Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-12-2017 08:26
Reden: spam
99.93% gewijzigd
Doe mij maar een doopcertificaat.
Hoe moet ik dat zien; mijn vrijheid terugkrijgen met een overlijdenscertificaat? Letterlijk?
Cool, dat we dit gewoon op Viva kunnen bestellen.

Ik wil eerst wat meer info: wat bedoel je precies met college graden? Is dat iets met temperatuur?
If accidentally read, induce vomiting.
Heb al gekozen, ik wil graag een huwelijkscertificaat en een echtscheidingscertificaat.
Just for the freakin' fun of it.

Wil je dat ik hier alle gegevens plaats?
Ik wil de onzichtbare inkt!

Ik was vroeger zo jaloers op een vriendinnetje die dat had. Ik moest het doen met citroensap.
Klein trauma.
Onzichtbaar is cool. Tot het zichtbaar is. Dan is het ineens niet meer onzichtbaar en vaak minder cool.
Sorry, ben erg filosofisch vanavond. * diepe zucht *
Sarcastaballcoach schreef:
22-12-2017 00:18
Sorry, ben erg filosofisch vanavond. * diepe zucht *
:HA:

Het is ik voor mij inmiddels ook bedtijd. Hoorde mijzelf nl hardop " wauw.." zeggen nav je reactie.
Jamaar, wat voor jou zichtbaar is, kan voor een ander onzichtbaar zijn. En vice versa. Wat is dan de waarheid? Zijn er meer waarheden? En hoe werkt dit door in de waarheidsbeleving van het eigen zijn - zichtbaar dan wel onzichtbaar?

Vragen, vragen....
Ik wil trouwens wel een Privé-kaart.
yasmijn schreef:
21-12-2017 22:50
Oo de kontendiscussie. Ik zeg jullie: tijdens/na de overgang wordt je kont platter en je buik dikker 😱
En ook dat geldt natuurlijk niet voor iedereen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
En wat heerlijk dat ik hier al ben voordat de mod de koop-een-paspoort-post gewist heeft.
Ik wil graag een bewijs van echtheid. Ik denk vaak dat ik een vervalsing ben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
alkemade schreef:
21-12-2017 23:36
t Was zo nodig! Ik kom uit het onderwijs en werk nu elders, dus dan wordt het niet automatisch vakantie. En nu ben ik dus voor het eerst sinds de zomervakantie 18 dagen achterelkaar vrij, wat een zaligheid.

Gisteren op de kerstmarkt van mijn oude schooltje geweest, gekletst met mijn oud-collega's en ohmygawd wat was ik blij dat ik geen juf meer ben ... de kinderen, mijn kinderen, ik heb van ze genoten, zij waren blij dat ik er was, mijn schoolleider vroeg of ik al terug kwam en het voelde allemaal heel vertrouwd maar nee; ik ben klaar met de puinhopen van Bijsterveldt en alles wat daar bij hoort.

Oooh ik ontdekte vandaag dat ik die ook nog heb. Er was een ruzietje op straat, een vrouw die overstak waar het niet kon, drie bontkraagjes die K****wijf riepen, een hevige woordenwisseling tot gevolg hebbend. Ik dacht, kom, ik sluit even aan. Mijn naastdemevrouwgaanstaan en eens rustig de boel in ogenschouw nemen had tot gevolg dat de pubers op hun fietsen stapten en wegreden, al mopperend. Was leuk om te merken.
Terugkwam.
nouschi wijzigde dit bericht op 22-12-2017 09:54
0.31% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
22-12-2017 08:17
Terugkwam.

:lol:
Doe dat dan ff bold zetten of zo, nu moest ik 2x de quote teruglezen (terug lezen) voor ik het zag :sigh:
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Volgens mij is er weer een moeder uit 'Een huis vol' op het topic :mrgreen: Kan ook nep zijn hoor, maar denk het niet.
geld-recht/review-van-persoon-online-na ... p=27928268#

Dankzij het woord keukenweesje in dit topic heb ik het lied tomorrow uit de musical Annie in mijn hoofd :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
22-12-2017 11:24

Dankzij het woord keukenweesje in dit topic heb ik het lied tomorrow uit de musical Annie in mijn hoofd :|
:HA:
charlottew88 schreef:
22-12-2017 11:24

En bedankt. :|
Life is short. Eat dessert first.
PB's doen het niet goed.
Maar geen tijd verder en is ook niet urgent en spannend genoeg.
doornroosje9 schreef:
22-12-2017 11:35
En bedankt. :|
Sorry :flag:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vakantie!! :yes:

Twee weken lang, god wat lekker :jump:
There is always something happening, and it's usually right now
Grobbekuiken_ schreef:
22-12-2017 14:39
Vakantie!! :yes:

Twee weken lang, god wat lekker :jump:
Mijn eerste week zit er al op. 2 januari begin ik weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven