vannacht en er is meer sneeuw voorspelt voor vanmiddag! Heerlijk. :cheer:

Ga alleen straks even een rondje tuincentrum met mijn moeder maken en even wat winkels af om voor kerstcadeaus te snuffelen. Dat is niet ver weg en de wegen zijn goed te rijden hier. Zorgen dat we voor drie uur weer terug zijn ivm de voorspelde sneeuw en spits. Het staat zo gezellig buiten. Vond gisteren echt de mooiste dag van het jaar tot nu toe. Heb me in geen tijden zo gelukkig gevoeld. Wat een heerlijk dagje.
Blehh hier is het nu regen geworden. En tot overmaat van ramp vergat ik zoons tas vandaag waardoor ik er als een verzopen katje met de jongste twee keer doorheen mocht. Nu even lekker wonen in trui en dekentje.
Hier (Twente) is het sneeuw blijven liggen. En er komt nog meer bij vanmiddag!
xxx
pimpom wijzigde dit bericht op 27-05-2018 12:38
0.00% gewijzigd
"I love not Man the less, but Nature more..."
Volgens buienradar sneeuwt het hier, maar het is nog droog.
Mijn dochter heeft vandaag studie dag van school, man heeft mijn zoon vanmorgen naar school gebracht.
Nu nog even aan het rommelen in huis terwijl mijn dochter Netflix kijkt.
Straks is het dochter tijd en hoef ik niks meer te doen behalve zoon vanmiddag met de slee van school halen.
Mijn schoonmoeder stuurt elke 10 minuten een appje naar de familieapp om te vragen of iedereen alweer onderweg naar huis is en of iedereen alsjeblieft naar huis wil gaan NU HET NOG KAN!!!!!
:rolling:
AnnA_C schreef:
11-12-2017 10:29
Mijn schoonmoeder stuurt elke 10 minuten een appje naar de familieapp om te vragen of iedereen alweer onderweg naar huis is en of iedereen alsjeblieft naar huis wil gaan NU HET NOG KAN!!!!!
:rolling:

Nou Anna dan heb jij een hele slimme schoonmoeder :-D
Maar ehm wel lief dat ze zich zo'n zorgen maakt.

Hier begint het best al donker te worden. Ben benieuwd hoelang de sneeuw op zich laat wachten.
Er ligt weer een heel pak verse sneeuw hier. Ben vandaag vrij, alleen even wat boodschappen doen en m'n kerstpakket ophalen samen met man, zo gezellig :-D
Niemand is onmisbaar
Weet iemand waar je kan zien vanaf hoe laat het in je regio gaat sneeuwen? Alles is hier nu nog erg goed te doen, maar ik heb de mogelijkheid eerder naar huis te gaan indien nodig. Ik weet alleen niet wanneer 'indien nodig' gaat zijn.
hier bij Utrecht sneeuwt het al weer.
Gisteren hadden we op buienradar gekeken, dat klopte wel aardig.
Ik voel me net een klein kind haha. Volgens buienradar gaat het hier rond 1uur sneeuwen, volgens weeronline pas rond 5uur.
Het sneeuwt hier nu al, terwijl het pas om 4 uur zou gaan beginnen...
Uiltje66 schreef:
11-12-2017 10:49
Weet iemand waar je kan zien vanaf hoe laat het in je regio gaat sneeuwen? Alles is hier nu nog erg goed te doen, maar ik heb de mogelijkheid eerder naar huis te gaan indien nodig. Ik weet alleen niet wanneer 'indien nodig' gaat zijn.
Buienradar.nl

En verder sneeuw sneeuw sneeuw bij onze rivieren!! :jump:
Buienradar heb ik inderdaad gekeken, net als weeronline. Die gaven alleen vanmorgen beiden aan dat het sneeuwde terwijl uit mijn raam nog niets te zien was. Ik hou de weg naast me in de gaten en zodra het blijft liggen ga ik naar huis. Gelukkig is het maar 2km. :-)
Gisteren was het hier maar een witte maar natte boel, vanmorgen was alles echter beetje aangevroren en de honden vinden het geweldig!. Heerlijk om te zien hoe die 'head first' door de sneeuw duiken. Ik hoef nergens echt heen dus blijf veilig binnen, buiten hobbel ik op mijn fluffy snowboots, ik vind het wel best zo!

Gisteren echter 3 uur met de auto gedaan over een stuk van normaal net geen uur, dus voor iedereen die de weg op moet is het wel klote.
Ik probeer mijn man naar huis te krijgen, maar tot zover niet gelukt.
Hij vindt het allemaal nog wel meevallen.
Wij hebben heel rustig gereden en andere automobilisten ook, dat ging goed. Het was net of alles in slow motion ging, heel grappig gezicht. Was niet op de snelweg trouwens.
Niemand is onmisbaar
Hier is inmiddels al zo'n 6 cm sneeuw gevallen, denk ik. En het sneeuwt nog steeds. Ik moet aan het eind van de middag peuter ophalen op het kinderdagverblijf. Hopelijk is het dan droog!
Hier in het zuiden ligt een heel pak! Mijn werk is verdeeld over twee locaties, locatie 1 is dicht vandaag vanwege de sneeuw, locatie 2 werkt gewoon door. Drie keer raden waar ik werk vandaag...

Vanavond college gaat gelukkig niet door :)

Het sneeuwt hier stug door, maar ondertussen zie ik de sneeuw ook van mijn auto af dooien.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
zo, ik hoef niet meer naar buiten vandaag
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven