Teleurstelling...
zondag 31 december 2017 om 12:39
Hee, ik heb al een tijd een vriend en ik ben stapelgek op hem.
Maar het probleem is dat ik elke keer weer teleurgesteld wordt, elke keer als we elkaar willen zien dan zegt ie af, niet elke keer maar wel vaak. Teleurgesteld worden is denk toch wel iets wat in een relatie hoort ( ik ervaar dit wel elke keer namelijk ) maar we hadden al 2 maanden iets op de planning staan en plots een paar uur van te voren heeft hij het afgezegd. ( hij gaat naar een feest van een vriend van hem) .Ik weet niet wat ik hier mee moet doen, ik wil hem niet kwijt maar Wat moet ik doen ? Groetjes Xx
Maar het probleem is dat ik elke keer weer teleurgesteld wordt, elke keer als we elkaar willen zien dan zegt ie af, niet elke keer maar wel vaak. Teleurgesteld worden is denk toch wel iets wat in een relatie hoort ( ik ervaar dit wel elke keer namelijk ) maar we hadden al 2 maanden iets op de planning staan en plots een paar uur van te voren heeft hij het afgezegd. ( hij gaat naar een feest van een vriend van hem) .Ik weet niet wat ik hier mee moet doen, ik wil hem niet kwijt maar Wat moet ik doen ? Groetjes Xx
zondag 31 december 2017 om 12:53
Precies dit.
Hij gaat ineens naar een feest van een vriend? En jij moet het maar bekijken vanavond? Belachelijk.
zondag 31 december 2017 om 12:55
zondag 31 december 2017 om 13:01
zondag 31 december 2017 om 13:05
zondag 31 december 2017 om 13:05
En dus ga je kinderachtig doen?Sunshine585 schreef: ↑31-12-2017 13:01Ik zou zeggen 'Hé geen punt, er zijn zat leuke feesten vanavond waar ik helemaal los kan gaan '
En dan even een poos niets laten horen. Misschien wordt hij dan een beetje zenuwachtig.
Iemand die zomaar iets afzegt met jou om iets met vrienden te doen ziet jou niet als prioriteit.
Jezelf volwassen gedragen en op een volwassen manier voor jezelf opkomen voelt veel fijner en is effectiever.
zondag 31 december 2017 om 13:13
Ik ben zelf ook heel slecht in negeren dus ik was het al niet van plan haha en hij zou het denk toch niet merken als ik niks stuur.
zondag 31 december 2017 om 13:30
Dus als je geen relatie met hem zou hebben, merkte hij dat ook niet?Anoniempxx schreef: ↑31-12-2017 13:13Ik ben zelf ook heel slecht in negeren dus ik was het al niet van plan haha en hij zou het denk toch niet merken als ik niks stuur.
zondag 31 december 2017 om 13:33
Klinkt als een lot uit de loterij, die vriend van je. Ja, die moet je vooral krampachtig vast blijven houden.Anoniempxx schreef: ↑31-12-2017 13:13Ik ben zelf ook heel slecht in negeren dus ik was het al niet van plan haha en hij zou het denk toch niet merken als ik niks stuur.
zondag 31 december 2017 om 13:36
Oké, je hebt gelijk. Maar mijn boodschap richting hem zou wel zijn dat ik hem niet (meer) nodig heb voor een leuke tijd. Ik zou niet gaan zitten sippen of in elk geval naar hem toe dat absoluut niet laten merken.
Wat heb je tegen hem gezegd TO, toen hij zei dat hij naar vrienden ging?