Ziek
zaterdag 30 december 2017 om 17:40
Pff sorry, ik wil met dit topic alleen wat steun en mogen klagen. Ik voel me zo beroerd en momenteel best zielig. Ben ziek, koorts, buikkrampen, ga van hittegolf naar koude rillingen/zweet. Dan weer een tijdje redelijk goed, zoals nu, om dan weer vooraf aan te beginnen met het hele riedeltje.
Ik ben vrijgezel, vrienden zijn op vakantie of wonen ver weg. Mijn familie woont ruim twee uur rijden van mij vandaan, dus wil hen ook niet belasten.
Ziek zijn en zo alleen is echt geen pretje, gisteren avond zowat flauw gevallen onder de douche. Omdat ik zooooo koud was, zo nat bezweet en ik op wilde warmen. Geen goed idee.
Huisarts al gebeld, als ik na de feestdagen nog zo ziek ben moet ik weer bellen.
Nu pcm gebruiken, die ik niet in huis heb.... Wilde mijn boodschappen vandaag bij Picnic bestellen, maar ik was net een kwartier te laat voor de bezorgdag morgen. Dus ergens moet ik ook nog naar de supermarkt
Alles is een enorme opgave, zelfs thee zetten. Al staat de koker inmiddels aan, hoera.
Sorry voor het geklaag, kan alleen wel wat opbeurende woorden gebruiken nu. Wat een rot tijd om zo ziek te worden.
Ik ben vrijgezel, vrienden zijn op vakantie of wonen ver weg. Mijn familie woont ruim twee uur rijden van mij vandaan, dus wil hen ook niet belasten.
Ziek zijn en zo alleen is echt geen pretje, gisteren avond zowat flauw gevallen onder de douche. Omdat ik zooooo koud was, zo nat bezweet en ik op wilde warmen. Geen goed idee.
Huisarts al gebeld, als ik na de feestdagen nog zo ziek ben moet ik weer bellen.
Nu pcm gebruiken, die ik niet in huis heb.... Wilde mijn boodschappen vandaag bij Picnic bestellen, maar ik was net een kwartier te laat voor de bezorgdag morgen. Dus ergens moet ik ook nog naar de supermarkt
Alles is een enorme opgave, zelfs thee zetten. Al staat de koker inmiddels aan, hoera.
Sorry voor het geklaag, kan alleen wel wat opbeurende woorden gebruiken nu. Wat een rot tijd om zo ziek te worden.
zaterdag 30 december 2017 om 17:55

Heb je geen buren die even voor je naar de supermarkt kunnen voor een paar boodschappen en paracetamol? Schakel ze dan in; juist als je alleen woont begrijpen mensen vaak echt wel dat je op dergelijke momenten even hulp nodig hebt. Had je alleen misschien dan beter gisteren al aan ze kunnen vragen.
Verder ben ik juist altijd blij dat ik alleen woon als ik ziek ben. Kan ik ook niemand aansteken en zeurt er niemand aan mijn hoofd.
zaterdag 30 december 2017 om 18:10
Ik ben iemand die veel moeite heeft om anderen om hulp te vragen. Ben zelf heel verzorgend maar als ik zelf ziek ben dan vraag ik geen hulp. Voel me dan zo bezwaard.
Net bij foodora wat vers fruit, smoothies met veel groente/fruif en Yoghurt besteld. In elk geval gezond, daar heb ik nu behoefte aan.
Dank jullie voor de lieve reacties!
Net bij foodora wat vers fruit, smoothies met veel groente/fruif en Yoghurt besteld. In elk geval gezond, daar heb ik nu behoefte aan.
Dank jullie voor de lieve reacties!
zaterdag 30 december 2017 om 19:16
Och wat naar!

Een vreselijk glitterplaatje is altijd goed.
Voor nu inderdaad even naar de buren.
In ieder geval voor pcm maar voel je echt niet bezwaard om te vragen of ze morgen of wellicht vanavond nog als de winkels open zijn in de buurt wat boodschappen voor je willen doen.
Dat deden mijn buren ook voor mij toen ik alleen woonde en ziek was en ik zou het ook voor mijn buren doen. Mensen vinden het ook fijn he om iets te betekenen voor anderen.

Een vreselijk glitterplaatje is altijd goed.
Voor nu inderdaad even naar de buren.
In ieder geval voor pcm maar voel je echt niet bezwaard om te vragen of ze morgen of wellicht vanavond nog als de winkels open zijn in de buurt wat boodschappen voor je willen doen.
Dat deden mijn buren ook voor mij toen ik alleen woonde en ziek was en ik zou het ook voor mijn buren doen. Mensen vinden het ook fijn he om iets te betekenen voor anderen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 30 december 2017 om 21:39
dinsdag 2 januari 2018 om 22:35