Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 december 2017 om 19:54
zaterdag 30 december 2017 om 19:54
Dat lijkt me heel frustrerendfashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:49Ik heb overigens tot op heden geen idee hoe zij aan mijn prive gegevens is gekomen. Ik heb wel wat contacten met forummers gehad door de jaren heen, maar bij mijn weten met geen een die met haar bevriend is.
zaterdag 30 december 2017 om 19:55
fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:46Y. heeft mij via Hyves (zo lang geleden is dat dus al begonnen), via mijn prive mail, via Facebook, via een ander mailadres, via anderen, en zelfs via de telefoon lastig gevallen. Ik vermoed ook dat zij degene is die mijn telefoonnummer aan nog wat anderen heeft gegeven waardoor ik een tijdlang enorm ben lastig gevallen via de telefoon (en uiteindelijk een ander nummer heb moeten nemen). En je gelooft het niet, na dergelijke akkefietjes kreeg ik dan steevast een paar maanden later gewoon doodleuk weer een vriendschapsverzoek.
Ach je moet maar zo denken, ze heeft zichzelf vernoemd naar een fantasieboom die op gruwelijke wijze aan haar einde komt
zaterdag 30 december 2017 om 19:56
fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:46Y. heeft mij via Hyves (zo lang geleden is dat dus al begonnen), via mijn prive mail, via Facebook, via een ander mailadres, via anderen, en zelfs via de telefoon lastig gevallen. Ik vermoed ook dat zij degene is die mijn telefoonnummer aan nog wat anderen heeft gegeven waardoor ik een tijdlang enorm ben lastig gevallen via de telefoon (en uiteindelijk een ander nummer heb moeten nemen). En je gelooft het niet, na dergelijke akkefietjes kreeg ik dan steevast een paar maanden later gewoon doodleuk weer een vriendschapsverzoek.
Is dat nog aan de gang?? Jezus zeg..
Done!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
FV , pas maar op, ze gooit nu alls op cyberpestenfashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:52Ik vind het dan ook wel erg bijzonder om haar altijd dergelijke tranentrekkende verhalen over lastig gevallen worden te zien schrijven want ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben bij wie ze dat deed. De enige reden dat ik weet hoe zij heet is doordat zij mij steeds benaderde.
Voor je het weet roept ze " smaad, laster, ach en nog een wee " en ben jij de pineut.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 30 december 2017 om 19:57
Als het een klein forum is dan is het heel anders, vertrouwder denk ik waardoor je wellicht makkelijker privegegevens uitwisselt.
Ik ben ook niet zo goed van vertrouwen, sommige forumers vertrouw ik wel, maar ook niet met mijn privegegevens
zaterdag 30 december 2017 om 19:58
Neuh, daar ben ik niet bang voor. Viva kent haar ook langer dan vandaag.blijfgewoonbianca schreef: ↑30-12-2017 19:56FV , pas maar op, ze gooit nu alls op cyberpesten
Voor je het weet roept ze " smaad, laster, ach en nog een wee " en ben jij de pineut.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 19:58
Wie weet heeft zij het van iemand gehad en heeft die iemand jouw gegevens ook aan anderen doorgegeven.
Als je iet zeker weet kan je dat soort uitspraken hier deponeren, bij twijfel niet doen.
zaterdag 30 december 2017 om 19:59
Maar dan nog Bruise;van wie het gedrag ook is, het spoort toch niet?
Of vind jij van wel?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 december 2017 om 19:59
Ik las net haar klaagzang in dat vuurwerk-topic. Had zelfs nog even met haar te doen.fashionvictim schreef: ↑30-12-2017 19:52Ik vind het dan ook wel erg bijzonder om haar altijd dergelijke tranentrekkende verhalen over lastig gevallen worden te zien schrijven want ik weet ook zeker dat ik niet de enige ben bij wie ze dat deed. De enige reden dat ik weet hoe zij heet is doordat zij mij steeds benaderde.
En dan lees ik hier dus, dat ze juist de aanstichtster is van dergelijke ellende i.p.v. het slachtoffer. Hoe bizar om dat dan daar zo te gaan lopen verkondigen.
Had al weinig respect voor haar door de toon en de inhoud van haar posts, maar het laatste beetje respect brokkelt zo ook razendsnel af.
Wat een griezel.
zaterdag 30 december 2017 om 20:00
zaterdag 30 december 2017 om 20:02
Nope, alhoewel Lonsdale bh....
Doe ik de uggs wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 30 december 2017 om 20:04
Door y zelf ja. Ik ben x en ga op anoniem omdat ik ooit deelde dat ik in mijn zwangerschap xtc gebruikte maar neerkijk op zwangeren die rauwmelkse kazen eten. Hallo, ik ben z en ik heb ooit in mijn zwangerschap...maar heb een grafhekel aan zwangeren die...doornroosje9 schreef: ↑30-12-2017 18:08De privé dingen zijn al gedeeld en worden er bij elke nieuwe nick terug bijgesleept.
Ja maar z...
Drama
zaterdag 30 december 2017 om 20:04
En PB terug. Ik zie de verzonden PB nergens staan bij mij, dus ik hoop dat het aangekomen is.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 30 december 2017 om 20:05
Nou ja, in all fairness zou het natuurlijk best kunnen dat zij zelf ook allerlei gekkies aantrekt. En hopelijk heeft ze inmiddels zelf haar leven gebeterd, ook dat zou natuurlijk kunnen. Ze was in ieder geval zelf ook niet vies van mensen ongevraagd prive lastig vallen, dat wilde ik er alleen maar mee zeggen.Kwartel123 schreef: ↑30-12-2017 19:59Ik las net haar klaagzang in dat vuurwerk-topic. Had zelfs nog even met haar te doen.
En dan lees ik hier dus, dat ze juist de aanstichtster is van dergelijke ellende i.p.v. het slachtoffer. Hoe bizar om dat dan daar zo te gaan lopen verkondigen.
Had al weinig respect voor haar door de toon en de inhoud van haar posts, maar het laatste beetje respect brokkelt zo ook razendsnel af.
Wat een griezel.
Am Yisrael Chai!
zaterdag 30 december 2017 om 20:06
Fashiovictim, ik post hier nooit. Maar dit vind ik echt heel erg verdrietig.
Ik wil je best laten weten wie het was, volgens mij heb ik je dat verhaal al eens verteld. Dit is ook een verhaal die ik gemeld heb bij de politie. Maar het is absoluut, absoluut onwaar dat ik jou ooit op deze manier heb lastig gevallen. Ik ben hier ook echt kapot van want ik heb alle schijn tegen. Ik vind dit zo ontzettend erg. Deze beschuldigingen maken mij ziek.
Ik ben niet boos, niet op jou. Maar ik ben kapot gestreden.
Ik heb er dan ook echt niks meer op te zeggen.
Ik wil je best laten weten wie het was, volgens mij heb ik je dat verhaal al eens verteld. Dit is ook een verhaal die ik gemeld heb bij de politie. Maar het is absoluut, absoluut onwaar dat ik jou ooit op deze manier heb lastig gevallen. Ik ben hier ook echt kapot van want ik heb alle schijn tegen. Ik vind dit zo ontzettend erg. Deze beschuldigingen maken mij ziek.
Ik ben niet boos, niet op jou. Maar ik ben kapot gestreden.
Ik heb er dan ook echt niks meer op te zeggen.
anoniem_212069 wijzigde dit bericht op 30-12-2017 20:09
1.54% gewijzigd