Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Vind je het naar/raar/geil als je partner je bekijkt als je mastrubeerd?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Anoniem_360164
vrijdag 15 december 2017 om 09:43
ik vind dat wel spannend en fijn
maak jij je partner wel eens wakker door te masturberen?
Anoniem_643021e2c600f
vrijdag 15 december 2017 om 10:42
Momenteel geen partner, maar een ochtenderectie zou ik eerder gebruiken om in lepeltjeshouding op te warmen tot nieuwe ronde seks.
Vind je klaarkomen door mastrubatie in aanwezigheid van je partner geen gemiste kans om samen te neuken?
Anoniem_333831
vrijdag 15 december 2017 om 13:51
Nee, want als vrouw kan ik daarna heerlijk doorgaan. En klaarkomen kan op zoveel verschillende manieren, hoeft echt niet per se door middel van neuken.
Wordt er bij jou altijd geneukt als je seks hebt? (seks is zoveel meer dan neuken namelijk)
De man kaalgeschoren schaamstreek en oksels. Bij mezelf alles kaal. Behalve mijn hoofd
Wanneer trof je voor het laatst een sexpartner met een volgroeide bos schaamhaar?