Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
lotjeb95 schreef:
07-01-2018 23:32
Hoezo zou fizzy jaloers moeten zijn dat je dikke tieten liked?
Als ik het zo hoor ben je redelijk jong en oppervlakkig. Prima. Je zoekt dus alleen een tinder neukie?

Ik heb een leuk gesprek met iemand van 30. Qua uiterlijk niet helemaal mijn type, maar we komen wel op veel vlakken overeen dus eind deze week sowieso even een drankje.
Zij reageerd gelijk heel emotioneel en chagrijnig. Jep, daar is Tinder ook voor bedoeld. Beetje een te oppervlakkige app voor een relatie. Dan vind ik facebook beter.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Toch zitten er ook genoeg voor een relatie. Maar goed ieder z'n ding.

En Facebook? Leg dat eens uit.
lotjeb95 schreef:
07-01-2018 23:50
Toch zitten er ook genoeg voor een relatie. Maar goed ieder z'n ding.

En Facebook? Leg dat eens uit.
Omdat er bij facebook meer informatie staat over een persoon, kan je ook meer informatie over de persoon zien.

Tinder is puur mensen selecteren op uiterlijk. Dus dan moedig je ook oppervlakkigheid aan.
Taalnazi's zijn onprettige mensen: https://www.esquire.com/nl/stijl-carrie ... lijk-mens/
Nou als je mij op Facebook opzoekt zie je minder dan op mijn tinder... :rofl:

En als ik een random bericht krijg denk ik ook wtf...

Je hebt zat andere sites of apps. Okcupid, paiq bijvoorbeeld.
lotjeb95 schreef:
08-01-2018 00:03
Nou als je mij op Facebook opzoekt zie je minder dan op mijn tinder... :rofl:

En als ik een random bericht krijg denk ik ook wtf...

Je hebt zat andere sites of apps. Okcupid, paiq bijvoorbeeld.
Maar jij dan, jij wilt meer relaties? Apart, aangezien ik je over fwb/ONS zag reageren.
De_Cynicus schreef:
08-01-2018 00:08
Maar jij dan, jij wilt meer relaties? Apart, aangezien ik je over fwb/ONS zag reageren.
Klopt ik heb een fwb en ook wel is een ONS gehad, maar dat is niet mijn ding. En ja ik wil uiteindelijk een relatie. Maar dit is ook wel even prima. Als er niemand op mijn pad komt, jammer dan.

Ik ga altijd een date in zonder verwachtingen. Zie altijd wel wat er van komt.

En jij dan? Al veel ervaring op date gebied?
lotjeb95 schreef:
08-01-2018 00:12
Klopt ik heb een fwb en ook wel is een ONS gehad, maar dat is niet mijn ding. En ja ik wil uiteindelijk een relatie. Maar dit is ook wel even prima. Als er niemand op mijn pad komt, jammer dan.

Ik ga altijd een date in zonder verwachtingen. Zie altijd wel wat er van komt.

En jij dan? Al veel ervaring op date gebied?
Nee, ik niet nee. Ik heb 0% dating/relatie ervaring. Dus kijken wat eruit gaat komen.
Tinder ligt eruit, matches laden niet :@
En net nu ik een date aan t plannen was!
De_Cynicus schreef:
08-01-2018 00:17
Nee, ik niet nee. Ik heb 0% dating/relatie ervaring. Dus kijken wat eruit gaat komen.
Vooral niet wanhopig overkomen of mensen ineens op Facebook opzoeken. Dat is eng en een afknapper.

Tinder werkt bij mij gewoon.
Bij mij ook weer :cheer2:
De_Cynicus schreef:
08-01-2018 00:17
En dat percentage zal niet snel toenemen gezien de manier waarop jij vrouwen ziet.
Fizzyhideous schreef:
07-01-2018 23:02
Wat ik zo gek vind is dat de mannen die ik naar links veeg, toch steeds weer opnieuw voorbij komen, soms na een paar minuten al. Hebben jullie daar ook last van?

Ik heb 1 vrouw echt al minstens 50x voorbij zien komen.
Heel grappig. Het maakt ook niks uit of ik haar links of rechts swipi, ze staat er de volgende dag gewoon weer.
Fizzyhideous schreef:
02-01-2018 18:09
Wow jij bent lekker mosterd na een week. Maakt niet uit hoe oneens je het met elkaar bent hier op het forum, altijd elkaars privacy respecteren.
Volgens mij is er een voornaam gepost? Verder geen privegegevens? Er wordt nu net gedaan alsof er een achternaam, telefoonnummer of weet ik veel wat is geplaatst.
Moet ook eerlijk zeggen.. als iemand getreiterd wordt, gepest, want daar komt het op neer als iemand op zijn zwakke plekken gepakt wordt, roept dat bij mij nogal een sterke reactie op.
Deed het vroeger ook al, op het schoolplein.
Vandaar mijn misschien felle reactie.

@ Alice: Fijn dat je je niet weg hebt laten jagen.

Volgens mij ben ik nu ook alweer mosterd, maar ik lees hier niet elke dag. Excuses als het de bedoeling is om binnen een dag te reageren.
Si vis pacem, para bellum
Paardenbloempjes schreef:
08-01-2018 08:08
Volgens mij is er een voornaam gepost? Verder geen privegegevens? Er wordt nu net gedaan alsof er een achternaam, telefoonnummer of weet ik veel wat is geplaatst.
Moet ook eerlijk zeggen.. als iemand getreiterd wordt, gepest, want daar komt het op neer als iemand op zijn zwakke plekken gepakt wordt, roept dat bij mij nogal een sterke reactie op.
Deed het vroeger ook al, op het schoolplein.
Vandaar mijn misschien felle reactie.

@ Alice: Fijn dat je je niet weg hebt laten jagen.

Volgens mij ben ik nu ook alweer mosterd, maar ik lees hier niet elke dag. Excuses als het de bedoeling is om binnen een dag te reageren.
Ja, nu nog erger. Je leest toch dat er al zeker een week niet meer over wordt gepraat? Pfff.
Dus alleen een voornaam is niet erg wil je zeggen? Ook niet als mensen gaan loepen en bepaalde informatie linken aan die naam en zo dus weten over wie het gaat? Doe eens niet zo naïef.
Maar goed, klaar.
MarkSD schreef:
08-01-2018 01:23
Ik heb 1 vrouw echt al minstens 50x voorbij zien komen.
Heel grappig. Het maakt ook niks uit of ik haar links of rechts swipi, ze staat er de volgende dag gewoon weer.
Dat heb ik dus ook! heb die man zelfs een keer expres gematcht en daarna ontmatcht..maar hij komt nog steeds voorbij haha.
Cynicus; Hoe open jij eigenlijk dan een gesprek? Het is duidelijk waar jij op uit bent en dat is helemaal prima hoor. Ben je daar dan gelijk heel duidelijk in bij de opening? Maak je schuine hint achtige opmerkingen? Of wat dan?
Overigens een tip; zet in je profiel dat je opzoek bent naar een neukpartij, scheelt een hoop gedoe. Ik swipe die personen bv gelijk naar links, gezien t feit dat ik opzoek ben naar meer. Maar er zullen vast ook vrouwen zijn die ook opzoek zijn naar een neukpartij.
(Iets respectvoller praten over vrouwen is ook een tip trouwens)
Fizzyhideous schreef:
08-01-2018 08:13
Ja, nu nog erger. Je leest toch dat er al zeker een week niet meer over wordt gepraat? Pfff.
Dus alleen een voornaam is niet erg wil je zeggen? Ook niet als mensen gaan loepen en bepaalde informatie linken aan die naam en zo dus weten over wie het gaat? Doe eens niet zo naïef.
Maar goed, klaar.
Inderdaad, klaar nu.
(En nee ik ben niet trots op die actie en dat ik me heb laten kennen, en het spijt me ook, zoals ik al zei. Al waren de acties van de persoon in kwestie nou ook niet erg van een hoog niveau, maar goed ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gedrag.
En nou ben ik ff klaar met dit onderwerp.. (zwaar criminele actie hoor... die voornaam was binnen 2 minuten weer weg terwijl het halve forum nog steeds bevuild is met zwartmakende posts van persoon in kwestie, over volwassen gedrag gesproken)
anoniem_361676 wijzigde dit bericht op 12-01-2018 06:09
32.70% gewijzigd
Hier komen ook profielen dagelijks voorbij, ongeacht of je ze liked of niet. Dat zijn betaalde profielen of ze gebruiken boosters. Er zit hier in de regio zelfs een gast met twee betaalde profielen, beide fake namen en dezelfde foto. Echt een beetje sneu.
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
depster schreef:
08-01-2018 08:41
Cynicus; Hoe open jij eigenlijk dan een gesprek? Het is duidelijk waar jij op uit bent en dat is helemaal prima hoor. Ben je daar dan gelijk heel duidelijk in bij de opening? Maak je schuine hint achtige opmerkingen? Of wat dan?
Overigens een tip; zet in je profiel dat je opzoek bent naar een neukpartij, scheelt een hoop gedoe. Ik swipe die personen bv gelijk naar links, gezien t feit dat ik opzoek ben naar meer. Maar er zullen vast ook vrouwen zijn die ook opzoek zijn naar een neukpartij.
(Iets respectvoller praten over vrouwen is ook een tip trouwens)
Ik open gewoon luchtig, ik zie wel hoe hun reageren en hoe het gesprek gaat.

Ik weet niet, kijken wat werkt. Misschien eerst gewoon duidelijk maken wat ik wil, als dat niet werkt. Dan plan b.
:hello: allemaal. Ik wens jullie een mooi en gelukkig 2018 toe :daisy: Ik hoop op leuke dates toe en dat er eentje blijf plakken :heart:

Hier zijn we beiden waanzinnig verliefd :love: . Ondertussen ook uitgesproken dat we voor elkaar gaan en voor het einde van 2017 heb ik dus weer verkering :heart: . We hebben heerlijke weken gehad, waarin we onafscheidelijk waren. Ging hartstikke goed en alleen maar meer naar elkaar toe gegroeid. Heb echt zin in 2018! :D

Ik heb even nagedacht of ik zou reageren of niet. Het voelt niet helemaal oké omdat het dan lijkt alsof ik vanaf mijn roze wolk zit te schoppen. Uiteraard is dat niet zo.
Maak mij een beetje zorgen om jou Mats. Even recht toe, recht aan: je lijkt wel te zwelgen in je verdriet en pijn. Ik geloof niet zo in ruimte en tijd voor jezelf in een contact/relatie. Als het goed zit, dan kan dat simultaan verlopen. Samen zoek je wel naar een bepaald balans. Dus het feit dat je contact zich terug trekt, vind ik niet positief over wat jullie hebben en wat zij voelt voor jou.
Ik weet niet hoe je er zelf in staat, maar zoek een ongecompliceerde vrouw. Eentje die volop in het leven staat en vrolijk is. Als ik soms hoor met wat voor vrouwen je gesprekken voer, dan denk ik: dat is weer gedoe en volgens mij ben je zelf redelijk een relaxte man.

Ik gun die ene leuke vrouw een Mats :)
Cynicus; Ik betwijfel of jij geluk gaat hebben.
Lovestar; wat heerlijk zeg voor je! Super hoor, ik geniet van jou geluk! Het straalt helemaal uit je bericht!

Ik heb twee dates in t verschiet staan...alleen duurt het voor beide nog even. Dus ik vraag mij af in hoe verre t door gaat ;p Maar ach
@lovestar: Wat heerlijk!!!!

Hier loop ik ook nog op mijn roze wolk.
Het gaat super goed tussen ons. We gaan alweer richting de 4 maanden samen.
Inmiddels ben ik half bij hem ingetrokken omdat dit vanwege mijn nieuwe baan gewoon heel praktisch was. Dit bevalt tot nu toe erg goed.
We hebben het heel erg fijn samen.
Het voelt zo vertrouwd en het gaat heel gemakkelijk.
Door Tinder heb ik gewoon de liefde van mijn leven gevonden.
Het kan dus echt!!!
Hey Lovestar, Even geleden weer en wat leuk voor je dat je hebt zo getroffen hebt.

Je hebt een punt, het moet gelijk op gaan maar wat jij nu ervaart, heb ik met haar ook ervaren en ongeacht of iemand wel/geen zware dingen om zich heen heeft hangen moet het mogelijk zijn.
Verder vind ik jouw reactie wat vreemd, we lezen elkaar al een hele tijd, hebben in dezelfde app groep gezeten en als je mijn verhaal gelezen hebt dan ben je op de hoogte wat het heeft gedaan: de ontmoeting, hoe we elkaar hebben leren kennen maar ook hoe het mis is gelopen.
Bij deze vrouw heb ervaren waar ik blijkbaar al zo lang naar uit had gekeken.
Ja, het moet in balans zijn en die balans is uiteindelijk in onbalans geraakt, neemt het weg dat mijn gevoel op hol is geslagen vanwege haar? nee, dat niet.

En bij haar had ik niet het vermoeden dat het zó af zou lopen, ze was positief over de dingen en gaf aan een sterke vrouw te zijn en het aan te kunnen.
Ze wilde mij er zelfs niet al te diep deel uit laten maken om mij te ontzien.
Ben ik relaxed? als het om daten gaat heb ik mijn onzekerheden en daar heb je in het verleden nogal eens iets over kunnen lezen.
Helaas is het niet altijd op het voorhoofd af te lezen wat er in iemand om gaat en hoe iemand in het leven staat.
Zo vaak kom ik niet iemand tegen haha.

Was ik relaxed bij haar? ja! het ging vanzelf, was relaxed en leek te zijn alsof we als een geöliede machine op elkaar ingespeeld waren.
En dat doet enorm zeer als het stopt, het zou niet goed zijn als het me niets zou doen.
Inmiddels gaat het al wel beter hoor :)
Vind het enorm leuk voor je om te lezen dat het 'hebbes' is voor je, ik gun het je!
@Senso
Wat leuk om te horen! Het is 'snel', maar als het goed voelt vooral ervoor gaan :-d

@Mats
Ik heb je verhaal gevolgd. Hier en in de Whatsappgroep. Ik onderken dan ook niet dat wat jullie hebben, de gevoelens, hoe fijn het was, er niet was. Je spatte uit elkaar van verliefdheid! Ik vind het dan ook ontzettend zuur en ronduit kut dat het zo gelopen is. Het was allemaal zo veelbelovend.

Ik heb het idee dat je eigenlijk compassie wil. Die heb je zeker van mij. We hebben maanden met elkaar samen geschreven. Ik gun het je van harte. Tegelijkertijd ook een schop(je) onder je kont. Het is mij allemaal net iets te zwaar allemaal. Maar weet je, hand in eigen boezem, misschien ben ik ook gewoon te stug/hard.

Overigens weet ik niet of wat ik heb, vergelijkbaar is met die van jou. We spreken elkaar niet irl en het is allemaal maar tekst. Even objectief bekeken :)

mats schreef:
11-01-2018 20:31
Bij deze vrouw heb ervaren waar ik blijkbaar al zo lang naar uit had gekeken.
Ja, het moet in balans zijn en die balans is uiteindelijk in onbalans geraakt, neemt het weg dat mijn gevoel op hol is geslagen vanwege haar? nee, dat niet.

Ik vind je hierin jezelf tegenspreken. Je gevoel was zeker op hol geslagen en je bent volgens mij nog steeds uit balans. Is dat raar? Nee, totaal niet.
Achteraf is het makkelijk lullen, maar ik zag het aankomen dat je een rebound-achtig zou zijn. En volgens mij heb je dat ook een paar keer gezegd dat je twijfels had. Net uit huwelijk etc.

Ik hoop voor je dat je het snel achter je kan laten en snel weer iemand tegen komt waar je weer helemaal voor open kan staan :)
@lovestar: Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je zeg. Het is je van harte gegund en goede verhalen lees ik hier altijd graag dus dank daarvoor.

@senso: Dat klinkt ook goed zeg. Dat met je nieuwe job en dat het zo uit komt had dan misschien zo moeten zijn. Veel succes daarmee en ook fijn te lezen dat het goed gaat met je.

@mats: Het blijft altijd inderdaad lastig inschatten wat er in iemand omgaat. Daar kom je ook wel eens de raarste verhalen van tegen, maar net zo vaak dat het wel goed gaat ook weer dus valt geen pijl op te trekken. Wel goed te lezen dat het alweer wat beter gaat. Nieuw jaar nieuwe kansen ;-).

Dan maar ook even een update van mijn kant weer. Voor de kerst had ik een superleuk Fuck yeah date en beide enthousiast voor een volgende ontmoeting, maar doordat het druk was van haar kant konden we even niet afspreken. Nog best wel wat contact van beide kanten tot ongeveer een week of wat terug. Toen werd het wat meer eenzijdiger en ook over afspreken was het antwoord misschien eind januari, maar vooral vaag.

Nu heb ik maar besloten het zo te laten en mag zij initiatief nemen. Ik ga er in ieder geval niet op wachten of nog achteraan lopen. Krijg toch het idee dat er een soort van momentum in contacten zit en als het op een gegeven moment te lang duurt dan verwaterd het toch weer. Hoe leuk de ontmoeting ook was.

Dus ondertussen weer aan het matchen gegaan. Nu een erg leuk contact met één dame, maar die is nog niet klaar om af te spreken. Dus laat ik ook maar even aan haar. Vanavond ook een date met een andere leuke dame waar we ook gezellig kunnen kletsen en zeker gedeelde interesses hebben. Dus daar heb ik wel zin in vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven