zwanger worden 2009 deel 3!!!!!!!

17-02-2009 13:39 2058 berichten
Alle reacties Link kopieren
welkom meiden,

zoals jullie zien een nieuw topic, nieuwe

ronde nieuwe kansen !!!

meld je hier aan en ik zet je in de lijst...

WE GAAN ER VOOR, en hopen op een vruchtbaar topic

groetjes Anoniempje

nicknameleeftijdperkindjeNOD/VLKanoniempje2121juli 20081 vlk 13/05Miertje30oktober 2008125/04lily7929januari 20093 GN 20/05 schapekop30november 20081 Londen25april 20091 zon_2729juni/juli 20091???arucamba27september 2008110-04Renza29september 20081 vlk 06/06 stefanie24augustus 20091....barbientje27oktober 2008111/03Nero2616 februari 20091 jwvb32december 2008107/05katalinova28februari 2009124-05conscienza29februari 2009105-05soeze29januari 20091 27/05 vlknata19mei 2008106/04karan26mei 20091eva26april 20091 vlk 13/05 Lillith34december 20084 vlk 07/05 joy30februari 2009115/06gorgi34maart 2009 IVF1 vlk 14/05Ittje25december 20081 vlk 19-03natascha23????1 03/04
Hoi Anoniempje, ik zag dat de oude topic niet meer bestond. Mag ik wel meedoen?

Naam: Gorgi

Leeftijd:33 jaar

Maart: starten met IVF

Geen kinderen

Vandaag mijn medicijnen gehaald voor IVF. Ik wacht nog op mijn menstruatie. Ik verlies altijd 1 week voor mijn NOD helderrood bloed (heel weinig) en na 1 week of iets minder zet het door. Het blijft voor mij dan spannend, ook al weet ik dat het niet gelukt is. Je weet maar nooit. Je leest soms over innestelingsbloed. Ik probeer dat te denken, maar elke keer is dat het niet. Ik zit inmiddels nu 2 jaar in de MMM. Het is best moeilijk, maar ja. Laten we hopen dat 2009 nog voor mij en iedereen hier iets moois in petto heeft.

Groetjes,

Gorgi
hey meiden,

fijn alle toch enigzins positieve mailtjes te lezen. Nero en London, wat fijn om toch te kunnen beginnen.

En verder hebben jullie gelijk meiden, niet te veel focussen op vruchtbare dagen en waarneer jullie seksen. Natuurlijk spookt het altijd stiekem door je hoofd, maar het moet geen routine worden om het per se rond je vruchtbare dagen te doen. Blijf lekker spontaan!

Ik ben inmiddels al 10 maanden bezig zonder reeel succes, maar als ik moe/ziek/niet in de stemming ben gedurende mijn vruchtbare periode slaan we gewoon over hoor.

Verder ga ik misschien vriendlief ook maar een pakje foliumzuur aansmeren.

Ik heb trouwens niet zo als sommige van jullie dat ik wegkwijn bij het zien van een schattig kindje, omdat ik stiekem gewoon alleen MIJN kindje wil, die is toch altijd het leukste :D
nee, ik sta er heus wel meer bij stil, maar ga niet op afspraak sex hebben, dat bedoel ik meer...en tuurlijk is het anders als je weet dat je vruchtbaar zou kunnen zijn, het is deze maand helemaal spontaan gegaan, maar misschien dat ik volgende maand wel meer gericht sex wil...maar het moet uiteindelijk nog uit liefde en lust komen en niet alleen uit voortplantingsgevoel, dat is meer wat ik wilde zeggen, dat lijkt me namelijk niet leuk en ook niet echt romantisch..
gorgi welkom in dit nieuwe topic... je staat erbij hoor

en ik hoop dat je ivf gaat lukken, vertrouwen hebben he meid

miertje ja hoor wij hebben onze nod weer op dezelfde dag haha
@Nero goed nieuws!! Probeer er inderdaad geen issue van te maken, geniet er gewoon lekker van!

@Londen: ook al zulk goed nieuws, net als Nero! Leuk hoor!

Voel me wel een beetje buitenbeentje snif snif ...begin pas eind dit jaar..

Inderdaad Gorgi....laten we hopen voor jullie dat 2009 HET jaar wordt!!
ik vind wel belangrijk dat seks een moment is dat je geniet van elkaar.En niet dat het moet om zwanger te worden.

Ik ben al een persoon die elke dag wel seks wil hebben en niet alleen om zwanger te worden hahaha

Maar ja mijn man moet het ook leuk blijven vinden,anders is het ook niks meer aan om seks met elkaar te hebben.

En het is toch het mooiste moment als je zwanger raakt dat het spontaan gaat en niet in je agenda gaat plannen.

Ja en ik weet ook wel dat in sommige situaties zulke dingen wel moeten als je heel lang bezig bent met zwanger worden.

En ik ben ook bang als je er steeds mee bezig bent dat het ook invloed op heeft om zwanger te worden omdat je het zo graag wilt en dan echt je leven gaat beheersen en dat wil ik niet!!

Ik wil gewoon genieten van elk moment!
anoniempje wil je mijn NOD veranderen in 9 maart? vink leuk om echt te zien staan....
Hee Gorgi, welkom terug! Spannend hoor... maar jee ik benijd je niet met al dat gedoe aan je lijf. Maar ja, je weet het niet, wij weten ook niet hoe snel of goed het gaat lukken bij ons!

Nata, jij bent idd ook al een tijdje bezig... had ik eigenlijk nog niet eens bij stil gestaan- wanneer ga je weer van de pil?

Hier verder niets te melden, behalve dat mijn gewicht de goede kant op gaat (ben iets aangekomen, nog best wat kilo's moeten erbij maar ik ben al aanmerkelijk fitter en sport ook weer meer). Mentaal is het moeilijk om me los te zien van mijn 'mooie' magere lijf... maar laatst zag ik ook weer van die bezorgde blikken op mijn ribbenkast rusten in de kleedkamer bij yoga en toen dacht ik: waarom WIL ik dit uberhaupt? Het gaat dus weer de goede kant op.
Hoi allemaal,

Wat leuk dat er een paar wat eerder zijn begonnen! Spannend hoor! Onwijs leuk om zo met iedereen mee te lezen. Ik heb helaas geen tijd om dagelijks te reageren maar kijk regelmatig even.

Zelf ben ik nu met de pil gestopt en heb nu mijn (stopweek) menstruatie. Geen idee hoe mijn cyclus gaat lopen. Ik merk vooral dat ik heel erg de kriebels heb.. Ik ben zoo ongeduldig!! Ik heb zelfs stiekem al ovulatietesten gekocht. (Mijn man verklaart me vast voor gek :-) ) Ik kan niet wachten om straks mijn eerste zwangerschapstest te doen als ik overtijd ben, ik moest me echt inhouden die ook niet gelijk te kopen .

Mijn verstand zegt: lekker rustig aan doen en sex wanneer we zin hebben en maar eens rustig kijken hoe het gaat lopen. Maar eigenlijk hoop en bid ik dat het deze maand al gelijk raak is. Mijn eierstokken rammelen bijna m'n buik uit...Ik vind het echt knap dat jullie nog zo geduldig zijn. Het liefst maak ik al een strak schema wanneer er sex MOET gebeuren. haha Terwijl ik heel mijn cyclus nog niet weet en we natuurlijk net beginnen. Mijn man zal ik niet horen klagen die is er altijd voor in.

Anoniempje: Zet mijn NOD maar alvast op 20 maart
Hé meiden,

Nou het is echt wel logisch hoor dat je rekening houdt met je vruchtbare dagen..zou vreemder zijn als je dat niet deed.

En ik vertel mijn lief niks over mijn cyclus dan blijft het voor hem "spontaan"...nou is het dat voor mij natuurlijk ook..maar...ik weet dat er een kans is dat het raak is...en zo lang onze liefjes daar geen weet van hebben is het goed toch?

Je moet mannen daar niet lastig mee vallen dan voelen ze de druk om te presteren en dan? juist gebeurt het tegenovergestelde.

Whahahahaha ja ja ik klink als een oude rot en eigenlijk he gatver ik ben de oudste oké in dat geval neem mijn advies ter harte en vrij er lekker op los en een beetje extra rond die vruchtbare dagen....het zijn er maar zo weinig is toch jammer er geen gebruik van te maken?

X
Goedemorgen allemaal!
goedemorgen meiden,

lillith ik doe precies hetzelfde hahahha

ik hou mijn vruchtbare dagen echt wel een beetje bij, maar ik hou mijn mond er ook over dicht want inderdaad dan gebeurt het tegenovergestelde, dat deed ik wel toen we net gestopt waren met de pil, maar dat werkt echt niet hoor...

dus dit is de beste oplossing hahaha.

nou allemaal een fijne dag, ik ben werken doeidoei
Hoe is het eigenlijk met Schapekop??? Ik zie 21-02 als NOD staan! (of heb ik iets gemist?)
Hallo anoniempje, denk dat je mijn berichtje gemist hebt, maar ik zou ook graag weer mee willen doen.

Was ook eerder al actief op dit topic.

Leeftijd: 25, vriend 26.

Gestopt met de pil op 26 december

1e kindje.

NOD 21-2.....
Heyyyyy lttje!

Maar dan ben je nu over tijd?

Spannend!
Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds geen rode duivels. AAAAAAAAAAAAAAHHH!!!

Ben ook een beetje misselijk vandaag. Ik ga vanavond testen.

Vind het zooooooooooo spannend.

Oooohhh wat spannend Schapekop!!

Ik kan me herinneren dat je toen zei dat jullie niet veel sex hadden gehad de afgelopen periode, maar zal je net zien, net op het goede moment hihi

Heb je al een test gekocht?
Lopen we gelijk op schapekop! Hier ook nog steeds geen druppeltje. Word er eerlijk gezegd een beetje zenuwachtig van hoor. Maar probeer er niet te veel aan te denken, wil mezelf geen valse hoop geven.

Heb thuis al wel een test liggen, maar stel dat nog even uit tot morgenochtend.
Hi,

Ik moet nog een test kopen. Weet iemand welke de beste is??

Ittje, ik probeer er ook niet aan te denken, zit nu op m'n werk maar kan me niet echt concentreren.
Erg he... Dat je er zo mee bezig bent, bedoel ik.

Ga nu eerst maar even een dom klusje doen denk ik. Personeelsdossiers archiveren... Dat moet lukken.

Blij trouwens dat ik het hier even kwijt kan, wil mijn vriend ook niet constant 'lastigvallen'. Al vind hij het niet erg hoor. Iedere keer als hij vraagt of ik al ongesteld ben en ik vervolgens antwoord dat dit nog niet het geval is, komt er echt een megagrijns op zijn hoofd. Toch leuk.
Geen idee trouwens welke test het beste is, ik heb maar gewoon 1 gekocht van het kruidvat, huismerk.
Ja die test van eigen merk Kruidvat schijnt net zo goed te zijn als die duurdere, dus waarom zou je dan een dure kopen!?!
Hoe zal jullie werkgever reageren op het nieuws als je zwanger bent?
Oh wat spannend Schapekop en lltje!!!!

Hier wordt stevig geduimd hoor!!!!

Anoniempje..niet dat het vaak gebeurt maar baal jij dan ook zo als vriendlief net een keer geen zin heeft of laat aan het werk is?

Mijn vriend moet ook veel thuis doen..nou dan is hij er niet altijd voor te porren hoor...en anders denk nah morgen ook goed nu denk ik pfff....

Maar ja aan de andere kant nu heb ik zoiets van als het even duurt gezien de situatie is het misschien beter...en ...we kunnen het toch niet afdwingen.

Mijn werkgever? tja heb 2 onlangs bevallen collega's 2 druk bezig..dus geen idee...qua personeelsplanning is het geen probleem.

Nou meiden ik ga de dames een fatsoenlijk ontbijt geven....ze waren zelf al aan de koekjes begonnen..jawel deze leeftijden (4 7) heeft als voordeel dat ze lekker samen naar beneden gaan tv kijken of samen spelen...
O, mooi, ik kom langs het kruidvat op weg naar huis dus dat komt mooi uit.

Ik weet niet zo goed hoe m'n werkgever zal reageren. Wij gaan binnenkort fuseren dus misschien is ie wel blij dat ik dan minder wil gaan werken.

Mijn vriend vraagt ook telkens als ik van het toilet kom of ik al ongesteld ben. Als ik dan zeg dat ik het niet ben gaat hij ook wel glimlachen maar wordt ie ook weer zenuwachtig.

Hij moet nog erg aan het idee wennen. M'n Mirena is er al uit sinds november maar nu ik misschien wel zwanger ben vindt hij het toch wel eng.

Afgelopen weekend waren we bij mijn broer (die heeft 2 kids van 2 en 4). M'n vriend zei later dat hij ook zo'n leuke papa wilde zijn als mijn broer maar dat ie niet zeker weet of ie dat wel kan. Ik denk van wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven