Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Supersas09 schreef:
09-12-2017 06:13
:HA:
:hihi:
:hihi:
Lekker wakker worden dit, jullie zijn te grappig!
Ik wet in de zorg, vroege dienst, ambulante zorg trouwens, dus veel,op het fietsje, en het is hier spierwit buiten!
Respect voor jou, Supersas!

Hier is ook alles wit, prachtig, ik hou ervan, vooral als je dan 's ochtends de gordijnen open doet en alles is wit. Blijf het leuk vinden zulke winterse verrassingen :)
Straks ga ik er ook met de fiets erop uit maar ik ga eerst maar eventjes kijken of het niet te glad is.

Fijne dag Supersas, nu maar even lekker uitrusten!
Guten Morgen :-D

Ik ga die duitse damp dude nu ook eens even bekijken haha
Monti schreef:
10-12-2017 10:47
Guten Morgen :-D

Ik ga die duitse damp dude nu ook eens even bekijken haha

:D

Und?
Misschien kun je een keer met hem gaan vapen ;)

Nog steeds in de wolken?! :thunder:
:rofl:
'Wil jij mijn vapevriendje zijn'

Nee niet mijn smaak, dus ik ga mijn smokies zeker niet met hem delen :-D
Toch is dat een leuke job. Hoeveel gratis vapers zal hij al in bezit hebben.
Bruise schreef:
10-12-2017 21:33
Misschien kun je een keer met hem gaan vapen ;)

Nog steeds in de wolken?! :thunder:
O ja, totalloos van die man :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting: :flirting:
Mijn Aspire hangt nu in het stopcontakt, ik vind wel dat 'ie snel leeg raakt. Toch nog een minpuntje weten te ontdekken dus.
Het snoertje is ook erg kort dus hangen in het stopcontakt kun je letterlijk nemen hier :)
Om de hoeveel tijd moet je hem opladen?
Ik las dat aan de onderkant van de batterij een ring zit die je kan draaien om het voltage in te stellen. Misschien wat lager zetten?
Dat was bij mij het geval van de wattage (ik noem dat per ongeluk weleens graden ja.. excuus haha).
En inderdaad, wat een kort snoertje! 2cm??
Wat lager zetten = minder vape fun :D

Ik moet er gewoon eentje bij hebben, maarja, maarja, maarja....

Sinds gister heb ik Millers in het tankje gedaan, de Laze latte afternoon. Erg lekker en de volgende keer ga ik de Caribbean Rum sauce bestellen.
Ik ben ook nog op zoek naar een e-liquid die naar Irish coffe smaakt, lijkt me niet verkeerd met de weersomstandigheden van nu :)

Ergens op internet las ik nog iets over de Smaakjesmaker, dat lijkt me ook nog wel wat, ik heb heerlijke hoestsiroop die ik wel zou willen hebben als e-liquid. Met tijm.
Ja zo lijkt me een snertsmaak ook wel lekker :hihi:
En let jij even op, je wil er nu alweer eentje bijbestellen! Beter vraag je SteamHunk, die kan vast wel een mooie vrouwelijke vaper missen.
Mijn Duits is wat roestig maar ik zou er een privéberichtje aan kunnen wagen natuurlijk maar ik weet het antwoord zo ook wel.
Van wat ik heb gelezen wat ook goed past bij de Nautilus is zo'n iLeaf picostick waar jij steeds reclame voor loopt te maken, hahahahaha.
Ik zie die rollende smilie niet, maar die dus hahahhaha.
Rollende smiley zoals deze? :rolling:
Nee die schaterende, :rofl:
Stom ding.
Goodmorning all!

Ik heb het hele weekend niet gedampt. Wel 1 sigaret gerookt.
Ik was het hele weekend bij mijn vriend thuis en hij rookt niet binnen, en ik vind het te koud om gezellig te staan blauwbekken in de kou.

En op één of andere manier heb ik daarbinnen geen behoefte om te dampen.
Vanavond ben ik lekker alleen thuis in mijn eigen huis en dan pak ik mijn smokers er weer bij. Helaas nog niet met nieuwe smaakjes, misschien had deze ongeduldige dame ze beter niet op fasttech kunnen bestellen :$

Ik ga ook een wat filmpjes van de duitse hunk opzoeken denk ik :proud:
Begin je morgen gut mit Duitse hunk!

Ja, dat is dan nog een tijdje wachten als je het via Fasttech hebt besteld, je zou snel een bestelling kunnen doen bij Zwoofs, gewoon een paar flesjes. Dan heb je het morgen al door je brievenbus *mits er niet al te veel sneeuw ligt ;-D
Nog sneller is bij Primera, daar haal ik wel eens een flesje van zo rond de 3 euro als de nood hoog is.
Afbeelding
Nu doc op Ned1 over roken
Net begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Updateje van mijn kant, ik heb die van mij (ZenSations starterset) een tijdje links laten liggen maar nu heb ik mijn smaakjes binnen (tabacco, Apple en Tropical Fruits) en de appel is wel lekker! Tropical fruits laat ik nog even dicht.

De reden dat ik hem even niet heb gebruikt is dat ik het nog onduidelijk vind wanneer de refill leeg is.
Er staat dat je dan minder damp krijgt (wat is minder??) En dat je dan een metalig smaakje zou krijgen. Vind ik ook nogal subjectief. :huh:

Maar Goed, ik merk het vanzelf wel!
Ik heb even gezocht in google, maar zag daar ook zo snel geen antwoord.
Weet niet of het een soort sticker is wat er om de refill heenzit, maar anders zou je daar een reepje in de lengte van weg kunnen snijden.
Denk wel dat je het op zal merken als hij echt leeg is, weet niet hoe uit te leggen, maar het is niet lekker.
Gisteren werd ik bijvoorbeeld duizelig en toen bleek de tank leeg te zijn en bij andere apparaten voel je het echt in je strot.
En als je als een idioot moet zuigen aan dat ding om er wat rook uit te krijgen dan zit je bij de 'minder'.

Is dit verder wel een eventueel goede vervanger voor je sigaret?
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je uitleg, daar kan ik zeker wat mee! Ik ga inderdaad zo even kijken of ik de vloeistof zelf zichtbaar kan maken. :thumbsup:

Ik denk dat het best een vervanger zou kunnen zijn voor gewone sigaretten..
Ik ben hem nu (voor het eerst!) aan het opladen, er zit een nieuwe cartridge op en ik ga als ie vol is een sigaret roken en daarna eens een wedstrijdje met mezelf doen om te kijken hoe lang ik het volhoud met alleen dampen.
Ben heel benieuwd! :biggrin:
Mijn damper is niet geheel lekker sinds vandaag. Wordt snel heet en dampt scherp, alsof hij leeg is.
Afg zaterdag meen ik de coil vervangen.

Iemand enig idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven