Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 31 december 2017 om 13:09
zondag 31 december 2017 om 13:10
Ik vind het zo leuk en net als bij elk strategisch spel verlies ik altijd.
Heel goed zelfs. Mijn medespelers worden hels als ik na twee rondes zeg dat de butler het heeft gedaan en ik niet meer moet meedoen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ik ook, veel te goed gelovig.
There is always something happening, and it's usually right now
Mijn broer won vroeger altijd. Die had een of ander slim trucje. Ik weet nog steeds niet hoe hij het deed/doet. Erg irritant.
VivaLuedo: het was Yas met haar gsm in de achtertuin van Fv.
zondag 31 december 2017 om 13:12
Door dat systeem van 'de eerste drie forummers mogen en de rest niet'. En dan vervolgens nog een topic openen waar weer mensen op af komen. Door schaarste te creeëren komen er steeds meer mensen op af. Dan moet je wel heel wat in huis hebben, denk ik dan. Maar hey, als dat zijn ding is, prima. Ik heb er geen last van behalve als ik op Overig aan het scrollen ben en 4x hetzelfde zie staan
zondag 31 december 2017 om 13:13
JollyRider schreef: ↑31-12-2017 13:10Heel goed zelfs. Mijn medespelers worden hels als ik na twee rondes zeg dat de butler het heeft gedaan en ik niet meer moet meedoen
zondag 31 december 2017 om 13:13
Broer! Ik wist het gewoon...JollyRider schreef: ↑31-12-2017 13:10Heel goed zelfs. Mijn medespelers worden hels als ik na twee rondes zeg dat de butler het heeft gedaan en ik niet meer moet meedoen
zondag 31 december 2017 om 13:14
Nee joh, dit hebben ze net zijn allen zo afgesproken op het eerste topic.Keramiek schreef: ↑31-12-2017 13:12Door dat systeem van 'de eerste drie forummers mogen en de rest niet'. En dan vervolgens nog een topic openen waar weer mensen op af komen. Door schaarste te creeëren komen er steeds meer mensen op af. Dan moet je wel heel wat in huis hebben, denk ik dan. Maar hey, als dat zijn ding is, prima. Ik heb er geen last van behalve als ik op Overig aan het scrollen ben en 4x hetzelfde zie staan![]()
zondag 31 december 2017 om 13:16
Ik mis de optie: etensplaatjes plakken.
zondag 31 december 2017 om 13:17
zondag 31 december 2017 om 13:17
Mag niet meer van Moiren