Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar Fritzz.
Hier ook inmiddels een jaar geleden.
Al kwam mijn miskraam pas 5 november op gang.
Ik ben inmiddels 35 weken zwanger.
Succes met de laatste loodjes en lekker uitkijken naar je verlof.
Ben wel ontzettend dankbaar voor het feit nu zwanger te zijn. Lijkt me erg heftig als je nu nog steeds in de onzekerheid zou verkeren van wel of niet zwanger zijn.
Vanessa, jeetje.. ik heb je even geloept om te kijken of je ergens een update had gegeven. Wat een k*t nieuws zeg!! :hug: een hele dikke knuffel voor jullie
Dankjewel Mennes! Het heeft helaas weer niet zo mogen zijn. Totaal dit niet verwacht!
Vanessa, wat lees ik hierboven? Wat is er gebeurt?! Wil je het kwijt of liever met rust gelaten worden? Heel veel sterkte en liefs.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Sterkte Vanessa; wat ontzettend verdrietig
Hoe is het hier met iedereen?
Geniet iedereen nog van de baby’s of zwangerschap?

Vanessa ben heel benieuwd hoe het met jou is.

Hier inmiddels 39 weken zwanger, allerlaatste loodjes dus. Afwachten wanneer ons meisje komt.
Vorige week zondag met precies 40 weken bevallen van een prachtige dochter. We zijn dolgelukkig met haar, ze is prachtig. :heart:
Gefeliciteerd Fritz!!

Vanessa: ik kan alleen maar aannamen dat er slecht nieuws was. Heel veel sterkte. Sorry voor mijn late reactie!
Sinds heel wat maanden weer eens ingelogd op het forum en kwam deze topic tegen waar ik zo ontzettend veel aan heb gehad na mijn miskraam.
Niet te geloven dat deze al weer in augustus 2016 was en dat het nu bijna 2018 is. Afgelopen vrijdag is mijn dochter Yara 6 maanden geworden en is het dus ook 6 maanden geleden dat ik mijn keizersnede heb gehad.

Wat zie ik een aantal bekende namen van meiden die zwanger zijn/waren en ondertussen hun kindje in hun armen hebben. Wat fijn om te lezen.

En wat rot dat er toch een paar zijn waarbij het nog niet gelukt is.
@Vanessa: heel veel sterkte en kracht toegewenst.
De pijn van een miskraam is niet te beschrijven of onder woorden te brengen. Ook al heb ik nu een kindje mogen krijgen, kan ik nog verdrietig zijn om wat er is gebeurd. Ik probeer hier open over te praten, omdat er zo weinig over gesproken word, terwijl het zo vaak voorkomt.

Ik denk nog altijd veel aan iedereen hier en ik vind het leuk dat ik facebookcontact heb met een paar van jullie!

:hug:
Fritzzz gefeliciteerd!
Je hebt er lang op moeten wachten maar waarschijnlijk dubbel en dwars waard.

Hier nog niet helemaal einde verhaal. Madame zit er nog.
Vandaag 23.6 wk zwanger en vanaf 15 wk gebroken vliezen.
We knokken door. Wat de schade is die ze daardoor heeft opgelopen kunnen ze helaas pas zeggen na de geboorte maar tis een vechtertje. Hopelijk blijft ze nog even zitten ondanks al het bloed en vruchtwater verlies.
Fritzzz, wat heerlijk, gefeliciteerd!

Jeetje Vanessa, wat een vechters zijn jullie allebei! Ik duim er voor dat ze het nog een tijdje vol houdt en dat ze hier niet te veel schade van oploopt! :hug: Is het voor jou nog vol te houden, lichamelijk en mentaal?
Jeetje vanessa ! Wat een rollercoaster! Hoe kan dat, die gebroken vliezen? Wat een vechtertje zeg, jeetje! Is het niet zo dat ze bijv met 24 weken gehaald wordt of zo lang mogelijk laten zitten?

Heel veel sterkte en kracht voor jullie alle drie!
Vanessakusje1987 schreef:
19-12-2017 05:29
Fritzzz gefeliciteerd!
Je hebt er lang op moeten wachten maar waarschijnlijk dubbel en dwars waard.

Hier nog niet helemaal einde verhaal. Madame zit er nog.
Vandaag 23.6 wk zwanger en vanaf 15 wk gebroken vliezen.
We knokken door. Wat de schade is die ze daardoor heeft opgelopen kunnen ze helaas pas zeggen na de geboorte maar tis een vechtertje. Hopelijk blijft ze nog even zitten ondanks al het bloed en vruchtwater verlies.
Ohh jeetje Vanessa wat ben ik blij om dit van je te lezen!! Ik heb je wel 10x geloept sinds oktober in de hoop een sprankje goed nieuws te lezen... Ik snap dat je de vlag nog helemaal niet uitgooit zolang ze er nog niet is, en zolang jullie ook niet weten hoe ze er aan toe is, maar jeetje.... nu toch bijna die 24-weken gehaald en dan nog zo lang mogelijk vol proberen te houden. Wat een super bijzonder bikkeltje in je buik!

Hoe is het met jouw en je vriend/man? Lukt het jullie een beetje om met alle stress en spanning te dealen?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Wauw Vanessa wat een wonder dat ze er nog in zit zeg. Hoe gaat het met de groei? Afwachten dus maar vooralsnog heb je de 24 weken gehaald.
Maandag en Dinsdag longrijpers gehad en lig nu nog in t zkh. Mag denk wel naar huis maar lig eigenlijk wel prima.
Vanaf volgende wk woensdag moet ik zowieso blijven omdat ze dan iedere dag ctg s gaan maken om te kijken of ze goed groeit eng er nog leuk heeft.

Ze kunnen evt schade pas zien na de geboorte dus helaas valt daar nog weinig over te zeggen. Hoop dat ze nog een tijdje rustig blijft zitten.
Fritzz gefeliciteerd, lekker genieten nu!

Vanessa; wat heftig zeg! Knap dat hij er nog zit, maar ook een hele spannende tijd voor jullie. Ik ga hard voor jullie duimen.

Hier waggel ik nog lekker verder. 34 weken alweer en het gaat eigenlijk best goed. De 2 mannen liggen in hoofdligging dus het lijkt er zelfs op dat het een natuurlijke bevalling kan worden. Hopelijk nog een week of 3-4 wachten en dan babyknuffelen.
Wauw Vanessa wat doet ze het goed dan! Lig je al lang in het ziekenhuis of nu alleen voor een controle? Wat zou eventueel de 'schade' kunnen zijn? Hopelijk valt het allemaal mee en mah je van een gezonde dochter bevallen en lekker gaan genieten als straks de storm gaat liggen. Dikke knuffel!

Babbes: oh ook spannend, nog maar even dan heb je je twee mannetjes!
Cupcake longen ontwikkelen tussen wk 16-22 daarvoor heb je vw nodig. Ik had wellis nietis steeds wat maar of t voldoende was?

Daardoor gaan longen open en dicht. Als dat het niet gaat doen is ze niet levensvatbaar of ik nu 25/28/30/40 weken zwangerschap haal. Ze kunnen dat helaas niet maken.

Longblaasjes kunnen wel ontwikkelen en daarvoor heb ik longrijpers gehad.

Ik ben nog in t zkh en bevalt me prima hoop dat ik mag blijven. Anders vanaf woensdag terug en blijven totdat ze er is.

Babbes nog even geduld met wachten. Spannend!
O jeetje wat een spannende tijd zeg Vanessa. Hoop zo dat je van een gezond meisje gaat bevallen.
Maar zoals ik nu begrijp weten ze pas als ze geboren is of de longen genoeg vruchtwater hebben gehad?

Hier is alles goed.
Ik ben een maand te vroeg bevallen maar nu al 2 1/2 maand de trotse mama van een zoon.
Zo gek. Vorig jaar hoopte ik op dit wondertje en nu een jaar later trotse mama.
Sinds een tijd ook weer even ingelogd. Allereerst Vanessa wat een spanning zeg! Wat een dapper kindje heb je in je buik!! Moeten jullie nu tot ze geboren is afwachten of de longen goed ontwikkeld zijn? Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en geluk dat jullie kindje gezond ter wereld komt!!!

Wat leuk daarnaast om te lezen dat een heel aantal al hun kindjes in de armen hebben kunnen sluiten en dat er kindjes op komst zijn. Dat het toch vaak goed komt na (een reeks van) miskramen is toch fijn om te weten voor diegenen die er middenin zitten. Ik ben inmiddels bijna 38 weken en we tellen de dagen af tot onze jongen er is. We kunnen niet wachten.
Vanessa ik leef echt met je mee! Hoe gaat het inmiddels? Ik zag dat je in het ziekenhuis verblijft, ergens ook wel prettig dat je op een goede plek bent nu. Het lijkt me enorm moeilijk die onzekerheid :(.
Hoi meiden, ik ben hier niet meer zo vaak ondanks ik daar nu de hele dag de tijd voor heb maar vergeet t gewoon verslaafd aan series!!!

Gefeliciteerd met al jullie kleine hummeltjes die inmiddels al weer keihard groeien.

Hier nu 26.4. Al 20 nachtjes in het zkh maar voor t goede doel. Bevalt me wel. Hihi.
2x longrijping gehad en nu verder brouwen.
Wat fijn dat het nog goed gaat! Ik duim voor een mooi en goed einde met een gezond kindje. Ik kom hier ook niet meer zo vaak maar zal af en toe kijken hoe het met je gaat. Succes!
Supermooi Vanessa!

Lekker blijven zitten die kleine, en wat fijn dat je je goed vermaakt in het ziekenhuis. Zet m op weer!
Vanessa, hoe gaat het ?

Hier is onze kleine man inmiddels alweer 6,5 maand oud (!!!)
Tijd vliegt zo hard voorbij..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven