Teleurstelling...

31-12-2017 12:39 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik heb al een tijd een vriend en ik ben stapelgek op hem.
Maar het probleem is dat ik elke keer weer teleurgesteld wordt, elke keer als we elkaar willen zien dan zegt ie af, niet elke keer maar wel vaak. Teleurgesteld worden is denk toch wel iets wat in een relatie hoort ( ik ervaar dit wel elke keer namelijk ) maar we hadden al 2 maanden iets op de planning staan en plots een paar uur van te voren heeft hij het afgezegd. ( hij gaat naar een feest van een vriend van hem) .Ik weet niet wat ik hier mee moet doen, ik wil hem niet kwijt maar Wat moet ik doen ? Groetjes Xx
:there: je wil hem niet kwijt dus leer er mee leven
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Je bent voor erbij, niet zijn prioriteit.
Sowieso vind ik afspraak = afspraak. Dan moet hij zeggen: tenzij er iets leukers voorbij komt. Andere dingen zijn dus vaak leuker dan jij.
Aan jou de keus, laat je je als voetveeg behandelen?
Ik zou geen onberekenbare en onbetrouwbare vriend willen hebben, maar goed daar heb je niks aan want jij wil hem niet kwijt.
Heeft hij wel een flinke snikkel? Anders zit er voor jou helemaal geen voordeel in.
Jij wil hem niet kwijt maar hij heeft andere prioriteiten. Wil je op die manier oud worden, wetend dat je laag op zijn prioriteitenlijstje staat, telkens teleur gesteld, wachten op iemand die niet op komt dagen?
Hij laat je alleen zitten met Oud & Nieuw terwijl jullie al 2 maanden geleden iets hadden gepland voor vanavond?
Wat een hork. Dan liever geen relatie. Ik hoop dat je in 2018 een leukere vent treft! :redrose:
Wil je 2e keus blijven?
Zo niet, stoppen. Er zijn genoeg leuke mannen.
Jibba schreef:
31-12-2017 12:51
Hij laat je alleen zitten met Oud & Nieuw terwijl jullie al 2 maanden geleden iets hadden gepland voor vanavond?
Wat een hork. Dan liever geen relatie. Ik hoop dat je in 2018 een leukere vent treft! :redrose:
Precies dit.
Hij gaat ineens naar een feest van een vriend? En jij moet het maar bekijken vanavond? Belachelijk.
If you’re not a priority, don’t be an option.
Je stelt eerder jezelf teleur door dit gedrag gewoon te accepteren.
Haley schreef:
31-12-2017 12:53
Precies dit.
Hij gaat ineens naar een feest van een vriend? En jij moet het maar bekijken vanavond? Belachelijk.
nou belachelijk idd. hij zou helemaal niet meer hoeven komen wat mij betreft.
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik zou zeggen 'Hé geen punt, er zijn zat leuke feesten vanavond waar ik helemaal los kan gaan '

En dan even een poos niets laten horen. Misschien wordt hij dan een beetje zenuwachtig.

Iemand die zomaar iets afzegt met jou om iets met vrienden te doen ziet jou niet als prioriteit.
Teleurstelling ontstaat doordat jij verwachtingen hebt. Als jij denkt dat dit bij een relatie hoort wordt het tijd eens te onderzoeken waarom je steeds teleurgesteld wordt.

Iemand die steeds afzegt vindt jou niet zo belangrijk.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 13:04
Teleurstelling ontstaat doordat jij verwachtingen hebt. Als jij denkt dat dit bij een relatie hoort wordt het tijd eens te onderzoeken waarom je steeds teleurgesteld wordt.

Iemand die steeds afzegt vindt jou niet zo belangrijk.
Dit.
Sunshine585 schreef:
31-12-2017 13:01
Ik zou zeggen 'Hé geen punt, er zijn zat leuke feesten vanavond waar ik helemaal los kan gaan '

En dan even een poos niets laten horen. Misschien wordt hij dan een beetje zenuwachtig.

Iemand die zomaar iets afzegt met jou om iets met vrienden te doen ziet jou niet als prioriteit.
En dus ga je kinderachtig doen?

Jezelf volwassen gedragen en op een volwassen manier voor jezelf opkomen voelt veel fijner en is effectiever.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 13:05

Jezelf volwassen gedragen en op een volwassen manier voor jezelf opkomen voelt veel fijner en is effectiever.

Ik ben zelf ook heel slecht in negeren dus ik was het al niet van plan haha en hij zou het denk toch niet merken als ik niks stuur.
Het is in elk geval duidelijk dat zijn vrienden en andere mensen en dingen belangrijker voor hem belangrijker zijn dan jij. Daar zou ik mijn conclusie uit trekken.
Hij kon van mij de boom in! Nokkennnn
Hoe oud ben je?

Niet dat het wel normaal is als je pas 18 bent hoor, maar dan snap ik wat beter dat je de stekker er nog niet uit getrokken hebt.
Anoniempxx schreef:
31-12-2017 13:13
Ik ben zelf ook heel slecht in negeren dus ik was het al niet van plan haha en hij zou het denk toch niet merken als ik niks stuur.
Dus als je geen relatie met hem zou hebben, merkte hij dat ook niet?
Nou ik zou dit pareltje ook niet kwijt willen hoor :facepalm:
Anoniempxx schreef:
31-12-2017 13:13
Klinkt als een lot uit de loterij, die vriend van je. Ja, die moet je vooral krampachtig vast blijven houden.
Hoe oud ben je TO? Is dit je eerste vriend?
Moiren’ schreef:
31-12-2017 13:05

Oké, je hebt gelijk. Maar mijn boodschap richting hem zou wel zijn dat ik hem niet (meer) nodig heb voor een leuke tijd. Ik zou niet gaan zitten sippen of in elk geval naar hem toe dat absoluut niet laten merken.

Wat heb je tegen hem gezegd TO, toen hij zei dat hij naar vrienden ging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven