Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:47
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! 
.
.
= hartje gezien
= goede 20-weken echo
--
grapjasje,
flipje2,
konijnhangoor -- 
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
.
.
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend/ Geboren |
Afspraken | Geslacht | |
Bijzonderheden |
| M10e (27) | eerste | 29 juni | Verrassing | | ||
| 003liesje (27/31) | tweede | 30 juni | Jongen | | ]||
| Kellster (26) |
Tweede | 1 juli | Jongen | | ||
| Nikkie1984 (?) | tweede | 2 juli | Jongen | | mk jul '17 | |
| Fl4urtje29 (?) | eerste | 2 juli | Verrassing | | NIPT was goed! | |
| suusjee (27/28) | eerste | 3 juli | ? | | ||
| Morgenstond (28/29) |
tweede | 3 juli | 13-mrt: controle | Jongen | |
|
| Mayajama (29/33) | eerste | 6 juli | Jongen | |||
| winterbaby (23/26) | tweede | 7 juli | Meisje | | ||
| snowgirl1 (32/30) | tweede & derde | 7 juli/ 21 februari | Jongens | | Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens | |
| LaTimo (33/35) | tweede | 8 juli | 20 weken echo datum nog niet bekend | Meisje | |
zwanger via IUI na 1 jaar mmm |
| engeltje86 (31) | derde | 8 juli | Meisje | | ||
| Energy08 (30/38) | tweede | 4 juli | Meisje | | ||
| Konijntje999 (29/34) | eerste | 9 juli | 25-feb: 20 weken echo | Jongen | | vmk aug '17 |
| Ineedyourlove (29/37) | tweede | 11 juli | Jongen | | ||
| Blue_Yoshi (32) | tweede | 11 juli | ? | | ||
| _butter_fly (30) | tweede | 11 juli | 28-feb: 20-wkn echo | ? | | NIPT was goed! |
| Mieremuis | eerste | 16 juli/ 10 februari | Jongen | | Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 |
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
zaterdag 23 december 2017 om 07:13
Mijn zoontje vindt het helemaal geweldig! Die is nu al plannen aan het maken wat hij met de baby gaat ondernemen. Ook weten inmiddels alle vreemden in de supermarkt dat ik zwanger benKellster schreef: ↑23-12-2017 00:09Nikkie wat fijn dat de nipt goed was. Ja gek hè ik voelde dat gekriebel en voelde ook gelijk dat het de baby was gelijk herkenning. Maar dacht dat dit echt onmogelijk was maar blijkbaar kan het dus wel. Ook al is de kans heel klein. Zo speciaal. Wij hebben over minder dan 2 weken de echo ben heel benieuwd of me gevoel goed zit. Hoe vind jou zoontje het?
zondag 24 december 2017 om 08:15
Ik herken het gekriebel ook! 
Afgelopen week goede 12 weken echo gehad, superleuk om zo'n klein mensje te zien bewegen.
Donderdag hebben we tijdens het kerstdiner in de klas verteld dat we een kindje krijgen, heel leuk! Man was mee om te helpen, dus konden dat lekker samen doen.
Goed om te lezen dat de tests goed zijn bij iedereen! Wij laten niets testen.
Fijne kerstdagen en veel plezier met vertellen over de zwangerschap voor degene die dat nu gaan doen!
Afgelopen week goede 12 weken echo gehad, superleuk om zo'n klein mensje te zien bewegen.
Donderdag hebben we tijdens het kerstdiner in de klas verteld dat we een kindje krijgen, heel leuk! Man was mee om te helpen, dus konden dat lekker samen doen.
Goed om te lezen dat de tests goed zijn bij iedereen! Wij laten niets testen.
Fijne kerstdagen en veel plezier met vertellen over de zwangerschap voor degene die dat nu gaan doen!
zondag 24 december 2017 om 11:31
Nikkie, wat fijn van de goede NIPT! Gefeliciteerd 
En wat ontzettend lief hoe je zoontje omgaat met de wetenschap dat hij er een broertje of zusje bij krijgt!
Baby voelen, jeetje, wat voelen sommigen de baby al vroeg! Ik voel volgens mij echt nog vooral m'n darmen, en dat terwijl de baby op de echo elke keer nog wel zo aan het stuiteren was
Maar ik ga er alert op blijven.
Geslacht, we zouden eens bij moeten houden wie welk gevoel heeft en dan later of dat ook klopte. Ik ben wel benieuwd wat je gevoel wat dat betreft zegt. Bij m'n zoontje had ik heel erg het gevoel dat het een jongen was en dan klopte dus. Maar goed, het is natuurlijk ook een kans van 50%
Slaap, hoe slapen jullie momenteel? Ik lig er nog steeds tussen 20:00 en 21:00 in iedere dag, en kan dan soms vanaf 6:00 niet meer slapen. Best irritant eigenlijk.
Verder voor iedereen fijne kerstdagen gewenst!
En wat ontzettend lief hoe je zoontje omgaat met de wetenschap dat hij er een broertje of zusje bij krijgt!
Baby voelen, jeetje, wat voelen sommigen de baby al vroeg! Ik voel volgens mij echt nog vooral m'n darmen, en dat terwijl de baby op de echo elke keer nog wel zo aan het stuiteren was
Geslacht, we zouden eens bij moeten houden wie welk gevoel heeft en dan later of dat ook klopte. Ik ben wel benieuwd wat je gevoel wat dat betreft zegt. Bij m'n zoontje had ik heel erg het gevoel dat het een jongen was en dan klopte dus. Maar goed, het is natuurlijk ook een kans van 50%
Slaap, hoe slapen jullie momenteel? Ik lig er nog steeds tussen 20:00 en 21:00 in iedere dag, en kan dan soms vanaf 6:00 niet meer slapen. Best irritant eigenlijk.
Verder voor iedereen fijne kerstdagen gewenst!
zondag 24 december 2017 om 16:06
morgenstond dat slapen is heel herkenbaar. ik ga standaard om 20.30 uur naar bed en ben ook vaak vroeg wakker. nu moest ik de afgelopen weken ook vroeg beginnen met werken dus dat was prima, alleen nu kan ik natuurlijk wel uitslapen 
gisteren hadden we de termijnecho. ik ben nu 11 juli uitgerekend. alles zag er gelukkig weer goed uit. volgende week gaan we bloed prikken voor de nipt.
fijne dagen dames! Ik kwam er achter dat ik geen stoofpeertjes mag nu en geen whisky cocktailsaus. ik dacht altijd dat de alcohol wel verdampte bij de stoofpeertjes, balen dus!
gisteren hadden we de termijnecho. ik ben nu 11 juli uitgerekend. alles zag er gelukkig weer goed uit. volgende week gaan we bloed prikken voor de nipt.
fijne dagen dames! Ik kwam er achter dat ik geen stoofpeertjes mag nu en geen whisky cocktailsaus. ik dacht altijd dat de alcohol wel verdampte bij de stoofpeertjes, balen dus!
zondag 24 december 2017 om 23:43
Vandaag het nieuws bij mijn schoonbroer en schoonzus verteld, blijkt mijn schoonzus ook zwanger te zijn! Uhm ja leuk.
Maar als je er zelf bijna een jaar over hebt gedaan en je hoort dat bij hun meteen raak was is dat ergens wel even slikken of klinkt dit gek......
We zijn allebei zwanger van ons tweede kindje. Hun eerste dochtertje is 2 jaar. Ons eerste zoontje is 4 jaar.
We schelen ons 1 week in hoe ver verschil we zijn....
Ik ben natuurlijk wel heel blij voor hun maar ergens is het dan ook wel wat minder speciaal voor mijn gevoel.
#zeurmodusuit
Merry xmass iedereen!!! xx
Maar als je er zelf bijna een jaar over hebt gedaan en je hoort dat bij hun meteen raak was is dat ergens wel even slikken of klinkt dit gek......
We zijn allebei zwanger van ons tweede kindje. Hun eerste dochtertje is 2 jaar. Ons eerste zoontje is 4 jaar.
We schelen ons 1 week in hoe ver verschil we zijn....
Ik ben natuurlijk wel heel blij voor hun maar ergens is het dan ook wel wat minder speciaal voor mijn gevoel.
#zeurmodusuit
Merry xmass iedereen!!! xx
maandag 25 december 2017 om 07:50
Buterfly, fijn dat je een goede echo had!
LaTimo, ik snap je wel hoor, dat lijkt me ook niet zo leuk. Kan je het verder wel met je schoonzus vinden? Ik heb vaak het idee dat dat ook wel mee kan spelen in dit soort situaties.
Ik lig nog in bed momenteel, heerlijk. Zoontje slaapt dus ook nog en dat is echt ongewoon, haha. Ik zou het wel leuk vinden als dit zijn nieuwe gewoote is
LaTimo, ik snap je wel hoor, dat lijkt me ook niet zo leuk. Kan je het verder wel met je schoonzus vinden? Ik heb vaak het idee dat dat ook wel mee kan spelen in dit soort situaties.
Ik lig nog in bed momenteel, heerlijk. Zoontje slaapt dus ook nog en dat is echt ongewoon, haha. Ik zou het wel leuk vinden als dit zijn nieuwe gewoote is
maandag 25 december 2017 om 09:55
Butterfly; fijn dat je een goede echo hebt gehad! We zijn even ver, ik ben ook 11 juli uitgerekend haha. Ik schrik ineens wat.je zegt over whiskey cocktailsaus!!!
Niet dat ik dat zo vaak eet, maar vind het wel lekker bij een visje....
Zit daar echt alcohol in? Is dat er niet uit na bereiding bedoel ik? Oef zal me even verdiepen.
Niet dat ik dat zo vaak eet, maar vind het wel lekker bij een visje....
Zit daar echt alcohol in? Is dat er niet uit na bereiding bedoel ik? Oef zal me even verdiepen.
Oké schat
maandag 25 december 2017 om 10:54
Even een kort berichtje : fijne feestdagen allemaal!!!
LaTimo, ik snap je wel. Ik was de vorige keer samen met schoonzus zwanger en uiteindelijk zijn we zelfs op dezelfde dag bevallen
We gaan het de komende dagen iedereen vertellen, dus ik hoop nu eigenlijk dat ik de enige zwangere in de familie ben
LaTimo, ik snap je wel. Ik was de vorige keer samen met schoonzus zwanger en uiteindelijk zijn we zelfs op dezelfde dag bevallen
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
maandag 25 december 2017 om 18:31
ah latimo ik kan me voorstellen dat dat minder leuk is. hoe ging het dan? jullie vertelden het en zij zeiden wij ook? het is toch minder leuk als daardoor de aandacht van jouw zwangerschap wordt afgeleid. de vorige keer was ik samen met mn zusje zwanger, zij was wel 20 weken later dus dat was prima voor ons. nu verwacht ik dat niet zo snel opnieuw.
Wij zijn vandaag bij mijn familie geweest. nu lekker onder een kleedje op de bank
Wij zijn vandaag bij mijn familie geweest. nu lekker onder een kleedje op de bank
dinsdag 26 december 2017 om 00:54
Nee wij vertelde het voordat we aan tafel gingen brunchen en hun hadden een kerstkaart met een foto in geplakt van hun dochtertje met grote zus. En die kregen we aan tafel met brunchen. Dus toen allemaal weer opstaan om elkaar te feliciteren alleen andersom hahaha.
Wij hadden eerst ook een foto in een kaart willen doen en ik dacht achteraf goed dat we dat niet gedaan hebben hahaha.
Wij hadden eerst ook een foto in een kaart willen doen en ik dacht achteraf goed dat we dat niet gedaan hebben hahaha.
dinsdag 26 december 2017 om 09:00
[zelfmedelijden] Oh jongens, dit is de tweede kerst dat ik zwanger ben en daarmee ook het tweede kerstdiner waarbij ik lijdzaam in het restaurant moet toezien hoe er gerookte zalm, carpaccio en biefstuk wordt gegeten
[/zelfmedelijden]
Iedereen een fijne kerst tot nu toe? Nog meer mensen die het grote nieuws inmiddels hebben verteld?
Iedereen een fijne kerst tot nu toe? Nog meer mensen die het grote nieuws inmiddels hebben verteld?
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
dinsdag 26 december 2017 om 10:00
Fijne kerst iedereen!
Sterkte Konijnhangoor.
Was fijn van de goede nipt test, toch even spannend. Ik moet er zelf nog even op wachten, ik verwacht begin januari de uitslag.
morgenstond ik slaap toch best laat savonds 23:00. Dat ivm training die meestal rond 22:00 is afgelopen. Slaap wel heel goed en vast.
Wij hebben vorige week de termijn echo gehad en de nieuwe datum is 2/7. Kindje was in orde, flink gegroeid.
Geslacht bepaling doen we niet; we houden het lekker geheim tot de bevalling.
Nikki fijn dat die cyste weg is. Ik had op dit forum in week 6/7 ook een stukje geschreven over mijn cyste. Die zagen ze bij de eerste echo. Het zijn er 2 zelfs maar zitten er nog steeds. Is normaal zei de verloskundige en het kon geen kwaad zo lang hij dit formaat bleef
dus dat hopen we dan maar. Fijn en pijnlijk dat die van jou geklapt is. Je kunt er maar vanaf zijn.
4 januari krijg ik een extra echo/ bezoek gyn in verband met een aandoening bij mijn moeder. Daar schrok ik een beetje van omdat ik alleen een brief thuis kreeg van het ziekenhuis met een uitnodiging.
snowgirl super gefeliciteerd met 2 kindjes. Lijkt me heel bijzonder. Ook als ze er zijn straks. Wil je het geslacht weten? Wel zo makkelijk misschien
latimo Ik snap het stukje over je schoonzus, lijkt me lastig.
Ik heb een rare schoonmoeder.
Mooi voorbeeld; met het kerstdiner daar had ze sushi gehaald( wel vers van de visboer) maar toch...... Alleen mijn schoonouders wisten het nog, niet de rest van de fam die erbij was. Was een lullige situatie.
Ciao, ik probeer weer wat meer mee te schrijven. Lees altijd mee namelijk
Geniet van jullie kerstdiner
Sterkte Konijnhangoor.
Was fijn van de goede nipt test, toch even spannend. Ik moet er zelf nog even op wachten, ik verwacht begin januari de uitslag.
morgenstond ik slaap toch best laat savonds 23:00. Dat ivm training die meestal rond 22:00 is afgelopen. Slaap wel heel goed en vast.
Wij hebben vorige week de termijn echo gehad en de nieuwe datum is 2/7. Kindje was in orde, flink gegroeid.
Geslacht bepaling doen we niet; we houden het lekker geheim tot de bevalling.
Nikki fijn dat die cyste weg is. Ik had op dit forum in week 6/7 ook een stukje geschreven over mijn cyste. Die zagen ze bij de eerste echo. Het zijn er 2 zelfs maar zitten er nog steeds. Is normaal zei de verloskundige en het kon geen kwaad zo lang hij dit formaat bleef
4 januari krijg ik een extra echo/ bezoek gyn in verband met een aandoening bij mijn moeder. Daar schrok ik een beetje van omdat ik alleen een brief thuis kreeg van het ziekenhuis met een uitnodiging.
snowgirl super gefeliciteerd met 2 kindjes. Lijkt me heel bijzonder. Ook als ze er zijn straks. Wil je het geslacht weten? Wel zo makkelijk misschien
latimo Ik snap het stukje over je schoonzus, lijkt me lastig.
Ik heb een rare schoonmoeder.
Mooi voorbeeld; met het kerstdiner daar had ze sushi gehaald( wel vers van de visboer) maar toch...... Alleen mijn schoonouders wisten het nog, niet de rest van de fam die erbij was. Was een lullige situatie.
Ciao, ik probeer weer wat meer mee te schrijven. Lees altijd mee namelijk
Geniet van jullie kerstdiner
dinsdag 26 december 2017 om 21:56
Hopelijk heeft iedereen genoten van de feestdagen!
Blue, dat is inderdaad lastig met al dat lekkere kersteten wat we nu niet mogen.
Fl4urtje, dankjewel! Ja we willen graag de geslachten van de kindjes weten. Is toch net ff wat makkelijker.
Latimo, oei ja dat lijkt me wel even een domper!
Hopelijk ben ik nu niemand vergeten en anders sorry!
Hier nog even wachten tot donderdag en dan mogen we de kleintjes weer zien. Spannend!
Blue, dat is inderdaad lastig met al dat lekkere kersteten wat we nu niet mogen.
Fl4urtje, dankjewel! Ja we willen graag de geslachten van de kindjes weten. Is toch net ff wat makkelijker.
Latimo, oei ja dat lijkt me wel even een domper!
Hopelijk ben ik nu niemand vergeten en anders sorry!
Hier nog even wachten tot donderdag en dan mogen we de kleintjes weer zien. Spannend!
woensdag 27 december 2017 om 10:08
Hier gisteravond erg geschrokken, na het kerstdiner liep het bloed opeens langs m'n benen. Het bloeden is nu gestopt, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik beginnende krampen heb. Einde van de middag heb ik een echo om te kijken of het hartje nog klopt. Kunnen niets doen, alleen maar afwachten...
woensdag 27 december 2017 om 10:16
Ik snap dat je erg geschrokken bent!!! Ga voor je duimen dat alles in orde is!! SterkteKonijntje999 schreef: ↑27-12-2017 10:08Hier gisteravond erg geschrokken, na het kerstdiner liep het bloed opeens langs m'n benen. Het bloeden is nu gestopt, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik beginnende krampen heb. Einde van de middag heb ik een echo om te kijken of het hartje nog klopt. Kunnen niets doen, alleen maar afwachten...