Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Mimsmeisjes
Alle reacties Link kopieren
Kus, Mims. :(
Lieve Mims...

Denk dat ik heul zat was vannacht, weet helemaal nix van kruisjes, was aan het raaskallen, dus.
Hahahahahaha Pimpel, zo kom je er niet mee weg

Ben vanavond, onderweg van mijn ouders naar ons huis even snel bij mijn oma langs gegaan om dag te zeggen, met twee blije humpjes (BJ en Meis) die ook spontaan mijn oma even knuffelden. Leuk.

Mimsemeis, het blijft heftig allemaal.

Zoals Dream nu denkt aan de vrouwen hier die geen moeder en/of vader meer hebben, zo dacht ik in de week voor valentijn, toen alles rozerood en hartjes kleurde aan jou. Niet dat ik nu iets kreeg van mijn Lief voor valentijn, maar hij was er wel gewoon, die Lief. Op dat soort dagen lijkt mij het verdriet net nog iets groter dan normaal? Zoen en

Wat vliegt zo'n week he Lil? Knuf ook voor jou.

En is Bloes nu al weg, of vertrekt die morgen? Hoe dan ook; goede reis en veel plezier!
Leugenares, je hebt het me nog gesmst:

een chocoladereep, my little pony, een waspeentje én tegen de derde boom links.

Mims, dat is

euh..

kutter dan kut. x
Gaat bloes doen?

Lil welkom thuis.

Ik geloof dat mijn dochter in maart maar weer de hort op gaat.
Mims:

Pimp en Dreamer: het heeft even geduurd, maar de enveloppen liggen klaar. Morgen krijgen jullie zonen voetbalplaatjes (en die van Pimp ook veel dubbele, dus die mag uitdelen )
Sjee roque, de voetbalplaatjesgekte is allang afgelopen.

Waar ben jij al die tijd geweest? Het is nou niet alsof je net een bevalling achter de rug hebt ofzo.
Oooh Roque, wat lief!! Nou dubbele zijn gewenst van zowel Lientje en Lotje hebben ook besloten te gaan sparen.... Lekker ingewikkeld, want een hoop gekibbel erover nu natuurlijk. Loentje is gewend dat ze voor hem zijn en vindt dus dat hij er recht op heeft, maar de meiden vinden dat hij er al heel veel heeft en dat zij er dus recht op hebben en ik snap ze allemaal. Hoe dan ook, kaartjes welkom. Dank, erg lief van je!

Leuk Toet, zo'n spontaan bezoekje wat zo leuk is!
Oh, doe eens nieuwe lijstjes met voetbalplaatjesnummers de komende week. Want ik heb opeens ook twee sparende kinderen, sinds dagje uit bij hun Pake en Beppe die fervente AH-shoppers zijn. Dus nu hebben we ook dubbele, die iemand hier misschien nog nodig heeft?

En wiens kinderen gebruiken er nog nummer 3 luiers? Heb driekwart pak in de aanbieding.

En gooi dan voordat we gaan slempen ook nog even maten van kinderen op het net? Kan ik kijken wat ik nog aan kleertjes mee kan nemen!
Mims, ook van mij een dikke kus en

Verder even niks te melden, maar even ook een dikke kus voor jullie allemaal!

Bam, hoe voel je je?
Miks te melden?

Maar, maar, maar, je bent toch zwanger?

Dan gaat dus 1, alles goed of 2, dementiaaaaaaaaaaaaaaa.
Ja, maar dat is oud nieuws
Hoeveel weken nog/al?

Heb je je al bij een cluppie opgegeven op Kinders?

Waarom heb je geen 9maanden-kalender-streep-ding als motto staan?

Heb je nog wat nodig?

Hijg je al een hyperventialtie op een pufclub?

Weet je al wie de vader is?

Kijk dát weten we dus allemaal niet.
Wauw, inderdaad. Wat weten we veel niet!

Zo, de schooltassen staan weer klaar. Lunchpakketjes gesmeerd, geld voor schoolreisje in de portemonneetjes. Morgenmiddag nog even zoeken naar de gymspullen zodat ze die dinsdag ook weer mee kunnen nemen en we zijn weer back on track. Hoe kon ik in hemelsnaam denken dat ik het druk had toen ik nog geen kinderen had????
????
tsss, het past niet eens
Lekker....
Wat wilde ik nou toch typen?
'Weet je al wie de vader is'..

Goeiemorgen lieverds!

Lief dat je 't vraagt, Ely.Ik zat er vorige week nogal doorheen zeg maar en daar kwam nog iets ingrijpend en heftigs overheen, wil hier niet teveel over zeggen en plein public dus doe wel even update via de mail/NAK. Maar ik ben blij dat er een nieuwe week begonnen is, ga mezelf weer bij elkaar rapen en hopelijk met frisse moed weer verder.

Lief, al die liefde voor oma's en opa's. Heftig Pimp en Kjong, die zichtbare aftakeling.. waarom gebeurt zoiets nou toch. Mensonterend is het gewoon.

Ik had ook een geweldige oma. Geboren en getogen in de A'dam Jordaan, een heel bijzonder mens was het en ik was dol op haar. Ze is overleden toen ik 16 was, dus dat is al een hele poos terug maar ik mis haar nog. Soms kan ik haar nog ruiken, klinkt vaag misschien maar dan komt er een vlaag voorbij en dan ben ik ineens 20 jaar terug in de tijd. Ook bijzonder dat ik regelmatig nog heel levensecht over haar droom, dan zit ze hier op de bank met alle herten om haar heen. Of iets anders van nú, waar zij dan bij is. Heel fijn wakker worden is dat.

Droom jij ook zo levensecht over Hero, Mims? Ik hoop het heel erg, dat je hem 's nachts nog wel eens ziet en bij je voelt. (f)

Koffie dames? Of thee?

Las op 't forum een simpel recept voor scones, ga ik vanmiddag eens proberen. Doe ik een rondje, goed?

Waar gaat Bloes nou toch weer naartoe?!
Wow Toet, wat een mooi ploatsie,, dank

Ik dacht, na een week vakantie, dat het met die sportspullen dus niet fout kón gaan, maar LD had vanmorgen geen schoon sportbroekje voor gym.. waar de 2 (TWEE!!!) broekjes dan zijn?? GEEEEn idee..

Wat jij schrijft, Pimpel, over dat Loentje eigenlijk vindt dat alle plaatjes voor hem zijn, zo voelt LE dat kennelijk ook. En ik heb dus de overschotten aan Marels beloofd, voor kinderen in revalidatiecentrum, maar mèn, ik mag blij zijn als ik ze nog terug kan krijgen, van de kinderen

LD hoeft er nog maar 22 en dan gaan ze állemaal weg, die dubbelen. Tenminste... behalve de keepers en de glimmende en .. en.. ohja, die van Grunn. Dat was het geloof ik wel.

Verder werd ik vanmorgen wakker met koppijn, terwijl ik zo braaf rustig aan gedaan had, van 't weekend. Volgende keer houd ik er lekker geen rekening mee.. heb ik nog een beetje het gevoel dat het m'n eigen schuld is, dat ik koppijn heb.
Later is nu
Een jordanese oma, Bam... dat verklaard het een en ander,

En scones, mmmmm. Ik hou me aanbevolen.

Kan iemand mij trouwens accepteren voor de NAK? IK krijg nogsteeds de melding dat ik moet wachten op permissie van de administrator (en heb maar 1 emailadres, dus daar kan het niet aan liggen).

Nee, helaas, Bam. Ik droom in het geheel niet over Hero. Heerlijk lijkt me dat, maar niets dus. Slechts 1 keer, en toen was het ook levensecht. De zweverige kant in mij, die langzaam weer naar boven komt, denkt dat hij toen afscheid nam. Ofzo. Het was een hele emotionele droom, maar mooi tegelijk. Kussen was nat van de tranen toen ik wakker werd, maar ik was wel gelijk een stuk rustiger dan de periode ervoor. Maar ja, dat is ook alweer ruim een jaar geleden, denk ik.

Yeah, het was net een episode van the ghostwisperer, hihi.

Sportbroekjes? Huh?

Gymen ze dan niet hun hele schoolperiode in hun ondergoed? Nee? Fuck!
Als je ze geen gymkleren mee geeft dat gymen ze in hun ondergoed Mims. Zal Mops vanzelf wel een keer tegen gaan protesteren

Dubbele portie scones graag. Omdat vurtueel alles mag. Toch? IRL ben ik na het noro virus maar door gegaan met weinig eten om eindelijk dan eens Minder Toet te worden. pfff.....
Mops protesteren tegen gymen in haar ondergoed?

Mmmm, vooralsnog zou ze volgens mij het liefste in haar blootje door de speelzaal rennen, dus dan heb ik nog even...
En zo lost alles zich altijd vanzelf weer op

*gaat alvast de gymspullen zoeken zodat BJ en Meis morgen wel met gymkleren aan kunnen gymen *
hier in groep 1 en 2 gym in ondergoed. Daarna sportkleding verplicht, met handdoek mee ivm douchen na gym.

Helaas kwam ik er vorig jaar achter dat dat douchen nogal tegenvalt, aangezien de kinderen zich niet naakt aan elkaar durven te vertonen Ik heb mijn kinderen even behoorlijk uitgefoeterd hierover. Lopen de hele zomervakantie in d'r nakie, en durven dan op school niet te douchen.. tsk. Ja, of in onderbroek (snap ik gelijk waarom die steeds zo nat terugkwam )

Ik had net helegaar de berichten tussen Toet's koffie en mijn stuk niet gezien. Haiiii

Hoop dat een nieuwe week ook gelijk zo goed en gloedje nieuw is, dat het lekker loopt, Bambi

Ik zie nog steeds geen N-AK trouwens. Kan iemand mij uitnodigen voor deze groep? Nogmaals? Iemand bij wie ik wel als vriendinnetje sta ofzo??
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven