Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Vleermuis28 schreef op 23 februari 2009 @ 20:40:

De 5 geheimen van een goede relatie

1. Het is belangrijk een man te vinden die meehelpt in het huishouden, van tijd tot tijd kookt, opruimt en ook een baan heeft.

2. Het is belangrijk een man te vinden die je aan het lachen maakt.

3. Het is belangrijk een man te vinden op wie je vertrouwen kan en die niet liegt.

4. Het is belangrijk een man te vinden die goed is in bed en die graag sex met je heeft.

5. En het is héél , héél belangrijk, dat deze vier mannen elkaar niet kennen.Hahahaha! Tot en met 4. ging het lekker, maar toen ik 5. las..mwah...
Ook goeienavond trouwens!
@Vleer: Volgens mij was Pop nog vrij vandaag..

@Q: Goedenavond!
bedankt Xenia!! Het is gewoon zo ruk dat ik graag overal de controle over wil houden. Mijn gevoel, mijn gedachtes en ik baal er zo dat ik het stomme malen niet stop kan zetten. het frustreert me dat het zo lang duurt voor mijn gevoel en dat ik het niet kan stoppen. Het verwarrende was/ is dat ik nooit had gedacht dat ik het soms stiekum leuk vind om leuke dingen te doen, een band op te bouwen en zelfs verzorgend te zijn soms. nu dat alles van dat weg is moet ik gewoon erg mijn balans weer terug vinden. Alleen de vraag is hoe en ik wordt er dood moe van!

To Vleer: ja van die shoarma tent snap ik volkomen. Een nare afknapper! Wel top dat je het zo leuk hebt gehad met carnaval!

to tp: ben benieuwd hoe het gaat vanavond!! Veel plezier!

To wuzzie: daar heb je wel gelijk in om mensen sneller te ontmoete. De persoonlijke klik is zo ontzettend belangrijk en vaak jammer dat je er dan achter komt na zo lang te hebben gemaild en of hebben gebeld dat die er in irl niet is.
Q... wat voel je als man wanneer je zon cockring om hebt ?

Je lul wordt afgeknepen en loopt uiteindelijk blauw aan zoiets ?

*vleer probeert een voorstelling er van te maken*
@Vleer: Je lul wordt niet afgeknepen en je loopt ook niet blauw aan. 't Is wel een lekker gevoel zeg maar. Stimulerend.
Indi, tnx vr d knuf, is je vriendin er nog niet?

Vleer, niet zo nieuwsgierig. Strax gaat Q foto's uploaden en moet onze topic dicht! ;)

Q, ook hallo.

Scorpia, ja en snel irl afspreken niet alleen om de klik (want dat kan irl dan ook zijn) maar gewoon dingen samen gaan doen. Kan hij met bestek eten, hoe is hij tegen bedienend personeel, hoe is hij in het verkeer. Hoe is zijn alchoholgedrag. Hoe staat hij in de maatschappij, sociaal/hulpvaardig. Hoe gaat hij met zijn vrienden om etc. etc.

En TUURLIJK gaan bovengenoemde dingen niet binnen een paar dagen of met lijstjes voor de verschillende dates. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat in die 2maanden mailen kun je al een hoop irl van de ander leren. Want believe me als hij een klootzak is dan kan hij dat heus wel 2maanden mailen verbergen... En na 2 maanden mailen geeft dan totaal geen zekerheid want bij date 3 kom je helaas erachter dus.....
Hahaha..Wuzz!! Ik zie het al voor me..topic gesloten vanwege ongepaste foto's

Nee.. vriendin is er nog niet..ze had eerst een VVE-vergadering en die zou om 20.30u afgelopen zijn..denk dat het uitloopt...

En Scorpia..ben ik jou toch helemaal vergeten! Ik snap je gevoel heel goed! Ik heb er na 10 maanden ook nog steeds last van..maar het komt echt goed!
@Scorpia

Heb trouwens geen tips van hoe om te gaan met gevoel van beeutje leegte/gemis.

Heb zelf geen last van het "alleen naar huis gaan/thuiskomen", dat niet. Ik mis een partner om de leuke dingen van het leven mee te delen. Als ik me rot voel en ik bel een dinnetje dan wel maar het voelt voor mij zo raar om dan te bellen juichend dat ik bv. promotie heb gekregen of die ene stoel heb gescoord....Tuurlijk zijn ze blij voor je en toch.....Snap je het?

Misschien weer gaan daten, niet om te vervangen maar gewoon voor je egoboost en je zinnen te verzetten. En je dagen met leuke dingen plannen....ookal moet je alleen op stap. Zelf kan ik gerust daggie museum in mijn up doen en ervan genieten ook. Heb je hobby's/dingen die je wel leuk vindt?

En bij mij helpt erover praten, ben dan ook echt een prater en op gegeven moment is het eruit.
quote:Scorpia1978 schreef op 23 februari 2009 @ 18:18:

To appel geweldig je verhalen! Heb het met een big smile zitten lezen. Mijn hoogtepunt was een moment dat een gozer zijn schotse rok uitdeed, nog van die hoge sokken eronder had en daarboven een string aanhad met jungle motief! HAhaahha moest niet gekker worden! U snapt dat ik snel pleite was! hahhaha. Ik ga zo maar wat eten maken en vroeg naar bed. Sta nog steeds te tollen op mijn benen!Schotse rokken?! Krijg ineens een deja-vu van mn carnavalszaterdag
Ik ga memories kijken, zoooooooooo suf en toch vind ik het leuk/mooi.

Ciao (voor nu dan)
@ Scorpia en Wuzzie: Idd snel afspreken met dates in het begin deed ik dat niet en dan ga je zo'n persoon zelf ook helemaal romantiseren...nou dan is de teleurstelling des te groter!

@ Vleer: Jeetje dat ie zo deed zeg. Zou er ook enorm op afknappen.

Leegte/gemis is zoiets wat eens in de zoveel tijd de kop op steekt. Een potje janken helpt. Iets leuks voor jezelf kopen helpt. Gewoon de telefoon oppakken en een vriend/vriendin/familie bellen helpt. Een beetje tegen je hamster/konijn/kat praten helpt. Maar het is idd een rotgevoel ook al kan je goed alleen zijn.
Thnx Indi en Wuzzie! En ja Wuzzie ik snap het volkomen. Dat gedeelte vond ik ook erg fijn en vertrouwd. Dat had ik oook na carnavallen wilde dat zo graag met hem delen de verhalen dan. Ook het gedoe met mijn werk wat zo onzeker is. Maar goed wat jullie ook zeggen het heeft tijd nodig. bedankt voor jullie woorden!!
To Appeltje vertel vertel!!
Ik kijk op RP en er is iemand die bij Hobbys heeft staan : KOEIEN *hahahahaha*

tis drama op RP
Er is ook iemand die een verassende date wil
quote:Scorpia1978 schreef op 23 februari 2009 @ 21:32:

To Appeltje vertel vertel!!wat wil je weten?
memories is ruk (om met Scorpia te spreken ;))
Vleer, je was toch klaar met datingsites...

Het is een kameleonen boel hier bij de singles....hm....het houdt het wel spannend heuorr.

Maar hoezo is RP drama dan?!! vergeleken met vroegah?...(ken het niet trouwens)
Wuzz, saaii he? Vind die buitenlandse liefdes veel interessanter.
@Q: hoe is t op paiq?

@Vleer: haha koeien! kan ook humor zijn toch? of sprak foto boekdelen?
samen met vriendin vanmiddag besloten om nog 1x 1 maandje op RP door te brengen.. Vandaag dus beide een nieuw profieltje aangemaakt.

En Drama ach .. zit best wel wat leuks tussen .. Ben heel gezellig aan het chatten met iemand die uit het zelfde dorp komt maar kennen elkaar niet. Terwijl we regelmatig in de zelfde kroeg staan..
Lief van je wuzzie echter vertrek ik nu naar mijn bed toe. Ik heb 3 uurtjes geslapen vannacht en ik voel het nu echt!! Ik maak graag gebruik van het aanbod wuzzie!! Thanks!!!

To appeltje jouw ervaring met de schotse kilt...

Tot morgen allemaal!
Scorpia, ik snap je niet. Aanbod???
Snap een ander het??? Hmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven