Gezondheid alle pijlers

Pijn in kuit

16-12-2017 11:17 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hellow allemaal
Wij hebben een tafel waar je onder ook allemaal spulletjes kan leggen die zijn we donderdag gaan opruimen, opeens kreeg ik last van mijn kuit het is heel gevoelig als ik over mij kuit heen ga of hem aan span ik ben dus die donderdag helemaal onder die tafel door geweest en heb Mn been toen flink aan gespanennen maar als ik er over heen ga heel zacht doet t al een beetje zeer niet heel erg maar ik voel het wel kan iemand me vertellen wat dit is?
Liefs x
helaas, mijn glazenbol niet bij me. Ik kan geen diagnose stellen uit 2 regels tekst.

daarnaast mag dit ook niet hier.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ligt eraan hoe je houding was op dat moment. Hurken? Bukken? Voorover neigen met het zwaartepunt op je voorvoet? Erbij gaan zitten? Wat allemaal verschillende soorten belasting geeft. En dan weet nog niemand het. :)

Als het niet overgaat of het voelt niet goed laat het dan onderzoeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik vermoed dat die tafel er iets mee te maken heeft, maar hoe of wat precies weet ik niet.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
mlle schreef:
16-12-2017 13:29
Ik vermoed dat die tafel er iets mee te maken heeft, maar hoe of wat precies weet ik niet.
Ze is er helemaal onderdoor geweest, zou dat er mee te maken hebben denk je? :sherlock:

Ik las overigens 'pijn in kut' toen ik het topic zag :mrgreen:
Allejezus.

Dat heet spierpijn.

Krijg ik nu een ban vanwege diagnose stellen? :popcorn:
Je had niet opeens pijn in je kuit. Lees je tekst maar even goed door.
Kun je je kuit rekken? Misschien geeft dat wat verlichting.
mlle schreef:
16-12-2017 13:29
Ik ben met de aivd kerstpuzzel bezig. Ik denk dat ik weet wat de tafel er mee te maken heeft. :lightbulb:
Shar013x schreef:
16-12-2017 11:17
Hellow allemaal
Wij hebben een tafel waar je onder ook allemaal spulletjes kan leggen die zijn we donderdag gaan opruimen, opeens kreeg ik last van mijn kuit het is heel gevoelig als ik over mij kuit heen ga of hem aan span ik ben dus die donderdag helemaal onder die tafel door geweest en heb Mn been toen flink aan gespanennen maar als ik er over heen ga heel zacht doet t al een beetje zeer niet heel erg maar ik voel het wel kan iemand me vertellen wat dit is?
Liefs x
Afbeelding

Heb je dat zo gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven