Here we go again

02-01-2018 18:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2018 19:05
Reden: OP leeggehaald, maatregelen zijn getroffen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva forum
99.97% gewijzigd
Nee.
Zoheee dit kan ook wel echt de helft korter.

Eerlijk even een vraag: waar ben je bang voor? Aangezien je telkens wegrent als een leuke man je leuk vindt. Goed trouwens dat je wel aan jezelf aan het werken bent. Ga lekker door. Je bent nog maar 23, komt echt wel goed allemaal met jou.

Leuk nummer trouwens.
Ja, dat is iets waar ik geen antwoord op kan geven. Ik denk omdat ik een vader had die er niet voor mij was en steeds weg ging.
Misschien durf ik me niet te binden omdat ik dan bang dat hij hetzelfde doet.
Nee nog nooit gehad met een vrouw
Dit is niet de plek voor een blog... ik ben na de eerste alinea afgehaakt... sorry :(
Niet herkenbaar. Ik lijk niet op Samantha uit SatC.
pokkewijf schreef:
02-01-2018 18:45
Dit is niet de plek voor een blog... ik ben na de eerste alinea afgehaakt... sorry :(
Ik na de tweede alinea.

Bloggen is een vak apart blijkt maar weer.
Haarlemseblogster schreef:
02-01-2018 18:45
Ja, dat is iets waar ik geen antwoord op kan geven. Ik denk omdat ik een vader had die er niet voor mij was en steeds weg ging.
Misschien durf ik me niet te binden omdat ik dan bang dat hij hetzelfde doet.
Dit zou eerlijk gezegd best een duidelijke verklaring kunnen zijn. Misschien is het goed om hier eens met een professional over te praten? Een paar sessies kan al volstaan, die kan je wellicht net wat beter helpen dan wij op dit forum. Ik herken het wel, in de zin dat ik door mijn kindertijd ook patronen heb aangeleerd die me nu tegenwerken. Er is niks mis mee om hulp te vragen hiermee, ik heb er zelf veel aan gehad. Ook aan reizen trouwens, ben zelf 4 maanden weggeweest en heb toen ook veel over mezelf geleerd.
Waarom wis je nou je OP?

Even serieus: Heb je een probleem waar je feedback op wil of was je gewoon je slecht geschreven blog aan het promoten?
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 18:54
Waarom wis je nou je OP?

Even serieus: Heb je een probleem waar je feedback op wil of was je gewoon je slecht geschreven blog aan het promoten?
Geen idee waarom ik het schreef, het slaat ook nergens op. Promoten doe ik niet, wel schreef ik iets wat ik op dat moment voelde. Ik verwijder het omdat ik blijkbaar niet met dit soort feedback om kan gaan.

Groetjes, A.
Dat is wel naar.

Helpt het als je denkt degene die feedback geeft dat niet doet om jou eens lekker de grond in te stampen, maar dat diegene je daadwerkelijk wil helpen?
Mejuffrouwmuis schreef:
02-01-2018 21:46
Dat is wel naar.

Helpt het als je denkt degene die feedback geeft dat niet doet om jou eens lekker de grond in te stampen, maar dat diegene je daadwerkelijk wil helpen?
Ja ik denk dat je me geholpen hebt, het voorkomt nog meer ongemakkelijke reacties. Thanks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven