Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Snok, ik heb gewoon wasverzachter gebruikt hoor....bij de 1e was niet...netjes met Neutral en een scheut Zwitsal erbij maar vond het niet zo lekker fris ruiken.

De rest heb ik gewassen met gewoon wasmiddel en lekkere Robijntje

Straks ga je ook niet alle babykleding apart wassen toch ?

Als ze er niet tegen kan dan is het niet anders en dan stap ik wel over op zo'n Neutral wasmiddel.

Zoooo Snok, jij bent helemaal uit je plaat gegaan !! Daar ben ik niks bij hoor haha....

Over V&D...ik ben er goed geslaagd maar ik heb leuke simpele dingen hoor...bijna alles in grijs gemeleerd...en dan leuke witte of zachtroze shirtjes voor erop. Ze hebben daar van die setjes hangen.. In bed gaat die broek uit en als ik uit bed ga of visite krijg gaat die broek aan....lekker simpel.

En ik heb 1 mooi nachthemdje die ik voor net na de bevalling heb...dan kan dat bloederige shirt uit

Ik denk dat ik ff geen satijnen of andere frutseldingen moet in die week na de bevalling dus heb gekozen voor lekker zittend of liggend, handig met borstvoeding en toch leuk.

Op zich vind ik die grijze broek van de Hema echt een aanrader....zelfs al staat je buik op ontploffen dan zit deze broek nog lekker en dat shirt erbij is ook wat langer dus zit heerlijk.

Ik wilde niet megaveel geld uitgeven want kraamkleding koop je weer in zo'n tussenmaat wat je daarna waarschijnlijk dus niet meer draagt.

Ik heb dus niks met een badjas en er wordt wel geadviseerd om zo'n ding mee te nemen naar het z'huis.

Is dat echt nodig...heb er eén gepast maar dat is echt niks voor mij....
Whhahahaah dragen van uggs en werkzaam in zorg? Tja zo zou je het best kunnen noemen werkzaam in ICT Al die it-ers moet ik nog wekelijks herinneren dat douchen en deo wel fijn is .....En om nog maar te zwijgen van al de persoonlijke gesprekjes over van alles en nog wat...hoop gezeik om niets zeg ik whaahahahah

Euh ja was wel van plan om alles in Neutral voorlopig te wassen voor baby en dus aparte wasmand te houden? En lekker ruiken? Ik heb van die zwitsel zakjes die ik in kast heb tussen kleertjes...dus ruikt heerlijk.....En mocht er allergie zijn voorkom je dit. Dit deden al mijn vriendinnen dus vond ik goede tip....

ja echt uit plaat gegaan..heerlijk.....had het echt ff nodig

Wil ook handige lekkere chill dingen....Ook hier wil ik niet teveel aan uitgeven dus ga zeker ff daar kijken voor in online los ga en te veel geld uitgeef aan tijdelijke dingen

Hmmm badjas..ook niet zozeer mijn ding...ja thuis misschien...maar goed ik zag dus bijv. wel leuke van bjorn borg....met rits....beetje kort model en lekker hip....DUs denk dat ik voor zoiets ga....en dan met zon opa pyjama broek, voedingstop en bh en leuk vestje....zoiets?
Was nu ook alles in neutral, speciaal gekocht voor de babywas.
Snok, jij en ik zijn dan wel ons beroep misgelopen....allebei Uggs en niet in de zorg....hmm, toch 's over nadenken...

In de zorg hebben ze toch van die slippers ?

Die geurbuiltjes heb ik ook, lekker hé....verslavend zijn die dingen haha...

Ik had ook zoiets van....neem die dingen mee bij de V&D en als ik nog iets leuks tegen kom dan kan ik dat er altijd nog bij kopen....dit heb ik alvast.

Kort model badjas wil ik nog wel voor gaan....ik vind alles zo suf en lang wat ik heb gezien...of van hele dikke stof.

Ben gek op Bjorn Borg dus ga daar nog wel 's ff kijken.

Enne, zoals je het omschrijft met je opa pyama enzz...zo zie ik het ook wel een beetje voor me.
voor wie nog een heerlijk zittend huispak zoekt (ik leef in deze)

http://pics.esprit.de/Sho...yleProduct/I84600_310.jpg

ze hebben hem nog verder afgeprijst
POtsie, ook wel lief toch, dat ie weer lekker naar huis is gekomen? dat gesnurk en bierlucht, dat is weer minder natuurlijk.

Ik moet ook maar eens de stad in binnnenkort, om pyjama's en zo te kopen. Zo'n huispak lijkt me ook wel wat. Normaalgesproken draag ik dat soort dignen niet, ik slaap zonder pyjama en in huis draag ik altijd gewone kleren. Tenzij ik ziek ben, dan trek ik een oude joggingbroek aan. Maar ja, als er allemaal mensen over de vloer komen wil je er toch een beetje toonbaar uitzien. Moet er trouwens nog ff niet aan denken, al dat bezoek.
Goedemiddag (hier eigenlijk nog morgen want ik was pas na 11 uur wakker). Herken alle kwaaltjes wel al vallen ze hier mee, alleen afgelopen dagen heel moe. Heb dat altijd het idee dat de ukkie weer hard aaan het groeien is. Hij heeft ook heel vaak de hik. Voelde dat pas twee weken voor het eerst, en nu echt aan de lopende band...echt heel schattig.

Kwam eigenlijk even checken voor candy....die had toch haar echo vandaag?? *checked het schema* Ja klopt....spannend....

Nou ik ga hier weer even de financien regelen....moet ook weer gebeuren.

ps...Hou echt helemaal niet van EN crocs EN uggs.....Loop eigenlijk alleen maar op skate schoenen en heb 1 paar laarzen haha........

Ik kom later weer even checken.......

Doei doei.......
Leuk vwv....is het een gewone of speciaal voor zwangeren ?

Met andere woorden....zou ik dan een maatje groter moeten bestellen vanwege die buik ?

Al mijn normale jogging of huispakken zitten echt te strak nu bij mijn buik.

Mijn dag is weer goed...kreeg net tijdens de lunch 2x te horen dat ik zo mooi zwanger ben...

Is weer 's wat anders dan "je krijgt een surinaamse kont"

'goh, je draagt wel breed"' of "pfff, nog 10 weken, dacht dat je al bijna was uitgerekend" enzzzzzzzzz

Buik komt nu echt mega naar voren dus aan de zijkanten trekt het vet weg...dat zal het zijn....
Dat doet een mens goed inderdaad Sanne.

We hebben inderdaad nog niks van CAndy gehoord.

Helemi ookal die klachten? We beginnen echt in het laatste gedeelte te raken meiden Lief he die hik. Guppy heeft ook ongeveer 2 maal per dag de hik.

Dat huispak is voor zwangeren. Heeft een hele fijne brede band in de broek (ongeveer 10 cm) en een aantrekkoortje voor als je weer dunner wordt. Het hestje heeft een handige rits voor de BV en hij zit heerlijk!! Ik heb hem in het grijs met rose/oranje aan de zijkanten (een streep). Wil hem vanavond ook aandoen naar samen bevallen.

Wat doe jij daarheen aan Doggie??

Heb trouwens net 2 beschuitjes op, totaal nu 3 vandaag. Gaat redelijk, maar aan een echte lunch moet ik even niet denken

Hoorde in een ander topic dat Gaviscon erg goed helpt tegen maagzuur..
VW, ik deed de eerste keer een spijkerbroek aan, maar nu vaak een zwangerschaps joggingbroek. Zit lekkerder met de oefeningen.
Heb hem gevonden vwv, maar alleen nog in maat s of in xxl op de site....

Dacht al te zien dat er een buikje inzat

Volgens mij zijn de meningen verdeeld over dat Graviscon.

Ik neem gewoon een Rennie, soms 2 en dan is het echt meteen weg.

Ik heb al 3 dozen van 48 stuks achter mijn kiezen in de hele zwangerschap. Kunnen geen kwaad volgens vk en smaken lekker naar pepermunt.
quote:verwachtingsvol schreef op 23 februari 2009 @ 13:23:

voor wie nog een heerlijk zittend huispak zoekt (ik leef in deze)

http://pics.esprit.de/Sho...yleProduct/I84600_310.jpg

ze hebben hem nog verder afgeprijst Als ik er op klik, zie ik wel de foto, maar kan 'm niet bestellen. En op de esprit-site kan ik \m niet vinden......
Ik gebruik ook Gaviscon, is het enige dat een beetje helpt.
Helemi wat zijn skateschoenen? En maar 1 paar laarzen? Een vrouw met maar 1 paar laarzen? Bestaat dat echt?

Had vorige week even dat ik dacht SHIT nee he? Geen maagzuur vanaf nu? Maar 2 dagen last van gehad en weer totaal over....dus tijdelijke hick up?
Doggie, ik kon hem ook niet vinden maar als je op de site het art.nr. intikt : 184600 dan krijg je in ieder geval het jasje.
Hoi1

balen, kom er gisteren achter dat we perongeluk ons hele adressenbetand hebben gewist.... moet ik voor de geboortekaartjes alle adressen van iedereen weer opduikelen...

badjas heb ik wel ,maar gaat niet in de ziekenhuuiskoffer. simpelweg omdat zon ding je halve koffer inbeslag neemt. als je maar n nachthemd of zo hbebt dat lang genoeg is is t wel prima volgensmij.

Ik was alle was in neutral. Heb er eigenlijk een hekel aan als mijn was naar wasmiddel ruikt. Of naar wat dan ook. t moet gewoon naar niks ruiken.

baby uggs, baby crocs, haha! Mijn baby krijgt pas schoenen aan als ie kan lopen, en voor die tijd alleen sokjes, en als t daar te koud vor is slofjes er over.
Snok: http://etnies.com/footwear/ Dat zijn skate schoenen

Gympies dus haha.....Ja en het is echt waar.....1 paar laarzen, die ik eigenlijk maar heel af en toe draag....omdat de gympjes zo lekker zitten....haha.....Zelfs onder een rokje worden de gympjes aangetrokken......

VWV: Ja dat besef dat we echt in de laatste weken komen begint bij mij ook steeds meer te spelen....Begin het allemaal heel spannend te vinden en af en toe echt de twijfel of ik al wel klaar ben voor een bevalling enzo.....aaaaah.....Weet wel dat het goed komt hoor. Iedereen lukt het dus mij ook, alleen het wordt nu allemaal wel heel erg echt!!!

We zijn uit de naam dus dat is heel fijn alleen die houden we echt voor onszelf tot de ukkie er is. Nu alleen het kaartje nog. Dat vind ik wel het moeilijkste tot nu toe maar wel hebben nog 10 weken dus moet goed komen....

Pfff net financien gedaan.....NIET leuk......Altijd aan het begin van het jaar die K** belastingen (ook een hond dus die mag ik ook betalen) en hoogheemraadschap....aaaaahhhh...ben maar een student. Komt wel weer goed is alleen niet leuk als je het allemaal op een rijtje gaat zetten. Even slikken......

Ja Candy...meldplicht. Ik begreep dat ze heel vroeg al mocht komen!!!!
heb trouwens net n topic doorgelezen over of n twee bevalling makkelijker is dan n 1e. Ik werd er niet blij van....

bijna iedereen schrijft dat de tweede bevalling wel sneller gaat maar veel zwaarder is omdat t doordat t zo snel gaat ook pijnlijker is (de pijn is geconcentreerd zeg maar)
Helemi is onze Tomboy!

Euh....1e, 2e bevalling...ik zal je zeggen dat ik uberhaupt weer beetje kriebels krijg ervan....niet teveel aan denken. Zelfs al zover dat ik voor mezelf heb bedacht (blijf ik lekkr rustig van hahahah) dat ik gewoon een datum wil en dan kom voor een ruggeprik.....daarna opwekken maar whhahahahaah NO Pain

Maar goed we zullen zien.....
Wat is een tomboy??
Goedemiddag dames.

Als eerst gefeliciteerd julia.

Ik ben wat later maar ik kon het niet laten eerst nog wat te winkelen. (Volgens mijn man had ik een vrachtwagen moeten mee nemen)

In het ziekenhuis was alles goed. De baby's lagen goed en het leukste is nog we krijgen een meisje. We zijn er heel blij mee.

Ik heb het met de gyn over de manier van bevallen gehad en na lang praten mag ik toch vaginaal bevallen. Ik ben zo opgelucht. Als ik ga bevallen gaan we eerst zij proberen of handen en knieen. Als het met bevallen echt niet gaat word het een keizersnee maar daar denken we nog even maar niet aan.

We zijn daarna nog even gaan winkelen en ik heb dit keer allemaal roze dingetjes gekocht.Ook nog zo'n pakje voor jonge en meisje en daar heb ik er 2 van en een mickey en mini knuffel voor boven op de commode het ziet er een beetje saai uit.

Volgende keer zal ik wel sneller reageren
Ach, je weet toch nooit van te voren hoe je bevalling gaat lopen....of het nou de 1e, 2e of 3e is....

Ik heb juist in mijn omgeving de laatste tijd allemaal verhalen bij een 1e die een vrij snelle makkelijke bevalling hebben gehad, en allemaal 3 of 4 weken te vroeg...dat is ook niet standaard voor een 1e.

Ik was vorige week dinsdag bij een vriendin en die heeft ze er alledrie zo uitgepoept, elke bevalling was totaal anders maar zij vond ze alledrie super om mee te maken...ondanks de pijn die ze heus wel heeft gehad. Bij geen van de drie een knip of hechting of wat dan ook....en na 2 dagen bracht ze de jongste alweer zelf naar school.

Ik ga denk ik bij haar in angsttherapie....ik was meteen een stuk relaxter over mijn eigen bevalling toen ik daar wegging.

Ik hoor ook andere verhalen maar elk verhaal zal nooit precies hetzelfde zijn als mijn verhaal na de bevalling.

Snok, ik heb hele verhalen over ruggenprikken enzo gelezen en hoe enthousiast ik was....ben ik nu een stuk minder enthousiast geworden....

Bij sommige omstandigheden krijg je zo'n cathether in om te plassen en omdat ruggenprik niet helemaal zonder risico is, doen ze ook weleens van de electroden op het hoofd van je kindje....dan kun je dus niet meer van je bed...je hebt dan misschien geen pijn maar aan de onderkant komen er dan wel een stuk of wat van die snoeren uit je lichaam....

Ik vond er een hoop nadelen aanzitten ook hoor.

Ook heb je eerder kans op een vacuum of tangverlossing en dan wordt je bijna altijd ingeknipt en heb je dus sowieso hechtingen...

Maar ik twijfel ook hoor....weegt het eén tegen het ander op...

Ik wil wel de mogelijkheid tot...als ik het echt niet meer op eigen kracht kan.

Ik wilde eigenlijk gewoon dat ik 3 weken na mijn verhuizing wakker wordt en dat er dan een gezond kindje tussen mijn benen ligt als ik wakker wordt.
Candy wat ontzettend gaaf !!!!!!!!

Een jongen en een meisje...van alles wat, echt super !

Gefeliciteerd !!

Logisch dat je meteen ff uit je dak bent gegaan met shoppen.
Gaaf Candy. Een jongen en een meisje! Het ideale gezinnetje in 1 keer

Tuurlijk ga je dan lekker shoppen. Jij hebt mazzel, kan van beide geslachten de leuke dingen meenemen hihi

Ik zie niet op tegen de bevalling en denk dat we er over een week of 6 ook echt wel aan toe zijn. Denk dat we dan graag willen dat het zich aanbied..., maar we zullen zien.

Opboeren is geen optie meer, dat is duidelijk
Candy, wat leuk zeg, een jongetje en een meisje! Je hebt inderdaad de buit binnen nu

Sanne, kun je die angsttherapie met ons delen? Ik schijt werkelijk in mijn broek voor die bevalling. Pijn okee, daar kan ik wel mee dealen (denk ik) maar ik ben zooo bang dat er iets verkeerd gaat... Ik kijk er echt wel naar uit om ons meiske in mijn armen te hebben, maar die bevalling zou ik heel graag uitbesteden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven