Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
zondag 17 december 2017 om 12:00
zondag 17 december 2017 om 12:18
Oh, Duufje, wow! Een positieve test!! Ik ben zo blij voor je!! Maakte me toch wat zorgen dat het niet gelukt was vanwege je bruinverlies, maar misschien heeft het dan met de innesteling te maken. Kun je morgen niet even bloed laten prikken en kijken of je progesteron hoog genoeg is? Neem je nog steeds extra progesteron? Ik ga keihard voor je duimen dat het snel gaat stoppen. Maar hé zeg, gewoon een positieve test!!
Taart, ook voor jou hoop ik dat het bloedverlies snel stopt. Hoe gaat het vandaag?
Taart, ook voor jou hoop ik dat het bloedverlies snel stopt. Hoe gaat het vandaag?

zondag 17 december 2017 om 12:30
WoW duufje voorzichtig gefeliciteerd! Hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan!
Hier vanochtend geen bloedverlies meer. Tot ik ging stofzuigen en moest hoesten. Toen weer een beetje
Er zit weinig tot niks op het inlegkruisje. Met afvegen lijkt het wel wat meer.
Er zitten ook geen stolsels bij.
En de test is veel donkerder als gister.
Dus ik weet het niet, ok wacht het af. Bel morgen de poli en maak er dan hun probleem van.
Hier vanochtend geen bloedverlies meer. Tot ik ging stofzuigen en moest hoesten. Toen weer een beetje
Er zit weinig tot niks op het inlegkruisje. Met afvegen lijkt het wel wat meer.
Er zitten ook geen stolsels bij.
En de test is veel donkerder als gister.
Dus ik weet het niet, ok wacht het af. Bel morgen de poli en maak er dan hun probleem van.
zondag 17 december 2017 om 12:51
zondag 17 december 2017 om 14:11
Windmolen. Dreamer02, Zizo, Animal2307, Diamond30 en MevrouwStippel
Dank jullie wel, ook voor de adviezen en raad. Voelde me eerlijk gezegd niet onzeker door jullie antwoorden. Jullie hebben juist meer ervaring momenteel met dergelijke trajecten en voor mij is het de eerste keer. Kan daar juist meer van leren.
Radboud is een academisch ziekenhuis en zullen weten waar ze mee bezig zijn. Wij hebben het alleen niet erg getroffen met de arts. Vermoed dat ze in mijn geval kansberekeningen, prognoses erop nageslagen hebben en daardoor de keus hebben gemaakt om niet verder te stimuleren.
Vandaag was dan D-Day (de punctie). Wij moesten om 9.30 uur in het ziekenhuis zijn. Mijn vriend mocht zichzelf even vermaken en daarna maar wachten. Je hoort altijd van die horror verhalen en van de uitleg alleen al kreeg ik rillingen. Nu heb ik een vrij hoge pijngrens, maar bleef het toch spannend vinden.
Ik heb geen roesje gehad, mocht kiezen voor morfine en uiteindelijk ook niet gedaan. Vorige keer hebben ze me naar 3 afdelingen gestuurd om bloed te laten prikken (ben moeilijk te prikken) en stond ik pas na 50 minuten buiten. Dus zei tegen de arts, de punctie is denk ik eerder gedaan dan dat jij het infuus hebt gezet. Heeft me netjes uitgelegd wat ze ging doen. Er zijn uiteindelijk 4 follikels aangeprikt (alleen links). Je kent het daarna wel, verkoeverkamer. Na 30 minuten kregen we de uitslag. Zaad was goed genoeg en er zijn 3 eicellen gevonden.
Dinsdag word ik gebeld of de bevruchting ook goed is gegaan en wat de kwaliteit is. Als alles positief is, heb ik woensdag de TP
Heb uiteindelijk nog wel gevraagd waarom niet verder stimuleren al was het maar met 1 dag, maar ze waren bang dat het grootste eiblaasje zou vergaan en dan zouden we niks meer hebben.
Ik moet zeggen de arts die mij vandaag heeft geholpen, vonden wij fijner als onze eigen arts. Ze nam de tijd om je vragen te beantwoorden. Gaf ook aan dat een 2e poging wel tot de mogelijkheid zou horen, omdat er 3 eicellen gevonden zijn. Onze eigen arts had gezegd 4, maar ze zou dit gaan evalueren.
Bij ons zijn er wat spanningen van de schouders gevallen.
Duufje
Heel voorzichtig feliciteer ik je met de positieve test!
Dank jullie wel, ook voor de adviezen en raad. Voelde me eerlijk gezegd niet onzeker door jullie antwoorden. Jullie hebben juist meer ervaring momenteel met dergelijke trajecten en voor mij is het de eerste keer. Kan daar juist meer van leren.
Radboud is een academisch ziekenhuis en zullen weten waar ze mee bezig zijn. Wij hebben het alleen niet erg getroffen met de arts. Vermoed dat ze in mijn geval kansberekeningen, prognoses erop nageslagen hebben en daardoor de keus hebben gemaakt om niet verder te stimuleren.
Vandaag was dan D-Day (de punctie). Wij moesten om 9.30 uur in het ziekenhuis zijn. Mijn vriend mocht zichzelf even vermaken en daarna maar wachten. Je hoort altijd van die horror verhalen en van de uitleg alleen al kreeg ik rillingen. Nu heb ik een vrij hoge pijngrens, maar bleef het toch spannend vinden.
Ik heb geen roesje gehad, mocht kiezen voor morfine en uiteindelijk ook niet gedaan. Vorige keer hebben ze me naar 3 afdelingen gestuurd om bloed te laten prikken (ben moeilijk te prikken) en stond ik pas na 50 minuten buiten. Dus zei tegen de arts, de punctie is denk ik eerder gedaan dan dat jij het infuus hebt gezet. Heeft me netjes uitgelegd wat ze ging doen. Er zijn uiteindelijk 4 follikels aangeprikt (alleen links). Je kent het daarna wel, verkoeverkamer. Na 30 minuten kregen we de uitslag. Zaad was goed genoeg en er zijn 3 eicellen gevonden.

Heb uiteindelijk nog wel gevraagd waarom niet verder stimuleren al was het maar met 1 dag, maar ze waren bang dat het grootste eiblaasje zou vergaan en dan zouden we niks meer hebben.
Ik moet zeggen de arts die mij vandaag heeft geholpen, vonden wij fijner als onze eigen arts. Ze nam de tijd om je vragen te beantwoorden. Gaf ook aan dat een 2e poging wel tot de mogelijkheid zou horen, omdat er 3 eicellen gevonden zijn. Onze eigen arts had gezegd 4, maar ze zou dit gaan evalueren.
Bij ons zijn er wat spanningen van de schouders gevallen.
Duufje
Heel voorzichtig feliciteer ik je met de positieve test!
zondag 17 december 2017 om 18:35
Duufje het klinkt als een bijzondere maar zware week, wat fijn dat jullie samen veel hebben kunnen praten en stilstaan bij B
En Wow wat onwijs fijn een positieve test!!!! Maar wat spannend meteen met het bruin verlies..... Hoop zo dat het goed zit en het bruin verlies van de innesteling komt. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd
Dionne wat fijn dat er na de moeizame aanloop er toch 3 eicellen zijn gevonden!

En Wow wat onwijs fijn een positieve test!!!! Maar wat spannend meteen met het bruin verlies..... Hoop zo dat het goed zit en het bruin verlies van de innesteling komt. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd

Dionne wat fijn dat er na de moeizame aanloop er toch 3 eicellen zijn gevonden!
zondag 17 december 2017 om 19:24
Duufje, wat mooi om te lezen dat jullie samen deze week goed hebben beleefd. Het is zo heftig allemaal. Ik heb veel aan je gedacht en denk nog steeds aan je. Ik feliciteer je voorzichtig, want het bloedverlies maakt het wel weer spannend. Hopelijk stopt het snel en word het niet helderrood bloed.
Taart, wat spannend allemaal! Hopelijk blijft het bij de paar drupjes. Ik ben benieuwd of je eerder terecht kunt in het ziekenhuis.
Labgeek, hoe gaat het nu met jou?
MwStippel wat fijn dat je voet aardig herstelt. Nog even en jij mag ook beginnen met het traject. Als ik zie wat jij allemaal al hebt gehad voordat je kunt beginnen (de TESE/voetoperatie), kan ik me voorstellen dat je blij bent dat je echt van start mag met de rest.
Dionne: de punctie achter de rug. Gelukkig heeft het toch nog drie eicellen opgeleverd, dat is een mooie score als je ziet hoe het met de follikelgroei ging. Nu duimen voor bevruchtingen en hopelijk een terugplaatsing. Spannend dit!
Hier vandaag ongesteld geworden. Ik ga dus dinsdag weer beginnen met het slikken van de pil. Dan duurt het nog wel even wanneer ik met deca begin (1 februari) en dan krijg ik ook de scratch. Ik heb er zin in! Een frisse nieuwe start in het nieuwe jaar (toch een soort van psychologische drempel merk ik).
Taart, wat spannend allemaal! Hopelijk blijft het bij de paar drupjes. Ik ben benieuwd of je eerder terecht kunt in het ziekenhuis.
Labgeek, hoe gaat het nu met jou?
MwStippel wat fijn dat je voet aardig herstelt. Nog even en jij mag ook beginnen met het traject. Als ik zie wat jij allemaal al hebt gehad voordat je kunt beginnen (de TESE/voetoperatie), kan ik me voorstellen dat je blij bent dat je echt van start mag met de rest.
Dionne: de punctie achter de rug. Gelukkig heeft het toch nog drie eicellen opgeleverd, dat is een mooie score als je ziet hoe het met de follikelgroei ging. Nu duimen voor bevruchtingen en hopelijk een terugplaatsing. Spannend dit!
Hier vandaag ongesteld geworden. Ik ga dus dinsdag weer beginnen met het slikken van de pil. Dan duurt het nog wel even wanneer ik met deca begin (1 februari) en dan krijg ik ook de scratch. Ik heb er zin in! Een frisse nieuwe start in het nieuwe jaar (toch een soort van psychologische drempel merk ik).
zizo wijzigde dit bericht op 17-12-2017 21:37
Reden: Ik bedoelde Dionne ipv Thjs
Reden: Ik bedoelde Dionne ipv Thjs
0.38% gewijzigd
zondag 17 december 2017 om 20:34
Ik breek even in Duufje: wat een fijn nieuws!
Bruin verlies zegt niet alles en ik duim even heel hard door dat het allemaal goed gaat komen/goed blijft gaan! En natuurlijk stond afgelopen week in het bijzonder in het teken van B. - ik heb veel aan je gedacht!
Labgeek: wat jammer zeg - verdorie
.
Ik heb sporadisch meegelezen sinds donderdag. Vooral uitgerust en nog wat laat kraamvisite gehad. Ik reageer later even uitgebreid op iedereen...

Bruin verlies zegt niet alles en ik duim even heel hard door dat het allemaal goed gaat komen/goed blijft gaan! En natuurlijk stond afgelopen week in het bijzonder in het teken van B. - ik heb veel aan je gedacht!
Labgeek: wat jammer zeg - verdorie

Ik heb sporadisch meegelezen sinds donderdag. Vooral uitgerust en nog wat laat kraamvisite gehad. Ik reageer later even uitgebreid op iedereen...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
zondag 17 december 2017 om 21:24
zondag 17 december 2017 om 21:39

maandag 18 december 2017 om 08:17
Oh duufje wat hoop ik zooooo hard mee met jou dat het goed zit!! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!
Hier ook weer even aan de stillere kant omdat ik de afgelopen dagen enorm veel buikpijn/krampen/steken heb en me best zorgen maak. Geen bloedverlies maar heel veel menstruatiepijn en alsof mijn baarmoeder samentrekt. Ik las wel iets van bandenpijn maar dat lijkt me wel vroeg?! Blij dat ik donderdag toch nog een laatste controle heb...
Hier ook weer even aan de stillere kant omdat ik de afgelopen dagen enorm veel buikpijn/krampen/steken heb en me best zorgen maak. Geen bloedverlies maar heel veel menstruatiepijn en alsof mijn baarmoeder samentrekt. Ik las wel iets van bandenpijn maar dat lijkt me wel vroeg?! Blij dat ik donderdag toch nog een laatste controle heb...

maandag 18 december 2017 om 10:54
Duufje voorzichtig gefeliciteerd. Een eerste stap in de goede richting. Ik heb hier zo op gehoopt voor je. Ik duim dat het goed blijft gaan.
Helaas weten we door dit topic, en een aantal helaas door eigen ervaring en de rest door mee lezen en meeleven, dat je er met een positieve test nog lang niet bent. Ik duim voor iedereen hier voor een voldragen zwangerschap en een gezond kind aan het eind van de rit. Ik zal in ieder geval niet meer zo onbevangen in een zwangerschap kunnen staan dan ruim 9 jaar geleden.
Weija dank voor de update. Ik reageer later op je PB.
Dionne ik duim voor een terugplaatsing en goede bevruchtingen.
Helaas weten we door dit topic, en een aantal helaas door eigen ervaring en de rest door mee lezen en meeleven, dat je er met een positieve test nog lang niet bent. Ik duim voor iedereen hier voor een voldragen zwangerschap en een gezond kind aan het eind van de rit. Ik zal in ieder geval niet meer zo onbevangen in een zwangerschap kunnen staan dan ruim 9 jaar geleden.
Weija dank voor de update. Ik reageer later op je PB.
Dionne ik duim voor een terugplaatsing en goede bevruchtingen.
maandag 18 december 2017 om 12:12
Dionne wat een bikkel ben jij zeg! Super fijn dat er 3 eicellen zijn gevonden. Ik duim dat je woensdag een terugplaatsing hebt, wanneer weet je meer over de bevruchtingen?
Selin ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, hopelijk is het gewoon je baarmoeder die aan het groeien is.
Hier: vandaag laatste follikelmeting gehad, ik was erg verrast maar er zijn nog wat follikels mee gaan groeien. Woensdag heb ik de punctie.
Selin ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, hopelijk is het gewoon je baarmoeder die aan het groeien is.
Hier: vandaag laatste follikelmeting gehad, ik was erg verrast maar er zijn nog wat follikels mee gaan groeien. Woensdag heb ik de punctie.
maandag 18 december 2017 om 14:42
@Lagbeek: Ach nee, wat ontzettend verdrietig dat het niet gelukt is
. Kan me voorstellen dat je erdoor heen zit. Het feit dat je een keer zwanger bent geweest is een teken dat het wel kan, maar voor nu is het gewoon heel zuur. Heel veel sterkte.
@Dionne: Fijn dat het erop zit!! En dat er 3 mooie eicellen zijn gevonden! Hopelijk woensdag een mooie tp
.
@Thjs: Verschrikkelijk hé die wachtweken. Ik vond het ook niet leuk meer, hoewel deze 'verlengde wachtweken' ook niks zijn. Spannend donderdag hoor. Wat betreft de kwaaltjes: niks van te zeggen. Ik heb beide zwangerschappen nooit onderrugpijn gehad (tot nu toe) maar lees velen van wel.
@MwStippel: Jaaa de 27e komt in de buurt, nog een dikke week!! Fijn dat het beter gaat met je voeten.
@Taart: Nog bloedverlies gehad? Wat onzeker zeg. Wel fijn dat de testen alleen maar donkerder worden. Afwachten maar weer grr...
@Rucio: Oh spannend woensdag!! Wel super fijn dat er nu wat meer follikels mee lijken te groeien! Hopelijk mooie opbrengst, succes!
@Duufje: Heb je nog bloedverlies? Hoop het niet... Ik hoop het zo voor je!!
@Flipje: Ik denk vaak aan je. Vind het zo heftig wat jullie meemaken, kan me goed voorstellen dat je in een grote dip zit. Veel liefs!

@Dionne: Fijn dat het erop zit!! En dat er 3 mooie eicellen zijn gevonden! Hopelijk woensdag een mooie tp

@Thjs: Verschrikkelijk hé die wachtweken. Ik vond het ook niet leuk meer, hoewel deze 'verlengde wachtweken' ook niks zijn. Spannend donderdag hoor. Wat betreft de kwaaltjes: niks van te zeggen. Ik heb beide zwangerschappen nooit onderrugpijn gehad (tot nu toe) maar lees velen van wel.
@MwStippel: Jaaa de 27e komt in de buurt, nog een dikke week!! Fijn dat het beter gaat met je voeten.
@Taart: Nog bloedverlies gehad? Wat onzeker zeg. Wel fijn dat de testen alleen maar donkerder worden. Afwachten maar weer grr...
@Rucio: Oh spannend woensdag!! Wel super fijn dat er nu wat meer follikels mee lijken te groeien! Hopelijk mooie opbrengst, succes!
@Duufje: Heb je nog bloedverlies? Hoop het niet... Ik hoop het zo voor je!!
@Flipje: Ik denk vaak aan je. Vind het zo heftig wat jullie meemaken, kan me goed voorstellen dat je in een grote dip zit. Veel liefs!
maandag 18 december 2017 om 18:49