Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
nee, ik begreep t ook al niet Wuzz, maar iig is ze dankbaar voor je post
Of bedoel je om "met Scorpia te spreken?" Is een uitdrukking, zo van ik zal het zeggen op de manier dat Scorpia het zegt/zou zeggen.

En nu niet boos worden omdat ik iemand corrigeer en het wordt als afzeiken opgevat. Oei....
Ben van memories geswitched naar journaal.

Nou Vleer, geinig hoe groot is jullie dorp dan?...

Wel leuk..

Heb zelf toch ff geen trek is onlinedate..

Xen, is je haar verven gelukt trouwens?!
ik volg je nu even niet Wuzz....
Wat nu weer nie Xen
Bedoel dat stukje van Scorpia,

Ik had ergens gezegd dat iets "ruk" was en erachter gezegd "om met Scorpia" te spreken. Misschien dat ze dacht dat ik bedoelde dat we nu nog ff op het forum moesten/konden spreken.

Ik probeerde uit te leggen dat het een sort of uitdrukking is:

"om met....x....te spreken" (zoals die persoon het zou zeggen). Kennen jullie het niet dan?
heb alleen uitgroei even bijgewerkt, dus ben weer ff grijze duif af :-)

Dat is het erge van ouder worden...wat wel leuk is dat ik laatste jaren steeds meer slagen/krullen krijg (zit wel in familie). het klimaat in Griekenland was heel gezond voor mn haar en huid (verbrand ook niet meer en dat voor een natuurlijk roodharige)
quote:Xenia66 schreef op 23 februari 2009 @ 21:58:

@Q: hoe is t op paiq?

@Vleer: haha koeien! kan ook humor zijn toch? of sprak foto boekdelen?Ik heb me er eerlijk gezegd nog niet in verdiept. Ik zal eens wat foto's bij elkaar gaan zoeken, want dat schijnt min of meer verplicht te zijn. En daarna kom ik uiteraard met een uitgebreide rapportage van mijn bevindingen terug.
Eh ons dorp heeft 55duizend inwoners ofzow
Ok Wuzz, nu snap ik t, lees niet alle posts letterlijk geloof ik. Maar ik denk niet dat ze boos is hoor
Ok, zooo weining is dat niet toch voor een dorp
Xen, ben je roooooddd.

Ik zag gister een paar fietsen en ze waren allebei rood met hun kids erbij, zie je niet zo vaak. Leuk onderscheidend!
Lang terug op interrail Keffalonia aangedaan en het was super. Sindsdien heb ik warmteblaasjes/uitslag in de zomer. Heel gek.
ik was enige in familie met rood haar...raar hoor, werd te vaak gevraagd of ik van de melkboer was :-) sinds ik het verf, is het veel donkerder, kastanjebruin, voel me daar veel beter bij. Rood haar is mooi hoor, heb er nooit een complex van gehad, maar het wordt heel vaal als je ouder wordt. Heb nog wel de natura sproetjes, maar gelukkig niet meer zon bleke huid.
Pffff..vriendin is net weg..ik zou vroeg naar bed gaan geloof ik

Nou ja..morgen weer een dag!

Trusten allemaal!
Ben weer thuis, en niet overstuur! Goed gesprek gehad, wat irl toch fijner is, dan door de telefoon. Komt er op neer dat hij wel gevoelens voor me heeft, anders zou ie ook niet intiem met me kunnen/willen zijn. (waar heb ik dat vaker gehoord;-)) Maar ook vrij wil zijn, dus als ie een week niks laat horen, geen gezeur dat ie een week niks heeft laten horen, dat dus....
Kortom de conclusie is ...

Dat hij gevoelens voor je heeft wanneer hij een stijve pik krijgt en dan jou wil zien ..

Eh lees mijn motto nog maar ff ...

Exit met die meneer
Dvd gekeken, met rood wijntje, en blokjes kaas. Toch was er ook al snel die spanning, de fysieke aantrekkingskracht. Wel gezoend, merk dan toch, dat vrienden in theorie leuk klinkt, maar als je al zo intiem met elkaar bent geweest, en dan opeens als heilige maagden naast elkaar op de bank zitten, werkt dan ook niet echt...dus nog redelijk netjes gebleven.

Had 'm gemist, en deze avondjes, maar weet nu ook dat hij wel om me geeft, maar ook vrij wil zijn...
Geweldig grappig iemand leren kennen op RP .. qua uiterlijk en leeftijd totaal niet mijn type.. Maar alles wat hij typt is zo onwijs funny.. Om elke zin lig ik gewoon dubbel van het lachen.. Grappig dat zeker..

Morgen de katten naar het asiel brengen. Stiekem gaat het mij toch wel een beetje sneu af.. Maar weet gewoon dat het beter is , ik erger mij anders alleen maar meer aan..

Slaap lekker denk aan mij dat doe ik ook
Haha Vleer, moet wel om je lachen, maar ben ook zo realistisch om in te zien, dat je best gelijk zou kunnen hebben. Toch denk ik ( of is dat naief) dat hij wel de waarheid spreekt..
TP natuurlijk hij spreekt zijn eigen waarheid..

Maar het gaat er nu even niet om wat hij wil .. Wat wil jij ?

Wil jij steeds op komen draven wanneer hij daar zin in heeft ?

En wanneer jij hem wil zien kan het niet of voelt hij dat als een belemmering ?

Mijn ervaring is wanneer een man zoiets zegt hij je gewoon als BACKUP ziet.. Jou inzetten wanneer het hem uitkomt..

Ik leen mij daar niet voor (daar zijn andere dames voor)
En idd vrienden zoenen niet ... althans ik niet met mijn vrienden..

Je kan hem als V+ gaan zien , vriendschap met sex..

maar dan is het denk ik verstandiger om hem eerst geheel uit je systeem te krijgen wat je gevoel voor hem betreft.
Poehee Vleer, dat is iets om over na te denken.....

Ik wil mij daar ook zeker niet voor lenen, misschien toch te naief dan? Omdat ik 'm toch min of meer geloof. ( of wil geloven) Wil ook niet alle mannen over één kam scheren, er zullen idd dat soort mannen zijn, zijn eigen waarheid spreken.

Vanaf nu weer gewoon niks laten horen, dan merk ik het vanzelf toch?
TP'tje, hij wil waarcshijnlijk meer lustne dan lasten, maar dat wil niet zeggen dat je bij hem hoog in t vaandel staat.

En Indi en Vleer: ja ik was vrij vandaag. Kom net terug van de verrassing (veel te laat, veel te gezellig) en weet nu al dat ik er morgen spijt van heb als de wekker gaat.

Scorpia, die momenten ken ik heel erg goed. Het is een kwestie van tijd. Ik heb er nu ook geen last van. Ik bel trouwens vrienden en vriendinnen ook op met de mededeling dat ik iets leuks heb gekocht oid. Maar dat zijn ook mensen die single zijn en/of weten wat het inhoudt.

Vleer, ik weet niet of je RPO iets moet sturen. Als het valentijnskado niet van hem afkomstig is dan staat wel raar. Wil je uberhaupt nog contact met hem?

Xen, rood haar is mooi, maar snap ook wel dat je een andere kleur erg mooi vindt. Lekker doen waar je je goed bij voelt!

Zat vanavond op de verjaardag en sinds het over is met RP2 is WWZE (bij Vleer en Miran nog wel bekend denk ik) elke keer aan het vragen of ik met hem mee ga naar huis. Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Aantrekkingskracht is er nog wel, maar potentieel is het zeker niet.

Ik ga afsluiten en lekker naar bed! Hopelijk slaap ik een beetje goed. Heb als vorzorgsmaatregel maar een blikje redbull gehaald, als het morgenochtend toch niet zo best gaat... Nadeel van zoveel vakanties: je werkritme blijft ruk!!! (om met Scorpia te spreken (met een knipoog naar Wuzz))
Kan dat ook nu zonder moeite, niks van me laten horen, heb ik de afgelopen weken ook gedaan, en toch zoekt hij dan contact vanavond.. Zou dat alleen vanwege zijn stijve pik geweest zijn?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven