Hoe bedank je dames van wie je een lift krijgt?

02-01-2018 13:40 443 berichten
Nou, niet zo in ieder geval:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1492488 ... ven-hoeren

Theorie: de verontwaardiging ebt snel weer weg vanwege de Wet van de Lage Verwachtingen. Rapper boef = product van islamitische patriarchale cultuur + laagopgeleid, dus hopeloos als het gaat om normale normen en waarden.
missie_m schreef:
03-01-2018 23:23
:facepalm:
Zo vergevingsgezind sprak jij niet op het voetbal Inside -topic over een uitspraak die niet kan tippen aan die minachtende belediging van die rapper.
Gordon en Joling maken domme gekheid, maar die gaan niet serieus een grote groep zo beledigen zoals die rapper dat deed.
Besides: dit is al kans nummer zoveel na de treitervlogs, het politie-incident, het 1000 euro-incident en nu dit. Maar het valt niet mee om je iedere dag onder te dompelen in de wereld van 'white guilt' en aan te nemen dat getinte mensen sowieso hartstikke zielig zijn, hoor! :cry:
Alle reacties Link kopieren
Zahraha schreef:
03-01-2018 22:08
Maar ik ben geen racist hoor.. :facepalm:

Dit bedoel ik dus, gewoon benoemen wat we allemaal weten levert je een beschuldiging van racisme op. Maar het is gewoon waar, het zijn geen blanke Hollandse jongens die dat massaal doen en dat is ook nooit zo geweest. Het is al tientallen jaren hetzelfde volk dat dit gedrag laat zien en waar we blijkbaar niets van mogen vinden anders zijn we racisten. Nou dan maar een racist in jouw ogen, ik ben het dood knuffelen van kutvolk gewoon zat. Dat is ook de reden dat ik het wel goed vind dat er over wordt gesproken. De meeste mensen hier kennen deze mislukkeling nauwelijks want we zijn niet de doelgroep maar als ouder of als docent is het toch wel fijn om te weten waar kinderen aan worden blootgesteld zodat je het daar eens over kan hebben. Nog belangrijker is dat we al te lang ons mond hebben gehouden want anders zijn we dus racisten. De mainstream media is bijna altijd politiek correct bezig en bedekken zulk gedrag weer met de mantel der liefde en slachtofferschap. Nog even en we gaan zelf denken dat dit normaal is. Dus prima als het erover gaat dat we dit soort gedrag dus niet accepteren. Het wordt ook eens tijd dat we dit probleem serieus nemen en aanpakken anders loopt het een keer wel vreselijk uit de klauwen denk ik. Veel mensen zijn dit soort gastjes met dit soort aso anti westers gedrag gewoon enorm zat en het steeds ontkennen en bagatelliseren ervan ook, op een gegeven moment neemt iemand het recht in eigen hand en dan ben je verder van huis. Eigenlijk gebeurd het nu al, moslim jongeren komen veel moeilijker aan een stage of baan en dat vind ik enorm rot voor de mensen die wel hard hun best doen want die zijn er ook zeker genoeg en daar heb ik dus ook geen enkel probleem mee. Maar het is een logisch gevolg van de manier waarop moslim jongeren zich al tientallen jaren gedragen. Men neemt liever niet het risico dat ze een treitervloggertje aannemen die hun vrouwelijke manager voor hoer uitmaakt en niet op komt dagen omdat hij mokro maffia activiteiten heeft en waar ze vervolgens ook niet vanaf komen zonder gezeik want dan zijn het racisten die hem nog een tweede kans moeten geven na een excuus (ingefluisterd door de rector of top 600 begeleider) want de arme schat is helemaal in de war tussen twee culturen. Dat snap ik dan ergens ook wel weer hoewel ik het erg ongewenst vind. Maar dit krijg je dus als je het probleem onder het tapijt veegt, ze lossen zich niet op maar mensen vinden hun eigen oplossing. Een betere positie voor moslims in het algemeen bereik je naar mijn mening door de moslims die zich niet weten te gedragen aan te spreken op hun gedrag en dat niet met de mantel der liefde bedekken omdat het incorrect is het beestje bij de naam te noemen. Negeren en zelfs krampachtig niet meer benoemen wie zich misdraagt heeft niets opgelost, tijd voor een andere aanpak dus.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
strikjemetstippels schreef:
02-01-2018 21:15
Heel veel moskeeën worden gefinancieerd door die rijke oliestaten. Op de Balkan (Bosnië) was men traditioneel nooit zo streng in de leer, maar dat wordt ook meer door de geldstromen uit het MO. Daar zal nieuw conflict uit voort komen. Maar ook in west Europa wordt er heel veel van uit het MO gefinancieerd. Dat is idd met name salafisme.
Dit! Waarom maakt niemand in Europa zich hier zorgen om? Of ben je dan gelijk weer een racist?
anoniem_2871 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 09:33
14.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1500495 ... dumpt-boef
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Wat eea. ingewikkeld maakt is dat Boef het 'persoonlijk' maakte, denk ik. Rappers zingen wel vaker over bitches etc en daar kun (en mag) je wat van vinden. Maar hier maakt Boef het al persoonlijker door te refereren aan drie niet nader genoemde vriendinnen. Als laatste is er natuurlijk het feit van 'stank voor dank'; hij noemt degenen die er voor zorgden dat hij op de plaats van bestemming kwam, dus 'hoeren'. Dat is niet hoe je met elkaar omgaat.
Als je nu weer iemand aan de kant van de weg ziet staan denk je ook van: bel de ANWB maar. Doei-doei!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Negeren, negeren,negeren, zo'n ettertje.
Hoe minder aandacht aan hem besteed wordt, hoe beter.
Gewoon zijn platen niet meer draaien, maar zonder dat in de media te vertellen.
Niet uit gaan nodigen voor talkshows.
Alle reacties Link kopieren
liubi schreef:
04-01-2018 09:26
Dit! Waarom maakt niemand in Europa zich hier zorgen om? Of ben je dan gelijk weer een racist?

Neem eens een willekeurige vlucht uit Saoedie Arabie. Zodra het vliegtuig de grens met Egypte passeert gaan de abaya's, hoofddoeken of niqaab's uit. Uiteraard is er dwang in het MO. Nu is de Riffijns-westerse versie van de islam (waartoe ook dit stuk vreten behoort als Algerijn) weer een bijzondere versie maar wel eentje die explosief is lijkt me.

Ja natuurlijk! Welkom bij de club. Negatieve uitlating over moslims= racist. Maakt verder helemaal niet uit hoezeer je gelijk hebt, als je het durft te benoemen ben je gewoon een vuile racist, punt uit. Krijg je de sjw huilies op je dak om jou de les te lezen over je gedrag terwijl dat aso volk gewoon verder gaat met onze dochters betasten, uitschelden nasissen en de straten afbreken maar dat moet gewoon kunnen want de arme schatten zijn gewoon in de war en terecht boos omdat de enge blanke man gemeen tegen ze doet, zomaar terwijl zij zich altijd netjes gedragen en louter om positieve redenen het nieuws halen al tientallen jaren.

Natuurlijk is er druk om een hoofddoek te dragen. Ik heb regelmatig gezien dat jonge moslim meiden in de vakantie naar het land van hun (groot)ouders gingen in moderne kleding en met behoorlijk wat vrijheid en dan terug komen met een hoofddoek en alleen nog thuis zitten bij ma. Ik geloof er helemaal niets van dat een 13 jarige dat zelf graag wil, zelfs de ouders willen het misschien niet eens maar die worden onder druk gezet door de familie (je laat je dochter toch niet rondlopen als Nederlandse hoer?!). Triest om te zien ook dat die jonge meiden het hartstikke goed doen op school en op het werk maar uiteindelijk full time achter het aanrecht belanden als er kinderen komen, helaas al te vaak gezien. Zullen ze zelf wel graag willen, daarom doen ze ook hun best op school en hopen ze dat hun contract op hun leuke werkplek verlengt wordt..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
04-01-2018 08:12
Dit bedoel ik dus, gewoon benoemen wat we allemaal weten levert je een beschuldiging van racisme op. Maar het is gewoon waar, het zijn geen blanke Hollandse jongens die dat massaal doen en dat is ook nooit zo geweest. Het is al tientallen jaren hetzelfde volk dat dit gedrag laat zien en waar we blijkbaar niets van mogen vinden anders zijn we racisten. Nou dan maar een racist in jouw ogen, ik ben het dood knuffelen van kutvolk gewoon zat. Dat is ook de reden dat ik het wel goed vind dat er over wordt gesproken. De meeste mensen hier kennen deze mislukkeling nauwelijks want we zijn niet de doelgroep maar als ouder of als docent is het toch wel fijn om te weten waar kinderen aan worden blootgesteld zodat je het daar eens over kan hebben. Nog belangrijker is dat we al te lang ons mond hebben gehouden want anders zijn we dus racisten. De mainstream media is bijna altijd politiek correct bezig en bedekken zulk gedrag weer met de mantel der liefde en slachtofferschap. Nog even en we gaan zelf denken dat dit normaal is. Dus prima als het erover gaat dat we dit soort gedrag dus niet accepteren. Het wordt ook eens tijd dat we dit probleem serieus nemen en aanpakken anders loopt het een keer wel vreselijk uit de klauwen denk ik. Veel mensen zijn dit soort gastjes met dit soort aso anti westers gedrag gewoon enorm zat en het steeds ontkennen en bagatelliseren ervan ook, op een gegeven moment neemt iemand het recht in eigen hand en dan ben je verder van huis. Eigenlijk gebeurd het nu al, moslim jongeren komen veel moeilijker aan een stage of baan en dat vind ik enorm rot voor de mensen die wel hard hun best doen want die zijn er ook zeker genoeg en heb ik dus ook geen enkel probleem mee. Maar het is een logisch gevolg van de manier waarop moslim jongeren zich al tientallen jaren gedragen. Men neemt liever niet het risico dat ze een treitervloggertje aannemen die hun vrouwelijke manager voor hoer uitmaakt en niet op komt dagen omdat hij mokro maffia activiteiten heeft en waar ze vervolgens ook niet vanaf komen zonder gezeik want dan zijn het racisten die hem nog een tweede kans moeten geven na een excuus (ingefluisterd door de rector of top 600 begeleider) want de arme schat is helemaal in de war tussen twee culturen. Dat snap ik dan ergens ook wel weer hoewel ik het erg ongewenst vind. Maar dit krijg je dus als je het probleem onder het tapijt veegt, ze lossen zich niet op maar mensen vinden hun eigen oplossing. Een betere positie voor moslims in het algemeen bereik je naar mijn mening door de moslims die zich niet weten te gedragen aan te spreken op hun gedrag en dat niet met de mantel der liefde bedekken omdat het incorrect is het beestje bij de naam te noemen. Negeren en zelfs krampachtig niet meer benoemen wie zich misdraagt heeft niets opgelost, tijd voor een andere aanpak dus.
Maar wij wel met mensen zoals jij.
Een probleem benoemen mag best. Kritisch zijn op groep jongeren mag best.

Elk individu over 1 kam scheren met je uitspraken als mocromaffia-activiteiten terwijl er duizenden Marokkaans Nederlandse jongeren in de AH hun centjes verdienen.
Bizarre voorooordelen als werknemers die hun vrouwelijke baas zouden minachten.
En dan nog eens herhalen dat heel kutvolk is dat is wel degelijk racistisch.

Mensen als jij dragen totaal niet bij aan een oplossing.

En hoezo komt dat niet bij Nederlanders/westerlingen voor? Heb jij de hele metoo discussie niet meegekregen? Als die iets liet zien was het wel dat patriarchale ideeën nog steeds leven onder heel veel mannen, ongeacht kleur of religie
Maar goed ook toen ging het zo:

Weinstein: wat een eikel!
Christelijke politicus: wat een engerd.
Tariq ramadan: JA DAT KOMT DOOR DE ISLAM!!!
Alle reacties Link kopieren

:cheer: voor corendon!
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
missie_m schreef:
03-01-2018 23:23
:facepalm:
Zo vergevingsgezind sprak jij niet op het voetbal Inside -topic over een uitspraak die niet kan tippen aan die minachtende belediging van die rapper.
Gordon en Joling maken domme gekheid, maar die gaan niet serieus een grote groep zo beledigen zoals die rapper dat deed.
Oh ja, de wet van de lage verwachtingen uit de op.
Ik ben niet eens op dat topic geweest dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Zahraha schreef:
04-01-2018 09:51
Maar wij wel met mensen zoals jij.
Een probleem benoemen mag best. Kritisch zijn op groep jongeren mag best.

Elk individu over 1 kam scheren met je uitspraken als mocromaffia-activiteiten terwijl er duizenden Marokkaans Nederlandse jongeren in de AH hun centjes verdienen.
Bizarre voorooordelen als werknemers die hun vrouwelijke baas zouden minachten.
En dan nog eens herhalen dat heel kutvolk is dat is wel degelijk racistisch.

Mensen als jij dragen totaal niet bij aan een oplossing.

En hoezo komt dat niet bij Nederlanders/westerlingen voor? Heb jij de hele metoo discussie niet meegekregen? Als die iets liet zien was het wel dat patriarchale ideeën nog steeds leven onder heel veel mannen, ongeacht kleur of religie
Maar goed ook toen ging het zo:

Weinstein: wat een eikel!
Christelijke politicus: wat een engerd.
Tariq ramadan: JA DAT KOMT DOOR DE ISLAM!!!

Jij wil alleen lezen wat je wil lezen. Ik zeg meerdere keren dat ik geen problemen heb met moslims die zich niet asociaal gedragen en dat is ook zo. Ik heb het dus specifiek over de groep die zich niet weet te gedragen en die noem ik kutvolk, niet alle moslims. Gek genoeg ben jij ook de enige die dat niet begrijpt.. Dit topic gaat over een moslim man en niet over de rest van de wereld. Typische sjw techniek, roepen wat andere allemaal fout doen om de aandacht van het probleem dat besproken wordt af te leiden en de boel te bagatelliseren. Laten we het nou eens wel over de probleem moslims hebben of andere probleem gevallen in andere groepen. Over die mensen die problemen veroorzaken dus en niet meteen opspringen om verzachtende omstandigheden aan te dragen. Er is een te grote groep moslims die problemen geeft in Nederland, niet enkel voor de autochtone Nederlander maar ook juist voor de andere moslims die zich wel weten te gedragen en nu lijden onder het beeld dat de probleemgevallen van ze neerzetten. Als je de positie van moslims positief wil veranderen moet je je verzetten tegen het kutvolk dat het voor ze verpest en dat zijn dus de criminele sissende en scheldende moslim jochies.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
Zo typisch ook, gaat het over blanke mannen in de metoo discussie bijvoorbeeld dan roept niemand dat donkere mensen, moslims en homo's het ook doen. Maar gaat het over probleemgedrag van een minderheidsgroep dan staat de sjw kliek klaar om te roepen dat blanke, christenen enz nog veel erger zijn want die doen dit dat zus en zo (ook). Hou toch op met dat eeuwige "hunnie doen het ook!" dat lost helemaal niets op.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Nav__ schreef:
04-01-2018 07:04
Besides: dit is al kans nummer zoveel na de treitervlogs, het politie-incident, het 1000 euro-incident en nu dit. Maar het valt niet mee om je iedere dag onder te dompelen in de wereld van 'white guilt' en aan te nemen dat getinte mensen sowieso hartstikke zielig zijn, hoor! :cry:
We hadden het toch over mensen die onzin praten met een bepaalde tint en dat mark sd die het.liefst allemaal op de bek zou rammen maar het zo jammer vind dat dat racistisch gevonden wordt?
De door mij genoemde heren hebben die tint ook hoor. Dus je vindt het ok dat we elkaar dan maar allemaal op de bek gaan slaan ofzo, en dan op kleur, hoe zag je dat voor je?
Zahraha schreef:
04-01-2018 09:51
Maar wij wel met mensen zoals jij.
Een probleem benoemen mag best. Kritisch zijn op groep jongeren mag best.

Elk individu over 1 kam scheren met je uitspraken als mocromaffia-activiteiten terwijl er duizenden Marokkaans Nederlandse jongeren in de AH hun centjes verdienen.
Bizarre voorooordelen als werknemers die hun vrouwelijke baas zouden minachten.
En dan nog eens herhalen dat heel kutvolk is dat is wel degelijk racistisch.

Mensen als jij dragen totaal niet bij aan een oplossing.

En hoezo komt dat niet bij Nederlanders/westerlingen voor? Heb jij de hele metoo discussie niet meegekregen? Als die iets liet zien was het wel dat patriarchale ideeën nog steeds leven onder heel veel mannen, ongeacht kleur of religie
Maar goed ook toen ging het zo:

Weinstein: wat een eikel!
Christelijke politicus: wat een engerd.
Tariq ramadan: JA DAT KOMT DOOR DE ISLAM!!!
Precies dit. Sterker nog: Bij minderjarige jongens hebben sommige ah's nu de policy te checken of er meer werkgevers zijn, te helpen bij invullen belasting en de roosters af te stemmen.
Ik heb regelmatig gesprekken over teveel werken naast school.
Schandalig hoe er met deze generatie jongemannen wordt omgesprongen door volwassen mensen.
Deze jongen kon bij start dit allemaal al.niet aan, er is goed geld aan hem verdiend maar het was altijd al duidelijk dat ondanks zijn talent hij de mentaliteit niet heeft. Inderdaad negeren verder, er zijn er zat die zijn plek wel verdienen.
liubi schreef:
04-01-2018 09:26
Dit! Waarom maakt niemand in Europa zich hier zorgen om? Of ben je dan gelijk weer een racist?
Ik snap het ook niet.

Wat ik altijd vraag en waar niemand op antwoordt is: als er meer moslims komen in een land, komt er meer islam. Is dat goed of fout?

Islam staat nu eenmaal haaks op westerse waarden. We kennen allemaal prima moslims maar dat doet niets af aan het feit dat islam wel degelijk een diep patriarchale totalitaire ideologie is zonder ruimte voor gelijkheid tussen andersdenkenden, homo's, transgenders en zelfs rassen.

Overigens die nuance die mij wordt verweten niet te hebben verdwijnt dan wel weer geheel als het gaat over PVVers, zogenaamde white nationalists en rechtse partijen in het algemeen, of kampers.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap gewoon écht niet, hoe iemand die zich blijkbaar zó superieur aan vrouwen voelt, niet eens zelf een band kan verwisselen.
Dat kan ik als bijna 50- jarige chronisch zieke vrouw zelfs! :biggrin:
De uitspraak die hij gedaan heeft, vind ik echt getuigen van geen enkel respect hebben voor vrouwen in het algemeen.
Te triest voor woorden.
Als dat soort jeugd de toekomst heeft, hou ik mijn hart vast voor de toekomst.
Gelukkig maar dat ze niet allemaal zo zijn.
lientje69 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 11:32
0.43% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Het-groepje schreef:
04-01-2018 10:10
We hadden het toch over mensen die onzin praten met een bepaalde tint en dat mark sd die het.liefst allemaal op de bek zou rammen maar het zo jammer vind dat dat racistisch gevonden wordt?
De door mij genoemde heren hebben die tint ook hoor. Dus je vindt het ok dat we elkaar dan maar allemaal op de bek gaan slaan ofzo, en dan op kleur, hoe zag je dat voor je?
Ik heb opnieuw - zoals vaker met jouw berichten - geen idee waar je het over hebt. Hoeft ook niet, vind ik niet interessant, want een discussie met jou is doordrenkt van paranoïde gedachten. Heb ik helemaal geen zin in. Sorry (not sorry).

Daarom even kort:
Jij zegt dat Boef geen tweede en derde kans krijgt vanwege zijn kleur. Ik ontkracht dat door met feiten aan te duiden dat dit kans nummer vier al was. Meer is het niet, maak er ook maar niet meer van.
liubi schreef:
04-01-2018 09:26
Dit! Waarom maakt niemand in Europa zich hier zorgen om? Of ben je dan gelijk weer een racist?
Helaas is dit de afgelopen jaren in Nederland inderdaad het geval. Benoem het probleem en je bent gelijk een racist of xenofoob. Alle discussies slaan er dood van en de problemen worden alsmaar groter. Er wordt liever weggekeken dan dat er echt iets aan gedaan wordt. Een trieste ontwikkeling waar we in de toekomst nog heel veel last van gaan krijgen. Ooit zullen we de problemen hier in Nederland en de rest van Europa moeten gaan aanpakken (het benoemen is al een goed begin) maar ik denk dat we dan al te laat zijn...
Onbegrijpelijk hoe de ‘usual suspects’ er weer als de kippen bij zijn om deze idioot te verdedigen. Voor mij ben je dan ook deel van het probleem. Boef laat zich weer eens van zijn beste kant zien maar dat valt het allemaal wel mee want kijk nou wat Gerard Joling allemaal zegt. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ah Boef doet zijn naam weer eer aan. Hopelijk doet hij ondertussen even aan zelfreflectie terwijl deze drie vrouwen worden gezocht. Want ook hij had het laat gemaakt. Waarschijnlijk in een club. Met drank en drugs. En toen stond hij daar ook nog eens naast de weg. Het moet vast een leuk beeld zijn geweest. Het enige wat nog ontbrak was zíjn korte rokje.
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
04-01-2018 10:10
Zo typisch ook, gaat het over blanke mannen in de metoo discussie bijvoorbeeld dan roept niemand dat donkere mensen, moslims en homo's het ook doen. Maar gaat het over probleemgedrag van een minderheidsgroep dan staat de sjw kliek klaar om te roepen dat blanke, christenen enz nog veel erger zijn want die doen dit dat zus en zo (ook). Hou toch op met dat eeuwige "hunnie doen het ook!" dat lost helemaal niets op.
Omdat niemand toen begon te roepen dat het lag aan onze inferieure vrouwonvriendelijke cultuur. Het lag aan dat soort mannen. Mannen met macht. Mannen in de filmwereld. Mannen in het algemeen. Maar niet aan de westerse cultuur. Vergelijk dat met de (jouw eigen) reacties op boef en je snapt het verschil
Alle reacties Link kopieren
MwTheelepel schreef:
04-01-2018 10:03
Jij wil alleen lezen wat je wil lezen. Ik zeg meerdere keren dat ik geen problemen heb met moslims die zich niet asociaal gedragen en dat is ook zo. Ik heb het dus specifiek over de groep die zich niet weet te gedragen en die noem ik kutvolk, niet alle moslims. Gek genoeg ben jij ook de enige die dat niet begrijpt.. Dit topic gaat over een moslim man en niet over de rest van de wereld. Typische sjw techniek, roepen wat andere allemaal fout doen om de aandacht van het probleem dat besproken wordt af te leiden en de boel te bagatelliseren. Laten we het nou eens wel over de probleem moslims hebben of andere probleem gevallen in andere groepen. Over die mensen die problemen veroorzaken dus en niet meteen opspringen om verzachtende omstandigheden aan te dragen. Er is een te grote groep moslims die problemen geeft in Nederland, niet enkel voor de autochtone Nederlander maar ook juist voor de andere moslims die zich wel weten te gedragen en nu lijden onder het beeld dat de probleemgevallen van ze neerzetten. Als je de positie van moslims positief wil veranderen moet je je verzetten tegen het kutvolk dat het voor ze verpest en dat zijn dus de criminele sissende en scheldende moslim jochies.
Precies. Maar wie haalt hier de rest van de (islamitische) wereld bij?
Heb het dan ook inderdaad over deze jongeman. En hoe weten we eigenlijk of hij moslim is? We weten alleen dat het een Algerijnsen Franse Nederlander is.
Zahraha schreef:
04-01-2018 11:26
Precies. Maar wie haalt hier de rest van de (islamitische) wereld bij?
Heb het dan ook inderdaad over deze jongeman. En hoe weten we eigenlijk of hij moslim is? We weten alleen dat het een Algerijnsen Franse Nederlander is.
Hij is een Algerijn/Fransman. Dat hij een moslim is weten we van hem zelf.
anoniem_211360 wijzigde dit bericht op 04-01-2018 11:32
5.07% gewijzigd
Zahraha schreef:
04-01-2018 11:24
Omdat niemand toen begon te roepen dat het lag aan onze inferieure vrouwonvriendelijke cultuur. Het lag aan dat soort mannen. Mannen met macht. Mannen in de filmwereld. Mannen in het algemeen. Maar niet aan de westerse cultuur. Vergelijk dat met de (jouw eigen) reacties op boef en je snapt het verschil
.
Of zou er toch iets waar zijn van de schadelijke invloed van de islam op het wereld/vrouw beeld?

Waarom steeds naar anderen wijzen? Mw. Theelepel vraagt jou dit terecht. Waarom steeds de signalen negeren dat islam kwalijke kanten heeft?
Nooit eens kritisch naar de eigen populatie. Waarom zien we zelden tot nooit Indische migratieachtergronders dit soort nare taal bezigen?

Nee, lekker blijven wijzen en mij in de kantlijn vals beschuldigen dat ik alle andersgekleurden op hun bek zou willen slaan vanwege hun huidskleur. Waanzin.
Zahraha schreef:
04-01-2018 11:24
Omdat niemand toen begon te roepen dat het lag aan onze inferieure vrouwonvriendelijke cultuur. Het lag aan dat soort mannen. Mannen met macht. Mannen in de filmwereld. Mannen in het algemeen. Maar niet aan de westerse cultuur. Vergelijk dat met de (jouw eigen) reacties op boef en je snapt het verschil
.
Je hebt bovendien de discussie volgens mij gemist. Het ging wel degelijk over de mannelijke benadering van vrouwen. In alle aspecten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven