Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zondag 22 februari 2009 om 21:05
@Wuz, je strategie van max 1 week mailen en dan elkaar in IRL zien.
Ja beetje een dipje hier, gaat al een hele tijd goed hoor, maar opeens ga je dan weer malen en word je een beetje verdrietig. Jij ook al begreep ik?
@Q, Ik weet ook dat het goed gaat komen hoor!
Soms heb je alleen van die momentjes dat het goed is de dingen te horen die jij zegt, dan weet ik weer waarom ik ook alweer afscheid had genomen en ik zonder hem beter af ben! Soms krijg ik alweer zin om weer het dating gebeuren in te stappen, en dat beschouw ik maar als een goed teken! Ik neem zeker mijn tijd, en afleiding zoeken is nog de beste methode. Dank je wel in elk geval, so far! Kan ik erg waarderen!
Ja beetje een dipje hier, gaat al een hele tijd goed hoor, maar opeens ga je dan weer malen en word je een beetje verdrietig. Jij ook al begreep ik?
@Q, Ik weet ook dat het goed gaat komen hoor!
zondag 22 februari 2009 om 21:10
@Erykah: Daar hebben we het tijdens die night out wel over als ik jouw afropruik op heb en jij mijn hoed.
@LS: Goeie zaak dat je alweer goed op weg bent! Ennuh..het is slechts mijn mening. Geen dank hoor, graag gedaan. Trouwens..als ik nou die MD van Erykah niet kan leasen op die NO, dan wil jij mij wel ter wille zijn...toch? En ja hoor..roze met bruin staat me bééldig.
@LS: Goeie zaak dat je alweer goed op weg bent! Ennuh..het is slechts mijn mening. Geen dank hoor, graag gedaan. Trouwens..als ik nou die MD van Erykah niet kan leasen op die NO, dan wil jij mij wel ter wille zijn...toch? En ja hoor..roze met bruin staat me bééldig.
zondag 22 februari 2009 om 21:13
Erykah, het is niet eens dat ik het serieuzer neem dan de anderen maar gewoon dat het ook voor mij tijdrovend is. Dan heb je heel de reutemeteut van nieuwe contact methodieken gehad en irl blijkt het niet te klikken. En aangezien ik geen vrienden aan het zoeken ben...
(Trouwens maar 1 date gehad maar hoorde vrijdag weer wat verhalen van vriendinnen, vermoeiend.)
Ik wist wel dat het nix voor me is maar wou het voor mezelf proberen omdat ik vond dat ik iets moest doen....irl kom ik ze ook nie echt bij bosjes tegen vandaar....
(Trouwens maar 1 date gehad maar hoorde vrijdag weer wat verhalen van vriendinnen, vermoeiend.)
Ik wist wel dat het nix voor me is maar wou het voor mezelf proberen omdat ik vond dat ik iets moest doen....irl kom ik ze ook nie echt bij bosjes tegen vandaar....
zondag 22 februari 2009 om 21:16
Saai/stil weekend gehad...............
Wel vrijdag een mega leuke avond gehad met stelletje ongeregeld (lees vrienden). Borrelen/dineren in restaurant en op het eind geconcludeerd dat wij bijeenkomsten gewoon thuis moeten houden want strax hebben wij een entreeverbod bij vele horeca.
Van de 10 pers. hebben er zeker 4 een moment gehad van tranen van het lachen dus....
Wel vrijdag een mega leuke avond gehad met stelletje ongeregeld (lees vrienden). Borrelen/dineren in restaurant en op het eind geconcludeerd dat wij bijeenkomsten gewoon thuis moeten houden want strax hebben wij een entreeverbod bij vele horeca.
Van de 10 pers. hebben er zeker 4 een moment gehad van tranen van het lachen dus....
zondag 22 februari 2009 om 21:18
Indi, wat zijn jouw ervaringen met ematching dan?
LM, had afgelopen week een date na 1 week mailen en van beide kanten niet genoeg klik. Wel gezellig, ben blij dat ik niet weken mailen heb gewacht. IRL is toch anders, iemand kan nog zo vlot mailen etc. en toch..
Trouwens snap niet zo goed wat er allemaal te mailen valt na 1 week. Ik had al verteld wat ik allemaal wou vertellen en in het irl gesprek ook nog wat verteld en verder is het toch elkaar leren kennen door elkaar mee te maken (mijn bescheiden mening)
LM, had afgelopen week een date na 1 week mailen en van beide kanten niet genoeg klik. Wel gezellig, ben blij dat ik niet weken mailen heb gewacht. IRL is toch anders, iemand kan nog zo vlot mailen etc. en toch..
Trouwens snap niet zo goed wat er allemaal te mailen valt na 1 week. Ik had al verteld wat ik allemaal wou vertellen en in het irl gesprek ook nog wat verteld en verder is het toch elkaar leren kennen door elkaar mee te maken (mijn bescheiden mening)
zondag 22 februari 2009 om 21:19
hallo meiden en Q!
Ik heb ongeveer dezelfde bloeddoorlopen ogen als mn avatar...maar het was weer geweldig leuk! Ik weet niet wat ik allemaal gedaan heb, maar het lijkt wel of ik door een trein ben overreden
Hoe gaat het hier?
@Vleer...wat zonde nou! Overviel het je in een keer nu je wat langer bij elkaar was?
Ik heb ongeveer dezelfde bloeddoorlopen ogen als mn avatar...maar het was weer geweldig leuk! Ik weet niet wat ik allemaal gedaan heb, maar het lijkt wel of ik door een trein ben overreden
Hoe gaat het hier?
@Vleer...wat zonde nou! Overviel het je in een keer nu je wat langer bij elkaar was?
zondag 22 februari 2009 om 21:23
Wuz, ik denk dat als je echt een klik hebt, dat je dan genoeg te bepraten hebt. De keren dat ik via internet heb gedate, is het 2 keer op een relatie uitgelopen en 1 x was die klik er niet en had ik ook niet zoveel te melden, dat was dus ook geen match. Denk dat op beide manieren je kans maakt op het ontmoeten van een potentiele kandidaat, dus via internet en irl. Dus ik zeg... try them both!
Wel jammer dat het op niks is uitgelopen, maar je kunt het idd maar beter snel weten dan dat je eeuwen met elkaar aan het mailen bent, en hij bij de 1e date enorm tegenvalt. Je moet maar denken, je hebt het in elk geval weer geprobeerd!
Wel jammer dat het op niks is uitgelopen, maar je kunt het idd maar beter snel weten dan dat je eeuwen met elkaar aan het mailen bent, en hij bij de 1e date enorm tegenvalt. Je moet maar denken, je hebt het in elk geval weer geprobeerd!
zondag 22 februari 2009 om 21:23
quote:liefmeisje2 schreef op 22 februari 2009 @ 21:19:
Q, ben jij nu met afkortingen aan het strooien? MD en NO?
Marlies Dekkers op Night Out gok ik? Hahaha.... oh ja jij was onze grote fan hè van Marlies... ik wil je best terwille zijn hoor
Ach..je bent alweer helemaal de oude. Jij kent de afkortingen hier tenminste allemaal. Ik doe daar dan weer wat langer over. Je had overigens helemaal gelijk, maar dat wist je al..toch? Leuk dat je me ter wille wilt zijn, thanks!
Q, ben jij nu met afkortingen aan het strooien? MD en NO?
Marlies Dekkers op Night Out gok ik? Hahaha.... oh ja jij was onze grote fan hè van Marlies... ik wil je best terwille zijn hoor
Ach..je bent alweer helemaal de oude. Jij kent de afkortingen hier tenminste allemaal. Ik doe daar dan weer wat langer over. Je had overigens helemaal gelijk, maar dat wist je al..toch? Leuk dat je me ter wille wilt zijn, thanks!
zondag 22 februari 2009 om 21:27
@Appeltje: Ook goeienavond! Voor iemand die door een trein overreden bent, kun je nog behoorlijk typen. Ik neem maar aan dat je een goeie avond/nacht/morgen (en wellicht middag) hebt gehad.
Ik heb me aangemeld op dat Paiq-gebeuren. Eens kijken of dat iets is.
Ik ben het overigens eens met LM wat het daten betreft: als je een tijdje met iemand contact hebt via internet en dat contact bevalt je dermate goed dat je nieuwsgierig bent geworden naar de persoon met wie je dat contact hebt, dan moet je er gewoon voor gaan, de stoute schoenen (in jullie geval: laarzen met hakken) aantrekken en die persoon ontmoeten. Daten is weten.
Ik heb me aangemeld op dat Paiq-gebeuren. Eens kijken of dat iets is.
Ik ben het overigens eens met LM wat het daten betreft: als je een tijdje met iemand contact hebt via internet en dat contact bevalt je dermate goed dat je nieuwsgierig bent geworden naar de persoon met wie je dat contact hebt, dan moet je er gewoon voor gaan, de stoute schoenen (in jullie geval: laarzen met hakken) aantrekken en die persoon ontmoeten. Daten is weten.
zondag 22 februari 2009 om 21:28