Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Rooss4.0 schreef:
22-12-2017 15:51
Nee hèhè, jij mij toch ook niet.
Ik vind het sowieso gek dat mensen vinden dat ze anderen op hun figuur moeten aanspreken. En schijnbaar wordt de één wel aangesproken en de ander niet.
Ik vraag me dan even hardop af waar dat door komt. Niet zo aanvallend hoor, het was goed bedoeld.
Dat het aanvallend is, maak jij ervan hoor!
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik had niet zoveel problemen met mijn dikke lijf. Had het altijd lekker warm en ik schaamde me nergens voor. Zit naaktmodel, ga heerlijk naar de sauna. Slank zijn vind ik maar koud. Maar ook mooier, eerlijk is eerlijk.

Youwish, jij werd niet uitgescholden, je vatte iets persoonlijk op wat niet persoonlijk tegen jou bedoeld was. Dat vind ik jammer. Je kunt je elke keer opwinden als iemand gratenpakhuis of scharminkel schrijft maar waarom zou je? Dat gaat toch niet over jou?
Als iemand jou daadwerkelijk een heroïnehoer of anaroxiapatiënt had genoemd had ik diegene beslist een kreng gevonden.
Maar ik heb niemand zien schrijven dat jij dat bent.

En dan zie ik je wel vadsige koe terugschrijven. Nou ja, vind ik gewoon jammer, laat ik het daarop houden.
...
Antoon69 schreef:
22-12-2017 15:35
Ja en andersom ook! Ik heb een normaal postuur en ben de laatste maanden retestrak maar als je me beter kent dan zie je dat ik nooit sport, zondagmiddag wandelen stom en saai vind (uberhaupt wandelen :puh: ) en actieve vakanties strontvervelend vind. Daarbij vind ik mensen die fanatiek met hun gezondheid (en vooral die van anderen) en sport bezig zijn meestal ook vrij vervelend. Ik ben op een leeftijd dat je beter voor jezelf moet gaan zorgen en dat doe ik ook wel maar als ik groepjes asociale wielrennende mannen zie zoek altijd naar plassen om ze al toeterend met mijn suv nat te rijden. Laatst had ik echt een voltreffer (hihi)!
Ben het met je eens; andersom moet er ook niet geoordeeld worden. Dat jij niet wilt sporten en liever een luie vakantie houdt, vind ik je goed recht. Die welrennende mannen... ja... dat zou ik anders doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
22-12-2017 15:56
Dat het aanvallend is, maak jij ervan hoor!
Oh oké.
Ik denk dat we langs elkaar heen kletsen maar dat maakt niet uit.

Het ging om aantrekkelijkheid op dit topic. En het lijkt me duidelijk dat de meningen daar een pietsje over verdeeld zijn.
...
Rooss4.0 schreef:
22-12-2017 15:59
Oh oké.
Ik denk dat we langs elkaar heen kletsen maar dat maakt niet uit.

Het ging om aantrekkelijkheid op dit topic. En het lijkt me duidelijk dat de meningen daar een pietsje over verdeeld zijn.
Dat lijkt me ook logisch... smaken verschillen nu eenmaal.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
22-12-2017 15:57

Youwish, jij werd niet uitgescholden,
Oké, ik heb even teruggelezen en ik zie dat dingest schrijft dat ze door 2 magere scharminkels op haar plaats wordt gezet.
Ja, kreng. Bigtime!
...
Nee, ik vind dik niet aantrekkelijk. Integendeel, heb een keer een relatie verbroken omdat er vele tientallen kilo's bij waren gegeten sinds ik een lat-relatie had gekregen. wat me het meest stoorde was het eeuwige chips en chocola vreten. Ook sex werd al snel minder leuk, na een jaartje onmogelijk. Letterlijk en figuurlijk.

Natuurlijk wilde ik samen gaan sporten, wandelen desnoods en haalde geen chips en dat soort zooi in huis. Dus werd dat alsnog gehaald bij de benzinepomp.
Het stoorde me ook enorm, gewoon dat krakkrakslobberslik de hele avond naast me ik werd er misselijk van

Zelf niet erkennen dat je gewoon te veel eet, anderen de schuld geven en vooral geen therapie. Ze had een eetprobleem bleek al snel.
Ik dacht dat het aan mij lag want ik leerde een klein beetje mollig type kennen, maat 42 is geen probleem natuurlijk maar een klein jaar later woog ze 45 kilo extra. Kwam een kilo per week aan, zag ze ook wel. Ach wat is nou een kilo was het dan...

Toen ik op een avond weer verrot gescholden werd omdat ik om een handje chips vroeg (nee, dasvanmij!!!) EN de volgende ochtend zag dat de restanten Chinees eten waar ik koffieprut overheen had gegooid uit de vuilnisbak waren gehaald 's nachts toen ik sliep en alle bakjes schoon leeg bovenin de kliko lagen heb ik het uitgemaakt.

Onaantrekkelijk in mijn ogen maar vooral het NOU ÉN? was ik helemaal zat. Big is beautiful.
Ik vind van niet, zie liever Doutzen Kroes in haar zondagse jurk dan die ex in haar badpak en ik MOET niemand nemen zoals ie is. Dat was een keiharde eis namelijk: je MOET me nemen zoals ik ben.
Als ze zo dik was geweest toen ik haar nog niet kende was ik niet verder gekomen dan: wat een leuk, aardig mens is dat. Een relatie was er nooit van gekomen.

Gewoon niet mijn type bij nader inzien en dan bedoel ik ook of misschien wel vooral haar karakter.
45 kilo aangekomen in nog geen jaar? @(

Overdrijf je niet een klein beetje..?
Rooss4.0 schreef:
22-12-2017 15:57
Nee, ik had niet zoveel problemen met mijn dikke lijf. Had het altijd lekker warm en ik schaamde me nergens voor. Zit naaktmodel, ga heerlijk naar de sauna. Slank zijn vind ik maar koud. Maar ook mooier, eerlijk is eerlijk.
:rofl:

True!
Er zijn best veel mensen die wat dikker tot moddervet aantrekkelijk vinden.
Er is een hele markt voor:
Van mensen die zichzelf vermesten tot mensen die zich laten vermesten omdat dat hun fetisj is, even een paar voorbeeldjes in oplopende graad van zeer mollig tot moddervet:

https://youtu.be/mIu0JW0P4pE

https://youtu.be/fdN4LdWPAWs

https://youtu.be/mZE1FMRiyo0
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je ex lenn12345
Hopelijk heeft ze hulp gezocht voor haar eetproblemen.
Alle reacties Link kopieren
@youwish, van mij hoef er geen liefkozende woorden gebruikt worden hoor. Ik ben gewoon dik. Prima, interesseert me ook verder niet.
Maar dat een ander zich zelf liever curvy of voller noemt, ach dat interesseert me dan ook weer niet.
Goh, merk dat ik erg ongeïnteresseerd ben vandaag hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind volle vrouwen prachtig een paar stevige grote borsten en een brede vagina vind ik het mooiste wat er is
YouWish schreef:
22-12-2017 17:19
45 kilo aangekomen in nog geen jaar? @(

Overdrijf je niet een klein beetje..?
Nee, echt! Ze is nog meer aangekomen, kan echt niet langer zo en staat op de lijst voor een gastric bypass. Ze is echt ziek tenminste, zo noem ik het niemand wil zo leven en het eten was echt een verslaving. Triest hoor en ik kon er geen grip op krijgen. Ook niet helpen, blij dat ze nu kennelijk hulp heeft gekregen.
Rockchick-007 schreef:
23-12-2017 10:40
Wat vreselijk voor je ex lenn12345
Hopelijk heeft ze hulp gezocht voor haar eetproblemen.
Dank je! Is echt niet fijn om aan te zien en niet te weten waar je goed aan doet. Ze heeft hulp, ik hoop dat ze er achter staat en echt de oorzaak van haar problemen aan gaat pakken. Ze is echt een lieverd namelijk, ik gun haar een beter leven. Gelukkig was ze zeker niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat YouWish wel wat gelijk heeft hoor. Dik mag je amper benoemen terwijl ik bijvoorbeeld het woord mager vaak moet slikken.
Mager vind ik niet mooi en ben het ook niet, ben gewoon slank.

Maar omdat ik richting 40 ga ben ik ondertussen één van de weinige vrouwen van dezelfde leeftijd met een gezond gewicht, dus noemen ze mij maar gelijk mager.
Terwijl ik het woord dik niet in de mond durf nemen ook al zijn ze het wel.
Nee, dan hebben we het veiligheidshalve maar over ‘voller.

En dat ik gezond eet en gezonde keuzes maak is uiteraard ‘doorslaan’ en niet genieten van het leven...
snarf123 schreef:
23-12-2017 12:28
Ik vind volle vrouwen prachtig een paar stevige grote borsten en een brede vagina vind ik het mooiste wat er is
Een brede vagina....? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik dacht ook al dat het aan mij lag.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Maaique schreef:
06-12-2017 17:06
Ik ben dik en ik vind mezelf heel aantrekkelijk. Dus ja
Dat is toch super :) .
FarFarAway schreef:
23-12-2017 14:56
Ik vind dat YouWish wel wat gelijk heeft hoor. Dik mag je amper benoemen terwijl ik bijvoorbeeld het woord mager vaak moet slikken.
Mager vind ik niet mooi en ben het ook niet, ben gewoon slank.

Maar omdat ik richting 40 ga ben ik ondertussen één van de weinige vrouwen van dezelfde leeftijd met een gezond gewicht, dus noemen ze mij maar gelijk mager.
Terwijl ik het woord dik niet in de mond durf nemen ook al zijn ze het wel.
Nee, dan hebben we het veiligheidshalve maar over ‘voller.

En dat ik gezond eet en gezonde keuzes maak is uiteraard ‘doorslaan’ en niet genieten van het leven...
Ja ze heeft wel een punt. Dragongirl had het over ''scharminkel en YouWish ergerde zich eraan en zei wat terug. Al vind ik ook wel dat dit topic
hier niet voor is bedoeld om elkaar uit te schelden. Gratenpakhuis en dikzak vind ik beide niet netjes. De woorden dik,mager,gemiddeld mag je wel in de mond nemen vind ik maar geen scheldwoorden.

Ik heb zelf een normaal postuur en sport nogal veel. Je ziet bij mij veel spieren. Heb ook wel eens opmerkingen gehad dat ik niet vrouwelijk zou zijn en een eruitzie als een manwijf maar dat is onzin. Ik geniet zowel van gezond eten maar neem ook wel eens iets ongezonds maar alleen als ik dat wil. Zo zijn we een paar maanden geleden met bewoners van het verpleeghuis een dagje uit geweest en sloten de dag af met eten. Ik nam bij de patat alleen een halve frikandel. Gelijk keken twee collega's naar me en die een zei:''Moet je haar maar eens zien! Ze is vast aan het lijnen. Ze neemt maar een halve kroket. Daar heb je toch niets aan.'' Nou dat maak ik zelf wel uit. Ik had niet zoveel trek en ga me niet tegen mijn zin volproppen.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
23-12-2017 16:16
Een brede vagina....? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Denk dat er bedoeld wordt een joekel van een venusheuvel.
Alle reacties Link kopieren
Geraldine schreef:
24-12-2017 21:11
Moet je haar maar eens zien! Ze is vast aan het lijnen. Ze neemt maar een halve kroket. Daar heb je toch niets aan.'' Nou dat maak ik zelf wel uit. Ik had niet zoveel trek en ga me niet tegen mijn zin volproppen.

En niemand zou het in zijn hoofd halen om tegen een dikke vrouw te zeggen: “Moet je haar zien, drie stukken vlees en een grote friet, ze is vast niet aan het lijnen”.
FarFarAway schreef:
25-12-2017 07:50
En niemand zou het in zijn hoofd halen om tegen een dikke vrouw te zeggen: “Moet je haar zien, drie stukken vlees en een grote friet, ze is vast niet aan het lijnen”.
My point exactly.

Ook als ik taart afsla op een verjaardag krijg ik vaak te horen ‘doe niet zo ongezellig!’ ‘Ben je weer op dieet’ Of ‘jij kan dat toch mákkelijk hebben?!’

Eh ja. Ik kan het hebben omdat ik niet altijd alles naar binnen werk wat me wordt aangeboden.

Als een dikke vrouw wel taart aanneemt ga ik ook niet roepen; hey zou je dat wel doen? Je kan het helemaal niet hebben!

Hou toch op.
BeerVanEenVent schreef:
25-12-2017 07:44
Denk dat er bedoeld wordt een joekel van een venusheuvel.
Ok..ieder z’n ding :)
YouWish schreef:
25-12-2017 08:08
My point exactly.

Ook als ik taart afsla op een verjaardag krijg ik vaak te horen ‘doe niet zo ongezellig!’ ‘Ben je weer op dieet’ Of ‘jij kan dat toch mákkelijk hebben?!’

Eh ja. Ik kan het hebben omdat ik niet altijd alles naar binnen werk wat me wordt aangeboden.

Als een dikke vrouw wel taart aanneemt ga ik ook niet roepen; hey zou je dat wel doen? Je kan het helemaal niet hebben!

Hou toch op.
Denk je dat echt? Dan kan ik je uit de droom helpen. ;) Toen ik mager tot slank was en ik weigerde taart, kreeg ik dezelfde opmerkingen ook. Nu ik dik ben, word ik door onbekende gasten tijdens een verjaardag net zo goed aangesproken als ik geen taart neem met de woorden 'doe niet zo ongezellig' en 'dat kan er nog wel bij hoor; jij hoeft immers niet meer bang te zijn om dik te worden' etc. Terwijl ik, toen ik een lange afstandswandeltocht maakte en dus buiten brood of fruit at, wel eens de opmerking heb gekregen of ik geen voorkeur voor chips had gezien mijn postuur. Een flink aantal mensen heeft gewoon een onbedwingbare behoefte om zich te bemoeien met andermans postuur, gewicht en eten. Verdenk ze er vaak van om maar zichzelf vooral maar beter te voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven