Zwanger worden na miskraam in 2016/2

12-10-2016 09:33 2123 berichten
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.

Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart

tZonnetje ¤31-32 ¤ :

Maisnon ¤ ¤ NOD

Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :

Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten

De zwangeren

Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni

MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni

Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli

Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli

Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤

Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus

Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤

Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus

Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus

Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober

Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober

kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober

Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec

Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18

Babbes ¤33- 32 ¤ :heart: :heart: UD 3 feb '18

Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wauw babbes wat een goed nieuws en ook nog dubbel zoveel geluk! Probeer er straks van te genieten, de spanning en onzekerheid neemt wel af.

Hier inmiddels bijna 32 weken en alles gaat goed met de baby. Gelukkig kunnen we aftellen.
Ik vind het gaaf om te zien dat een deel van de meiden die ook een miskraam had gehad rond mij (oktober) nu gewoon bijna uitgerekend is. Ik ben nu alweer 15 weken.
fritzzzz schreef:
21-06-2017 09:59
Ik vind het gaaf om te zien dat een deel van de meiden die ook een miskraam had gehad rond mij (oktober) nu gewoon bijna uitgerekend is. Ik ben nu alweer 15 weken.
EN bedankt! Nee hoor is n geintje. Hier schiet t helaas niet op met zwanger worden.. Pff. Verder geen nieuws.
Als t okt niet is gelukt fertiliteit traject in.
Poeh vanessa, zelf gekozen om daar een grens te trekken? En volgt dan een 'regulier' traject of krijgen jullie ook aangepaste hulp vanwege je stollingsfactoren?
Aan de ene kant lijkt t nog zo ver weg maar ook weer dichtbij... nog een ronde of 4 dan?
Babbes wat enorm mooi! Een tweeling 💕
Het gaat helemaal goed komen, voor je het weet is het 7 juli! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt?

Kans en fritzz, heerlijk om te horen dat het met jullie ook zo goed gaat. Welverdiend.

Vanessa, ik respecteer enorm jouw kracht en geduld. Heel veel liefs aan jou, een extra knuffel en ik weet zeker dat ook jij je kleintje ooit gaat krijgen. Iemand die zo sterk is en nooit op geeft, dat kan gewoon niet anders dan positiviteit en goeds ontvangen op een punt in je leven.

Hier 34 (!) weken en eindelijk met verlof. Het was zeker wel pittig de laatste tijd maar nu dan fijn concentreren op de kleine.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Pistache91 schreef:
22-06-2017 07:23
Babbes wat enorm mooi! Een tweeling 💕
Het gaat helemaal goed komen, voor je het weet is het 7 juli! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt?

Kans en fritzz, heerlijk om te horen dat het met jullie ook zo goed gaat. Welverdiend.

Vanessa, ik respecteer enorm jouw kracht en geduld. Heel veel liefs aan jou, een extra knuffel en ik weet zeker dat ook jij je kleintje ooit gaat krijgen. Iemand die zo sterk is en nooit op geeft, dat kan gewoon niet anders dan positiviteit en goeds ontvangen op een punt in je leven.

Hier 34 (!) weken en eindelijk met verlof. Het was zeker wel pittig de laatste tijd maar nu dan fijn concentreren op de kleine.
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik heb wel toch nog voor volgende week een extra echo aangevraagd op eigen kosten, want ik ben nog steeds elke seconde van de dag bang dat het weer mis gaat. Hopelijk kan me dat wat gerust stellen.

Maar geniet van je verlof en nog even van je rust! Lekker pootjes omhoog en even lekker niks.
Nou Kans, de grapjas van t zkh stelde jan 2018 voor maar gezien we t al proberen vanaf mrt 2015 vond ik dat niet zon goed idee. Omdat de laatste mk okt was wilde ze daar wel in meegaan.
Echter helaas is er niets voor qua hulp of medicijnen dus vandaar dat ze de kansen ook niet zien als hulp wat wel werkt, alleen maar hulp om zwanger te worden als t niet lukt. Maar omdat zwanger worden niet t probleem hoeft te zijn is t ook geen extra kans.

Wat lief Pustache!
Wat fijn dat alles zo goed gaat dames!
Vanessa, dikke knuffel! Ook voor jou komt dat kleintje er! Dat geloof ik.

Hier zaterdag ook alweer 34 weken. Tijd gaat zo verschrikkelijk snel.
Verlof is inmiddels ingegaan.
Wel verschrikkelijk veel last van de warmte... pff

Door de update van de site weet ik even niet zo snel hoe dat zit met de tabel aanpassen. Zodra ik dat uitgevogeld heb pas ik 'm weer aan.
Mijn uitgerekende datum is 10 december :).
jij ook al weer 34 Mennes. Geniet samen met de rest van de laatste loodjes en de dingen die jullie samen kunnen doen.

Mooie datum Fritzz zo tussen alles in.
Hoe gaat het met iedereen?

Ik kan jullie laten weten 2 weken geleden bevallen te zijn van een gezond kereltje :-D

Ik wens iedereen het allerbeste en hoop op veel goede berichten!
Gefeliciteerd Mupje. Hier geen nieuws.
Dankjewel Vanessa en wat klote! Ik hoop echt heel erg dat ook voor jou 2017 nog positief nieuws brengt..
Een beetje late reactie, maar gefeliciteerd Mupje! Ik kijk hier niet zo vaak, omdat het erg stil is de laatste tijd.

Ik heb van de week de uitslag gehad van de tweede keer bloedonderzoek. Nu zijn er geen verhoogde waardes voor stollingsproblemen gevonden, dus dat is hiermee van de baan. Ik vind dat erg dubbel. Fijn dat er geen problemen zijn die ook invloed hebben op de rest van mijn leven, lastig omdat er geen verklaring en dus ook geen hulp is rondom de miskramen.
Inderdaad gefeliciteerd mupke! Ik ben inmiddels alweer 11 weken onderweg van m'n twins. Alles gaat goed. Hopelijk mag de rest snel volgen. X
Dankjewel Maisnon en Babbes!

Maisnon, begrijp je dubbele gevoel helemaal. Worden er verder nog dingen onderzocht of gaan jullie het nu zelf weer proberen?

Babbes, wow 11 weken alweer, tijd vliegt! Hoe voel je je? En zo leuk twins!!
Gefeliciteerd mupje wat fijn!

Dubbel maisnon dat onderzoek. Hopelijk snel raak bij jullie.

Hier alweer bijna op de helft! 18+5 vandaag.
Maisnon3 balen maar aan de andere kant ook fijn want ze kunnen daar erg wienig mee kijk maar naar mij. Hopelijk snel meer geluk.
Gefeliciteerd mupje!! Wat een prachtig nieuws 😊
Hier 38 weken en het wachten op de kleine is begonnen.

Wat een super mooi nieuws babbes! Een tweeling 💕 Deze twee kindjes verdienen jou als mama! Zo blij dit te horen.

Denk nog vaak aan iedereen. Dut forum zal altijd enorm belangrijk voor me blijven.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Wat een lieve laatste zin Pistache!
Spannend hoor de komende 3 weken bij jou. Wat een rijkdom. Wordt waarschijnlijk een fantastische ervaring en daarna vooral lekker genieten!
Dankjewel Fritzzz en Pistache!

Fritzzz, wat fijn dat het zo goed gaat! :-D

Pistache, ohh spannend!! Laatste loodjes :-D Laat je het ons weten als je bent bevallen? Super leuk!
Dames ,

Hier een kleine update

Ik ben afgelopen woensdag avond bevallen van onze zoon!

Heeft erg lang geduurd. Maar hij is er !

Jullie allemaal bedankt voor de support en het meeleven de afgelopen maanden !!
Mennes_ schreef:
22-07-2017 07:41
Dames ,

Hier een kleine update

Ik ben afgelopen woensdag avond bevallen van onze zoon!

Heeft erg lang geduurd. Maar hij is er !

Jullie allemaal bedankt voor de support en het meeleven de afgelopen maanden !!
Super! Gefeliciteerd, lekker genieten samen!
Mennes, gefeliciteerd! Wat fijn dat hij er is :-)
Gefeliciteerd Mennes! :-D
Hopelijk gaat het goed met jullie? Geniet ervan!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven