Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 december 2017 om 18:46
Groene curry met jasmijn rijst van de AH.Enn schreef: ↑30-12-2017 18:40Ik brabbel lukraak rondom al het gezeik over deze forummer heen want:
1 Het gebeurt elke keer weer.
2 Er ontstaat keer op keer dezelfde discussie.
3 Elke keer wordt het aantal mensen dat elkaar in deze discussie aanspreekt groter en groter.
4 het start altijd door één centraal middelpunt.
Nu zal het per mening verschillen wie het centrale middelpunt is maar een ding: Ik eet liever (geen) bolletjes, zie er liever uit als Francieneke en brabbel er liever wat oenig tussendoor dan me ook maar een post met deze oeverloze discussie bezig te houden.
Dus wat eten jullie vanavond?
zaterdag 30 december 2017 om 18:46
Salie met een rode muts? Het is het googelen waard!
Tot zo!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 december 2017 om 18:47
Haha ouwe reller!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 december 2017 om 18:50
Dat zijn de beste.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 30 december 2017 om 18:51
Gezellig dat je er weer bent.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 30 december 2017 om 18:53
zaterdag 30 december 2017 om 18:55
Is dat nu anders dan de Nederlandse filet?
zaterdag 30 december 2017 om 18:55
Ik geloof haar dus niet. Misschien dat ze ooit één keer... maar dat na een nickwissel je postbus, privémail en facebook volstromen met forummers....neuh dat geloof ik dus echt nietdoornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 18:35Ik geloof haar, meer is het niet. En natuurlijk heeft ze er een eigen aandeel in, dat snap ik ook.
Nou ben ik niet zo interessant natuurlijk maar ben best herkenbaar als je me zou willen vinden en heb daar echt nooit last van.
zaterdag 30 december 2017 om 18:57
GehaktballenEnn schreef: ↑30-12-2017 18:40Ik brabbel lukraak rondom al het gezeik over deze forummer heen want:
1 Het gebeurt elke keer weer.
2 Er ontstaat keer op keer dezelfde discussie.
3 Elke keer wordt het aantal mensen dat elkaar in deze discussie aanspreekt groter en groter.
4 het start altijd door één centraal middelpunt.
Nu zal het per mening verschillen wie het centrale middelpunt is maar een ding: Ik eet liever (geen) bolletjes, zie er liever uit als Francieneke en brabbel er liever wat oenig tussendoor dan me ook maar een post met deze oeverloze discussie bezig te houden.
Dus wat eten jullie vanavond?
Aardappelkroketjes
En ongezonde wortelen (met suiker, zeezout, roomboter, oe)
zaterdag 30 december 2017 om 19:28
Mijn intrek genomen op 'n Amerikaans forum. Ondanks de cultuur én taalverschillen ben ik er nog niet gebandcharlottew88 schreef: ↑30-12-2017 18:51Gezellig dat je er weer bent.Nog leuke dingen gedaan tijdens jouw van,
zaterdag 30 december 2017 om 19:30
Och, och, och, madammeke de stalkster zelf is ineens aan het janken dat ze zo erg gestalkt wordt. Toch bijzonder uit het toetsenbord van iemand die letterlijk al jaaaaaaaren privé contact met mij zoekt terwijl ik haar a) nooit mijn privegegevens heb gegeven en b) al de eerste keer - in het jaar kruik - netjes gezegd heb daar geen behoefte aan te hebben. Nou, dat heb ik geweten, hoor.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 19:33
Dat denk ik, dus.
Am Yisrael Chai!