Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:pop1980 schreef op 22 februari 2009 @ 21:26:

Mmm, ik wilde reageren, maar nu weet ik niet meer wat en op wie...Haha, gaat verder wel goed Pop?!
nou ik gooi er nog een laatste in:

die kalige man (toch maar gematcht vraag me niet waarom): ik: wat ben je aan t doen. Hij: ik wacht op wipe out. Ik: dat is volgens mij op za.avond Hij: oh ja, nou dan kijk ik maar naar wegmisbruikers..

Verder niets, terwijl hij helemaal in de gloria was dat ik hem matchte en ik vooral vanavond verder moest chatten met hem.

ik heb een magneet voor losers vandaag denk ik. Dan maar een foute man, die zijn tenminste nog interessant!
quote:Q-Q schreef op 22 februari 2009 @ 20:54:

[...]

@Wuzz: Ik ben het niet met die zienswijze eens. Hij is -op zijn zachtst gezegd- nogal generaliserend. Er wordt bovendien uitgegaan van een aantal niet onderbouwde aannames, die vervolgens als een soort van waarheid worden aangenomen. Dat lijkt me niet geheel realistisch. Ik zou me door dit soort berichten niet laten leiden. Ik doe het in ieder geval niet. Je hebt per slot van rekening altijd een keus in hoeverre je contact wilt hebben/houden met iemand die je op internet hebt leren "kennen".Q, heb het niet zelf bedacht maar weet ook niet of ik er wel of niet mee eens ben, heb nog niet genoeg ervaringen om t net vs irl tegen elkaar af te zetten.
Ik ben er echt klaar mee..haha

Irritant die Icebreakers..Succes Q!
quote:Erykah schreef op 22 februari 2009 @ 21:23:

Xenia....een stripper als afsluiter van de girlsnightout hoort er bij dus Q einde van de avond/nacht word je verwacht. Tijd en plaats hoor je nog wel dan :-)Einde van de avond/nacht? Ik mis dus het voor- en hoofdgerecht en mag na het toetje komen opdraven? Of moet ik me in een bordkartonnen taart hijsen en er dan vol enthousiasme (inclusief het verbergen van de halve hernia die ik dan heb opgelopen en de prins claustrofobie) uitspringen met jouw afropruik op en gehuld in MD die ik hetzij van jou, hetzij van LM heb geleased? Wow...
Hahahaha..Xen
Haha dat zou leuk zijn dat Q gaat daten met één van de Paiq-ladies hier! :-)
Ik heb anders ook nog wel een MD setje voor je Q

En ik ga voor jou als toetje dan hoor, vecht t wel ff uit met Erykah
Arme Xen en arme Indi... geen succesverhalen dus vandaag?
Pop?????? Alles ok?!
quote:Xenia66 schreef op 22 februari 2009 @ 21:29:

nou ik gooi er nog een laatste in:

die kalige man (toch maar gematcht vraag me niet waarom): ik: wat ben je aan t doen. Hij: ik wacht op wipe out. Ik: dat is volgens mij op za.avond Hij: oh ja, nou dan kijk ik maar naar wegmisbruikers..

Verder niets, terwijl hij helemaal in de gloria was dat ik hem matchte en ik vooral vanavond verder moest chatten met hem.

ik heb een magneet voor losers vandaag denk ik. Dan maar een foute man, die zijn tenminste nog interessant!Hahahaha..je bloemlezingen blijven bijzonder grappig. Ik ben benieuwd naar mijn ervaringen op Paiq. Ik moest me door een behoorlijke vragenlijst heenworstelen voordat ik door de ballotage heen kwam. Daarna kwam er een enorm gekunsteld grafiekje tevoorschijn met lijnen in de kleuren van de regenboog. Er werd wat geshuffeld met namen en vervolgens kwam er iemand uit de bus die tig weken geleden voor het laatst online was. Dat belooft wat...
je moet speeddates aanvragen Q

Hoe oud ben je btw?
de stand is...(tromgeroffel)

3

Xen, ennuh, is mijn klok blijven stilstaan. Is het al 1 maart dan ).
bravoooooo Appel!
Thanks Xen. Eens kijken of het oeroude spreekwoord van die schoen en dat aantrekken dan bewaarheid gaat worden. Die schoen vervang ik dan voor het gemak maar door stukken textiel van een niet nader te noemen merk in een nog nader te bepalen kleurstelling. Mogelijke hofleveranciers in deze zijn dus Xen, LM en Erik A. Mja...dat gaat wel goedkomen..denk ik.
quote:Xenia66 schreef op 22 februari 2009 @ 21:37:

bravoooooo Appel!

dank u dank u hahahaha

Ik heb me nog nooit zo misdragen als gisteren/vannacht...en mooi dat ik er geen spijt van heb
Het begint nu wel vaste vormen aan te nemen he..dat feestje??

worden er nog meer mensen uitgenodigd??
quote:Xenia66 schreef op 22 februari 2009 @ 21:35:

je moet speeddates aanvragen Q

Hoe oud ben je btw?Geen idee hoe dat moet. Ik ga er deze week nog wel naar kijken. Ik moet ook nog wat foto's opsnorren heb ik begrepen. Ik ben 30+ overigens.
quote:appeltje72 schreef op 22 februari 2009 @ 21:39:

[...]

dank u dank u hahahaha

Ik heb me nog nooit zo misdragen als gisteren/vannacht...en mooi dat ik er geen spijt van heb Goed zo!
wat was het ook alweer?? the dirty-thirties??
Appel, heb even je verhaal gemist... heb je met 3 mannen gezoend?
quote:appeltje72 schreef op 22 februari 2009 @ 21:42:

wat was het ook alweer?? the dirty-thirties??Klinkt helemaaaaal goed
Appeltje, you go girl!! En nee....spijtbetuigingen..bewaren we voor in t bejaardentehuis ;)
quote:liefmeisje2 schreef op 22 februari 2009 @ 21:43:

Appel, heb even je verhaal gemist... heb je met 3 mannen gezoend?

Ben gisteren wezen carnavallen in Den Bosch...en ja 3 stuks leuke lekkere mannen (niet 3 tegelijk haha)

Vandaag ook leuke smsjes van ze gehad, was wel grappig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven