Zou je hier iets van denken?
vrijdag 15 december 2017 om 18:25
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
vrijdag 15 december 2017 om 19:01
Zo snel al zoveel reacties! Dank jullie wel
Ik ga de OP zeker niet verwijderen hoor, geen zorgen.
Grappig LizBakker, dat je over die ogen begint... tegen die ene man zet ze wel andere ogen op tegen hem dan tegen andere mannen waar ze ook aardig tegen is.
Verder vroeg iemand naar het uiterlijk: ze zien er allebei goed en verzorgd uit. Hij ziet er saai uit maar hij is niet lelijk en hij heeft een vrolijke uitstraling. Zij is beter gekleed en heeft verzorgde makeup/haar.

Ik ga de OP zeker niet verwijderen hoor, geen zorgen.
Grappig LizBakker, dat je over die ogen begint... tegen die ene man zet ze wel andere ogen op tegen hem dan tegen andere mannen waar ze ook aardig tegen is.
Verder vroeg iemand naar het uiterlijk: ze zien er allebei goed en verzorgd uit. Hij ziet er saai uit maar hij is niet lelijk en hij heeft een vrolijke uitstraling. Zij is beter gekleed en heeft verzorgde makeup/haar.

vrijdag 15 december 2017 om 19:17
@Simitci: door lichaamstaal!
@Kasboom en anderen: Ik snap dat mensen misschien nieuwsgierig zijn maar ik wil gewoon graag weten hoe anderen hier tegenaan kijken, dat kan soms verfrissend zijn of een andere kijk op de zaak geven. Als je de mensen in kwestie niet kent of bent dan kijk je er allicht anders tegenaan als ik
Ik beloof dat ik de OP niet wis en dat ik uiteindelijk wel zeg wat mijn positie is in het verhaal! Al is die heus niet zo schokkend of spannend.
@Kasboom en anderen: Ik snap dat mensen misschien nieuwsgierig zijn maar ik wil gewoon graag weten hoe anderen hier tegenaan kijken, dat kan soms verfrissend zijn of een andere kijk op de zaak geven. Als je de mensen in kwestie niet kent of bent dan kijk je er allicht anders tegenaan als ik

Ik beloof dat ik de OP niet wis en dat ik uiteindelijk wel zeg wat mijn positie is in het verhaal! Al is die heus niet zo schokkend of spannend.

vrijdag 15 december 2017 om 19:18
O god, een cliffhanger.Arrow- schreef: ↑15-12-2017 19:17@Simitci: door lichaamstaal!
@Kasboom en anderen: Ik snap dat mensen misschien nieuwsgierig zijn maar ik wil gewoon graag weten hoe anderen hier tegenaan kijken, dat kan soms verfrissend zijn of een andere kijk op de zaak geven. Als je de mensen in kwestie niet kent of bent dan kijk je er allicht anders tegenaan als ik![]()
Sjonge jonge, zo interessant ben je niet. Succes met je topic verder.

vrijdag 15 december 2017 om 19:19
vrijdag 15 december 2017 om 19:29
Want alleen knappe mensen kunnen elkaar aantrekkelijk vinden??strikjemetstippels schreef: ↑15-12-2017 18:33Dat ze elkaar iig aardig vinden, en wellicht ook aantrekkelijk.
Ligt er ook aan hoe ze er uit zien eerlijk gezegd.

vrijdag 15 december 2017 om 19:45
Nee. Maar in de regel valt de getrouwde leidinggevende niet op een foeilelijke vrouw.Honingdropje2 schreef: ↑15-12-2017 19:29Want alleen knappe mensen kunnen elkaar aantrekkelijk vinden??
Kunnen we politiek correct gaan doen maar het is wel zo.
vrijdag 15 december 2017 om 20:21

vrijdag 15 december 2017 om 20:23
Je speelt een achterlijk spelletje met dit topic. Dat is meestal een vrouwendingetje.

vrijdag 15 december 2017 om 20:27
Euh, dit is een vrouwenforum, dus de kans dat je man bent is vrij klein.
Het klinkt voor mij alsof je iets kleins heel groot maakt. Die vrouw is vriendelijk, maar tegen die man net een beetje meer vriendelijk. Ze 'zet andere ogen op' bij deze man dan bij andere mannen (echt, waar let je op in hemelsnaam, of ben je zelf bezig 'andere ogen' op te zetten bij verschillende mannen?) en ze 'lijkt zich aantrekkelijker te maken' (hoe?), hij besteedt de meeste aandacht aan haar in een groep (hoe hou je dat precies bij? Per seconde, per minuut, turven?) enz. enz. Juist doordat je blijkbaar zo enorm let op deze kleine details lijkt het of jij een jaloerse toeschouwer bent.