Werk & Studie alle pijlers

Bijbaantje kruidvat

21-12-2017 21:22 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Nou zit ik met een vervelende vraag... binnekort ga ik beginnen met een bij baantje maar nou heb ik namelijk het probleem dat ik vaak moet plassen.mag dat zo maar tijdens dat je werkt ik moet 5u30 lang werken met 15min. Pauze, mag je tijdens dat je aan de kassa staat naar het toilet toe zo ja hoe moet je dat dan doen?
Dankje voor iedereen die helpt xx
Lijkt me een prima vraag voor je leidinggevende. Ieder bedrijf heeft andere regels.
Wat een naar probleem. Is het iets medisch waardoor je vaak moet plassen of vd zenuwen? Als ik jou was zou ik die vraag daar voorleggen.
mijn ervaring is, dat wanneer je druk aan het werk bent, je blaas echt veel beter functioneert dan wanneer je eigenlijk geen zin hebt om te leren, of wanneer op je tablet zit.

verder heb ik ook niet veel tijd om te drinken, dus zo snel zal de blaas niet overlopen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Heel medisch is het niet heb een heel harde blaasonstekking gehad maar is nu weer “over” maar daar door moet ik vaak gaan
Gewoon zo lang mogelijk ophouden, gaat het vanzelf beter.
Thuis plas kk zeker om het half uur /uur
Nou niet bij me vanwegen men blaasonstekking krijg dan last van men nierbekken nina
Wacht je ook tot je blaas vol zit of lukt je dat niet?
Als je moet dan moet je. Ik zou het wel luchtig zeggen, dat je wel vaak moet plassen.
En misschien is vakkenvullen dan een betere functie voor je dan caissière?
Joni_de_tweede schreef:
21-12-2017 21:33
Als je moet dan moet je. Ik zou het wel luchtig zeggen, dat je wel vaak moet plassen.
Maar dan neemt de leidinggevende het misschien niet serieus? Het is toch echt een probleem voor TO , lijkt mij.
Met luchtig bedoel ik niet als grapje, maar gewoon niet te zwaar zeggen dat je wel erg vaak naar het toilet moet, hoe dat dan in zijn werk gaat op de werkvloer.
Ik mag alleen bijna maar kassa werk doen ga et zeker vragen
Roanoke* schreef:
21-12-2017 21:33
En misschien is vakkenvullen dan een betere functie voor je dan caissière?

Dat lijkt me inderdaad een betere optie.
Anoniem16 schreef:
21-12-2017 21:44
Ik mag alleen bijna maar kassa werk doen ga et zeker vragen
Vertel gewoon van jou probleem en laat zien dat je je uiterste best doet om niet te vaak te gaan. Ze zullen je vast een kans geven.
En mocht het niet lukken ( om het uur naar de wc moeten is praktisch gezien niet handig voor een caissière) dan kun je laten zien dat je meedenkt en eventueel beter iets anders kunt doen dan kassa draaien. En dan nog is er geen man overboord; er zijn vast genoeg bijbaantjes die wél bij jou passen.
Je moet op de kassa wel overgenomen worden dus je kan niet altijd gaan wanneer het jou uit komt. Maar als je het overlegd en dingen afspreekt met de leidinggevende is het vast geen probleem. Ik moet ook vaak plassen en is achter de kassa nooit een probleem geweest
Hoop dat ik dat mag want tydens kassawerk lijkt mij dat nou niet handig
Ben je bij een bekkenfysiotherapeut?
Anoniem16 schreef:
21-12-2017 21:53
Hoop dat ik dat mag want tydens kassawerk lijkt mij dat nou niet handig
Het is ook niet handig, maar jouw leidinggevende zal jouw eerlijkheid waarderen. Als jij het uit jezelf aankaart als iets waar jij mee zit, zal het heel anders overkomen dan als je "zomaar steeds naar de wc moet. Een goede leidinggevende zal naar een geschikte oplossing zoeken samen met jou. En als het uiteindelijk niet werkt, weet je pas zeker dat dit soort werk niet geschikt voor je is.
Ieniemienie123 schreef:
21-12-2017 21:51
Je moet op de kassa wel overgenomen worden dus je kan niet altijd gaan wanneer het jou uit komt. Maar als je het overlegd en dingen afspreekt met de leidinggevende is het vast geen probleem. Ik moet ook vaak plassen en is achter de kassa nooit een probleem geweest
Oke bedankt voor de tip maar als je nou echt nodig moet aan de kassa wat moet je dan doen je kassa gewoon even sluiten of even laten aflossen
Aflossen. Je kunt niet sluiten als er klanten zijn. Maar ga je nou naar een bekkentherapeut voor je klachten? Neem aan dat je baas ook wil weten of je geprobeerd hebt er iets aan te doen.
Saga_Röversdotter schreef:
21-12-2017 22:11
Aflossen. Je kunt niet sluiten als er klanten zijn. Maar ga je nou naar een bekkentherapeut voor je klachten? Neem aan dat je baas ook wil weten of je geprobeerd hebt er iets aan te doen.
Nee ga ik niet gister nog naar dokter geweest voor pillen zegt dat er niets aan de hand is met men bekken / nieren
er is een groot verschil tussen je plas de hele dag ophouden, dan kan je problemen krijgen met je nierbekken. Of dat je je plas even een half uurtje of uurtje ophoudt.

Wanneer je blaasontsteking over is, dan is de bacterie verdwenen. Waardoor de kans op nierbekkenontsteking kleiner wordt.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Saga_Röversdotter schreef:
21-12-2017 22:11
Heb dit opgezocht en is namelijk alleen in NL maar ben van BE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven