Lijf & Lijn alle pijlers

Tampon kwijt!

03-01-2018 14:09 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik weet vrijwel zeker dat ik vannacht een tampon in heb gedaan. Ik zag het hulsel nog op de wc liggen. Nu wil ik hem verwisselen maar ik kan niks vinden. Geen touwtje niks. Net met een spiegeltje gekeken: niks. Terwijl ik vrij zeker weet dat ik er 1 in heb gedaan. Wat nu?
Graven maar!
Met je vingers, alles afspeuren
lilalinda schreef:
03-01-2018 14:10
Graven maar!
Dit en lukt dat niet dan even naar de ha.
Misschien wil iemand wel helpen zoeken.
If I can't dance, it's not my revolution!
lilalinda schreef:
03-01-2018 14:10
Graven maar!
Wat omschrijf je dat hilarisch :D :D
sorry ik heb even geen zin in lollige reacties. Een collega van me heeft ooit een ernstige infectie gehad Door een tampon en heeft toen op de IC gelegen.
graven!! En anders kan je HA hem verwijderen. Op je hurken persen helpt ook!!

Succes
Tja, je kan niet zo veel anders dan wat lilalinda zegt.. Als je hem echt niet kan vinden bezoekje aan de HA
Waar zie je lollige reacties? Wordt alleen leuk omschreven, maar het klopt wel. Met je vingers blijven zoeken en lukt het niet even de huisarts bellen.
Op je hurken en dan zoeken/voelen.
Als je op je hurken zit, kantelt je baarmoeder stukje ofzo. Dat schijnt vaak te helpen.
Partner laten helpen, als dit niet lukt HA
mick87 schreef:
03-01-2018 14:14
sorry ik heb even geen zin in lollige reacties. Een collega van me heeft ooit een ernstige infectie gehad Door een tampon en heeft toen op de IC gelegen.
mocht je mijn reactie bedoelen, daar is niks lolligs aan
Dat is wat je moet doen: vingers naar binnen en zoeken!
graven natuurlijk
En anders huisarts.

Voel je hem nog wel zitten als je je bekkenbodemspieren aanspant?
Anders zet je even de douchespuit erop terwijl je met je benen wijd open zit. Misschien dat de tampon dan een beetje volloopt, zwaarder wordt en je hem er makkelijker uit kan perzen.

Vaak komt die vanzelf wel weer opdagen
Those who don’t believe in magic will never find it
Huisarts inderdaad als het je partner ook niet lukt. Die zien wel ergere dingen maar het blijft natuurlijk wel ongemakkelijk.
Moest je niet piesen vannacht en heb je hem er toen uitgetrokken?
If I can't dance, it's not my revolution!
Zekere voor het onzekere nemen inderdaad; als je zelf niks vindt terwijl je zeker weet dat je er een in hebt, even langs de huisarts gaan in verband met mogelijke tamponziekte. Dat is namelijk echt gevaarlijk.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Sorry ik was even in een behoorlijke paniek. Hij is eruit gelukkig!
Ik heb de douchekop erop gezet en hem zo eruit kunnen krijgen. Het touwtje zat ook gewoon helemaal in me! Ik vind dit toch best wel eng hoor. Voorlopig gebruik ik dus geen tampons meer.
mick87 schreef:
03-01-2018 14:37
Sorry ik was even in een behoorlijke paniek. Hij is eruit gelukkig!
Ik heb de douchekop erop gezet en hem zo eruit kunnen krijgen. Het touwtje zat ook gewoon helemaal in me! Ik vind dit toch best wel eng hoor. Voorlopig gebruik ik dus geen tampons meer.
Gelukkig maar.
Ik voel echter als ik mijn bekkenbodemspieren aanspan, altijd nog wel de tampon zitten.
Heb er ook eens twee tegelijk in gehad :-? , was even er niet helemaal bij.Heet weer, haast enzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven