Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
dinsdag 2 januari 2018 om 16:22
Nog de beste wensen voor alle vapers hier!!
Ik heb nog niet veel nieuws.... hoop m'n pakketjes van fasttech deze week te mogen ontvangen.
Vooral de liquids doen er heeeeeul lang over. 1 van de 4 was not in stock en daardoor werd de hele bestelling niet verstuurd. Er stond wel een datum aangegeven 4 dec) waarop de bestelling verzonden had moeten worden indien niet compleet, maar dat is niet gebeurd toen.
Ik heb niet heel veel gevaped, ben veel bij mijn vriend thuis geweest en veel familiebezoeken/verplichtingen.
Het vapen is voor mij echt een ontspannings dingetje voor als ik alleen thuis ben
EvaJinek, ik ben wel een beetje verliefd geworden op de pico ileaf. Van de verhalen van Bruise en Monti (?) hier en plaatjes dan he. Ik heb m zelf (nog) niet.
O en Aspire die Bobby-Pin heeft lijkt me ook geweldig!
Ik heb nog niet veel nieuws.... hoop m'n pakketjes van fasttech deze week te mogen ontvangen.
Vooral de liquids doen er heeeeeul lang over. 1 van de 4 was not in stock en daardoor werd de hele bestelling niet verstuurd. Er stond wel een datum aangegeven 4 dec) waarop de bestelling verzonden had moeten worden indien niet compleet, maar dat is niet gebeurd toen.
Ik heb niet heel veel gevaped, ben veel bij mijn vriend thuis geweest en veel familiebezoeken/verplichtingen.
Het vapen is voor mij echt een ontspannings dingetje voor als ik alleen thuis ben
EvaJinek, ik ben wel een beetje verliefd geworden op de pico ileaf. Van de verhalen van Bruise en Monti (?) hier en plaatjes dan he. Ik heb m zelf (nog) niet.
O en Aspire die Bobby-Pin heeft lijkt me ook geweldig!
dinsdag 2 januari 2018 om 18:51
Bedoel je met een compacter zo eentje als de iLeaf Pico of meer een pen model?
dinsdag 2 januari 2018 om 18:54
@Ladida, vervelend dat je zolang moet wachten op de liquids. Ik heb zelf nog nooit besteld uit China. Wel fijn dat het goedkoper is maar zo lang wachten lijkt me dan weer wat minder.
Misschien dat ik binnenkort een eGo One mini ( the second ) ga bestellen uit China, ik mis mijn eGo One mini the first
EvaJinek, misschien is die eGo One mini wel iets voor jou, dat is een fijne damper, en niet zo lomp. Echt een goed ding, behalve als je 'm laat vallen.
Misschien dat ik binnenkort een eGo One mini ( the second ) ga bestellen uit China, ik mis mijn eGo One mini the first
EvaJinek, misschien is die eGo One mini wel iets voor jou, dat is een fijne damper, en niet zo lomp. Echt een goed ding, behalve als je 'm laat vallen.
woensdag 3 januari 2018 om 11:53
Hey, hallo en hoi!
Ik schuif gezellig aan..
Vape sinds een jaar, eerst q16 justfog en nu erg blij met mijn smok x8 met de X baby beast tank...
Sub ohm geeft zoveel meer smaak! Alleen zoete liquids... 3/6mg
Nu alleen opzoek naar een boxmod ipv stick, een “blokje” zoals mijn collega’s dat heerlijk noemen. Iemand tips? Gedacht aan de gpriv 2 maar is errrugg duur.
Ik schuif gezellig aan..
Vape sinds een jaar, eerst q16 justfog en nu erg blij met mijn smok x8 met de X baby beast tank...
Nu alleen opzoek naar een boxmod ipv stick, een “blokje” zoals mijn collega’s dat heerlijk noemen. Iemand tips? Gedacht aan de gpriv 2 maar is errrugg duur.
woensdag 3 januari 2018 om 14:56
Wat leuk, meelezers en nieuwe schrijvers! 
Smokx8 opgezocht, lijkt op een steviger versie van de AIO van joyetech die mij ook nog steeds goed bevalt. Zit die baby beast tank daar standaard bij op of moet je die dan apart bestellen. Mijn oog was ook al eens op de baby beast tank gevallen maar ik hou het de eerste tijd maar rustig w.b.t. bijbestellen
In mijn OP heb ik het nog keurig over dat ik mettertijd ook met vapen wil stoppen maar eigenlijk word ik alleen nog maar hebberiger van al die nieuwe en anders snufjes op het gebied van elektrisch roken, hhahaha.
Voor tips voor een "blokje" moet je denk ik bij Bruise zijn al denk ik dat die dan weer gaat opscheppen over de Pico
Smokx8 opgezocht, lijkt op een steviger versie van de AIO van joyetech die mij ook nog steeds goed bevalt. Zit die baby beast tank daar standaard bij op of moet je die dan apart bestellen. Mijn oog was ook al eens op de baby beast tank gevallen maar ik hou het de eerste tijd maar rustig w.b.t. bijbestellen
In mijn OP heb ik het nog keurig over dat ik mettertijd ook met vapen wil stoppen maar eigenlijk word ik alleen nog maar hebberiger van al die nieuwe en anders snufjes op het gebied van elektrisch roken, hhahaha.
Voor tips voor een "blokje" moet je denk ik bij Bruise zijn al denk ik dat die dan weer gaat opscheppen over de Pico
woensdag 3 januari 2018 om 14:57
Zeikmatras schreef: ↑03-01-2018 11:53Hey, hallo en hoi!
Ik schuif gezellig aan..![]()
Nu alleen opzoek naar een boxmod ipv stick, een “blokje” zoals mijn collega’s dat heerlijk noemen. Iemand tips? Gedacht aan de gpriv 2 maar is errrugg duur.![]()
Nieuwsgierig naar de Gpriv2 dus die maar eventjes opgezocht

Ziet er goed uit!
tips?
Sparen
woensdag 3 januari 2018 om 14:58
Hoi Knuffelheks, wat grappig dat jij een meelezer bent.Knuffelheks schreef: ↑03-01-2018 12:20Ik breek even in, lees hier altijd mee maar heb weinig bij te dragen.
Mij bevalt de Penguin van joyetech erg goed, via Ali ook niet duur. Niet helemaal een box, maar ik dacht, ik zal hem toch even noemen.
Succes met zoeken!
Welke liquids bevallen jou het beste in de Penguin?
woensdag 3 januari 2018 om 15:18
Haha, ik steeds weinig aan jullie toe te voegen.
Ik vape al een jaar of 4, dus al veel uitgeprobeerd.
Ik vape voornamelijk Cold Rush van Zwoofs, is een erg scherpe mentol, denk aan fishermans vriend sterkte.
Daarnaast (dankzij hier) kokos van Millers, en tripoli van Charlie Nobel (tabak, vijgen en amandelen).
Ik heb een hele tijd dark love van Zwoofs gevaped, maar ineens was ik die zat
Het fijne van de Penguin vind ik de enorme airflow en de grote tank (8 ml!). Het nadeel vind ik dat ie opvalt in het openbaar, daar moet ik me nog steeds even overheen zetten.
woensdag 3 januari 2018 om 15:32
Knuffelheks schreef: ↑03-01-2018 15:18Haha, ik steeds weinig aan jullie toe te voegen.
Ik vape al een jaar of 4, dus al veel uitgeprobeerd.
Ik vape voornamelijk Cold Rush van Zwoofs, is een erg scherpe mentol, denk aan fishermans vriend sterkte.
Daarnaast (dankzij hier) kokos van Millers, en tripoli van Charlie Nobel (tabak, vijgen en amandelen).
Ik heb een hele tijd dark love van Zwoofs gevaped, maar ineens was ik die zat.
Het fijne van de Penguin vind ik de enorme airflow en de grote tank (8 ml!). Het nadeel vind ik dat ie opvalt in het openbaar, daar moet ik me nog steeds even overheen zetten.
Ik vind dit wel fijne info, hoor Knuffelheksje
Van Tripoli/Charlie Nobel met tabak, vijgen en amandelen had ik bijvoorbeeld nog niet eerder gehoord. 'k ben zelf niet zo van de tabakssmaken maar dit klinkt wel als een keer proberen waard.
Een goed sterke menthol liquid is ook niet verkeerd, ik had laatst eentje van Millers ( ook erg lekker ) maar zoek nog altijd eentje die sterker is voor de kick.
Bruise heeft ook een Penguin
De Penguin die jij hebt zal wel een buitenlandse Penguin zijn want ik dacht dat de e-sigaretten in Nederland alleen nog maar 2 ml tank inhoud mochten hebben. Ze komen steeds met van die maffe regeltjes omtrent het vapen dus misschien is die regel ook wel weer teruggedraaid (?)
Hoewel die Penguin mij ook wel nieuwsgierig maakt vind ik 'm teveel op een bureau artikel lijken en om daar in het openbaar wolkjes uit te toveren...nja, .... ikweethetnogniet, hahahaha. Aan de andere kant, die boxen lijken op een grote aansteker
donderdag 4 januari 2018 om 02:32
Wat is de reden dat je in NL zo weinig inhoud mag hebben in je tank? Slaat toch nergens op. Al ben ik er onlangs achter gekomen dat 8ml tanks toch te groot is als je regelmatig van smaak wil wisselen.
Ik heb nu een nieuwe ego one mega binnen en de spinner wheel ertussen gezet en dat is dolle pret. Slaat eigenlijk nergens op, maar is soms wel leuk voor de bezigheid.
Watermeloen erin, maar ik vind hem zwak van smaak, en de passievrucht is ook zwak. Maar smakeloos is anders, dus okay bevonden.
Denk overigens dat ik toch beter weer op een hoger mg gehalte moet gaan, want denk teveel aan eten en snoepen. Of ligt dat daar niet aan?
Ik zit nu op 8mg.
Ik heb nu een nieuwe ego one mega binnen en de spinner wheel ertussen gezet en dat is dolle pret. Slaat eigenlijk nergens op, maar is soms wel leuk voor de bezigheid.
Watermeloen erin, maar ik vind hem zwak van smaak, en de passievrucht is ook zwak. Maar smakeloos is anders, dus okay bevonden.
Denk overigens dat ik toch beter weer op een hoger mg gehalte moet gaan, want denk teveel aan eten en snoepen. Of ligt dat daar niet aan?
Ik zit nu op 8mg.
donderdag 4 januari 2018 om 02:35
Ik heb al een paar keer gekeken naar mooie boxen in rainbowkleur, maar vind die ik tot nog toe op het oog had te duur.
En sparen wil ik niet. Ik wacht liever op een aanbieding.
donderdag 4 januari 2018 om 19:30
Hij komt met de x-baby tank!
Ik zoek echt een mod die dus genoeg wattage heeft voor het sub ohmen... En waar uiteraard de x-baby op past. Die bevalt me erg goed qua smaak, topflow en “stoom” productie hihi.
Ik zoek echt een mod die dus genoeg wattage heeft voor het sub ohmen... En waar uiteraard de x-baby op past. Die bevalt me erg goed qua smaak, topflow en “stoom” productie hihi.
Bobby-Pin schreef: ↑03-01-2018 14:56Wat leuk, meelezers en nieuwe schrijvers!
Smokx8 opgezocht, lijkt op een steviger versie van de AIO van joyetech die mij ook nog steeds goed bevalt. Zit die baby beast tank daar standaard bij op of moet je die dan apart bestellen. Mijn oog was ook al eens op de baby beast tank gevallen maar ik hou het de eerste tijd maar rustig w.b.t. bijbestellen![]()
Voor tips voor een "blokje" moet je denk ik bij Bruise zijn al denk ik dat die dan weer gaat opscheppen over de Pico![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vrijdag 5 januari 2018 om 15:27
Kijk je wel eens op youtube reviews?Zeikmatras schreef: ↑04-01-2018 19:30Hij komt met de x-baby tank!
Ik zoek echt een mod die dus genoeg wattage heeft voor het sub ohmen... En waar uiteraard de x-baby op past. Die bevalt me erg goed qua smaak, topflow en “stoom” productie hihi.![]()
Volgens mij heb ik gister een vlog (?) gezien over tanks met baby beast en gewone beast tank. Zal proberen het voor je op te zoeken.
vrijdag 5 januari 2018 om 15:29
Volgens mij was het dit filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=PcEXvDKj5Ng
Hoe "inhaleren" jullie? Ik zie vaak in die filmpjes dat ze het rechtstreeks naar hun longen zuigen. Dat heb ik 1 x geprobeerd en daar laat ik het ook maar bij
Hoe "inhaleren" jullie? Ik zie vaak in die filmpjes dat ze het rechtstreeks naar hun longen zuigen. Dat heb ik 1 x geprobeerd en daar laat ik het ook maar bij
vrijdag 5 januari 2018 om 15:33
Hoi Enthousiasteling,
Zelf heb ik daar geen ervaring in.
Heb jij 'm al eens geprobeerd?
vrijdag 5 januari 2018 om 15:36
Hoi, net begonnen als goed voornemen. Ben, net als Bobby-Pin, een shagroker. Zware shag ook nog.
Al jaren, ben nu 26. Stoppen geprobeerd maar het lukte steeds niet. Vandaag naar winkel om de hoek gegaan en hele demonstratie gehad, tot nu toe leuk. Zonder smaakje nog, en 6mg. Dacht als we dan toch moeten wennen meteen maar minder nicotine. Het doel is uiteindelijk stoppen. Verheug me nu al op minder vies ruiken.
En qua roken, wij roken altijd buiten, dus ook met vapen doe ik dat. Anders zie ik al voor me dat ik de hele dag loop te dampen, ook niet de bedoeling!
En qua roken, wij roken altijd buiten, dus ook met vapen doe ik dat. Anders zie ik al voor me dat ik de hele dag loop te dampen, ook niet de bedoeling!