Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 4 januari 2018 om 15:57
Maar niemand zal jullie door elkaar halen, vermoed ik zo.doornroosje9 schreef: ↑04-01-2018 15:51Ja, leuk dit. Er waren echt geen tienduizend andere nicks zeker? Het moest deze zijn?![]()
donderdag 4 januari 2018 om 16:00
Ze had zichzelf beter Doornboosje kunnen noemen.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 15:35Nou, haar nick is anders ook niet zo passend. Doornroosje is zo lekker kallum, zij raast als een wervelwind door haar topic heen. Dus volgens mij staan jullie quitte dan![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
donderdag 4 januari 2018 om 16:01

Don't waste your time or time will waste you.

donderdag 4 januari 2018 om 16:17
donderdag 4 januari 2018 om 16:37
Wat houdt je tegen dan?
There is always something happening, and it's usually right now
donderdag 4 januari 2018 om 16:40
Kan net zo goed een stoeptegel vertellen wat ik er van vind. Die doet er even veel mee.
donderdag 4 januari 2018 om 16:41

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 4 januari 2018 om 16:42
donderdag 4 januari 2018 om 16:43
KutFiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 16:40Kan net zo goed een stoeptegel vertellen wat ik er van vind. Die doet er even veel mee.

There is always something happening, and it's usually right now

donderdag 4 januari 2018 om 16:46
Dat geloof je toch niet? Echt aan één zou ik er meer dan genoeg hebben. Die andere twee gaan maar fijn ergens anders samenwonen. Zoon mag altijd blijven slapen want woont thuis. Maar die dame van hem zorgt maar voor een haar eigen bed bij haar eigen moeder. Ik zou dat gezeik echt niet in standaard drie dagen per week in mijn huis willen hebben. En dat gekoeterwaal over we willen graag samen zijn, heel mooi ga je maar in het huisje in de speeltuin tegenover wonen, kan je daar vadertje en moedertje spelen.
enn wijzigde dit bericht op 04-01-2018 16:47
14.36% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

donderdag 4 januari 2018 om 16:47
Hoe doe je dat als ouder? Ik zou echt niet standaard een paar dagen een meisje in mijn huis willen. Wij mochten vroeger helemaal niet bij elkaar slapen, maar wat is de standaard?Enn schreef: ↑04-01-2018 16:46Dat geloof je toch niet? Echt aan één zou ik er meer dan genoeg hebben. Die andere twee gaan maar fijn ergens anders samenwonen. Zoon mag altijd blijven slapen want woont thuis. Maar die dame van hem zorgt maar voor een haar eigen bed bij haat eigen moeder. Ik zou dat gezeik echt niet in standaard drie dagen per week in mijn huis willen hebben.
donderdag 4 januari 2018 om 16:48
Welk apparaat heb je?FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑04-01-2018 16:45Enn, jij bent goed met plaatjes toch? Ik weet nog steeds niet hoe ik ze moet plakken![]()
donderdag 4 januari 2018 om 16:48
Daar komt het wel een beetje op neer. Een stoeptegel met toetsenbord.Grobbekuiken_ schreef: ↑04-01-2018 16:43KutIk zit de hele tijd al tegen een stoeptegel te lullen? Lekker dan
![]()