Over hem heenkomen

07-01-2018 09:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag Allemaal,

Sinds 1 Januari is mijn relatie verbroken ondanks dat we nog zielsveel van elkaar houden. Zijn ouders wouden niet dat wij een relatie hadden en daar heeft ie naar geluisterd.

Hoe deal je nou met zoiets, ik heb het er best zwaar mee. Alle contacten wel verbroken maar het is ontzettend lastig.
Praten, en je gevoel niet wegstoppen; wil je huilen, schreeuwen of kwaad zijn? Laat dat dan toe!
Het is nog zo kort geleden, het heeft tijd nodig .. sterkte
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Het heeft echt tijd nodig, en het is nog lastiger als je nog steeds van elkaar houdt.
Sinds begin december is mijn relatie van 3 jaar ook over door onder andere zijn ouders. Wij kwamen alle 2 uit een heel ander milieu en ook zijn ouders hadden daar moeite mee. Ik kreeg veel commentaar en kritiek, werd rete onzeker en dat heeft uiteindelijk ook voor de breuk gezorgd.

Ik ben nu bijna een maand verder, geen contact is moeilijk maar het helpt mij wel ontzettend veel. Ga leuke dingen doen met vrienden, zuip jezelf lekker een avondje klem en dans al je frustratie eruit.
Stephanie96 schreef:
07-01-2018 11:52
Sinds begin december is mijn relatie van 3 jaar ook over door onder andere zijn ouders. Wij kwamen alle 2 uit een heel ander milieu en ook zijn ouders hadden daar moeite mee. Ik kreeg veel commentaar en kritiek, werd rete onzeker en dat heeft uiteindelijk ook voor de breuk gezorgd.

Ik ben nu bijna een maand verder, geen contact is moeilijk maar het helpt mij wel ontzettend veel. Ga leuke dingen doen met vrienden, zuip jezelf lekker een avondje klem en dans al je frustratie eruit.
Lastig he schoonouders haha, maar dankjewel voor het advies :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven