Zwanger worden na miskraam in 2016/2
woensdag 12 oktober 2016 om 09:33
Vervolg van deel 1. Omdat TO gestopt is met schrijven en een tabel toch handig is.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
UD 3 feb '18
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
Vanessakusje1987 ¤30-42 ¤ NOD 16 maart
tZonnetje ¤31-32 ¤ :
Maisnon ¤ ¤ NOD
Dorien_85 ¤ 31-32 ¤ :
Kancamagus , cheese-cake & saar , ik heb jullie uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet meeschrijven. Voel je vrij om weer aan te sluiten
De zwangeren
Lilianw1988 ¤ 28-32 ¤¤ UD 22 juni
MissFields ¤ 30-35 ¤¤ UD 23 Juni
Mupje ¤ 30-32 ¤¤ UD 14 juli
Patsy84 ¤ 32 - 30 ¤ ¤ UD 31 juli
Lavendel_Madelief ¤32-36 ¤
Pistache91 ¤ 25-27 ¤ UD 7 augustus
Mennes_ ¤ 26-27 ¤ UD 5 augustus ¤
Tamara_92 ¤24-25 ¤ UD 10 augustus
Cupcake1988 ¤ 28-28 ¤ UD 22 augustus
Kans ¤ 29-?? ¤ UD rond 25 oktober
Messe85 ¤31- 35 ¤ UD rond 30 oktober
kerstcadeautje ¤- ¤ UD rond 30 oktober
Fritzzzz ¤ 28-30 ¤ UD 10 dec
Phlee ¤27-29 ¤ UD 19 jan'18
Babbes ¤33- 32 ¤
Graag dikgedrukt aangeven als er wijzigingen moeten plaatsvinden.
anoniem_641ff34e34fa4 wijzigde dit bericht op 22-06-2017 14:00
8.83% gewijzigd
woensdag 21 juni 2017 om 12:49
EN bedankt! Nee hoor is n geintje. Hier schiet t helaas niet op met zwanger worden.. Pff. Verder geen nieuws.
Als t okt niet is gelukt fertiliteit traject in.
woensdag 21 juni 2017 om 18:58
donderdag 22 juni 2017 om 07:23
Babbes wat enorm mooi! Een tweeling 
Het gaat helemaal goed komen, voor je het weet is het 7 juli! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt?
Kans en fritzz, heerlijk om te horen dat het met jullie ook zo goed gaat. Welverdiend.
Vanessa, ik respecteer enorm jouw kracht en geduld. Heel veel liefs aan jou, een extra knuffel en ik weet zeker dat ook jij je kleintje ooit gaat krijgen. Iemand die zo sterk is en nooit op geeft, dat kan gewoon niet anders dan positiviteit en goeds ontvangen op een punt in je leven.
Hier 34 (!) weken en eindelijk met verlof. Het was zeker wel pittig de laatste tijd maar nu dan fijn concentreren op de kleine.
Het gaat helemaal goed komen, voor je het weet is het 7 juli! Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt?
Kans en fritzz, heerlijk om te horen dat het met jullie ook zo goed gaat. Welverdiend.
Vanessa, ik respecteer enorm jouw kracht en geduld. Heel veel liefs aan jou, een extra knuffel en ik weet zeker dat ook jij je kleintje ooit gaat krijgen. Iemand die zo sterk is en nooit op geeft, dat kan gewoon niet anders dan positiviteit en goeds ontvangen op een punt in je leven.
Hier 34 (!) weken en eindelijk met verlof. Het was zeker wel pittig de laatste tijd maar nu dan fijn concentreren op de kleine.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
donderdag 22 juni 2017 om 08:38
Tuurlijk hou ik jullie op de hoogte. Ik heb wel toch nog voor volgende week een extra echo aangevraagd op eigen kosten, want ik ben nog steeds elke seconde van de dag bang dat het weer mis gaat. Hopelijk kan me dat wat gerust stellen.Pistache91 schreef: ↑22-06-2017 07:23Babbes wat enorm mooi! Een tweeling
Maar geniet van je verlof en nog even van je rust! Lekker pootjes omhoog en even lekker niks.
donderdag 22 juni 2017 om 08:51
Nou Kans, de grapjas van t zkh stelde jan 2018 voor maar gezien we t al proberen vanaf mrt 2015 vond ik dat niet zon goed idee. Omdat de laatste mk okt was wilde ze daar wel in meegaan.
Echter helaas is er niets voor qua hulp of medicijnen dus vandaar dat ze de kansen ook niet zien als hulp wat wel werkt, alleen maar hulp om zwanger te worden als t niet lukt. Maar omdat zwanger worden niet t probleem hoeft te zijn is t ook geen extra kans.
Wat lief Pustache!
Echter helaas is er niets voor qua hulp of medicijnen dus vandaar dat ze de kansen ook niet zien als hulp wat wel werkt, alleen maar hulp om zwanger te worden als t niet lukt. Maar omdat zwanger worden niet t probleem hoeft te zijn is t ook geen extra kans.
Wat lief Pustache!
donderdag 22 juni 2017 om 11:52
Wat fijn dat alles zo goed gaat dames!
Vanessa, dikke knuffel! Ook voor jou komt dat kleintje er! Dat geloof ik.
Hier zaterdag ook alweer 34 weken. Tijd gaat zo verschrikkelijk snel.
Verlof is inmiddels ingegaan.
Wel verschrikkelijk veel last van de warmte... pff
Door de update van de site weet ik even niet zo snel hoe dat zit met de tabel aanpassen. Zodra ik dat uitgevogeld heb pas ik 'm weer aan.
Vanessa, dikke knuffel! Ook voor jou komt dat kleintje er! Dat geloof ik.
Hier zaterdag ook alweer 34 weken. Tijd gaat zo verschrikkelijk snel.
Verlof is inmiddels ingegaan.
Wel verschrikkelijk veel last van de warmte... pff
Door de update van de site weet ik even niet zo snel hoe dat zit met de tabel aanpassen. Zodra ik dat uitgevogeld heb pas ik 'm weer aan.
woensdag 12 juli 2017 om 10:13
Een beetje late reactie, maar gefeliciteerd Mupje! Ik kijk hier niet zo vaak, omdat het erg stil is de laatste tijd.
Ik heb van de week de uitslag gehad van de tweede keer bloedonderzoek. Nu zijn er geen verhoogde waardes voor stollingsproblemen gevonden, dus dat is hiermee van de baan. Ik vind dat erg dubbel. Fijn dat er geen problemen zijn die ook invloed hebben op de rest van mijn leven, lastig omdat er geen verklaring en dus ook geen hulp is rondom de miskramen.
Ik heb van de week de uitslag gehad van de tweede keer bloedonderzoek. Nu zijn er geen verhoogde waardes voor stollingsproblemen gevonden, dus dat is hiermee van de baan. Ik vind dat erg dubbel. Fijn dat er geen problemen zijn die ook invloed hebben op de rest van mijn leven, lastig omdat er geen verklaring en dus ook geen hulp is rondom de miskramen.
woensdag 19 juli 2017 om 08:40
Gefeliciteerd mupje!! Wat een prachtig nieuws 
Hier 38 weken en het wachten op de kleine is begonnen.
Wat een super mooi nieuws babbes! Een tweeling
Deze twee kindjes verdienen jou als mama! Zo blij dit te horen.
Denk nog vaak aan iedereen. Dut forum zal altijd enorm belangrijk voor me blijven.
Hier 38 weken en het wachten op de kleine is begonnen.
Wat een super mooi nieuws babbes! Een tweeling
Denk nog vaak aan iedereen. Dut forum zal altijd enorm belangrijk voor me blijven.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
zaterdag 22 juli 2017 om 15:08