Iemand in de supermarkt.

06-12-2017 13:18 742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-forummers!

Na lang wikken en wegen toch maar een account aangemaakt om advies te vragen. Eerst wil ik wat over mijzelf kwijt, zodat jullie weten hoe ik een beetje als persoon ben. Ik ben namelijk erg onzeker en vind het moeilijk om dingen te ondernemen.

Mijn verhaal gaat over een jongen in de supermarkt, hij werkt daar. Ik merk dat ik sinds iets langer dan een maand toch wel interesse heb maar ik durf gewoonweg niks te doen. We begroeten elkaar 9 vd 10 keer (hij begint) en soms vraag ik wat aan hem met betrekking tot of iets nog op voorraad is of besteld kan worden. Zo ook de vorige keer, hij ging kijken of het besteld kon worden aangezien het niet in het assortiment zit. Ik moest hierbij mijn voor- en achternaam en mijn 06 geven dan zou hij contact opnemen als er meer informatie is. Begin deze week moest ik wat vragen en hij was (gelukkig voor mij) de enige die op dat moment rondliep in de winkel, dus vroeg ik meteen naar het product van de vorige keer waarvoor ik mijn naam en 06 moest geven. Hij verontschuldigde zich 2x dat ie niet had gebeld omdat ie dacht dat ie wel had gebeld en ik merkte dat hij wel een beetje rood werd, dit kan ook uit schaamte komen maar ook van de zenuwen? Enige tijd geleden was ik ook bij hem aan de kassa en ik merkte dat ie bij mij wat klungelig begon te doen en bij de klant voor mij was er volgens mij niks aan de hand. Al kan ik mij dit ook allemaal inbeelden natuurlijk. Ik zou graag in contact komen met hem maar ik durf niet zo goed, ik durf niet meer dan simpelweg iets vragen waar iets staat/of het nog voorradig is. Enige tijd geleden ben ik hem gaan opzoeken op Facebook want ik was nieuwsgierig, maar om nou out of the blue een berichtje op Facebook te sturen.. en wat als ie daarover iets zegt in het echt? Of nog erger, mij afwijst.. ik wil nog wel mijn boodschappen kunnen doen zonder dat het ongemakkelijk gaat worden.

Hebben jullie tips/advies?
Ik ga nog even niks doen. Ik moet straks wel weer naar de winkel (goh wat toevallig) dus ben benieuwd of hij er wat van gaat zeggen in de winkel, als ik ‘m zie, over die vrienschapsverzoek..

En misschien morgen dan opnieuw versturen, met de tekst erbij of ik niet weet of ie het al had ontvangen ofzo..

Ben wel benieuwd hoe hij vandaag tegen mij zal doen.
BaloeBeer schreef:
18-12-2017 04:47
Ik ga nog even niks doen. Ik moet straks wel weer naar de winkel (goh wat toevallig) dus ben benieuwd of hij er wat van gaat zeggen in de winkel, als ik ‘m zie, over die vrienschapsverzoek..

En misschien morgen dan opnieuw versturen, met de tekst erbij of ik niet weet of ie het al had ontvangen ofzo..

Ben wel benieuwd hoe hij vandaag tegen mij zal doen.
Nee, dat is raar. Een vriendchapsverzoek is heel duidelijk zichtbaar, dus dat heeft hij heus wel ontvangen.

Gewoon rustig afwachten. Als hij er niet op reageert, dan is het duidelijk toch :)
Je kan zien of een berichtje is aangekomen. Als het alleen een bolletje met V is die licht gekleurd is, is hij verzonden, maar nog niet aangekomen.
Is het een bolletje met v die donker gekleurd is, is hij aangekomen.
Staat zijn profielfoto erbij, heeft hij hem gelezen.
Mocht hij op verzonden staan, zou ik zeker nog een berichtje sturen :)
Vind ik niet raar, anders blijf je gissen.
apppie schreef:
18-12-2017 07:58
Nee, dat is raar. Een vriendchapsverzoek is heel duidelijk zichtbaar, dus dat heeft hij heus wel ontvangen.

Gewoon rustig afwachten. Als hij er niet op reageert, dan is het duidelijk toch :)
Hoezo is het raar? Als het berichtje wel is verzonden maar nooit aankomt!? (Blijft staan op een wit bolletje met een ‘v’)
O wauw gaaf dat hij je geaccepteerd heeft. Het begin is er. :)
winters schreef:
18-12-2017 09:35
O wauw gaaf dat hij je geaccepteerd heeft. Het begin is er. :)
Alleen jammer dat het berichtje (nog) niet is aangekomen.
Sommige mannen zetten hun netwerk uit om de batterij te sparen. Mijn vorige vriendje deed dit ook, heel irritant.
Willen jullie iets leuks horen?
Jaaaaaaa
JAAAAAAAAAA :popcorn:
........ Come on.... Waiting....
Ik heb dit topic vandaag pas gelezen, maar ik ben ook wel erg benieuwd naar een positieve update!
Nee.....
Twee woorden, negen letters.... Duurt lang....
Het topic is fake?
Mijn berichtje op Facebook is nog steeds niet aangekomen maar het leuke wat ik wil vertellen is;

Vandaag dus boodschappen wezen doen en hij begroette mij, zoals gewoonlijk dus ik baalde stiekem want ik had gehoopt op meer contact. Nou ik kon iets niet vinden dus ik vroeg het aan hem, hij mij geholpen, maar nog geen kans op een gesprek. Daarna stond ik in de rij bij de kassa en hij moest bijdraaien, dus ik pakte mijn kans en was als eerste, en zei voor de grap tegen hem 'niet allemaal tegelijk' omdat er niemand anders bij hem ging, moest ie lachen. Tijdens het scannen gingen ie vragen of het allemaal was gelukt en ik zei dat ik met de fiets was dus vroeg ie of ik ver moest fietsen, en hij vroeg of het al de boodschappen voor kerst waren. Was een heel leuk gesprek. Daarna moest hij de koopzegels oprollen dus ik zag hem klungelen en zei: 'Ben je er niet zo goed in?' en toen moest ie lachen, net zoals met de bon. Dus ja, het gesprek was leuk :D
Sciocco schreef:
18-12-2017 16:04
Twee woorden, negen letters.... Duurt lang....
eh oh rebus

inwoner van scandinavisch land + ander woord voor straten of lanen =
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
18-12-2017 16:30
eh oh rebus

inwoner van scandinavisch land + ander woord voor straten of lanen =
'Duurt lang' is toch ook twee woorden, negen letters?
Winter is coming...
Ik zou het volgende keer toch even over dat berichtje op FB hebben hoor.
:cheer2: Dat kun je :cheer2:
Het Viva forum is papaja.
Dit is het moment om hem te sturen: veilig aangekomen met de fiets! 😁
MissTiek2015 schreef:
18-12-2017 17:00
Dit is het moment om hem te sturen: veilig aangekomen met de fiets! 😁
Ja, dat is een goeie!
Nu is het moment om hem te vragen of hij het bericht heeft ontvangen..
In de winkel dus.
Stuur maar liever: Ben helemaal natgeregend op de fiets, zin om me af te drogen? xxx BolleBeer
Visluchtje schreef:
18-12-2017 17:29
Stuur maar liever: Ben helemaal natgeregend op de fiets, zin om me af te drogen? xxx BolleBeer
Serieuze reacties stel ik wel op prijs..
lindaatje1900 schreef:
18-12-2017 17:29
Nu is het moment om hem te vragen of hij het bericht heeft ontvangen..
In de winkel dus.
Ik ga denk ik dat ene doen, dat ik een berichtje stuur met 'Nou, ik was veilig thuis gekomen hoor!'
(Ik denk dat mijn vorige berichtje dan ook aan komt..)
anoniem_360167 wijzigde dit bericht op 18-12-2017 17:57
9.31% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven