Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 22 december 2017 om 00:20
Het is ik voor mij inmiddels ook bedtijd. Hoorde mijzelf nl hardop " wauw.." zeggen nav je reactie.
vrijdag 22 december 2017 om 05:46
vrijdag 22 december 2017 om 05:52
vrijdag 22 december 2017 om 08:17
Terugkwam.alkemade schreef: ↑21-12-2017 23:36t Was zo nodig! Ik kom uit het onderwijs en werk nu elders, dus dan wordt het niet automatisch vakantie. En nu ben ik dus voor het eerst sinds de zomervakantie 18 dagen achterelkaar vrij, wat een zaligheid.
Gisteren op de kerstmarkt van mijn oude schooltje geweest, gekletst met mijn oud-collega's en ohmygawd wat was ik blij dat ik geen juf meer ben ... de kinderen, mijn kinderen, ik heb van ze genoten, zij waren blij dat ik er was, mijn schoolleider vroeg of ik al terug kwam en het voelde allemaal heel vertrouwd maar nee; ik ben klaar met de puinhopen van Bijsterveldt en alles wat daar bij hoort.
Oooh ik ontdekte vandaag dat ik die ook nog heb. Er was een ruzietje op straat, een vrouw die overstak waar het niet kon, drie bontkraagjes die K****wijf riepen, een hevige woordenwisseling tot gevolg hebbend. Ik dacht, kom, ik sluit even aan. Mijn naastdemevrouwgaanstaan en eens rustig de boel in ogenschouw nemen had tot gevolg dat de pubers op hun fietsen stapten en wegreden, al mopperend. Was leuk om te merken.
nouschi wijzigde dit bericht op 22-12-2017 09:54
0.31% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 22 december 2017 om 11:24
geld-recht/review-van-persoon-online-na ... p=27928268#
Dankzij het woord keukenweesje in dit topic heb ik het lied tomorrow uit de musical Annie in mijn hoofd
Dankzij het woord keukenweesje in dit topic heb ik het lied tomorrow uit de musical Annie in mijn hoofd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 december 2017 om 11:26
charlottew88 schreef: ↑22-12-2017 11:24geld-recht/review-van-persoon-online-na ... p=27928268#
Dankzij het woord keukenweesje in dit topic heb ik het lied tomorrow uit de musical Annie in mijn hoofd![]()
vrijdag 22 december 2017 om 11:35
En bedankt.charlottew88 schreef: ↑22-12-2017 11:24geld-recht/review-van-persoon-online-na ... p=27928268#
Dankzij het woord keukenweesje in dit topic heb ik het lied tomorrow uit de musical Annie in mijn hoofd![]()
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 22 december 2017 om 14:35
Sorry
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 22 december 2017 om 15:13
Mijn eerste week zit er al op. 2 januari begin ik weer.