Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol? 2018

11-11-2017 18:52 1233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond 10 minuutjes Mol.
Edit: de kandidaten zijn bekend!

presentator Ron Boszhard

nieuwslezeres Simone Weimans

muzikant Ruben Hein ============> Winnaar

modeontwerpster Olcay Gulsen ======> Verliezer

cabaretier Emilio Guzman

schrijfster Stine Jensen

cartoonist Jean Marc van Tol

zangeres Bella Hay

presentator Jan Versteegh ===========> De Mol

actrice Loes Haverkort

Het land waarin de mollenjacht gaat plaatsvinden is nog niet officieel bekend gemaakt; maar volgens de geruchten gaat het om Georgië.

Zaterdag 6 januari 2018 is de eerste aflevering.
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2018 21:46
79.47% gewijzigd
Ik had ook niet eens door dat ze op verschillende plekken en landen waren.
Andere hotels dachten we hier eerst, andere landen niet gelijk.
De verschillende hotels hadden wij ook meteen gezien. Maar in 1 stad heb je natuurlijk tig hotels; dus daar zochten we verder niks achter.
Er was een team waarbij de straten nat waren. Het weer leek iig anders op de verschillende plekken. Had ik nog steeds niet door dat ze op andere plekken zaten maar vond het zo gek
Duidelijk hoor, Jan :proud:
Leuk begin, ik heb er weer zin in.
-Beerie schreef:
06-01-2018 22:06
Ik denk dat Art de tekst "behalve de Mol, die hoeft nooit naar huis" niet gezegd heeft, omdat de Mol de test niet gemaakt heeft (en dus het kluisje heeft geopend) .... heb verder nog geen flauw idee wie het dan zou zijn.

Vond het een hele leuke eerste aflevering!
Dat ik op dit moment ook.

En leuke eerste aflevering. Had eerst ook niet door dat ze in verschillende landen waren, maar wel leuke wending van de aflevering.

Jammer dat Ron er als eerste uit moest.
Als ik de mol zou zijn zou ik
1) zorgen dat mijn team de kluis wint zodat mijn maatje niet naar huis gaat (eerste paring zorgt voor een vertrouwensband)
2) zorgen dat anderen zoveel mogelijk naar Art bellen

Daarom staan Emilio en Ruben nu bij mij op 1, met Stine daar vlak achter.
Zij zijn ook weinig in beeld geweest.
Ik vond het hoe dan ook een verwarrende aflevering waarbij ik nog weinig heb kunnen zien. Volgende weer de eerste groepsopdracht dan zal er hopelijk meer duidelijk worden.
TVP. Echt super leuk dat het weer begonnen is!
Ik vind de eerste uitzending altijd verwarrend, de meeste kandidaten ken ik niet, ze zijn nog met de hele groep, dus veel mensen om op te letten.

Stine vond ik wel vrij apart doen; maar ik vond het ook raar dat Ron en Loes tot 2 keer toe straal voorbij liepen aan Mol spullen.
AnAppleADay schreef:
07-01-2018 09:08
Als ik de mol zou zijn zou ik
1) zorgen dat mijn team de kluis wint zodat mijn maatje niet naar huis gaat (eerste paring zorgt voor een vertrouwensband)
2) zorgen dat anderen zoveel mogelijk naar Art bellen

Daarom staan Emilio en Ruben nu bij mij op 1, met Stine daar vlak achter.
Zij zijn ook weinig in beeld geweest.
Je weet niet of het voor de mol gunstiger is om bij het groepje van 3 te horen die later toegevoegd worden.
Ik heb de volle punten op Loes gezet.
redbulletje schreef:
07-01-2018 10:35
Je weet niet of het voor de mol gunstiger is om bij het groepje van 3 te horen die later toegevoegd worden.
Klopt, maar als het groepje van de mol als enige niet de kluis vindt is de ander dus gedoemd om te vertrekken, zelfs als diegene 100% van de test goed maakt.
Dit lijkt me niet de bedoeling van de programma makers (tenzij Ron nog terug komt)
redbulletje schreef:
07-01-2018 10:35
De 6 die de kluis wel hadden geopend stonden gisteren bij Art, maar daar is verder niks gebeurd of gezegd wat belangrijk is.
Kan me zo voorstellen dat zij naar het hotel gaan en de overige 3 er bij het ontbijt gewoon bij zijn.
AnAppleADay schreef:
07-01-2018 11:04
Klopt, maar als het groepje van de mol als enige niet de kluis vindt is de ander dus gedoemd om te vertrekken, zelfs als diegene 100% van de test goed maakt.
Dit lijkt me niet de bedoeling van de programma makers (tenzij Ron nog terug komt)
De test 100% goed maken is natuurlijk een utopie, zeker in de allereerste aflevering.

Ik vond het dan wel weer bijzonder dat het andere team helemaal niks voor elkaar had gekregen: geen geld, geen jokers en de kluis niet. Zij zijn natuurlijk wel veel tijd verloren in de taxi, maar dan nog.
En ook dat zij M18 door kregen en toch nog Art gingen bellen (omdat de Mol al wist dat dat geld zou kosten.....?).
Voordat de Mol begon kreeg je een stukje te zien waarin Art vroeg of diegene al van te bvoren zou willen weten wie de mol is.
Misschien heeft Ron daar wel ja op gezegd en dus als eerste eruit gegaan.
Om vervolgens pas later weer terug in het spel te komen.

Ik doe zomaar even een gok.
TVP

Verwarrend dat er meerdere topics zijn dit jaar.
Bella lijkt op paps zeg!
-Beerie schreef:
06-01-2018 22:06
Ik denk dat Art de tekst "behalve de Mol, die hoeft nooit naar huis" niet gezegd heeft, omdat de Mol de test niet gemaakt heeft (en dus het kluisje heeft geopend) ....
Ik hoop dat ze die zin eindelijk weer geschrapt hebben. Ik erger mij er al jaren aan. Het is toch logisch dat de mol alle vragen over de mol goed beantwoordt?
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Net pas gekeken. Heerlijk weer
Ik heb het net gekeken. Ik vind Ruben nu al irritant en ik weet niet waarom. Olcay lijkt me een interessante deelneemster!
Ik zet mijn punten op Bella. Geen idee waarom, alleen een gevoel.
Ze lijkt inderdaad op haar vader!
Tvp
Ik vind m super leuk, dit begin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven