Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ondertussen komt er nog iemand op Jolly stampen.
karin12345 schreef:
30-12-2017 18:15
Het was geen prive info.
Ze heeft zelf een topic geopend vorig jaar over het coma zuipen van haar dochter.
Het komt op mij over alsof jij dit persoonlijk maakt.
HasseSimonsdochter schreef:
30-12-2017 18:12
Of mensen moeten even beetje relaxed doen en niet met zn allen als bloedhonden prive Info erbij slepen. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje kinderachtig.

Dat is ook zo.
Maar als je even je gezonde verstand gebruikt, het wemelt hier van de gekkies (op alle fora trouwens). Dat is een gegeven, of je daar wel of niet rekening mee houdt is aan jezelf natuurlijk.
30-12-2017 18:15
De vraag is of dit nu zo fideel is.
Wat mij betreft niet. En zeker niet onder andere nicks. Dat je kan loepen, dat weet iedereen, maar iemand gaat niet voor niets op anoniem.
Life is short. Eat dessert first.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:16
Wie doet dat dan?
En wat dan?
Wat ik al schreeftoch, ik vind het niet fideel om over andere topics te beginnen. Dochter heeft niets te maken met vuurwerk.
Waar baseer je dat op, op je eigen (non) interesses? Niet iedereen is zoals jij.

Ze is niet "aangevallen""op privezaken, maar op een topic wat ze nota bene zelf ooit geopend heeft.
Knuffelheks schreef:
30-12-2017 18:17
Dat is ook zo.
Maar als je even je gezonde verstand gebruikt, het wemelt hier van de gekkies (op alle fora trouwens). Dat is een gegeven, of je daar wel of niet rekening mee houdt is aan jezelf natuurlijk.
Ook waar.
Och is het weer eens zo ver? Welk topic moet ik ver weg van blijven?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
karin12345 schreef:
30-12-2017 18:18
Ze is niet "aangevallen""op privezaken, maar op een topic wat ze nota bene zelf ooit geopend heeft.
Dochter heeft niks met vuurwerk te maken. Kinderachtig km dat erbij te halen.
Moiren’ schreef:
Wie doet dat dan?
En wat dan?

Dat doet niemand.
vuurwerk.
Aha Thanks!
Vuurwerk gaat bij voorbaat op negeer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
karin12345 schreef:
30-12-2017 18:14
Ik geloof daar niks van.
Zo interessant is het niet wat ze schrijft.
Veel van hetzelfde.

Ik geloof dat wel. Sterker nog, een paar weken terug is mij door een forummer nog uit het niets gevraagd of ik Ygg was, n.a.v. een mislukte grap (al vond ik hem zelf best lollig) waarmee ik het 'the voice' topic binnen kwam vallen. Ik vond dat persoonlijk overkomen als Ygg-hunten, om het zo maar even te noemen. Ik heb niks met Ygg en vind haar nogal irritant. Maar deze vraag aan mij van die forummer vond ik toen ook wel bijzonder.
Ach ja, negatieve aandacht is ook aandacht, hè!
karin12345 schreef:
Tsja, echt leerbaar is ze niet nee.
Zo zijn er meer hier op het forum.
Napraat ook tot het weer over iets anders gaat. :mrgreen:
Succes met deze neverending story.
Wat ik al schreeftoch, ik vind het niet fideel om over andere topics te beginnen. Dochter heeft niets te maken met vuurwerk.
Heb je de discussie gelezen?
En begrepen?

Het gaat er om dat Y schrijft dat iedereen die vuurwerk afsteekt een tokkie is en dat haar ik drieën opgevoed zijn en zich aan haar waarden houden.

En dat heel vaak, al tig jaar lang in zoon beetje elk focking topic.

En dan blijkt ineens dat haar opvoeding ook foutlijntjes heeft. Dat geeft niet, maar als je jezelf (en je man en kinderen) voortdurend als een übermensch neerzet, kring je ergens een keer die spiegel.

En dat was nu. Ook haar kinderen doen, net als elk ander kind, ook wel eens iets wat je niet verwacht en niet bij jou normen en waarden aansluit.
Dàt is er gezegd. Niet meer, niet minder.

En dat hele hysterische drama? Tsja.
Enn schreef:
30-12-2017 18:22
Napraat ook tot het weer over iets anders gaat. :mrgreen:
Succes met deze neverending story.
Wat ga je eten vanavond? ;-D
Knuffelheks schreef:
30-12-2017 18:07
Ze ging er met gestrekt been in, daar wordt op gereageerd, en vervolgens wordt de slachtofferrol van stal gehaald.
Als ze echt door forummers gestalkt wordt is dat uiteraard niet ok, maar ga dan op anoniem en deel geen privedingen meer.
Of ben ik nu weer naïef?
Nee :nope:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Moiren’ schreef:
30-12-2017 18:23
Heb je de discussie gelezen?
En begrepen?

Het gaat er om dat Y schrijft dat iedereen die vuurwerk afsteekt een tokkie is en dat haar ik drieën opgevoed zijn en zich aan haar waarden houden.

En dat heel vaak, al tig jaar lang in zoon beetje elk focking topic.

En dan blijkt ineens dat haar opvoeding ook foutlijntjes heeft. Dat geeft niet, maar als je jezelf (en je man en kinderen) voortdurend als een übermensch neerzet, kring je ergens een keer die spiegel.

En dat was nu. Ook haar kinderen doen, net als elk ander kind, ook wel eens iets wat je niet verwacht en niet bij jou normen en waarden aansluit.
Dàt is er gezegd. Niet meer, niet minder.

En dat hele hysterische drama? Tsja.
Je hoeft niet aanmatigend te worden meid. Ik heb het gelezen en ook nog begrepen (?!). Mijn punt is: is wat zij schrijft nu zo erg? wat kan het jou schelen dat je daar zo op moet blijven inhakken?
doornroosje9 schreef:
30-12-2017 18:24
Wat ga je eten vanavond? ;-D
Nou, ik zou bolletjes met kaas eten maar ben net terug van een verjaardagsfeest waar zoveel hapjes werden aangeboden dat ik die bolletjes nu maar even oversla.
blijfgewoonbianca schreef:
30-12-2017 16:58
Zou Yggdrasil dat , door haar zelf geopende, topic nou gewoon vergeten zijn ? Of hoopte ze dat wij het vergeten waren ?
ze heeft wel meer topics of iig reacties met dingen die niet zo goed gaan en waarvan ze altijd beweerd dat het bij haar niet gebeurt, zij het beter weet, het beter kan, het beter doet ....
30-12-2017 18:25
Je hoeft niet aanmatigend te worden meid. Ik heb het gelezen en ook nog begrepen (?!). Mijn punt is: is wat zij schrijft nu zo erg? wat kan het jou schelen dat je daar zo op moet blijven inhakken?
Blijven? Wil je al die berichten waarin ik blijf hakken (En ook waar ik daar dan mee begonnen ben) even linken?
Nee, het was niet erg, maar ik mag er ook wat van zeggen. En dat deed ik, zeer netjes zelfs.
nina1966 schreef:
30-12-2017 18:26
ze heeft wel meer topics of iig reacties met dingen die niet zo goed gaan en waarvan ze altijd beweerd dat het bij haar niet gebeurt, zij het beter weet, het beter kan, het beter doet ....

Nou, dat is ook een beetje het punt, denk ik.
Als je altijd alles zo goed weet qua opvoeden (wist ik ook trouwens, tot ik moeder werd, ik heb geen enkel principe meer nu :$ ) dan gaat men daar op in.
Tis wel een forum tenslotte :proud:
doornroosje9 schreef:
30-12-2017 18:11
Ik vrees dat er een paar forummers of ex-forummers zijn die er een sport van maken om te achterhalen welke nick ze heeft. Zo komt het bij mij iig over.
Wie, of wat, buiten haar eigen niet onderbouwde beweringen doen je dat denken?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Enn schreef:
30-12-2017 18:19
Och is het weer eens zo ver? Welk topic moet ik ver weg van blijven?

Enn ik kan niet wennen aan deze foto. Denk telkens dat je de TO van dat vuurwerktopic bent. Wees maar weer gewoon je eigen zelf :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven