Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:10
Ook primaWaterman26 schreef: ↑02-01-2018 21:04Ik laat t lekker staan. Zal niet echt treuren als ik hier niet kan schrijven. Lees eigenlijk meer in periodes dat ik wat meer tijd heb en reageer zelden meer.
dinsdag 2 januari 2018 om 21:13

dinsdag 2 januari 2018 om 21:16
Waar staat jouw motto voor Jolly?
Ik wil niet googelen

dinsdag 2 januari 2018 om 21:17
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar

dinsdag 2 januari 2018 om 21:20
O oke is het bijbels, daar heb ik weinig verstand vanAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:18Bijbels is het denk ik, maar waar de verzen voor staan weet ik dan weer niet.
dinsdag 2 januari 2018 om 21:20

Het staat voor mijn vergevingsgezinde natuur.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 2 januari 2018 om 21:21
Het is oud-testamentisch, en geeft aan dat het mensen niet toekomt wraak te nemenAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:18Bijbels is het denk ik, maar waar de verzen voor staan weet ik dan weer niet.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 2 januari 2018 om 21:23
Dat is wel een mooi gedachteJollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:21Het is oud-testamentisch, en geeft aan dat het mensen niet toekomt wraak te nemen

Oké ik lees het wel op google plakken kost je 2 pagina's denk ik zoJollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:20kom, beetje zoekwerk!
Het staat voor mijn vergevingsgezinde natuur.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:24
Nee hoor, is maar een korte tekst.Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:23Oké ik lees het wel op google plakken kost je 2 pagina's denk ik zo![]()
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 januari 2018 om 21:27

dinsdag 2 januari 2018 om 21:27
Ja klopt, je moet 25 zoeken als het ware.
Komt erop neer dat niemand ontzien wordt, dus iedereen is gelijk. ( zo lees ik het)
Edit ik las 25 ipv 35.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:29
Beetje persoonlijke vraag maar ben jij gelovig of vind je tekst alleen maar mooiJollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:27Aan míj de wraak en de vergelding,
ten tijde dat hun voet wankelt;
ja, nabij is de dag van hun ongeluk,
wat voor hen klaarstaat haast zich! (Naardense vertaling)

dinsdag 2 januari 2018 om 21:29
In het Spaans is er ook een gezegde wat mij daaraan doet denken. Vrij vertaald ; dat je je vijanden niet met gelijke munt hoeft terug te betalen. Je kunt op je stoepje voor je huis gaan zitten wachten. Hun tijd komt echt wel.JollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:27Aan míj de wraak en de vergelding,
ten tijde dat hun voet wankelt;
ja, nabij is de dag van hun ongeluk,
wat voor hen klaarstaat haast zich! (Naardense vertaling)

dinsdag 2 januari 2018 om 21:31
Mooi gezegdeAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:29In het Spaans is er ook een gezegde wat mij daaraan doet denken. Vrij vertaald ; dat je je vijanden niet met gelijke munt hoeft terug te betalen. Je kunt op je stoepje voor je huis gaan zitten wachten. Hun tijd komt echt wel.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:34
De tekst kende ik uit een film over een crimineel die het gezin van zijn advocaat aanvalt, ben de titel kwijt. Die heeft het begin van de tekst op zijn rug getatoeëerd: “vengeance is mine”. De grap is natuurlijk dat dat exact de verkeerde uitleg van de tekst geeft.
Ik heb theologie gestudeerd, maar heb op dit forum geleerd niet over geloofszaken te praten

(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 2 januari 2018 om 21:34
dinsdag 2 januari 2018 om 21:35
In het Spaans klinkt alles beter
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

dinsdag 2 januari 2018 om 21:36
Ik vind het wel leuk om over geloofszaken te praten. Maar ja je hebt gelijk het is niet altijd even handig hier op het forumJollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:34De tekst kende ik uit een film over een crimineel die het gezin van zijn advocaat aanvalt, ben de titel kwijt. Die heeft het begin van de tekst op zijn rug getatoeëerd: “vengeance is mine”. De grap is natuurlijk dat dat exact de verkeerde uitleg van de tekst geeft.
Ik heb theologie gestudeerd, maar heb op dit forum geleerd niet over geloofszaken te praten![]()

dinsdag 2 januari 2018 om 21:37
Cape Fear.JollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:34De tekst kende ik uit een film over een crimineel die het gezin van zijn advocaat aanvalt, ben de titel kwijt. Die heeft het begin van de tekst op zijn rug getatoeëerd: “vengeance is mine”. De grap is natuurlijk dat dat exact de verkeerde uitleg van de tekst geeft.
Ik heb theologie gestudeerd, maar heb op dit forum geleerd niet over geloofszaken te praten![]()