Zou je hier iets van denken?
vrijdag 15 december 2017 om 18:25
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:
Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.
Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
dinsdag 2 januari 2018 om 23:08
Vrouw, denk toch eens na. Je zwijmelt als een puber over alle beetjes aandacht die je krijgt. Hij.is.getrouwd. En ja, het kan zijn dat het thuis even niet lekker loopt maar dat kan zich prima herstellen en al helemaal gezien het feit dat hij kinderen heeft. Dat is reden genoeg om het te blijven proberen met zijn vrouw. Daar moet jij je buiten houden en dat (vermeende) geflirt negeren en/afkappen.Arrow- schreef: ↑02-01-2018 23:00Fizzyhideous, ik denk dat hij niet gaat scheiden maar als hij het doet en mij toch ook serieus ziet zitten dan ga ik ervoor, zo gek is dat toch niet.
HasseSimonsdochter, de dingen die ik hier in het topic plaats die hij tegen mij zegt en doet zijn niet gedroomd en kom op, het is toch flirtgedrag? En ik doe niet veel anders dan aardig zijn en een beetje terugflirten. Ben verder ook gewoon heel aardig tegen zijn vrouw enzo dus wat doe ik moreel precies fout?? Aan hem denken?? Stiekem hopen dat het toch nog wat wordt ook al is die kans heel klein?? Volgens mij mag je gewoon dingen hopen zonder dat je dan gelijk een duivel bent.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:09
HasseSimonsdochter, kom op je weet zelf ook wel dat duivel erg overdreven is. Ik ben alleen zondig in mijn hoofd, ik voer het niet uit.
LizBakker, Dank je wel voor je reactie! Als hij echt alleen maar flirten wil dan vraag ik me af of hij weet dat ik meer wil dan dat. Als hij dat niet weet dan valt hem niets te verwijten maar als het laatste het geval is dan zou het een beetje gemeen zijn... Ik zie hem niet als een gemeen persoon eigenlijk. Hij liegt soms tegen zijn vrouw maar dat zijn meer leugentjes om bestwil. Mensen maken soms zelfs misbruik van hem, zo lief is hij. Dus als het klopt wat jij zegt, wat natuurlijk prima zou kunnen, dan denk ik dat hij denkt dat ik ook alleen maar wil flirten. Het blijft wel een rare situatie omdat we elkaar dus al zo lang kennen en er eerder nooit wat gebeurde.
LizBakker, Dank je wel voor je reactie! Als hij echt alleen maar flirten wil dan vraag ik me af of hij weet dat ik meer wil dan dat. Als hij dat niet weet dan valt hem niets te verwijten maar als het laatste het geval is dan zou het een beetje gemeen zijn... Ik zie hem niet als een gemeen persoon eigenlijk. Hij liegt soms tegen zijn vrouw maar dat zijn meer leugentjes om bestwil. Mensen maken soms zelfs misbruik van hem, zo lief is hij. Dus als het klopt wat jij zegt, wat natuurlijk prima zou kunnen, dan denk ik dat hij denkt dat ik ook alleen maar wil flirten. Het blijft wel een rare situatie omdat we elkaar dus al zo lang kennen en er eerder nooit wat gebeurde.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:11
Ach gos, de arme schatArrow- schreef: ↑02-01-2018 23:09HasseSimonsdochter, kom op je weet zelf ook wel dat duivel erg overdreven is. Ik ben alleen zondig in mijn hoofd, ik voer het niet uit.

Wel jammer dan weer dat hij liegt tegen z’n vrouw...
chineesje2000 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 23:13
3.28% gewijzigd
dinsdag 2 januari 2018 om 23:11
chineesje2000, Als je verliefd bent zwijmel jij toch ook? Dat doet toch iedereen, of is dat nu ineens raar? Ik schrik wel van mezelf dat ik zo verliefd ben ja maar ik kan er niks aan doen dat ik iets voor hem voel. De kans dat hij gaat scheiden is heel klein, dat realiseer ik me nu wel.. Maar aan de andere kant hoor je wel dat 1/3 van de stellen tegenwoordig scheidt. Een stemmetje in mij zegt dan: misschien hij ook wel... Ik ga ervan uit dat als ik een beetje terugflirt dat dat dan geen invloed heeft op of ze gaan scheiden of niet. Het zou raar zijn als dat wel het geval zou zijn toch?

dinsdag 2 januari 2018 om 23:16
chineesje2000, Ja inderdaad jammer dat hij tegen haar liegt maar dat zijn meer leugentjes om bestwil. Zij manipuleert hem regelmatig, soms op het absurde af. Daar hebben ze ook therapie voor. Zij is labiel (voordat mensen gaan roepen dat ik haar uitscheld ofzo, hij heeft me dit letterlijk verteld en zij heeft mij ook verteld over de therapie).
HasseSimonsdochter, Lucia Rijker is een bokser en zijn vrouw lijkt daar helemaal niet op. Ik ken haar namelijk gewoon. Zij gaat mij niet in elkaar slaan hoor of wat je ook bedoelt.
HasseSimonsdochter, Lucia Rijker is een bokser en zijn vrouw lijkt daar helemaal niet op. Ik ken haar namelijk gewoon. Zij gaat mij niet in elkaar slaan hoor of wat je ook bedoelt.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:16
Stel hè, stel, dat hij gaat scheiden...dan blijft er met boze ex, alimentatie, verdrietige kinderen en noem maar op, weinig romantiek over hoor. Zit je dan maar mooi mee op jouw leeftijd. Zoek toch een leuke ongebonden leeftijdgenoot zonder rugzak.Arrow- schreef: ↑02-01-2018 23:11chineesje2000, Als je verliefd bent zwijmel jij toch ook? Dat doet toch iedereen, of is dat nu ineens raar? Ik schrik wel van mezelf dat ik zo verliefd ben ja maar ik kan er niks aan doen dat ik iets voor hem voel. De kans dat hij gaat scheiden is heel klein, dat realiseer ik me nu wel.. Maar aan de andere kant hoor je wel dat 1/3 van de stellen tegenwoordig scheidt. Een stemmetje in mij zegt dan: misschien hij ook wel... Ik ga ervan uit dat als ik een beetje terugflirt dat dat dan geen invloed heeft op of ze gaan scheiden of niet. Het zou raar zijn als dat wel het geval zou zijn toch?
dinsdag 2 januari 2018 om 23:17
Uhm...hij gaat niet scheiden, hij wil alleen even wat afleiding van een makkelijk te verkrijgen poppetje met grote ogen. Meer dan dat zul jij er nooit uithalen.
Je werpt je letterlijk aan zijn voeten en dat is exact wat hij zoekt even een tussendoortje en vervolgens sta jij op straat met of zonder SOA/ kind
oh ja afwachten totdat hij wat onderneemt is niet hetzelfde als afstand nemen dat is afwachten totdat ie je pakt.
Succes met het in handen nemen van je eigen leven, ik hoop dat je verstandig wordt voordat het te laat is.
Je werpt je letterlijk aan zijn voeten en dat is exact wat hij zoekt even een tussendoortje en vervolgens sta jij op straat met of zonder SOA/ kind
oh ja afwachten totdat hij wat onderneemt is niet hetzelfde als afstand nemen dat is afwachten totdat ie je pakt.
Succes met het in handen nemen van je eigen leven, ik hoop dat je verstandig wordt voordat het te laat is.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:17
Heel vetHasseSimonsdochter schreef: ↑02-01-2018 23:12Hoe vet zou het zijn als deze knakker getrouwd is met een lucia Rijker-achtige

dinsdag 2 januari 2018 om 23:19
http://www.ponykamp.nl
http://hareninvlechten.nl
https://www.droomjuweeltjes.nl/inspirat ... armbandjes
Alvast wat leuke tips voor dingen die je samen met zijn kinderen kan gaan doen
Alvast wat leuke tips voor dingen die je samen met zijn kinderen kan gaan doen

anoniem_323693 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 23:22
1.34% gewijzigd
Liegen is liegen.Arrow- schreef: ↑02-01-2018 23:16chineesje2000, Ja inderdaad jammer dat hij tegen haar liegt maar dat zijn meer leugentjes om bestwil. Zij manipuleert hem regelmatig, soms op het absurde af. Daar hebben ze ook therapie voor. Zij is labiel (voordat mensen gaan roepen dat ik haar uitscheld ofzo, hij heeft me dit letterlijk verteld en zij heeft mij ook verteld over de therapie).

Nou dat is dan meer dan je verdientArrow- schreef: ↑02-01-2018 23:16chineesje2000, Ja inderdaad jammer dat hij tegen haar liegt maar dat zijn meer leugentjes om bestwil. Zij manipuleert hem regelmatig, soms op het absurde af. Daar hebben ze ook therapie voor. Zij is labiel (voordat mensen gaan roepen dat ik haar uitscheld ofzo, hij heeft me dit letterlijk verteld en zij heeft mij ook verteld over de therapie).
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat gaat zwaar worden... Maar als we zo goed bij elkaar passen als ik denk dat we doen (ervan uitgaande dat het wederzijds is, wat ik niet zeker weet natuurlijk) dan is dat het wel waard. Zoveel mensen scheiden en vinden geluk bij een ander. Mijn vorige 2 relaties hadden een slechte afloop en daar waren geen exen/kinderen/alimentatie enzo bij betrokken. Als er een ongebonden leuke man langskomt dan ga ik voor hem natuurlijk maar in de tussentijd zie ik deze lieve man telkens waarmee de chemie zo goed is en eigenlijk steeds groeit. Ik heb er niet voor gekozen om verliefd te worden op deze man.chineesje2000 schreef: ↑02-01-2018 23:16Stel hè, stel, dat hij gaat scheiden...dan blijft er met boze ex, alimentatie, verdrietige kinderen en noem maar op, weinig romantiek over hoor. Zit je dan maar mooi mee op jouw leeftijd. Zoek toch een leuke ongebonden leeftijdgenoot zonder rugzak.

dinsdag 2 januari 2018 om 23:20
OmgLabalade schreef: ↑02-01-2018 23:19http://www.ponykamp.nl
Alvast wat leuke tips voor dingen die je samen met zijn kinderen kan gaan doen![]()

dinsdag 2 januari 2018 om 23:21
Bij een getrouwde man met kinderen blijf je gewoon uit de buurt. Kom op zeg, je hebt toch nog wel enige eigenwaarde.
Al ligt hun huwelijk niet goed, er zijn kinderen bij betrokken en jij wilt toch niet het laatste zetje zijn wat hun leven in duigen laat vallen?
Voor die kerel ook geen goed woord over . Mocht de boel bedonder worden hoop ik dat zijn vrouw alsnog in lucia veranderd .
Al ligt hun huwelijk niet goed, er zijn kinderen bij betrokken en jij wilt toch niet het laatste zetje zijn wat hun leven in duigen laat vallen?
Voor die kerel ook geen goed woord over . Mocht de boel bedonder worden hoop ik dat zijn vrouw alsnog in lucia veranderd .
dinsdag 2 januari 2018 om 23:21
Als hij alleen seks met mij zou willen dan had hij dat de afgelopen jaren wel geprobeerd, dat doet hij niet... Heeft hij tot dusver nog niet gedaan. Dat is toch gewoon heel netjes. Dank je wel in ieder gevalduifje84 schreef: ↑02-01-2018 23:17Uhm...hij gaat niet scheiden, hij wil alleen even wat afleiding van een makkelijk te verkrijgen poppetje met grote ogen. Meer dan dat zul jij er nooit uithalen.
dinsdag 2 januari 2018 om 23:22
Nou... wie weet hè. Wie weet.Labalade schreef: ↑02-01-2018 23:19http://www.ponykamp.nl
Alvast wat leuke tips voor dingen die je samen met zijn kinderen kan gaan doen![]()

dinsdag 2 januari 2018 om 23:23
Klopt maar liegen we niet allemaal weleens?
Deze man is niet lief, hij heeft achter de rug van zijn vrouw zijn pijlen op een jong ding gericht. Hij is niet eerlijk en dat zal hij in een relatie met jou dus ook niet zijn. Verder heb je werkelijk geen idee waar je aan begint als je met hem verder zou gaan, geloof me.Arrow- schreef: ↑02-01-2018 23:19Daar heb je helemaal gelijk in. Dat gaat zwaar worden... Maar als we zo goed bij elkaar passen als ik denk dat we doen (ervan uitgaande dat het wederzijds is, wat ik niet zeker weet natuurlijk) dan is dat het wel waard. Zoveel mensen scheiden en vinden geluk bij een ander. Mijn vorige 2 relaties hadden een slechte afloop en daar waren geen exen/kinderen/alimentatie enzo bij betrokken. Als er een ongebonden leuke man langskomt dan ga ik voor hem natuurlijk maar in de tussentijd zie ik deze lieve man telkens waarmee de chemie zo goed is en eigenlijk steeds groeit. Ik heb er niet voor gekozen om verliefd te worden op deze man.
Je zegt nu eigenlijk dat je wilt dat ik in elkaar geslagen word. Dat vind ik echt niet oké. Prima als je mijn denkwijze afkeurt maar iemand geweld toewensen vind ik heel gestoord. Ik ga dit staffen.

dinsdag 2 januari 2018 om 23:24
dinsdag 2 januari 2018 om 23:25
Pas na járen heeft hij dat gedaan. Eerder heb ik hier niets van gemerkt hoor. Daarom twijfel ik of hij niet iets voor mij is gaan voelen omdat we al jaren zo'n enorme klik hebben. Dat kan toch best? Tegen mij heeft hij nog nooit gelogen trouwens. Als ik met hem verder zou gaan dan zou ik altijd nog gewoon terug kunnen en de relatie kunnen verbreken natuurlijk... maar het wordt wel moeilijk, daar geef ik je gelijk in!!chineesje2000 schreef: ↑02-01-2018 23:23Deze man is niet lief, hij heeft achter de rug van zijn vrouw zijn pijlen op een jong ding gericht. Hij is niet eerlijk en dat zal hij in een relatie met jou dus ook niet zijn. Verder heb je werkelijk geen idee waar je aan begint als je met hem verder zou gaan, geloof me.

dinsdag 2 januari 2018 om 23:27
Ik denk dat zijn vrouw jou ook gaat staffen straks. Heel vaak en heel lang. In haar vechtscheiding