Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.wehkamp.nl/w2/...=F29&ArtikelNummer=965413

Deze ga ik voor Ceetje bestellen denk ik.
welke kleur? Ik vind de roze leuk!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 23 februari 2009 @ 14:54:

En een andere aanpak Amaal? In zijn poep laten rondlopen?Maakt m echt niet uit.
Oh, m'n bosbessenmuffins zijn zoooo lekker!
quote:Maleficent schreef op 23 februari 2009 @ 15:45:

welke kleur? Ik vind de roze leuk!Paaaaaarrrrrrrs!
Geweldige shoez!

Star, heb jij destijds die BB gevolgd met die dame die nu ernstig ziek getrouwd is in GB?

Ben toch wel nieuwsgierig wat voor type het is, hoe ze praat etc.
En boos worden dan Amaal?
Yep, Jade Goody bedoel je. Vind het zo naar.
Ik zat er net aan te denken. Ik heb haar toen 1 of 2 keer gezien, maar heb de Telegraaf, dus krijg elke dag een 'update' van hoe het met haar gaat. Verschrikkelijk zeg, 2 kleine jongetjes en dan zo ziek...

Ik weet alleen nog niet wat ik van die stukjes in de Telegraaf vind.
Ik lees de Telegraaf ook niet. Kutkrant. Veredeld roddelblad.
Kabouter is hier overdreven beleefd. Zit net met z'n vinger vastgeklemd, papa bevrijd hem. Max: Oh dank je papa, dank je wel!
quote:Star schreef op 23 februari 2009 @ 17:30:

En boos worden dan Amaal?

Nee dat vind ik ontzettend zielig en dat schijnt alleen maar averechts te werken.

Maargoed, een luier dan maar weer. Van de zomer laat ik hem gewoon in z;n blote kont rondlopen, dat poept toch niet zo fijn. Denk ik hoor. Ja op het potje wel natuurlijk hè?

Adem in adem uit...

Mamax, lachen! Laurens kan ook zo enorm beleefd zijn, bijna genant. Help je hem op straat ik noem maar wat een stoepje af (weet even geen voorbeeld): dank je wel mama. En dan zo'n heilig hoofd. Mijn moeder had hem een paar dagen en die belde ook al: wat is dat kind beleefd! Als je hem aankleed krijg je 100 kusjes en zegt ie: dank je wel oma.

Gekke mensjes, die kinderen van 3
willen jullie morgen om half 11 voor me duimen? theorie-examen. Ik heb er een hard hoofd in. We gingen er op les net 4 oefenen en ben ik maar 1 keer geslaagd. Terwijl ik het wel ken. Ik stink steeds in de instinkers....
zow, we zijn weer bijna een week thuis en ja hoor, je kan er gif op innemen. Drain aan het klote.

Bloed in slang van drain, en als je spoelt, komt het er uit mijn lijf uit, erg fijn dus.

Moest weer met spoed naar de EHBO komen, en waarschijnlijk ligt de drain uit de galblaas. Om te zien of de drain er daadwerkelijk uitligt, of waar die zich dan wel bevindt is een opspuitfoto nodig. Ik hoefde gelukkig niet te blijven, maa rmoet morgenvroeg meteen bellen, naar Dr Naber, voor de opspuitfoto, wordt dus waarschijnlijk morgenvroeg.

De drain zit er nog wel in, maar dat kon geen kwaad, dus maar weer afwachten wat het nu weer is.

Er is wel weer meteen bloed geprikt, dus hoor ik morgen hoe het daarmee staat.
Heel veel succes Mal, als ik er aan denk draaien mijn duimen.
O bah Bam, het zit ook allemaal niet mee! Hoop voor je dat het goed is met het bloed...

duim maar extra hard, heb weer maar 4 uur geslapen door het ons spookje...
Kut zeg Bam.

Is de foto al gemaakt? En wat was de uitslag van je bloed? Hoop dat je gauw weer thuis bent!

Mal, zet 'm op!!!! Wie weet gaat het toch lukken! Duimen draaien.
nee he Bam, wat een gezeik met die drain. Ik hoop dat het meevalt. Maar ik begrijp dat hij sowieso niet goed meer zit\/ \moeten ze hem dan opnieuw inbrengen? Ongelooflijk zeg... Bah.

Mal ik ga superhard duimen voor je!

Mamax, had je de bosbessen gewoon zo dor het beslag gedaan = hE, M´N toetsenbord doet raar.

Nou ja zit nu ook wel erg decadent met laptop in bed, dat tikt voor geen meter. Ging even kijken in welke bioscoop kikkerdril draait. Eens kijken of de kabouter dat wat vindt.
Lekker weer Bam. Hoe kan dat nou toch elke keer?!?!?
Mal, ik ga je even instralen (ahum...): je kan het, je kan het, je kan het, je kan het, je kan het. SUCCES!

Amaal, laat je Laurens ook wat langer in zijn poepbroek lopen als hij dat heeft gedaan? Of trek je het gelijk uit? Hoe smerig het ook ruikt, ik zou hem een aantal minuten laten lopen met een poepbroek. Kijken hoe hij daar op reageert.

Mamax, , leuke opmerking van Max.

Lianne zegt ook altijd 'dank je wel' en 'alsjeblieft'. Dat gaat nu automatisch. Ik heb het wel min of meer aangeleerd, ze moest 'dank je wel' zeggen van ons. Een beetje beleefdheid kan geen kwaad. Dat zit ook in mijzelf. Ik stel me op verjaardagen ook netjes voor aan mensen die ik niet ken. Aan de andere kant: als ze geen kusje of knuffel wil geven dan hoeft dat niet.

Star, jij wordt vast lid van de nieuwe omroep die de Telegraaf wil oprichten .

Schoentjes had ik eerder gezien op de Wehkamp, zijn leuk! Dat is wel wat voor Ceetje.

Hel, beetje gesetteld ondertussen? Of mis je je oude woonplaats?

Suus, hoe gaat het, beetje geslapen vannacht? Overgeven nog steeds minder?

Bam, ka-uu-tee!
O ja PowNed bedoel je Kokos? Uiteraard.

NOT
Amaal, ik zou proberen niet op te geven nu overigens. Dit is al de derde keer dat je de handdoek in de ring gooit en reken maar dat het kleine monster het door heeft hoor.
straks om 12:00 opspuitfoto.

Het is zeker KUT
Bam, suces! wat een shit zoi zeg met dat ding

Mal, nu heb het waarschijnlijk al achter de rug...Hopelijk goed nieuws.

De TAFELTENT staat op de groep. Bij de foto's staat een PDF die kan je downloaden, bestaat uit 2 pagina's.

Mal, wat een doos zeg die vrouw, datydt zsoort mensen bij zo'n instantie mogen werken...zij zal wel even bepalen hoe erg het is. Gelukkig hebben jullie ook nog personen die alles wel snappen.

Star, dus niet aan uitslapen gedaan... Staat de volgende logeerpartij alweer gepland?

Amalia, ik zou nu ook niet stoppen. Wij deden bij Thijmen alleen een berenonderbroek (gewoon zo'n luierbroekje) aan als we weg gingen en dan zeiden we dat dat was omdat het koud buiten was. En verder vroegen we het 100.000 keer per dag aan hem, namen hem mee naar de wc, stickers en lazen een boekje voor, Bobbi op het potje Dat vond hij een heel leuk boekje. En dat gebruikte hij later ook toen hij wel zelf naar de wc ging.

Kokos, fijn zeg dat alles nu goed is bij Tim, toch weer een opluchting. En fijn dat de arts wel gewoon doet ipv die Consternatieburo mevrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven