RP - voorkomen dat bep. gebruikers je profiel kunnen zien?

22-02-2009 19:53 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vraag zegt het al: ik wil graag iemand blokkeren op relatieplanet. Nu is daar wel een mogelijkheid voor. Dan kunnen ze je geen berichten sturen. Maar kunnen ze dan wel je profiel zien?

Het zit zo: ik heb een scharrel maar we hebben niet echt meer gevoelens voor elkaar. Daarom heb ik me toch eens aangemeld op RP. Nu zag ik zijn profiel online staan (ik was een uur aangemeld en hij behoorde tot mijn matches) nu wil ik voorkomen dat hij mijn profiel spot (ivm foto). Weet iemand of dit mogelijk is?
als jullie geen echte gevoelens voor elkaar hebben en hij staat ook op RP zie ik niet in waarom hij jouw profiel niet mag zien eigenlijk.

volgens mij kan iedereen je profiel zien, als je iemand blokkeert kan ie je alleen geen berichten sturen en niet chatten, volgens mij dan, ben geen RP-expert!
Dat dacht ik al. Op zich maakt het niet zo veel uit, het is alleen zo dat onze hele omgeving ons eerder als een stel ziet dan als scharrelaars

Maar had inderdaad hetzelfde idee al.. Ik moest gewoon over een flinke drempel heen om iets van mezelf op RP te zetten en schrok toen ik zijn profiel daar zag...
dan zou je jullie hele omgeving beter kunnen blokken dan je scharrel lijkt me.

als hij er hetzelfde over denkt als jij dan maakt het toch niet uit of hij je kan zien of niet?
Heb me maar gewoon over de drempel heengezet.. Ik heb gewoon nogal moeite met het kneuzen-imago maar even rondkijken op de site leert me dat dat onzin is
staat heel wat leuks op dus veel plezier met rondkijken!
Je kunt je foto zetten op 'op verzoek'. Als je dan een berichtje stuurt naar iemand kun je diegene de mogelijkheid geven je foto te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven