Wie is de Mol? 2018
zaterdag 11 november 2017 om 18:52
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
Edit: de kandidaten zijn bekend!
presentator Ron Boszhard
nieuwslezeres Simone Weimans
muzikant Ruben Hein ============> Winnaar
modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer
cabaretier Emilio Guzman
schrijfster Stine Jensen
cartoonist Jean Marc van Tol
zangeres Bella Hay
presentator Jan Versteegh ===========> De Mol
actrice Loes Haverkort
Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.
Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
zondag 7 januari 2018 om 09:01
Dat ik op dit moment ook.
En leuke eerste aflevering. Had eerst ook niet door dat ze in verschillende landen waren, maar wel leuke wending van de aflevering.
Jammer dat Ron er als eerste uit moest.
zondag 7 januari 2018 om 09:08
Als ik de mol zou zijn zou ik
1) zorgen dat mijn team de kluis wint zodat mijn maatje niet naar huis gaat (eerste paring zorgt voor een vertrouwensband)
2) zorgen dat anderen zoveel mogelijk naar Art bellen
Daarom staan Emilio en Ruben nu bij mij op 1, met Stine daar vlak achter.
Zij zijn ook weinig in beeld geweest.
1) zorgen dat mijn team de kluis wint zodat mijn maatje niet naar huis gaat (eerste paring zorgt voor een vertrouwensband)
zondag 7 januari 2018 om 10:30
zondag 7 januari 2018 om 10:35
Je weet niet of het voor de mol gunstiger is om bij het groepje van 3 te horen die later toegevoegd worden.AnAppleADay schreef: ↑07-01-2018 09:08Als ik de mol zou zijn zou ik
zondag 7 januari 2018 om 11:04
Klopt, maar als het groepje van de mol als enige niet de kluis vindt is de ander dus gedoemd om te vertrekken, zelfs als diegene 100% van de test goed maakt.redbulletje schreef: ↑07-01-2018 10:35Je weet niet of het voor de mol gunstiger is om bij het groepje van 3 te horen die later toegevoegd worden.
Dit lijkt me niet de bedoeling van de programma makers (tenzij Ron nog terug komt)
zondag 7 januari 2018 om 11:21
De 6 die de kluis wel hadden geopend stonden gisteren bij Art, maar daar is verder niks gebeurd of gezegd wat belangrijk is.redbulletje schreef: ↑07-01-2018 10:35Je weet niet of het voor de mol gunstiger is om bij het groepje van 3 te horen die later toegevoegd worden.
Kan me zo voorstellen dat zij naar het hotel gaan en de overige 3 er bij het ontbijt gewoon bij zijn.
zondag 7 januari 2018 om 11:25
De test 100% goed maken is natuurlijk een utopie, zeker in de allereerste aflevering.AnAppleADay schreef: ↑07-01-2018 11:04Klopt, maar als het groepje van de mol als enige niet de kluis vindt is de ander dus gedoemd om te vertrekken, zelfs als diegene 100% van de test goed maakt.
Dit lijkt me niet de bedoeling van de programma makers (tenzij Ron nog terug komt)
Ik vond het dan wel weer bijzonder dat het andere team helemaal niks voor elkaar had gekregen: geen geld, geen jokers en de kluis niet. Zij zijn natuurlijk wel veel tijd verloren in de taxi, maar dan nog.
En ook dat zij M18 door kregen en toch nog Art gingen bellen (omdat de Mol al wist dat dat geld zou kosten.....?).
zondag 7 januari 2018 om 11:34
zondag 7 januari 2018 om 18:26
Ik hoop dat ze die zin eindelijk weer geschrapt hebben. Ik erger mij er al jaren aan. Het is toch logisch dat de mol alle vragen over de mol goed beantwoordt?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.