Voel me rot!
dinsdag 2 januari 2018 om 22:27
Beste allemaal,
Allereerst een geweldig nieuwjaar gewenst!
Om maar met de deur in huis te vallen, 2017 is voor mij bijzonder ten einde gekomen.
Mijn lieve vriend met wie ik 8 jaar samen ben en 2 beauties van kinderen heb, is na een avondje stappen
in een club beland, zo'n chique, met rode lampen en flamboyante dames.. en jawel, Meneer vond het
ook noodzakelijk om een uurtje apart te gaan voor een gezellig onderonsje...
Hoe ik dit weet?
2 jaar geleden heb ik hem betrapt op het gebruik van drugs (hij was ooit verslaafd), dit heb ik hem vergeven
maar houd het goed in de gaten, indien ik de situatie niet vertrouw moet hij even met de billen bloot.
Zo ook derde kerstdag 2017, gezellig wat drinken met vrienden, maar het even vergeten te zeggen dus voor mij bijzonder dat hij om 1 uur nog
steeds niet thuis was een app gestuurd, waarop niet werd gereageerd, ook te telefoon bleef onbeantwoord.
een half uurtje later belde hij dat hij thuis zou komen, ik ben gaan slapen, dan ben ik tenminste uitgerust als ik het vragenvuur ga openen dacht ik nog.
sochtends vroeg ik of ik zijn bankgegevens even mocht bekijken en hij rende hysterisch weg! Dus ik app hem of hij last van zijn geweten heeft of van zijn ego. Krijg ik een bericht terug dat hij last heeft van geweten en wat er was gebeurd, op zoek gegaan naar drugs, o.a in die tent, het niet kunnen krijgen en toen zijn leuter maar achterna gelopen...
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. We hebben 2 mooie kinderen, mooi huis ect ect, onze relatie is goed, hij geeft ook zelf aan dat het absoluut niet aan mij of ons ligt wat hij heeft gedaan.
Het liefst wil ik het vergeten en vergeven, maar ben vandaag zo boos, zelfs op zoektocht gegaan naar een andere woning. maar moet ik al het moois opgeven om een slippertje waar hij oprecht spijt van heeft?
Iemand advies? Tips? Ervaring? Alles is welkom
Allereerst een geweldig nieuwjaar gewenst!
Om maar met de deur in huis te vallen, 2017 is voor mij bijzonder ten einde gekomen.
Mijn lieve vriend met wie ik 8 jaar samen ben en 2 beauties van kinderen heb, is na een avondje stappen
in een club beland, zo'n chique, met rode lampen en flamboyante dames.. en jawel, Meneer vond het
ook noodzakelijk om een uurtje apart te gaan voor een gezellig onderonsje...
Hoe ik dit weet?
2 jaar geleden heb ik hem betrapt op het gebruik van drugs (hij was ooit verslaafd), dit heb ik hem vergeven
maar houd het goed in de gaten, indien ik de situatie niet vertrouw moet hij even met de billen bloot.
Zo ook derde kerstdag 2017, gezellig wat drinken met vrienden, maar het even vergeten te zeggen dus voor mij bijzonder dat hij om 1 uur nog
steeds niet thuis was een app gestuurd, waarop niet werd gereageerd, ook te telefoon bleef onbeantwoord.
een half uurtje later belde hij dat hij thuis zou komen, ik ben gaan slapen, dan ben ik tenminste uitgerust als ik het vragenvuur ga openen dacht ik nog.
sochtends vroeg ik of ik zijn bankgegevens even mocht bekijken en hij rende hysterisch weg! Dus ik app hem of hij last van zijn geweten heeft of van zijn ego. Krijg ik een bericht terug dat hij last heeft van geweten en wat er was gebeurd, op zoek gegaan naar drugs, o.a in die tent, het niet kunnen krijgen en toen zijn leuter maar achterna gelopen...
Ik heb geen idee wat ik hiermee moet. We hebben 2 mooie kinderen, mooi huis ect ect, onze relatie is goed, hij geeft ook zelf aan dat het absoluut niet aan mij of ons ligt wat hij heeft gedaan.
Het liefst wil ik het vergeten en vergeven, maar ben vandaag zo boos, zelfs op zoektocht gegaan naar een andere woning. maar moet ik al het moois opgeven om een slippertje waar hij oprecht spijt van heeft?
Iemand advies? Tips? Ervaring? Alles is welkom
donderdag 4 januari 2018 om 15:13
Sorry hoor maar een beetje normaal mens weet dat een pijnstiller meer dan een paracetamol niet met alcohol is te combineren. Staat ook in de bijsluiter. Dit is echt wat anders dan gewoon gezellig. Zelfs jij verzint excuses voor hem.
Waarom zou het erg voor hem zijn om weer eens wat gesprekken te doen met een psych of oud behandelaar?
Waarom zou het erg voor hem zijn om weer eens wat gesprekken te doen met een psych of oud behandelaar?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 4 januari 2018 om 15:42
Als dit topic echt is....hallo hij was op zoek naar drugs in dat bordeel, toen hij dat niet kon verkrijgen heeft hij maar een hoer geneukt...maar neem vooral geen overhaaste beslissingen....tjeeezusssZonnebloem1996 schreef: ↑02-01-2018 22:37Helemaal mee eens! Maak geen overhaaste beslissing, als jullie relatie daarvoor gewoon goed was is het zonde om dat gelijk op te geven zonder daar heeel goed over na te denken. Maar inderdaad, hij zal zich moeten bewijzen, dus laat hem maar even goed weten dat je hier niet blij mee bent en dat er heel wat voor nodig is om dit goed te maken!
donderdag 4 januari 2018 om 15:46
En dan heb je ineens een kind ipv een partner, maar mooi hoe je het vergoelijkt allemaal. Heel veel sterkte!zenta schreef: ↑04-01-2018 06:45Hoi Amber,
Ik snap je reactie hoor!
Maar weet je, voor hem is het helemaal niet vergeven en vergeten.
Het feit dat hij het heeft toegegeven zegt al zoveel, dat had hij namelijk niet hoeven doen! Nee, hij heeft niet de kans gehad het zelf te vertellen, Ik heb hem sochtends gelijk bij de kladden gegrepen voor een verklaring..
Het opzoeken, graag wil ik dat nuanceren.
Hij heeft een bandje, iedere laatste repetitie van het jaar drinken ze een borreltje, soms nog even een biertje in de stad, al jaren, nooit iets geks voorgevallen. Hij geeft ook aan dat hij niet teveel gedronken kan hebben het was gewoon gezellig, tja, wie denkt er dan bij een paar drankjes aan dat pijnstillers zo gek gaan doen, ik niet hoor!
Wat hij heeft gedaan is gewoon dood en dood zonde, maar als je door samenloop van omstandigheden en situaties waar je daadwerkelijk niets aan kan doen zulke acties uithaalt ben je in mijn ogen al genoeg gestraft... Hij snapt terdege dat we nu wel wat voorzichtiger gaan worden, zo zit zijn pinpas in mijn portomonee en mag hij niet meer alleen naar de stad, buiten de deur geen druppel alcohol. Gewoon voor de zekerheid, en dat komt van beide kanten.
donderdag 4 januari 2018 om 15:48
Precies....denk dat ze de rol van hulpverlener wel lekker vindt.Tovergieter schreef: ↑04-01-2018 13:19Maar wat wil je nou met dit topic? Je gaat toch gewoon verder met deze man? Je praat zijn gedrag goed, of niet, zoals je zelf aangeeft. Hoe dan ook, je bent bereid hem te vergeven en samen verder te gaan. Prima toch?
donderdag 4 januari 2018 om 15:56