Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 25 december 2017 om 10:02
Denk je niet als die nicks van dezelfde persoon waren, ze er wel voor zou zorgen dat dat niet zou opvallen?blackbird123 schreef: ↑25-12-2017 02:24Zo zou je het kunnen zien, ja.
Maar dat neemt niet weg dat bepaalde forummers naar meer dan één naam luisteren.
Van bepaalde figuren weet ik het gewoon zeker.
Tegelijk een ban?
Dat is een bewijsstuk.
Daar kwam ik toevallig achter.

Life is short. Eat dessert first.
maandag 25 december 2017 om 10:35
Maar dat is nou precies het punt: wij zien het met z'n allen niet. Gelukkig is daar dan blackbird die het ons allemaal haarfijn even niet uit de doeken doet.doornroosje9 schreef: ↑25-12-2017 10:02Denk je niet als die nicks van dezelfde persoon waren, ze er wel voor zou zorgen dat dat niet zou opvallen?![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 25 december 2017 om 10:39

maandag 25 december 2017 om 11:20
Nadat ik meerdere malen vroeg om uitleg waar ik de donderdaagse besproken topics kon vinden en geen antwoord te krijgen hebben ze het nu in ieder geval wel netjes aangepast door er een duidelijke roze ballon op te plakken.Marana-- schreef: ↑25-12-2017 10:39'Elize ergert zich aan het facebookgedrag van haar vriendin. Dit zijn jullie adviezen.'
Als ik dat wil lezen open ik toch gewoon het topic zelf? Hoe kan iemand bedenken dat dat interessant zou zijn als clickbait? Valt nog niet mee zeker, om iedere dag 3 nieuwe artikelen te schrijven...
Wat ik wel jammer vind is dat ze nu geen klein overizcht maken met wat reacties uit het topic, maar dat er nu een link staat naar ingezonden reacties.
Kan het topic zelf wel gaan lezen, maar is toch minder aantrekkelijk voor mij.
maandag 25 december 2017 om 11:24
Misschien ligt het wel aan mij. Ik heb zo'n kerstig tafereel voor me met vliegende elfjes en vallende sneeuwvlokjes. En die elfjes hebben dan als een soort van cupido een laken achtig iets aan wat lijkt op een luier. Omdat het kerst is zou die dan glitteren. Maar anders laten we het gewoon bij prettige feestdagen.ThunderassMan schreef: ↑25-12-2017 11:20Glitterluiers?
Ik probeer me er iets bij voor te stellen, maar kom niet verder dan een baby die van te voren een potje glitternagellak heeft gegeten.

Don't waste your time or time will waste you.

maandag 25 december 2017 om 11:28
Dat was prive mail he. Dat mag je niet delen.Hommeltjes schreef: ↑25-12-2017 11:27Goodness, wisten jullie dat je geen berichten van de mods mag delen? Daar staat tegenwoordig een ban op. Dus hierheen kopieren wie er een ban heeft mag niet meer.![]()