Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 16 december 2017 om 14:56
Ze is inderdaad behoorlijk overtuigd van zichzelf en van hoe een relatie en familiebanden in elkaar zouden moeten zitten.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 16-12-2017 15:48
0.39% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 16 december 2017 om 14:58
zaterdag 16 december 2017 om 15:05
zaterdag 16 december 2017 om 15:30
Yep vragen naar de bekende weg we moesten even doorvragen maar kwam er toch uit.Grobbekuiken_ schreef: ↑16-12-2017 15:29Ik lees je hoor, echt![]()
Dat topic heeft ineens wel een vreemde wending genomen![]()
zaterdag 16 december 2017 om 15:50
Markie noemt mij in het topic 'betast terwijl ik sliep' vies, vals en smerig.
Dat lijkt me uit zijn pen alleen maar een compliment. Ik zou me eerder zorgen maken als hij het volledig met mij eens is, of mij slim of creatief met taal zou noemen.
Blijft de vraag : wat doe je met zijn soort posts ?
Neem me niet kwalijk voor het ongezellige onderwerp
Dat lijkt me uit zijn pen alleen maar een compliment. Ik zou me eerder zorgen maken als hij het volledig met mij eens is, of mij slim of creatief met taal zou noemen.
Neem me niet kwalijk voor het ongezellige onderwerp
nounou
zaterdag 16 december 2017 om 15:58
Niks. Waarom zou je er wat mee doen. Blokkeer hem, dan lees je hem niet meer als het je echt stoort.zazamaenade schreef: ↑16-12-2017 15:50Markie noemt mij in het topic 'betast terwijl ik sliep' vies, vals en smerig.
Neem me niet kwalijk voor het ongezellige onderwerp![]()
zaterdag 16 december 2017 om 16:00
Wat kan het jou jeuken wat hij over jou zegt?zazamaenade schreef: ↑16-12-2017 15:50Markie noemt mij in het topic 'betast terwijl ik sliep' vies, vals en smerig.
Neem me niet kwalijk voor het ongezellige onderwerp![]()
zaterdag 16 december 2017 om 16:15
Heb net even gekeken, en daar heeft Bruise wel een punt natuurlijk.
zaterdag 16 december 2017 om 16:17
Ik kom geen raad vragen, wil alleen graag van gedachten wisselen met diegenen die ook vinden dat hij veel te ver gaat in wat hij hier op het forum zet. Dat is al een tijdje, en komt in verschillende topics tot uiting. Ik ben niet bepaald de eerste die dat constateert. Als ik dat gevoel wel had ( dat ik de eerste of de enige was) zou ik niet op napraat hierover schrijven.
Het kan natuurlijk dat jij er geen probleem in ziet, wat hij schrijft. Maar ik zie dat wel zo.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 16-12-2017 16:33
2.60% gewijzigd
nounou
zaterdag 16 december 2017 om 16:19
Daar heb je eigenlijk wel een punt. Liever had ik gehad dat hij argumenten had gebruikt, maar goed, er zijn geen lieverkoekjes blijkbaar.
nounou
zaterdag 16 december 2017 om 16:21
Laat het gaan joh! Al is hij rechts-extreem, nou en! Vrijheid van meningsuiting. Blokkeer hem anders en ga wat leuks doen / leuke topics opzoeken!zazamaenade schreef: ↑16-12-2017 16:19Daar heb je eigenlijk wel een punt. Liever had ik gehad dat hij argumenten had gebruikt, maar goed, er zijn geen lieverkoekjes blijkbaar.
zaterdag 16 december 2017 om 16:24
Dat is blijkbaar niet voor iedereen weggelegd. Discussieert makkelijk met, en zonder is het snel 'omdat ik dat vind' maar ik zou het gewoon negeren.zazamaenade schreef: ↑16-12-2017 16:19Daar heb je eigenlijk wel een punt. Liever had ik gehad dat hij argumenten had gebruikt, maar goed, er zijn geen lieverkoekjes blijkbaar.
zaterdag 16 december 2017 om 16:26
Tsja, wat frisse lucht nog even zal wel helpen. Dank voor het schopje onder mijn kont.HasseSimonsdochter schreef: ↑16-12-2017 16:21Laat het gaan joh! Al is hij rechts-extreem, nou en! Vrijheid van meningsuiting. Blokkeer hem anders en ga wat leuks doen / leuke topics opzoeken!
nounou
zaterdag 16 december 2017 om 16:32
Waar kan ik die griet vinden?
zaterdag 16 december 2017 om 16:36
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
zaterdag 16 december 2017 om 16:46
Ze heeft het steeds over verschil in afkomst en het belang van milieus. Je kunt je misschien iets voorstellen bij mijn gevoelens daaromtrent.
zaterdag 16 december 2017 om 16:50
vrouwjagersma schreef: ↑16-12-2017 16:46Ze heeft het steeds over verschil in afkomst en het belang van milieus. Je kunt je misschien iets voorstellen bij mijn gevoelens daaromtrent.
Ja joh dat was tijden terug ook al zo'n zwak gelul toen ze op een bruiloft voor een drankje moest betalen. Daar doet dat seaurt mensen niet aan.
*gaap*