Over hem heenkomen
zondag 7 januari 2018 om 09:19
Dag Allemaal,
Sinds 1 Januari is mijn relatie verbroken ondanks dat we nog zielsveel van elkaar houden. Zijn ouders wouden niet dat wij een relatie hadden en daar heeft ie naar geluisterd.
Hoe deal je nou met zoiets, ik heb het er best zwaar mee. Alle contacten wel verbroken maar het is ontzettend lastig.
Sinds 1 Januari is mijn relatie verbroken ondanks dat we nog zielsveel van elkaar houden. Zijn ouders wouden niet dat wij een relatie hadden en daar heeft ie naar geluisterd.
Hoe deal je nou met zoiets, ik heb het er best zwaar mee. Alle contacten wel verbroken maar het is ontzettend lastig.
zondag 7 januari 2018 om 11:52
Sinds begin december is mijn relatie van 3 jaar ook over door onder andere zijn ouders. Wij kwamen alle 2 uit een heel ander milieu en ook zijn ouders hadden daar moeite mee. Ik kreeg veel commentaar en kritiek, werd rete onzeker en dat heeft uiteindelijk ook voor de breuk gezorgd.
Ik ben nu bijna een maand verder, geen contact is moeilijk maar het helpt mij wel ontzettend veel. Ga leuke dingen doen met vrienden, zuip jezelf lekker een avondje klem en dans al je frustratie eruit.
Ik ben nu bijna een maand verder, geen contact is moeilijk maar het helpt mij wel ontzettend veel. Ga leuke dingen doen met vrienden, zuip jezelf lekker een avondje klem en dans al je frustratie eruit.
zondag 7 januari 2018 om 12:00
Lastig he schoonouders haha, maar dankjewel voor het adviesStephanie96 schreef: ↑07-01-2018 11:52Sinds begin december is mijn relatie van 3 jaar ook over door onder andere zijn ouders. Wij kwamen alle 2 uit een heel ander milieu en ook zijn ouders hadden daar moeite mee. Ik kreeg veel commentaar en kritiek, werd rete onzeker en dat heeft uiteindelijk ook voor de breuk gezorgd.