29 jaar oudere man
dinsdag 2 januari 2018 om 22:22
Ach, ze heeft hem gewoon nog een hoop te leren denk ik?Snoesje666 schreef: ↑02-01-2018 22:02Trouwen met je schooljuf.... Maar hij is een hele leuke stiefopa.
Aanvulling,: Dit is hetzelfde stel in dezelfde periode, dus niet dat er jaren tussen de foto's zit. De huidige Franse president en zijn schooljuf echtgenote.
![]()
Weet nog niet hoe oud ze is of eigenlijk hoeveel ze verschillen van leeftijd.
Hij kan ook een babyface hebben voor zijn leeftijd. Of juist een ouwe kop haha.
Dat vind ik wel verbijsterend soms, het verschil tussen de ene 50-jarige en de ander. Hoeft niet altijd botox of zo te zijn, als je geld zat hebt en veel geld uit kan geven aan kapper, schoonheidsspecialeste, make-up en een massage als je gespannen bent zal dat ook een hoop schelen.
Geld te weinig en de zorgen over geld kan je oud maken. Als je zoals deze vrouwen ws altijd bij topkappers zit is dat wel te zien vergeleken bij een vrouw in de bijstand die geen geld heeft voor een pakje haarverf en daarom met een uitgroei rondloopt en eigenlijk eens een goed model in haar haar zou moeten laten knippen.
Geld voor goede make-up en dure kleding maakt wel degelijk verschil, met een miljoen op de bank straal ik ook net ff meer als nu denk ik, al ga ik geen make-up dragen sorry maar er zijn grenzen
dinsdag 2 januari 2018 om 22:22
Ze lijkt er best een beetje op, hoor, troost je.pokkewijf schreef: ↑02-01-2018 22:08Excuus, vind haar erg op Jane lijken
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q= ... 3506276403
(gaat even kijken naar brillenvergoeding)
dinsdag 2 januari 2018 om 23:37
Dan krijg je te maken met machtspositie dat is heel wat anders dan een leeftijdsverschil tussen twee mensen die elkaar 'gewoon' ontmoet hebben
woensdag 3 januari 2018 om 00:23
Alles dat zo oud is als je ouders is OUD. Vandaar misschien het woord OUDers??
Mijn man heeft veel oudere ouders dan ik. Zijn vader kwam uit 1924, mijn vader uit 1950.
Mijn man (toen nog prille verkering, twee weken of zo) keek dus vreemd op dat hij mij gezellig in de stad zag met een andere kerel, die me meenam naar een dure fotozaak, een camera voor me kocht en daarvor een zoen kreeg. We zagen hem niet, anders had ik hem wel voorgesteld. Ik mocht de volgende dag verantwoording afleggen. "Hoezo, je vader kocht je verjaardagscadeau? Dat kán niet, zo'n jonge vent".
Mijn man heeft veel oudere ouders dan ik. Zijn vader kwam uit 1924, mijn vader uit 1950.
Mijn man (toen nog prille verkering, twee weken of zo) keek dus vreemd op dat hij mij gezellig in de stad zag met een andere kerel, die me meenam naar een dure fotozaak, een camera voor me kocht en daarvor een zoen kreeg. We zagen hem niet, anders had ik hem wel voorgesteld. Ik mocht de volgende dag verantwoording afleggen. "Hoezo, je vader kocht je verjaardagscadeau? Dat kán niet, zo'n jonge vent".
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"