Ervaring prikpil.
donderdag 4 januari 2018 om 17:52
donderdag 4 januari 2018 om 18:01
Prima. Had geen doorbloedingen. Maar dit kan wel en dan weet je niet wanneer je bloed. Dat zou een nadeel kunnen zijn.
Om de 3 mnd een prik, doet geen pijn en is zo gedaan.
Mijn nadeel als ervaring: libido was ver te zoeken. Dat was de reden dat ik ging stoppen en in combinatie van kinderwens.
Mijn nadeel als ervaring: libido was ver te zoeken. Dat was de reden dat ik ging stoppen en in combinatie van kinderwens.
Bam!!!!
donderdag 4 januari 2018 om 18:09
Mijn beste vriendin schijnt er enorm down geweest te zijn ervan.
En 10kilo zwaarder. Hoe was dat bij jou!?
donderdag 4 januari 2018 om 18:10
Ycjoo- schreef: ↑04-01-2018 18:01Prima. Had geen doorbloedingen. Maar dit kan wel en dan weet je niet wanneer je bloed. Dat zou een nadeel kunnen zijn.
Ahw shit libido ! Hahaha nouhjah ben single nu.. dus boeit me vrij weinig. Maar voor de toekomst wel minder leuk. Werd jij er ook dikker van?
donderdag 4 januari 2018 om 18:14
donderdag 4 januari 2018 om 18:29
Ik zou het niemand aanraden. Ik heb 4 maanden gebloed. Elke keer een kuur om dat tegen te gaan, dan bleef ik 1 dag 'droog' en hoppa de bloeding begon gewoon opnieuw. Heel gedoe geweest om weer een normale cyclus te krijgen. En het was een quasi seksloos jaar. Libido: 0.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 4 januari 2018 om 18:56
Ze heeft geen man hahhaha!
Dikker, nee dat had ik niet. Maar ik zou een ander alternatief kiezen als ik eerlijk moet zijn. Je weet niet hoe je lichaam er op reageert. Goed of slecht.
Spiraaltje doet bij inzetten wél pijn. Maar je hebt er profijt van als goed is. En toch, 1 vriendin is zwanger geworden door spiraaltje en ander vriendin haar lichaam stootte het af (ze werd erg ziek).
Alles heeft nadelen. Dubbel dutch is dan toch het beste. Maar goed
Dikker, nee dat had ik niet. Maar ik zou een ander alternatief kiezen als ik eerlijk moet zijn. Je weet niet hoe je lichaam er op reageert. Goed of slecht.
Spiraaltje doet bij inzetten wél pijn. Maar je hebt er profijt van als goed is. En toch, 1 vriendin is zwanger geworden door spiraaltje en ander vriendin haar lichaam stootte het af (ze werd erg ziek).
Alles heeft nadelen. Dubbel dutch is dan toch het beste. Maar goed
Bam!!!!
donderdag 4 januari 2018 om 18:56
Ik was overal hysterisch over. Als iemand zei dat 'm haar niet goed zat was ik al aan het janken. Werkte toen in een callcentrum en alles was een aanval. Ik sliep slecht, had geen honger en voelde me constant gestrest en opgejaagd. Vond het echt vreselijk, nooit meer.
donderdag 4 januari 2018 om 18:59
[/center]
Kan je net zo goed bijwerkingen van krijgen natuurlijk. Voordeel is dat je de mirena nog uit kan halen. Met de prikpil niet, die moet je uitzitten.Ycjoo- schreef: ↑04-01-2018 18:56Ze heeft geen man hahhaha!
Alles heeft nadelen. Dubbel dutch is dan toch het beste. Maar goed![]()
donderdag 4 januari 2018 om 20:11
Hier precies hetzelfde met de Depo Provera, met daarbij nog flinke gewichtstoename en depressie. Heb me nog nooit zo slecht gevoeld als toen.Koettie schreef: ↑04-01-2018 18:56Ik was overal hysterisch over. Als iemand zei dat 'm haar niet goed zat was ik al aan het janken. Werkte toen in een callcentrum en alles was een aanval. Ik sliep slecht, had geen honger en voelde me constant gestrest en opgejaagd. Vond het echt vreselijk, nooit meer.
TO, denk er goed over na. Jaren geleden gestopt, mentaal gaat het beter maar mijn menstruatie is nog steeds niet terug. Bijsluiters zijn online te vinden, ik zou aanraden die ook in te kijken.
donderdag 4 januari 2018 om 20:46
Ik heb geen vent, vorige maand uit gemaakt hahahaha ! Feel better than ever......
maar goed ik kan niet zonder een anticonceptie rondlopen want zo gebeurde het ook dat ik zwanger werd van mijn tweede, condooms zingen voor de kerk blablblaaa en voor ik het wist was ik zwanger, super blij met de komst van mn tweede mannetje. Maar ben echt wel klaar nu!
Spiraaltje hoor ik ook zoveeeeel slechte verhalen over... pfffhhhhh en ben net 31 dus steriliseren ga ik niet doen, vind dat ook zo definitief.
Moeilijk moeilijkkkkk ..
ik moet maar weer eens gaan praten met mijn huisarts want ik reageerde goed op de hormonen van de pil.. al hoewel die gedoseerd binnen komen en niet in 1 "shot"
Thnx voor jullie ervaringen....
geen 1 positief erover dus
maar goed ik kan niet zonder een anticonceptie rondlopen want zo gebeurde het ook dat ik zwanger werd van mijn tweede, condooms zingen voor de kerk blablblaaa en voor ik het wist was ik zwanger, super blij met de komst van mn tweede mannetje. Maar ben echt wel klaar nu!
Spiraaltje hoor ik ook zoveeeeel slechte verhalen over... pfffhhhhh en ben net 31 dus steriliseren ga ik niet doen, vind dat ook zo definitief.
Moeilijk moeilijkkkkk ..
ik moet maar weer eens gaan praten met mijn huisarts want ik reageerde goed op de hormonen van de pil.. al hoewel die gedoseerd binnen komen en niet in 1 "shot"
Thnx voor jullie ervaringen....
geen 1 positief erover dus
donderdag 4 januari 2018 om 22:47