Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Net als dat topic met die mannen bij lijf en lijn, welke wil je? Of er geen middenweg is.
En hop daar gaat weer de hele discussie
ivoortje schreef:
21-12-2017 20:53
Aw trek het je niet aan :hug: , je weet wie het schrijft..
Heb even geloept. Had blijkbaar nog geen eerdere ontmoetingen met haar/hem gehad. Wat een feestbeest zeg. :hihi:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Lady*Voldemort schreef:
21-12-2017 20:53
Vreet even een lekker chocolaatje, dan voel je je al snel beter :lips:
Ik knabbel altijd aan mijn dure chocola. Uiteraard.

David Dunning
Solomio schreef:
21-12-2017 20:54
Heb even geloept. Had blijkbaar nog geen eerdere ontmoetingen met haar/hem gehad. Wat een feestbeest zeg. :hihi:
sommige reageren echt overdreven op lijf en lijn. Want zelfs 5 kilo is te veel.
8102 schreef:
21-12-2017 20:56
O ja, maar dat is een maatschappelijke trend hè.

David Dunning
Solomio schreef:
21-12-2017 20:57
O ja, maar dat is een maatschappelijke trend hè.
Het liefst ook maatje er bij noemen he.
Gelukkig hebben sommige een perfecte wereld met een perfecte maat.
8102 schreef:
Ik vind het jammer dat er zoveel vooroordelen zijn, zowel over slanke mensen als over de vollere mensen onder ons.

Zeggen dat iemand het er zelf aanvreet vind ik echt gemeen, net zo goed als dat ik het gemeen vind dat iemand die slank is een plank te noemen.
Het is ook compleet onmogelijk dat je tevreden met je uiterlijk bent. Dat vind ik ook altijd zo vreemd.
Solomio schreef:
21-12-2017 20:54
Ik hoop dat die ontmoetingen er ook niet zullen komen want er is echt geen land mee te bezeilen! Haar reacties zijn vaak zo onaardig en veroordelend. Ze kan die negatieve attitude beter bewaren voor vervelende TO's en trollen die het verdienen om zulke reacties te krijgen :hihi:
Bjort schreef:
21-12-2017 21:04
Ik vind het jammer dat er zoveel vooroordelen zijn, zowel over slanke mensen als over de vollere mensen onder ons.

Zeggen dat iemand het er zelf aanvreet vind ik echt gemeen, net zo goed als dat ik het gemeen vind dat iemand die slank is een plank te noemen.
Dat is net zo iets als bij de kerstmaaltijd bij de slanke extra schep bij doen zeggen kan nog wel wat bij en bij de andere zeggen nee je krijgt maar de helft.
O, en dan nog praten over verslaving ook nog, zonder enig kennis van zaken.
Voor jou even een :hug:
Lady*Voldemort schreef:
21-12-2017 20:44
Is er nog ergens ruzie?

Groetjes Moi, LV, en nog een heleboel anderen.
Je hebt jezelf er even buiten gelaten, maar als je even tijd hebt voor Voldy dan vind je vast muitende en mottende alter ego's. Ik snap dat je het heel druk hebt om het forum in stand te houden voor onze beste, maar kom op je kan het!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:05
Het is ook compleet onmogelijk dat je tevreden met je uiterlijk bent. Dat vind ik ook altijd zo vreemd.
Als je zegt tevreden te zijn dan zijn er twee opties: 1) je liegt 2) je bent arrogant. Het is altijd weer hetzelfde liedje.. als een TO in de OP zet dat ze een prima uiterlijk heeft oid dan komt een legertje azijnpissers haar wel even vertellen dat ze "blijkbaar toch niet zo mooi is, anders zou ze probleem X niet hebben" :-[ Het zijn ook altijd dezelfde!
anoniem_360535 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 21:10
5.33% gewijzigd
8102 schreef:
21-12-2017 21:06
Dat is net zo iets als bij de kerstmaaltijd bij de slanke extra schep bij doen zeggen kan nog wel wat bij en bij de andere zeggen nee je krijgt maar de helft.
O, en dan nog praten over verslaving ook nog, zonder enig kennis van zaken.
Voor jou even een :hug:
Dank je voor je knuffel :bigkiss:

Nou idd, dat is echt erg als mensen wel even invullen dat je wel wat meer moet eten of juist wat minder. Net of je dan nog op je gemak zit aan de kerstdiner
ivoortje schreef:
21-12-2017 21:08
Als je zegt tevreden te zijn dan zijn er twee opties: 1) je liegt 2) je bent arrogant. Het is altijd weer hetzelfde liedje.. als een TO in de OP zet dat ze een prima uiterlijk heeft oid dan komt er een legertje haar vertellen dat ze "blijkbaar toch niet zo mooi is, anders zou ze probleem X niet hebben" :-[
Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:10
Nou dat. Dat gezemel toch steeds. Ik heb een dikke kont en ik ben een leuk mens. Als je dat niet kunt accepteren, dan is dat jouw probleem, mijn kont wordt er niet minder dik van.
En dat vreselijke topic op de sekspijler dan te lezen :facepalm:
vrouwjagersma schreef:
21-12-2017 21:10
Precies. De eerstvolgende dikkekontenhater vergelijk ik vanaf nu met Berlusconi, die een paar jaar geleden hate speech predikte over de dikke kont van Merkel.
8102 schreef:
21-12-2017 21:11
En dat vreselijke topic op de sekspijler dan te lezen :facepalm:
Welk topic?

Edit, laat maar heb hem al gevonden
anoniem_358010 wijzigde dit bericht op 21-12-2017 21:13
11.11% gewijzigd
En ik heb amper een kont :moon: :cry:
8102 schreef:
Ongelooflijk hè. Als mensen evenveel moeite zouden doen om die 5 kilo teveel te aanvaarden als dat ze moeite steken om die eraf proberen te krijgen, zou het veel gedoe schelen.
Life is short. Eat dessert first.
8102 schreef:
21-12-2017 21:13
En ik heb amper een kont :moon: :cry:
:hug: geeft niets hoor, je bent goed zoal je bent :bigkiss:
En ik vind het woord 'vreten' echt vreselijk.
Life is short. Eat dessert first.
Bjort schreef:
21-12-2017 21:04

Bezemsteel, asperge, graten pakhuis... het is maar een bloemlezing van wat mensen IRL denken dat ze tegen mij kunnen zeggen. Altijd gevolgd door ' je kan het hebben, dus neem dat stuk taart/of blabla nu gewoon, dat is goed voor je!!!!!'. En dan heb ik het niet eens over mensen die goede raad aan mijn geliefden geven om mij van mijn 'anorexia' af te helpen :bonk:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Wat een vreselijk topic zeg, heb niet alles gelezen maar wat ik gelezen heb maakt me wel wat misselijk. We zijn toch meer dan alleen maar ons uiterlijk.
Oudblond schreef:
21-12-2017 21:17
Bezemsteel, asperge, graten pakhuis... het is maar een bloemlezing van wat mensen IRL denken dat ze tegen mij kunnen zeggen. Altijd gevolgd door ' je kan het hebben, dus neem dat stuk taart/of blabla nu gewoon, dat is goed voor je!!!!!'. En dan heb ik het niet eens over mensen die goede raad aan mijn geliefden geven om mij van mijn 'anorexia' af te helpen :bonk:
Naar. Ik snap niet zo goed waarom mensen menen maar iets van iemand anders te kunnen vinden. Ik vind het ongelooflijk onbeschoft.
Oudblond schreef:
21-12-2017 21:17
Echt vreselijk, ik heb het zelfde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven