Dikke vrouwen aantrekkelijk?

06-12-2017 17:05 707 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die dikke vrouwen aantrekkelijk vinden? Of iets vollere vrouwen?? Ik heb zelf een fetish op vrouwen die wat voller zijn bij de dijen.
Alle reacties Link kopieren
Rare quote :wtf:
Je quote is raar omdat [/b] in [/quote] staat ;) maar het is wel duideijk hoor.

Met nog 10 kilo erbij noem jij jezelf mollig, maar dan heb je dus nog geen overgewicht. Ik snap je wel hoor, als ik 5 kilo aankom vind ik mezelf ook te dik (weet ik uit ervaring, exact een jaar gelede), maar heb ik geen overgewicht. Ok, ook ik woog 5 kilo minder toen ik 20 was. Maar het is een feit dat je gewicht contant houden moeilijker is als je de overgang nadert of erin zit. En zolang mijn bmi de 25 nog niet nadert heb ik er geen probleem mee.
Mollig maar nog geen bmi van 25+ is namelijk niet ongezond. En niet iedereen vindt die molligheid onaantrekkelijk. Je hebt dan wel fijne rondingen zeg maar.


Ben het met je eens dat je wel moet uitkijken, en dus moet ingrijpen, als je bmi boven de 24 is. Het is makkelijker om die 5 kilo eraf te krijgen dan 15 kilo als je er eerst nog een poos niets aan doet.
FarFarAway schreef:
25-12-2017 07:50
En niemand zou het in zijn hoofd halen om tegen een dikke vrouw te zeggen: “Moet je haar zien, drie stukken vlees en een grote friet, ze is vast niet aan het lijnen”.
Het is de manier waarop ze het zeiden,de toon die de muziek maakt. Als ze op een normale manier hadden gevraagd waarom ik deze keer alleen een halve frikandel naam dan was dat anders over gekomen in plaats ervan om over mij te roddelen. En ik ben het helemaal met je eens. Ik vind dat je tegen niemand iets moet zeggen. En zoals ik al schreef,ik hou van gezond en ongezond. En als ik minder trek heb dan eet ik minder en doe daarom niet meteen aan de lijn volgends die 2 dames ;-D .
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 21:13
2.58% gewijzigd
YouWish schreef:
25-12-2017 08:08
My point exactly.

Ook als ik taart afsla op een verjaardag krijg ik vaak te horen ‘doe niet zo ongezellig!’ ‘Ben je weer op dieet’ Of ‘jij kan dat toch mákkelijk hebben?!’

Eh ja. Ik kan het hebben omdat ik niet altijd alles naar binnen werk wat me wordt aangeboden.

Als een dikke vrouw wel taart aanneemt ga ik ook niet roepen; hey zou je dat wel doen? Je kan het helemaal niet hebben!

Hou toch op.
Ook mee eens! Mensen moeten zich niet zo met elkaar bemoeien. Belangstelling vind ik dan weer iets anders dan bemoeienis. Leven en laten leven!
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 25-12-2017 21:16
2.17% gewijzigd
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-12-2017 08:43
Denk je dat echt? Dan kan ik je uit de droom helpen. ;) Toen ik mager tot slank was en ik weigerde taart, kreeg ik dezelfde opmerkingen ook. Nu ik dik ben, word ik door onbekende gasten tijdens een verjaardag net zo goed aangesproken als ik geen taart neem met de woorden 'doe niet zo ongezellig' en 'dat kan er nog wel bij hoor; jij hoeft immers niet meer bang te zijn om dik te worden' etc. Terwijl ik, toen ik een lange afstandswandeltocht maakte en dus buiten brood of fruit at, wel eens de opmerking heb gekregen of ik geen voorkeur voor chips had gezien mijn postuur. Een flink aantal mensen heeft gewoon een onbedwingbare behoefte om zich te bemoeien met andermans postuur, gewicht en eten. Verdenk ze er vaak van om maar zichzelf vooral maar beter te voelen.
Dat is zeer zeker gemeen. Waar bemoeien die lui zich mee? Er zijn mensen die altijd iets vinden als ze willen of het is over iemand zijn postuur,
kapsel,kledingstijl etc... :O .
Tijdschriftenverslindster schreef:
25-12-2017 09:53
Je verwoordt het mooi: schaamteloos inderdaad. Gelukkig ben ik immuun voor dergelijke opmerkingen en weet ik waardoor ik dik ben geworden, maar vooral dat ik daardoor zo'n goed mogelijke gezondheid terug heb gekregen. Maar ken ook mensen die er wel mee ziten en dan is het gewoon heel erg bot, of je nu mager, slank, gemiddeld, stevig of dik bent. Bovendien ken ik ook iemand die na een transplantatie een hoge dosering Prednisolon moest slikken om afstoting te voorkomen. Echt: hoe lomp kunnen mensen dan zijn om net iets hard te fluisteren dat ze toch wel dik was geworden. :cry: :facepalm: Heb je een heftig traject achter de rug in de hoop weer een beetje je leven terug te kunnen krijgen en dan zijn dergelijke uitspraken zo kwetsend.
Dat geloof ik. Het is echt kwetsend. Dat mensen dan zo doen om zichzelf beter te voelen...bah! Ik ben blij om te lezen dat jij je in ieder geval nu beter voelt en jij je traject achter de rug hebt :redrose: .
Om op de vraag van To antwoord te geven zo heb ik niet echt een bepaalde
voorkeur. Mijn ex was mollig of stevig en mijn huidige vriend is slank. En als het gewicht van mijn partner zou veranderen (over-en ondergewicht) dan zou ik hem uiteraard steunen met afvallen of aankomen.

5-10 kilo hoeft niet levensbedreigend te zijn maar valt wel in de categorie licht-
matig overgewicht.
Lachattenoir schreef:
25-12-2017 08:53
Ashley Graham vind ik bijvoorbeeld prachtig.
Nooit eerder van haar gehoord, maar google leverde wat foto's op. Leuk om te zien dat ik hetzelfde lijf en dus ook dezelfde verhoudingen heb als dit model en dus nog leuker om te lezen dat je haar lijf prachtig vindt. Mijn man zou mij namelijk liever 10 kilo lichter zien, ook al vindt hij mij ook echt nog wel mooi, maar wel minder dan vroeger.
Ik ben alleen ietsje minder bruin :cry:

Afbeelding
Overigens is mijn man lang en slank. Zelf hou ik wel van wat meer vlees. Geen bierbuiken, maar een man mag van mij best wel een stevige kerel zijn. Bij vrouwen vind ik mijn eigen postuur iets teveel van het goede. Maar ik vind het mooier dan (heel) slank. Maar alles heeft ook te maken met uitstraling en hoe iemand in z'n vel zit. Ik hou van een krachtige en ook sportieve uitstraling, ook als iemand dus steviger is.
diyer schreef:
25-12-2017 22:51

Afbeelding
Oef, ik wens haar vooral een beter passende bikinitop toe.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
26-12-2017 00:26
Oef, ik wens haar vooral een beter passende bikinitop toe.
Ja idd, dat zal zeker niet comfortabel zitten.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
26-12-2017 00:41
Ja idd, dat zal zeker niet comfortabel zitten.
Het ziet er ook niet uit! Zoveel mooier als iets goed past ipv eriit puilt. Ze heeft trouwens een prachtig lijf!
Ja , deze bikini had ze wel een maatje groter mogen nemen.
CommonSense schreef:
26-12-2017 01:33
Het ziet er ook niet uit! Zoveel mooier als iets goed past ipv eriit puilt. Ze heeft trouwens een prachtig lijf!
Kwestie van smaak. Ik zou voor geen goud met haar willen ruilen.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
25-12-2017 09:40
Mijn ervaring juist dat dikke mensen vaak met fluwelen handschoentjes worden aangepakt om ze maar niet te kwetsen.
Echt? Ik vind juist dat dikke mensen vaak gekwetst worden. Dat er veel geroepen wordt zonder na te denken. En dan doel ik niet op dikke mensen dik noemen ipv curvy, vol whatever.
diyer schreef:
25-12-2017 22:51
Nooit eerder van haar gehoord, maar google leverde wat foto's op. Leuk om te zien dat ik hetzelfde lijf en dus ook dezelfde verhoudingen heb als dit model en dus nog leuker om te lezen dat je haar lijf prachtig vindt. Mijn man zou mij namelijk liever 10 kilo lichter zien, ook al vindt hij mij ook echt nog wel mooi, maar wel minder dan vroeger.
Ik ben alleen ietsje minder bruin :cry:
Ik kan er niet zo goed tegen als een man tegen zijn vrouw zegt dat hij haar minder mooi vind alleen vanwege die paar kilo.
Bjort schreef:
26-12-2017 10:24
Ik kan er niet zo goed tegen als een man tegen zijn vrouw zegt dat hij haar minder mooi vind alleen vanwege die paar kilo.


En als het 10 kilo wordt? Of 20? Mag hij het nooit zeggen? Ik kan me goed voorstellen dat iemand zijn/haar partner op den duur echt wel minder aantrekkelijk vindt worden, als de kilo's er maar bij blijven komen. Wat mij betreft heb ik liever dat hij het op een subtiele manier zegt als het nog maar een paar kilo is en ik er dus vrij gemakkelijk iets aan kan doen, dan wanneer hij niets zegt en uiteindelijk na 20 kilo blijkt dat hij me echt minder aantrekkelijk vindt.
Je hoeft niet te zeggen 'ik vind je niet mooi meer'. En iedere dag iets als 'dikke kont' is absoluut niet leuk. Maar helemaal niets zeggen als het je wel dwars gaat zitten, dat vind ik ook niet ok.
Ik vind het op zich ook niet erg dat hij het zegt, want ik ben ook gewoon te zwaar geworden (door medicatie, dat wel) en hij heeft mij met 20 kilo minder leren kennen. Tis alleen zo dat ik mijn kilo's niet zo erg vind, dat het mij genoeg motiveert om aan de lijn te gaan doen. Ik heb nu nl. een normaal eetpatroon en dat zou betekenen dat ik echt een beetje moet gaan zitten hongeren en dat heb ik er niet voor over. Als ik nu gek veel zou snoepen, dan kon ik gewoon dat laten staan. Maar ik snoep nauwelijks, dus moet ik het toch hebben van mijn normale eten.
Ik weet niet met hoeveel kilo te veel iemand wel kan/mag aangeven iemand minder mooi te vinden. Ik vind wel dat als iemand medicatie moet gebruiken waar je dik van wordt die gene dat niet mag aanrekenen.

Stel ik heb een partner (ben single) en die gene word zwaarder dan zou mij dat niet uitmaken. Het gaat wat mij betreft om de persoon zelf en niet zo zeer om de verpakking.
Alle reacties Link kopieren
En wat realistisch is speelt wat mij betreft ook mee. Ik ben bijna 1,80m lang en van nature op sommige plekken steviger gebouwd (schouders en armen bijvoorbeeld). Met normaal gezond eten en bewegen zit ik op maat 40/soms 42. Met echt heel streng opletten, kleine porties en soms ook tegen het hongeren aanzitten kan ik in maat 38/40 passen, maar ik zal echt nooit een tenger popje worden en wil zo af en toe ook kunnen genieten van een blokje kaas en een glas wijn. Bij mij schommelt het vaak zo tussen 3 kilo zwaarder en 3 kilo lichter. Ik had een ex die zelf kon bunkeren wat eten betreft en niks aankwam, maar wel kon zeuren dat hij mij iets te stevig vond (met een gezond eetpatroon) en mij liever wat tengerder zag. Zo'n wens is prima, maar niet wanneer de ander daar een gezond voedingspatroon voor moet gaan aanpassen en ervoor moet gaan hongeren. Zoek dan een ander die je wel aantrekkelijk vindt. Maargoed dan gaat het om iemands bouw en niet om iemand die ineens bijvoorbeeld 10+ kilo aankomt. Mocht ik dat zelf niet doorhebben, dan hoop ik zeker wel dat de ander mij daar op wijst.

Wat ik soms wel irritant vind, mijn moeder heeft bijvoorbeeld die overtuiging, is het idee dat iedereen met hetzelfde gezonde etenspatroon automatisch in bijvoorbeeld maat 38 past. Zo werkt het niet voor iedereen.
Ik ben juist een tenger poppetje, maar ook dat wordt niet altijd gewaardeerd. Tis niet gauw goed lijkt het wel
Alle reacties Link kopieren
[quote=diyer post_id=27940005 time=1514238675 user_id=354676]
Nooit eerder van haar gehoord, maar google leverde wat foto's op. Leuk om te zien dat ik hetzelfde lijf en dus ook dezelfde verhoudingen heb als dit model en dus nog leuker om te lezen dat je haar lijf prachtig vindt. Mijn man zou mij namelijk liever 10 kilo lichter zien, ook al vindt hij mij ook echt nog wel mooi, maar wel minder dan vroeger.
Ik ben alleen ietsje minder bruin :cry:

Zonder dat je het misschien beseft heb je dus voor veel mannen het perfecte lijf, waar we onze ogen niet van af kunnen houden.
Timetraveller ik ben ook 1m80 ervoor ons is volgens mij 38 niet de standaardmaat. Maat 40 lijkt me reeeler. In maat 38 bovenkleding passen mijn borsten nooit. En broeken in maat 38 zijn gewoon te kort.
CommonSense schreef:
26-12-2017 00:26
Oef, ik wens haar vooral een beter passende bikinitop toe.
Mooie vrouw en mooi lijf maar inderdaad is het bikinitopje een maat te klein voor haar borsten.
anoniem_2815 wijzigde dit bericht op 26-12-2017 12:49
7.16% gewijzigd
Rockchick-007 schreef:
26-12-2017 07:46
Echt? Ik vind juist dat dikke mensen vaak gekwetst worden. Dat er veel geroepen wordt zonder na te denken. En dan doel ik niet op dikke mensen dik noemen ipv curvy, vol whatever.
Volgends mij worden zowel mensen met over-en-ondergewicht evenveel gekwetst. En ook mensen die soms een andere kledingstijl of kapsel
hebben die niet voldoet aan het gangbare plaatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven