Zou je hier iets van denken?

15-12-2017 18:25 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
EDIT: ik schrijf telkens updates in dit topic en ik ben dus de vrouw met de lichaamstaal

Ik wil graag jullie mening even over iets wat ik in mijn eigen leven zie gebeuren en ik wil niet teveel details geven dus ik vertel het maar even zo:

Stel je voor dat je een situatie hebt van twee mensen waarvan de één een leidinggevende (man) is van de ander (vrouw), maar wel op een informele manier. Ze kennen elkaar 4 jaar en hebben een gemeenschappelijke hobby. Hij is getrouwd + kids, zij is single en jonger dan hij. Ik heb haar weleens koffie zien drinken met zijn vrouw. Als ze met een groepje zitten (exclusief zijn vrouw, die is daar nooit bij) besteedt hij de meeste aandacht aan haar. Ze maken veel grapjes samen en hij schiet haar gelijk te hulp als ze iets nodig heeft. Als zij iets aan hem vraagt of iets vertelt lijkt het alsof ze grote ogen opzet en zichzelf aantrekkelijker probeert te maken (kan schijn zijn). Ze is heel erg aardig tegen hem en opvallend attent, maar tegen andere mensen is ze ook altijd vriendelijk. Ze werken heel vaak samen, als hij een project heeft is zij erbij betrokken en andersom ook. Hij is een goede leidinggevende en cijfert zich voor veel mensen weg, maar voor haar lijkt hij een stapje harder te lopen.

Zouden jullie hier iets van denken?
En zo ja, wat?
anoniem_360698 wijzigde dit bericht op 03-01-2018 01:13
3.86% gewijzigd
Ik denk eigenlijk dat het hele kantoor stiekem al weken heel veel lol heeft om TO, achter haar rug om. En het zou me niets verbazen als deze baas hier hartelijk aan mee doet door af en toe wat olie op het vuur te gooien. En dan vooral het vuurtje van TO. Want voor hem is het natuurlijk wel grappig en ego-strelend wat je doet.
QueenArachnia schreef:
23-12-2017 21:53
Dat niet alleen, hij ligt vanavond gewoon naast zijn vrouw in hun kingsize bed naar oude afleveringen van Will and Grace te kijken op hun flatscreen tv, terwijl zij haar handen en voeten insmeert met lotion en hij een blik pringles leeg eet.
En jij zit alleen, TO.

Bespaar jezelf nou gewoon de afgang en de ellende joh. Daar heb je toch geen zin in allemaal?
Dit zou wel eens waar kunnen zijn
LizBakker schreef:
23-12-2017 22:32
Het spijt me, maar ik zie dat niet zo. Ik denk niet dat ik me verantwoordelijk zou voelen naar de bedrogen vrouw toe. Niemand dwingt een man om vreemd te gaan. Dus als hij dat wel doet, is dat niet de schuld van de vrouw waar hij dat mee doet.

En ik zal vast de enige niet zijn, want er gaan toch behoorlijk veel mensen met bezette mensen. Maar die zitten blijkbaar niet op dit forum.

Nogmaals, ik heb dit zelf nooit gedaan of opgezocht hoor.
.
Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor, dat je een andere mening hebt dan ik.
Ik zie het toch echt wel heel erg anders. Nee, niemand dwingt hem, niemand dwingt jou (hypothetisch) ook. Maakt dat het goed? Als jij er niet was geweest had jij geen aandeel gehad in het kwetsen en bedriegen van een ander. En ik slaap toch beter 's nachts als ik geen aandeel in zulke respectloze, kwetsende praktijken heb. Eigenlijk vind ik het ook heel fijn dat ik iemand anders nooit zoiets aan zou doen of daaraan bij zou dragen. Ik vind het verschrikkelijk en ongelooflijk egoïstisch. Zo pijnlijk. Daar wil ik niets mee te maken heb en er zeker niet aan meewerken.
Nu doe je het weer. Vooruitlopen op zaken die er niet zijn ('als hij zou willen scheiden is dat niet op mijn boekje', 'Ik zou pas iets doen als hij zou willen scheiden en met mij verder gaan')

Hoe kom je er ÜBERHAUPT bij dat die man meer dan normale interesse in jou heeft? Behalve dan dat hij 'een stapje verder lijkt te lopen voor Jou'.

Please. Voetjes even weer op aarde zetten.
Ik denk dat jij teveel fantasie hebt voor een 27-jarige... kan het dat je de laatste tijd wat eenzaam bent / wanhopig op zoek bent naar een relatie? Ik denk dat je héél snel een naam zal krijgen in het bedrijf en dat draag je voor de rest van je carrière daar mee.

Die man heeft iemand en ik lees nergens dat hij zich verliefd gedraagt naar jou toe.
Oké even een update van mij..

Inmiddels weer wat tekenen gekregen dat hij mij wel ziet zitten. Het is allemaal zo verwarrend. Hij had met z'n vrouw afgesproken maar had het afgezegd zodat hij bij een lunch zou zijn waar ik ook was en toen wilde hij speciaal naast mij gaan zitten en trakteerde hij me op koffie (anderen niet). Later hoorde ik hem door te telefoon tegen zijn vrouw liegen dat hij de tijd vergeten was ofzo terwijl hij bewust mee was gaan lunchen (mensen dachten dat hij niet zou komen).
Verder doet hij nog iets aparts. Toen hij met een collega (een vriendin van mij) aan het praten was noemde hij tussendoor telkens mijn naam, gewoon in een gesprek, tewrijl het nergens op sloeg. Als ik mijn naam hoorde dan keek ik natuurlijk hun kant op en dan ging hij lachen. Later toen hij mijn kant op keek vroeg ik nog: hey wat was er nou, volgens mij zei je telkens mijn naam :) En toen zei hij: Ja dat zei ik gewoon zodat je zou kijken haha. Hij lachte toen heel lief en spontaan. Lijkt me wel dat dit flirten is van zijn kant.

@Aranes: Ik ben niet echt op zoek naar een relatie en had ook nog een relatie de eerste tijd dat ik hem kende. Ben verder nooit aandacht tekort gekomen van mannen. Ik beken dat ik een relatie erg fijn zou vinden om te hebben maar wanhopig zou ik het niet kunnen noemen omdat ik nog niet zó lang single ben en alleen een relatie wil met iemand waar ik een klik mee heb.
Die man is g-e t-r o-u-w-d, snap je dat nou nog niet ???
Oftewel met je kut poten er van afblijven !
Oja en soms mailt hij mij midden in de nacht, dat heb ik verder nog niet van andere collega's gehoord. De mailtjes zijn niet seksueel van aard ofzo maar ik vind het wel apart dat hij bijvoorbeeld om 03:00 mij mailt om iets onbelangrijks.
creativeguy schreef:
02-01-2018 22:33
Die man is g-e t-r o-u-w-d, snap je dat nou nog niet ???
Oftewel met je kut poten er van afblijven !
Ik doe toch niks?!
Arrow- schreef:
02-01-2018 22:34
Ik doe toch niks?!
Mooi zo, houden zo. Zat leuke vrije mannen die er helemaal voor jou zijn en er geen vrouw in de weg zit.
creativeguy schreef:
02-01-2018 22:36
Mooi zo, houden zo. Zat leuke vrije mannen die er helemaal voor jou zijn en er geen vrouw in de weg zit.
Als hij verliefd op mij wordt en ervoor kiest te scheiden van zijn vrouw dan doet hij dat toch echt zelf. Zelfde verhaal als hij gaat proberen vreemd te gaan. Dat initiatief komt dan toch van hem?
Arrow- schreef:
02-01-2018 22:39
Als hij verliefd op mij wordt en ervoor kiest te scheiden van zijn vrouw dan doet hij dat toch echt zelf. Zelfde verhaal als hij gaat proberen vreemd te gaan. Dat initiatief komt dan toch van hem?
:moon:
Na deze update weet ik zeker dat je alles bij elkaar fantaseert.
Duidelijk. Hij zoekt gewoon een beetje spanning op de werkvloer. Uiteindelijk leidt dit tot niets, en heb je alleen jezelf ermee. Ga er niet op in.
Arrow- schreef:
02-01-2018 22:39
1. dat hoop je maar of dat echt gebeurt, valt te betwijfelen, hij zal eerder denken "lekker jong ding"
2. Hij bedondert zijn vrouw, wil je een relatie met zo iemand ? Reken maar als het nieuwe er af is, hij weer een volgend slachtoffer zoekt.
Zo gaat dat meestal.
Simitci, ik fantaseer helemaal niks. En als ik iets zeg wat niet op feiten gebaseerd is dan zet ik dat er duidelijk bij (dan begin ik met "Ik denk..." bijvoorbeeld :idee: )

LizBakker: Waar maak je uit op dat het hem alleen om spanning gaat? Ben het niet met je oneens hoor maar ik wil het oprecht weten omdat ik dat zelf er niet uit haal en daar waarschijnlijk niet zo handig mee ben. Bedoel je dat hij wel een affaire zou willen bijvoorbeeld?
Creativeguy, hij is pas met mij gaan flirten nadat we elkaar jaaaaren kenden, en in al die tijd heb ik hem niet met anderen zien flirten of zoiets. Hij komt als heel betrouwbaar over. Is ook een goeie vader voor zijn kinderen. Zijn huwelijk loopt gewoon al een tijd niet zo lekker. Denk dat hij niet zou flirten met mij als het thuis wel lekker zou lopen. Als hij zijn vrouw echt zou willen bedonderen dan had hij allang iets echt geprobeerd bij mij. Dat doet hij niet, het blijft na aaaaal die jaren al bij flirten. Pas recent is het ook echt flirten te noemen (vind ik dan). Het is gewoon een nette man vind ik.
[quote=Arrow- post_id=27971527 time=1514929544 user_id=360698]
Simitci, ik fantaseer helemaal niks. En als ik iets zeg wat niet op feiten gebaseerd is dan zet ik dat er duidelijk bij (dan begin ik met "Ik denk..." bijvoorbeeld :idee: )

LizBakker: Waar maak je uit op dat het hem alleen om spanning gaat? Ben het niet met je oneens hoor maar ik wil het oprecht weten omdat ik dat zelf er niet uit haal en daar waarschijnlijk niet zo handig mee ben. Bedoel je dat hij wel een affaire zou willen bijvoorbeeld

Ben je trots op jezelf? Zouden je ouders trots op je zijn? Zou jij willen dat jouw dochter zich zo gedraagt?
HasseSimonsdochter schreef:
02-01-2018 22:49
Ben je trots op jezelf?
Zouden je ouders trots op je zijn?
Zou jij willen dat jouw dochter zich zo gedraagt?
Niet echt, maar ik vind mezelf ook geen boeman.
Uiteraard. Ik ben ook maar een mens. Iedereen wordt toch wel eens verliefd? Zeker na jaren van goed contact.
Als het mijn dochter was zou ik haar op het hart drukken alleen actie te ondernemen als ze van hem de juiste tekenen zou ontvangen van hem. Dus niet gaan stoken in hun relatie maar als die relatie toch al kapot gaat dan kan ze net zo goed een relatie met hem nemen als de gevoelens wederzijds zijn.
Mijn god, wat een naïef schepsel ben je. Wat denk je nou?
Arrow- schreef:
02-01-2018 22:53
Niet echt, maar ik vind mezelf ook geen boeman.
Uiteraard. Ik ben ook maar een mens. Iedereen wordt toch wel eens verliefd? Zeker na jaren van goed contact.
Als het mijn dochter was zou ik haar op het hart drukken alleen actie te ondernemen als ze van hem de juiste tekenen zou ontvangen van hem. Dus niet gaan stoken in hun relatie maar als die relatie toch al kapot gaat dan kan ze net zo goed een relatie met hem nemen als de gevoelens wederzijds zijn.
Je leeft echt in een droomwereld en je morele kompas is stuk of non-existent.
Fizzyhideous, ik denk dat hij niet gaat scheiden maar als hij het doet en mij toch ook serieus ziet zitten dan ga ik ervoor, zo gek is dat toch niet.

HasseSimonsdochter, de dingen die ik hier in het topic plaats die hij tegen mij zegt en doet zijn niet gedroomd en kom op, het is toch flirtgedrag? En ik doe niet veel anders dan aardig zijn en een beetje terugflirten. Ben verder ook gewoon heel aardig tegen zijn vrouw enzo dus wat doe ik moreel precies fout?? Aan hem denken?? Stiekem hopen dat het toch nog wat wordt ook al is die kans heel klein?? Volgens mij mag je gewoon dingen hopen zonder dat je dan gelijk een duivel bent.
HasseSimonsdochter schreef:
02-01-2018 22:56
Je leeft echt in een droomwereld en je morele kompas is stuk of non-existent.
Dit!! Wat een drama :facepalm:
Arrow- schreef:
02-01-2018 23:00
Fizzyhideous, ik denk dat hij niet gaat scheiden maar als hij het doet en mij toch ook serieus ziet zitten dan ga ik ervoor, zo gek is dat toch niet.

HasseSimonsdochter, de dingen die ik hier in het topic plaats die hij tegen mij zegt en doet zijn niet gedroomd en kom op, het is toch flirtgedrag? En ik doe niet veel anders dan aardig zijn en een beetje terugflirten. Ben verder ook gewoon heel aardig tegen zijn vrouw enzo dus wat doe ik moreel precies fout?? Aan hem denken?? Stiekem hopen dat het toch nog wat wordt ook al is die kans heel klein?? Volgens mij mag je gewoon dingen hopen zonder dat je dan gelijk een duivel bent.
Duivel? Don’t flatter yourself.
Arrow- schreef:
02-01-2018 22:45
LizBakker: Waar maak je uit op dat het hem alleen om spanning gaat? Ben het niet met je oneens hoor maar ik wil het oprecht weten omdat ik dat zelf er niet uit haal en daar waarschijnlijk niet zo handig mee ben. Bedoel je dat hij wel een affaire zou willen bijvoorbeeld?
Eerlijk gezegd denk ik niet eens dat hij een affaire wil, maar gewoon een beetje flirten. En hij heeft door dat je hapt, dus dat maakt het spannender.

Dat gedoe met die lunch met of zonder vrouw zou ik niet teveel achter zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven