Gezoend met baas

16-12-2017 14:36 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een jaar met mijn vriend samen te zijn geweest waar ik zielsveel van houd en altijd van heb gedacht samen mee oud te worden, is er 2 dagen geleden helaas iets heel erg mis gegaan.

Op het jaarlijkse kerstfeest van mijn werk heeft aan het einde van de avond mijn baas mij gezoend. Iets wat totaal uit het niets kwam aangezien er verder nog nooit geflirt is op de werkvloer en ik me niet aangetrokken tot hem voel/ hij dit nog nooit naar mij heeft geuit. Ik heb hem na 2 tellen ook van me af geduwd en hem laten merken dat ik er niet van gediend was, maar helaas waren mijn reflexen door alle alcohol niet meer snel genoeg om het helemaal weten te voorkomen.

Toen ik thuis kwam ben ik nog even in de woonkamer gaan zitten (mijn vriend lag al in bed) en heb ik hierover geappt met mijn collega. Mijn vriend is wakker geworden, kwam vervolgens naar mij toe en heeft toen mijn telefoon uit mijn handen gepakt. Je raad het al, hij heeft toen gelezen wat er is gebeurd en is op z'n zachtst gezegd laaiend.

Er valt niet met hem te praten, hij heeft vannacht niet thuis geslapen en hij wil niet geloven dat het niet mijn intentie is geweest. Ik wil hem zo graag laten inzien dat ik hem niet kwijt wil en hoe erg ik het vind dat dit gebeurd is, ik weet alleen niet hoe op het moment dat mijn woorden schijnbaar niet genoeg zijn.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Is het onvergeeflijk wat er is gebeurd? Ik denk dat ik het hem wel zou vergeven als hem dit was overkomen...? Ik ben bereid om mijn baan op te zeggen en nieuw werk te zoeken als dit is wat nodig is om de relatie redden, maar zelfs dit lijkt hem allemaal niet meer uit te maken.. :(
LAgirl82 schreef:
16-12-2017 14:50
Dit.
Het verhaal is wel erg raar zo.

Tsja, de Noorse topic-onderwerpen hier staan over het algemeen niet bekend om de goed dichtgetimmerde plot-holes :nerd:
Je was aangeschoten: dan kun je zo'n kus stoppen. Je was straalbezopen, dus zwak, dan gebeuren dit soort dingen wel ongewenst. Maar bij thuiskomst appen rijmt niet met straalbezopen...
Vreemd van je baas. Daar kan je echt werk van maken hoor, dat is niet professioneel van hem. Maar dat ter zijde.

Ik begrijp de boosheid van je vriend ook niet echt. Jij wou het niet eens? Ik vind het echt heel overdreven van hem, als hij zomaar weggaat om zoiets kleins dan zou ik me persoonlijk best wel aan de kant gezet voelen.
PinkUnicorn schreef:
16-12-2017 15:21
Je was aangeschoten: dan kun je zo'n kus stoppen. Je was straalbezopen, dus zwak, dan gebeuren dit soort dingen wel ongewenst. Maar bij thuiskomst appen rijmt niet met straalbezopen...
Wat bedoel je? Ze heeft de kus toch gestopt? En al had ze dat niet gedaan, ze was erdoor overvallen en dan reageer je soms niet zoals je wil reageren. Jemig het is maar een kus hoor, er zat geen enkele bijbedoeling achter.
Maar ik zou in het vervolg gewoon wel gelijk eerlijk zijn tegen je vriend ipv eerst erover appen met collega's, dat kan argwaan geven bij je vriend en dat lijkt me onnodig.
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 15:23
Wat bedoel je? Ze heeft de kus toch gestopt? En al had ze dat niet gedaan, ze was erdoor overvallen en dan reageer je soms niet zoals je wil reageren. Jemig het is maar een kus hoor, er zat geen enkele bijbedoeling achter.
Ik bedoel stel ik was straalbezopen (duizelig en wel) hoe dan nog appen...echt een verstandig vol verhaal op de app zetten...man dat zou mij niet lukken hoor. Rustig aan hè, ik vind los van het onderwerp dat er zaken raar in de OP staan.
Ik vind het feit dat je vriend jouw telefoon uit je handen pakt, het schokkendste aan dit verhaal. Als dit tekenend is voor zijn karakter zou ik de relatie verbreken.
PinkUnicorn schreef:
16-12-2017 15:28
Ik bedoel stel ik was straalbezopen (duizelig en wel) hoe dan nog appen...echt een verstandig vol verhaal op de app zetten...man dat zou mij niet lukken hoor. Rustig aan hè, ik vind los van het onderwerp dat er zaken raar in de OP staan.
Tuurlijk kun je straalbezopen nog appen. Lachen juist als je t de volgende dag terugleest! ;-D
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 15:40
1.22% gewijzigd
PinkUnicorn schreef:
16-12-2017 15:28
Staat er ergens dat ze 'straalbezopen' was? En staat er ergens dat een ' verstandig vol verhaal ' was? Ik kan wel appen als ik alcohol op heb hoor, hoe meer alcohol hoe onsamenhangender dan wel, maar dat kan het toch ook geweest zijn, wie weet is die vriend daarom wel boos, omdat hij niet duidelijk kreeg wat er nou precies was gebeurd. Maar hoe dan ook, ik vind het overdreven wanneer iemand gezoend word tegen haar zin in. Maar dat ben ik ;)
Enn schreef:
16-12-2017 15:01
Nah wat een vreemd verhaal.
Een baas die zomaar gaat staan zoenen met een van zijn werknemers onder de ogen van al zijn andere werknemers. En een slaapdronken en nietsvermoedende vriend die 's nachts uit zijn bed stapt en om nietgenoemde en onbekende reden, de telefoon uit handen van zijn vriendin rukt.

Ja, ik raad het al. :P
Het is natuurlijk niet zo dat hij 20 meter verder stond, naar me toe kwam rennen en mij begon te zoenen. Met uit het niets bedoel ik op het feest nauwelijks contact gehad, daarna zijn we nog uit gegaan met een grote groep waar hij ook bij was en ook daar is er nauwelijks contact geweest. Op het moment van weg gaan zijn we in gesprek geraakt en toen is dit gebeurd. Het is dus ook niet zo dat zijn werknemers erbij stonden en dit gezien hebben, ik stond alleen nog met hem op mijn taxi te wachten.

Mijn vriend slaapt slecht als ik uit ben en is meestal nog wakker als ik thuis kom. Ik denk dat het hem te lang duurde voordat ik in bed lag en toen is hij naar me toe gekomen om te vragen wat ik aan het doen was. Toen ik aangaf dat ik aan het appen was met een collega heeft hij mijn telefoon gepakt. Ik heb naar mijn collega gestuurd ".... Heeft me gezoend, wat erg". Ik had alleen nog niet de kans gehad om het hele verhaal naar haar te sturen voordat hij mijn telefoon in zijn handen had.

Ik heb haar niet geappt omdat ik het zelf nou zo'n spannend verhaal vond, maar omdat ik zelf ook redelijk geshockeerd was door het hele gebeuren. Naast het feit dat het mijn collega is is het ook een goede vriendin van me.

En misschien nog handig om te vermelden om het verhaal wat meer in te vullen: het gebeurde op donderdagnacht, toen heeft hij op de bank geslapen, is vrijdag gaan werken en is toen vannochtend pas thuis gekomen. Ik heb hem toen 30 min gezien en geprobeerd te praten maar er kwam niks uit, zelfs mij in de ogen kijken kon hij niet opbrengen.
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 15:34
Staat er ergens dat ze 'straalbezopen' was? En staat er ergens dat een ' verstandig vol verhaal ' was? Ik kan wel appen als ik alcohol op heb hoor, hoe meer alcohol hoe onsamenhangender dan wel, maar dat kan het toch ook geweest zijn, wie weet is die vriend daarom wel boos, omdat hij niet duidelijk kreeg wat er nou precies was gebeurd. Maar hoe dan ook, ik vind het overdreven wanneer iemand gezoend word tegen haar zin in. Maar dat ben ik ;)
Toevallig heb ik ooooooit een zoen gehad van een mafklapper in beschonken toestand en ik was er met mijn kop volledig bij (maar mn lijf reageerde niet). Ik wou het niet het gebeurde. Terug naar huis die nacht in een taxi, in bed geploft en de volgende dag denk je "Waaaat?". Dan een enkel wijntje stel hè, nou dan kun je ECHT bij enkel de toenadering van één of andere mafklapper gelijk "Stop" roepen. En nadien thuis rustig ff nazitten en denken over dat bijna voorval. En ja da's voor ieder anders, daar heb je wel gelijk in.
anoniem_352276 wijzigde dit bericht op 16-12-2017 15:45
1.44% gewijzigd
Nogal ziek dat hij zomaar je telefoon uit je handen pakt dan. Dat is echt niet normaal. Ik zou hem dan het hele verhaal appen (aangezien hij niet wil praten) en het dan laten. Zoiets als die telefoon is namelijk heel erg raar en ik zou lekker de sloten vervangen als hij weg wil.
Je topic heet "gezoend mét baas" niet "gezoend door baas".
Nieuwsgierig nu naar wat voor werk je doet.
We turn the Cube and it twists us. — Professor Rubik
Maar waarom geef je hem niet op zijn klote dat hij je telefoon afpakt? Is dat de normale gang van zaken bij jullie? Hij zou van mij weg mogen blijven.
butterfly- schreef:
16-12-2017 15:40
Nogal ziek dat hij zomaar je telefoon uit je handen pakt dan. Dat is echt niet normaal. Ik zou hem dan het hele verhaal appen (aangezien hij niet wil praten) en het dan laten. Zoiets als die telefoon is namelijk heel erg raar en ik zou lekker de sloten vervangen als hij weg wil.
Daarbij komt waarom grist hij de telefoon uit haar handen? Omdat hij een control freak is met enge neigingen of omdat er wat anders aan vooraf is gegaan?
Joya444 schreef:
16-12-2017 15:36
Het is natuurlijk niet zo dat hij 20 meter verder stond, naar me toe kwam rennen en mij begon te zoenen. Met uit het niets bedoel ik op het feest nauwelijks contact gehad, daarna zijn we nog uit gegaan met een grote groep waar hij ook bij was en ook daar is er nauwelijks contact geweest. Op het moment van weg gaan zijn we in gesprek geraakt en toen is dit gebeurd. Het is dus ook niet zo dat zijn werknemers erbij stonden en dit gezien hebben, ik stond alleen nog met hem op mijn taxi te wachten.

Mijn vriend slaapt slecht als ik uit ben en is meestal nog wakker als ik thuis kom. Ik denk dat het hem te lang duurde voordat ik in bed lag en toen is hij naar me toe gekomen om te vragen wat ik aan het doen was. Toen ik aangaf dat ik aan het appen was met een collega heeft hij mijn telefoon gepakt. Ik heb naar mijn collega gestuurd ".... Heeft me gezoend, wat erg". Ik had alleen nog niet de kans gehad om het hele verhaal naar haar te sturen voordat hij mijn telefoon in zijn handen had.

Ik heb haar niet geappt omdat ik het zelf nou zo'n spannend verhaal vond, maar omdat ik zelf ook redelijk geshockeerd was door het hele gebeuren. Naast het feit dat het mijn collega is is het ook een goede vriendin van me.

En misschien nog handig om te vermelden om het verhaal wat meer in te vullen: het gebeurde op donderdagnacht, toen heeft hij op de bank geslapen, is vrijdag gaan werken en is toen vannochtend pas thuis gekomen. Ik heb hem toen 30 min gezien en geprobeerd te praten maar er kwam niks uit, zelfs mij in de ogen kijken kon hij niet opbrengen.
En dat is waar ie dan zo nijdig over is? Zonder jou om verdere uitleg te vragen of van mijn part ruzie te maken? Ik vind dat best lastig te geloven eerlijk gezegd.
There is always something happening, and it's usually right now
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-12-2017 16:47
Reden: spam
97.50% gewijzigd
mlle schreef:
16-12-2017 15:41
Je topic heet "gezoend mét baas" niet "gezoend door baas".
Nieuwsgierig nu naar wat voor werk je doet.
Dat viel mij ook op ja.
There is always something happening, and it's usually right now
PinkUnicorn schreef:
Toevallig heb ik ooooooit een zoen gehad van een mafklapper in beschonken toestand en ik was er met mijn kop volledig bij. Ik wou het niet het gebeurde. Terug naar huis die nacht in een taxi, in bed geploft en de volgende dag denk je "Waaaat?". Dan een enkel wijntje stel hè, nou dan kun je ECHT bij enkel de toenadering van één of andere mafklapper gelijk "Stop" roepen. En nadien thuis rustig ff nazitten en denken over dat bijna voorval. En ja da's voor ieder anders, daar heb je wel gelijk in.
Niet voor iedereen werkt dat zo inderdaad. Van mezelf bijvoorbeeld weet ik dat mijn reactie vermogen en verwerkingstijd langerzamer is en daar komt nog bij dat ik sommige sociale hints niet altijd goed opvat. Dus ik zie het zomaar gebeuren dat ik op een avond zonder drank op met een jongen zoen. Niet omdat ik dat wil, maar omdst ik niet snel genoeg reageer en het daardoor een paar seconden duurt. Ik verwacht wel van mijn vriend dat (mocht zoiets gebeuren) hij daar dan rekening mee houd. Als dat niet kan dan vind ik niet dat een relatie veel voorstelt. Dingen kunnen gebeuren en daarna heb je spijt.
butterfly- schreef:
De sloten vervangen? :hihi: alsof hij een moordenaar is..
Zonnebloem1996 schreef:
16-12-2017 15:53
De sloten vervangen? :hihi: alsof hij een moordenaar is..
Nouja als mijn vriend wakker wordt en mijn telefoon uit mijn hand pakt, boos wordt en daarna weggaat mag hij wegblijven.
Vertel even wat je vriend gezegd heeft en vindt.
butterfly- schreef:
16-12-2017 15:59
Nouja als mijn vriend wakker wordt en mijn telefoon uit mijn hand pakt, boos wordt en daarna weggaat mag hij wegblijven.
Dat soort dingen gebeuren in een relatie, maar als het bij jou al zo snel over is kan je het net zo goed gelijk beëindigen. Waarschijnlijk is die vriend gewoon geschrokken en reageerde hij te fel, kan gebeuren, is menselijk. Het is gewoon een miscommunicatie, gewoon even uitpraten, klaar. Sommige dingen in het leven zijn zo simpel!
En als hij echt niet wil luisteren dan stuur je hem gewoon een lang appje waarin je zegt dat hij het waarschijnlijk verkeerd begrepen heeft. Dat je het niet wou.
PinkUnicorn schreef:
Toevallig heb ik ooooooit een zoen gehad van een mafklapper in beschonken toestand en ik was er met mijn kop volledig bij (maar mn lijf reageerde niet). Ik wou het niet het gebeurde. Terug naar huis die nacht in een taxi, in bed geploft en de volgende dag denk je "Waaaat?". Dan een enkel wijntje stel hè, nou dan kun je ECHT bij enkel de toenadering van één of andere mafklapper gelijk "Stop" roepen. En nadien thuis rustig ff nazitten en denken over dat bijna voorval. En ja da's voor ieder anders, daar heb je wel gelijk in.
Nou daar kan ik me dus niks bij voorstellen, tijd voor assertiviteitstraining.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven