Weinig ervaring

18-12-2017 21:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen,

Ik ben een jongen 21 jaar. En heb tot nu toe 0.0 ervaring met relaties, daten of wat dan ook. Nu is dit ook deels mijn eigenschuld omdat ik de afgelopen 4 jaar hier ook totaal niet voor open stond en in mezelf geïnvesteerd heb.

Alleen nu merk ik zelf dat ik wel steeds meer verlangens krijg om gewoon samen te zijn met een leuke meid. Het punt is alleen: ik ontmoet gewoon weinig dames die ik zelf leuk vind en waar je wederzijds ook nog een klik mee hebt. Meestal is het of ik of zij, maar nooit beiden.

Plus mocht het dan zo zijn heb ik eigenlijks geen flauw idee hoe ik het verder moet brengen haha. Ook lijkt alles wel bezet en des te ouder ik wordt des te moeilijker het wordt. Want de meeste hebben al ervaring.

Nu vindt ik aanspreken ook nog wel eens lastig. Dit komt omdat ik dan geen onderwerp kan vinden. En om gewoon een saai gesprek aan te gaan kom je ook niet echt ver mee.

Nu ben ik zelf geen type dat veel uitgaat naar kroegen. En daar ga ik het ook niet echt vinden denk ik. Wel ga ik naar festivals en andere gelegenheden maar daar ontmoet je zelden iemand. Is meestal ook nooit mijn doel om ergens heen te gaan om mensen te ontmoeten. Meestal ga ik naar evenementen om mezelf te vermaken.

De vraag is nu: Waar vergroot je je kansen? En hoe dan verder?

Misschien een beetje een onduidelijk gehaal en ook lekker kort...

Maar sta open voor vragen of kritiek:)

Groeten
Hi Geintje!
Begrijpelijk dat je wel verlangt naar samenzijn met een meid die je leuk vindt. En het is ook eng om op meiden af te stappen als je weinig ervaring hebt. Heb je al eens nagedacht over dating apps a la Tinder? Het is makkelijk, je vindt snel leuke meiden en, al zit er misschien niet direct relatiemateriaal bij, kan je wel veel leren over omgaan met vrouwen.
Waar vind je iemand: werk, sport, studie, vaak ook via via, dus op een verjaardag of bbq bij anderen, of de zus van een vriend, vriendin van de partner van een vriend,

En ik denk zomaar dat de meeste meisjes of vrouwen iemand die wat onzeker is, veel leuker vinden dan een of andere gladjakker met allerlei snelle praatjes

Als je zelf niet graag naar de kroeg gaat, ook niet doen, want de vrouwen die daar komen zijn dan ook niet je type

Of anders inderdaad: het internet
pearle schreef:
18-12-2017 21:14
Waar vind je iemand: werk, sport, studie, vaak ook via via, dus op een verjaardag of bbq bij anderen, of de zus van een vriend, vriendin van de partner van een vriend,

En ik denk zomaar dat de meeste meisjes of vrouwen iemand die wat onzeker is, veel leuker vinden dan een of andere gladjakker met allerlei snelle praatjes

Als je zelf niet graag naar de kroeg gaat, ook niet doen, want de vrouwen die daar komen zijn dan ook niet je type

Of anders inderdaad: het internet
Ik denk ook dat de meeste het ook wel kunnen waarderen. Maar aan een kant zie ik er ook een beetje uit als een"gladjakker" verzorg mezelf goed en doe al een tijd aan bodybuilding. Ik hoorde pas dat juist de vrouwen die ik wel leuk vind een beetje geintimideerd worden??. Is dit ook zo?

Terwijl ik qua karakter echt niet zo ben. Meer een vrij kalm type dat overal wel humor in ziet.
Mijn vriend en ik waren ook geen types van uitgaan. Tenminste vroeger wel, nu niet meer.
En waren hebben wij elkaar ontmoet? Midden in het bos!
Caracolita schreef:
18-12-2017 21:13
Hi Geintje!
Begrijpelijk dat je wel verlangt naar samenzijn met een meid die je leuk vindt. En het is ook eng om op meiden af te stappen als je weinig ervaring hebt. Heb je al eens nagedacht over dating apps a la Tinder? Het is makkelijk, je vindt snel leuke meiden en, al zit er misschien niet direct relatiemateriaal bij, kan je wel veel leren over omgaan met vrouwen.
Tinder en internet dating ben ik niet zo van eigenlijks. Praat liever met iemand face to face. Heb ik wel gedaan maar als je ze dan in real life spreekt zijn ze heel anders.
Love2hike schreef:
18-12-2017 21:27
Mijn vriend en ik waren ook geen types van uitgaan. Tenminste vroeger wel, nu niet meer.
Ha hoe krijg je dat voor elkaar dan:p?
En hoe is dat toen verder gelopen? Als ik iemand ontmoet blijft het vaak bij oppervlakkig contact en dan doei haha.
Hoe vergroot je je kansen? Netwerk uitbreiden; sportclub, hobby v.h. één of ander club of de vrijgezelle vriendinnen van je hupeldepup. Verder ben ik het met je eens dat de één mondiger is dan de ander. Mijn man was en is nog steeds erg terughoudend, destijds 23 toen IK hém versierde :-D ieder potje past een deksel. Komt vast die enthousiaste meid TO!
Nou dat bodybuilden zou ik voorzichtig mee zijn, de meeste vrouwen vinden dat niet echt aantrekkelijk. Of je moet van die barbie types willen aantrekken.
Doe in geen geval dingen waardoor de mensen je niet serieus nemen en denken dat bij jou alles een geintje is.
Niet geschoten is altijd mis
beetjegek schreef:
19-12-2017 12:00
Nou dat bodybuilden zou ik voorzichtig mee zijn, de meeste vrouwen vinden dat niet echt aantrekkelijk. Of je moet van die barbie types willen aantrekken.
Dat lijken me niet echt mijn types nee,
Maar deze sport doe ik puur omdat het echt goed is voor je mentale en fysieke kracht. Plus op elk vlak in je leven help die dicipline je echt. Nu ben ik ook natural en geen show off. Dus ik hoop dat het mee valt :-P
Bitje93 schreef:
19-12-2017 12:56
Doe in geen geval dingen waardoor de mensen je niet serieus nemen en denken dat bij jou alles een geintje is.
Waar komt dit bij daten in het nadeel als ik vragen mag?
Love2hike schreef:
18-12-2017 21:27
Welk bos was dat, want dan ga ik morgen ook even. :jump:
veel relaties komen voort uit vriendenkring (vrienden van vrienden), werk (leuke collegas) studie.
Lang niet altijd door uitgaan
Vergroot je kring, stel je sociaal op bij bedrijfsuitjes oid. Stap vol in het leven, zorg dat je veel mensen tegenkomt.
Geintje schreef:
18-12-2017 21:26
Ik hoorde pas dat juist de vrouwen die ik wel leuk vind een beetje geintimideerd worden??. Is dit ook zo?
jij hebt de hele #metoo-discussie gemist?
vind ik altijd zo grappig dat iemand zegt vrouwen te willen ontmoeten en dan iets als internetdating en tinder afwijst... toch wel de tool om een afspraakje mee te regelen

maar goed, anders ga je op ballet of op paardrijden joh
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven