Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
iduna schreef:
05-12-2017 16:52
Ik heb niet zo'n beeld van meneer Romer. Vond hem altijd een vrij saaie acteur :-D .
Ik vond zijn rol in nieuwe buren wel erg goed, zeker in deel 2. Kwam prima over als zware crimineel :mrgreen:
Enzo Knol en Dee weer bij elkaar

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... bij-elkaar

Tweeënhalve maand duurde de breuk tussen Enzo Knol en Dee, maar de twee tortelduifjes zijn weer bij elkaar én dolgelukkig. Dat vertellen ze in een vlog met de titel ’wij hebben verkering’.

„Dit keer geen tranen, maar een lach”, zo begint Dee. „Wat wij hebben meegemaakt de afgelopen tijd is dat we geen relatie meer hadden en dat we eventjes solo Dee en solo Enzo waren. En dat voelde voor mij niet helemaal compleet”, zo vult Enzo aan. „Maar wat we willen vertellen in deze video is dat wij weer een stelletje zijn.” En dat laten Enzo en Dee zien door de vlog af te sluiten met een enorme zoen.

Wat we hebben gemerkt is dat het voor heel veel mensen een soap is geworden... Er werden aardig wat roddels verspreid en heel erg veel onzin en theorieën.” Dee: „We filmen alles, een groot deel van ons leven. Los daarvan gebeuren er ook dingen die je liever niet op camera hebt. We hadden tijd nodig om er voor onszelf uit te komen wat we nu willen. We zijn er uit.”

Het nieuws komt niet helemaal als een verrassing; eind vorige maand gingen de twee, toen nog exen, samen op vakantie. Eind september maakten ze in een emotionele vlog bekend dat hun relatie voorbij was. Naar die video keken meer dan drie miljoen mensen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Presentatrice Jennifer de Jong heeft nieuwe liefde na echtscheiding

Jennifer de Jong en haar echtgenoot Mike Kepel zijn uit elkaar. De twee hebben samen een 16-jarige dochter.
De presentatrice en actrice vertelt aan De Telegraaf ook een nieuwe vriend te hebben.

"Ik ga er niet al teveel over zeggen, maar Koen en ik zijn al een tijdje heel erg verliefd op elkaar", aldus de 41-jarige presentatrice. "Hij kwam op een dag onze lunchroom Sugarless binnenlopen, en toen was het meteen raak."

De Jong is erg blij met haar nieuwe vriend Koen, die twaalf jaar jonger is. "Bijna hetzelfde aantal als dat ik met Mike scheel. En daar heb ik dan weer nooit iemand over gehoord. Waar het om gaat, is dat het goed voelt en dat is bij ons zeker het geval."

Door: NU.nl
Long Island Medium Theresa Caputo gaat na 28 jaar huwelijk scheiden.

https://www.usmagazine.com/celebrity-ne ... ter-split/
Acteurs Jennifer Hoffman (37) en Henry van Loon (35) zijn inderdaad uit elkaar. In een interview met hem in de Viva van deze week staat dat hun relatie afgelopen zomer na zes jaar is gestrand. Hij wilde er verder geen vragen over beantwoorden.

Ik zag Katja vandaag in Rtl Boulevard een kerstboom optuigen. Wat een hysterisch neurotisch gedoe.
rvdlem schreef:
06-12-2017 21:59
Acteurs Jennifer Hoffman (37) en Henry van Loon (35) zijn inderdaad uit elkaar. In een interview met hem in de Viva van deze week staat dat hun relatie afgelopen zomer na zes jaar is gestrand. Hij wilde er verder geen vragen over beantwoorden.

Ik zag Katja vandaag in Rtl Boulevard een kerstboom optuigen. Wat een hysterisch neurotisch gedoe.
Echt he!
https://www.telegraaf.nl/video/1409238/ ... ie-maanden

Connie trouwt binnen 3 maand.
Habbekratz schreef:
08-12-2017 15:13

Vind haar een aparte vrouw.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Habbekratz schreef:
08-12-2017 15:13

Dacht dat ze al getrouwd was.
beetjegek schreef:
05-11-2017 21:15
Gordon is laatst met zijn nieuwe vlam gezien in mijn geboortestad, ik weet de winnaar dus al. Ze liepen zoenend rond.
Nou, je kan het nu wel vertellen toch?! Wie heb je zien lopen?
EHR schreef:
15-12-2017 00:22
Ben ik ook benieuwd naar :proud:
EHR schreef:
:rofl:
EHR schreef:
Hij kuste een spiegel?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
EHR schreef:
Nou het was Rogier, maar hij is er dus niet mee getrouwd ...
Keuken1987 schreef:
08-12-2017 17:23
Vind haar een aparte vrouw.
ik ook
Gate_Keeper schreef:
08-12-2017 17:31
Dacht dat ze al getrouwd was.

Dat dacht ik dus ook, maar ik was denk ik in de war met Patricia Paay.
Stressed is just desserts spelled backwards
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2017 07:04
Reden: Oproep
99.77% gewijzigd
Sonja Bakker is, enkele maanden nadat ze bekendmaakte te gaan scheiden van Jan Reus, weer verliefd. De dieetboekenschrijfster heeft sinds twee maanden een relatie met Barry.

"Het liefst had ik het nog een tijdje stil willen houden omdat Barry en ik elkaar nog een beetje aan het aftasten zijn. Maar ik ga er ook niet om liegen", aldus Bakker (43) in gesprek met Story.

Twee weken eerder is de schrijfster met haar nieuwe vriend op vakantie geweest naar Dubai. "Ja, dat is best snel. Ze zeggen weleens dat je elkaar het beste keert kennen als je samen op vakantie gaat, omdat je dan dag en nacht samen bent. Als je daarna nog steeds verder wil, zit je relatie wel goed. In ons geval klopt dat zeker."

De schrijfster maakte in augustus bekend na een huwelijk van vier jaar te gaan scheiden. Samen met Reus kreeg ze een kind. Eerder was ze getrouwd met Koen Lenting, met wie ze twee kinderen kreeg.

Haar drie kinderen weten al van haar nieuwe relatie. "Ik wilde dat ze het van mij zouden horen en niet van een schoolvriendje die het ergens had opgevangen. Ze hebben Barry intussen ook al ontmoet en het klikte tussen hen. Vorig weekend zijn we zelfs met zijn allen naar Parijs geweest om kerstinkopen te doen."
Liefde Sandra Schuurhof weer voorbij

Presentatrice Sandra Schuurhof is na een korte relatie met Stephan weer single.
Begin augustus werd bekend dat er een nieuwe liefde was in het leven van de Hart van Nederland-presentatrice. Schuurhof wilde er destijds niet al te veel over kwijt, omdat ze de tijd wilde nemen hem in alle rust te leren kennen.

De 46-jarige presentatrice had eerder een relatie van twee jaar met de vader van haar zoontje James Luke (3), Hans Luiken.
Tjonge die Sonja Bakker heeft altijd binnen 2 maanden weer een nieuwe relatie.
Arme kinderen van haar
Dat ze een nieuwe relatie heeft boeit me niet. Ze doet maar. Haar kinderen zo snel betrekken; mwah nee.
https://www.destentor.nl/meppel/meppels ... ~a42352da/

Meppelse D66'er Anne Lok nieuwe liefde Alexander Pechtold
De nieuwe liefde van D66-leider Alexander Pechtold komt uit Meppel. Hij is gevallen voor Anne Lok, voormalig D66-gemeenteraadslid in Steenwijkerland.
miedo schreef:
20-12-2017 19:43
Tjonge die Sonja Bakker heeft altijd binnen 2 maanden weer een nieuwe relatie.
Arme kinderen van haar
Nou inderdaad, en dan weer als een dolle puber erin gaan, met vakanties en gelijk voorstellen aan de kinderen. Waar zit het verstand van dat mens?
Het schijnt dat de kinderen haar nieuwe partner al wel kenden. Hij is de vader van een van de schoolvriendjes op school. Ofzoiets.
Ze heeft d'r nieuwe partner Barry (44) op maandagochtend leren kennen bij de pedicure staat in een roddelblad. Het klikte gelijk met elkaar. Ook op vakantie geweest in Parijs en Ibiza met nieuwe vlam. D'r kinderen vinden haar een 'avonturenmama'. Kinderen vinden haar vriend aardig. Vriend heeft ook twee kinderen. Een vlotte vent die een beetje lijkt op voormalig minister van Pim Fortuyn, die Herman Heinsbroek, met in ieder geval een volle haardos. Anders dan ex Jan Reus.

Enne, het verstand van 'dat mens' zit in d'r kruis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven